Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat]

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 Empty Sv: En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat]

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 18:05

Hun var nær faldet og prøvede at finde ballancen og faldt forover. Hun stød ind i ham og mærkede hurtigt at hun fik hjerte banke og skubbede ham lidt. Hun skyndte sig at sige noget "JA... Her er vi så, og nej se, den er åben. Kom" sagde hun og skulle til at vende sig om men så sig tilbage og betragte ham lidt. Men gik ind men holdte da for døren uden at se ham.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935

Tilbage til toppen Go down

En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat] - Page 3 Empty Sv: En tennis træning.. Ik Malfurion [Privat]

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:09

"Næ hov, der er vist gået et eller andet galt. Jeg burde jo holde døren for dig. Selvfølgelig, hvis du insistere" sagde han og grinede lidt inden han gik ind af døren og ind i den lille, ret så hyggelige cafe. "Mhm.. her er hygsomt!" sagde han og kiggede sig lidt omkring inden han sagde "Og.. her dufter af dejlig mad!" sagde han lykkeligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 18:15

Hun smilede lidt, over han kunne lide stedet. Hun lukkede døren og så lidt på leen. Pludselig forvandlede den sig og blev til en sort parably. Hun tog den og gik hen til et bord, hvor man kunne se udsigten mod skoven og lidt tennis banerne, men det var ikke tydligt. Hun trak lynhutigt en menu og så lidt på Malfurion og gav dne til ham "Jeg kender hvad der er, du vælger bare" sagde hun mildt og ventede på at tjeneren kom.

Mr. Ting

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:19

"Skal bar' ha' en salat.." sagde han med en drillende bøvet stemme. "Hmm.. Den der Maxi-buffet ser nu ellers ret så lækker ud.. Sådan en tager jeg" grinede han og rakte kortet tilbage til hende, "Hvad med dig, hva' ska' du ha'?" spurgte han så hende som hun havde spurgt ham. Han lagde hovedet på skrå og kiggede på hende, der var en side af ham der kendte hende.. Ace måske..

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 18:30

Hun klukkede lidt og så lidt i menuen "Så tror jeg at jeg tager pølsemixen. Med løg" sagde hun med et drillende smil men pludselig slog det hende ind *SPØRG HAM FOR SYVTAND DA OGSÅ* Hun prøvede at sige det men der kom bare ingenting ud. Pludselig kom tjeneren, det var en dame. "Uhm ja.. Må vi godt havde en kande cola til..?" røg det ud af hende. Damen så lidt på hende "Ja ja.. Men det koster altså 30 k..." "ja det er fint" afbrød hun hende og smiledet et mildt smil. Damen så lidt på hende og gik. Man kunne se at damen rødmede, Ting chan lignede lidt en lille pige, når hun smilede på den måde. Hun så lidt på Malfurion.

Mr. Ting

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 18:31

//uf.. Sorry jeg skriver meget -.-//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:34

//Jeg skriver alt for lidt, men jeg har også gang i fire emner, OG er ved at lave mad XD!//

Han smilede varmt til hende. "Hvis hun undre sig over alle pengende så sig bare at jeg er din far og jeg har givet dig lov til at betale, Mkay?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå. "Hmm.. Er der noget galt? Du ser så tænksom ud.." spurgte han. Han fortsatte sin kiggen på hende og smilede bare varmt, ligesom han plejede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 18:37

//Hahaha. Jeg venter på min mad ^^ Men du er da rimelig god til at multitaske ;D//

Hun nikkede og lo lidt. Da hun hørte ham sige det, begynde hun at tænkte voldsom. *NU FOR SYVTAND* råbte en stemme i hendes hoved og hun så på ham "Kender jeg dig..?! Altså, jeg ved ikke. Men jeg ved ikke om jeg har mødt en som dig før..?" sagde hun med en lille stemme og så ned. "Jeg tror måske jeg har mødt en som dig... Men kan ikke huske det" mumlede hun

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 18:40

"Måske har du mødt min far.. eller min anden del.. som også har tilhørt min far engang.. Ace.." sagde han og fortsatte med at kigge på hende. Han var helt paf, måske havde han endelig mødt en af sin fars gamle venner!? Men hvordan kunne det passe... hun var jo helt ung.. Måske havde hun en eller anden besværgelse der holdt hende ung forevigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 19:09

Hun skuldrede lidt "Jeg har måske overtaget en.... Ej, kan ikke huske det. Men måske overtog jeg en pige da jeg blev født og fik hendes elementer kræfter. Eller som jeg ved.. Har jeg overtaget min element krafter fra min mor, hun var blivet til en psykopat demon.. Hmm må indrømme F.. 'Døden' (var tæt på at sige far) havde fundet en god kvinde" sagde hun tænktsom men pludselig slog det hende ind "Kendte din far min mor..?" spurgte hun lidt efter "Nej nej.. Vent. Jeg har levet i 510 år.. Så enten kan det være jeg har overtaget en.. Nej nej nu bliver jeg i tvivl" mumlede hun og holdte sig i hoved og rystede lidt. Tankene hvirvlede rundt i hendes hoved.

//skal lige i bad. Ps, sorry tiden. Nettet røg -.-//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 19:23

"Min far har levet så lang tid, han har endda levet meget længere.. Hvad hed din mor da?" spurgte han og kiggede på hende. Hans far havde nemlig fortalt ham om alle de mennesker han havde mødt igennem sit liv. Han havde altid elsket at høre sin fars berretinger om alt hvad han havde lavet i sin skoletid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 19:44

Hun pudstede ud "Hun hed det hendes mor hed... Mang... Men jeg ved ikke hvad hendes rigtig navn... Er.. Men alle kalder hende Mang eller Chan, ligesom mig" sagde hun og smilede lidt. Også selvom hendes mor var psyko i hoved og var morderisk. Var hun ok, hun havde jo trænede Ting chan op, og nu har Ting jo opnået meget i den ninja by "Hun er et godt meneske.. Ok nogle gange. Sommetider må jeg rydde op efter hendes mord, så sjælene kan leve i fred" sagde hun og smilede lidt.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 19:46

"Tjaa.. Det kan være hun kender min far, det kunne være vi skulle lade dem mødes?" spurgte han og smilede stille til hende. Han synes altid det var interressant når han mødte sin fars gamle venner, det gjorde ham så glad at vide at den gamle gris han var så glad for også havde andre der var glade for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 19:57

Hun lyste lidt op "Ja da..." andet noget hun ikke før tjeneren kom med deres mad og en kande cola "Vil i betale nu...? Eller sen" "Vi kan da godt gøre det nu. Du behøves slet ikke at spørge. Farmand, vil du give hende pengene" afbrød hun igen med i en barnligt stemme. Nu så damen lidt genert ud men også mistroisk. På en måde lignede Ting chan en lille barn, når hun smilede. Men udseenelse var anderledes da hun stille gik hen til dem og hørte dem snakke, så hun lidt ældrede. Damen troede nok at hun var forvandlet til en ung pige og en lille pige, derfor så hun nok lidt mistroisk ud.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 20:04

"Selvfølgelig kære" sagde han og trak et bundt pengesedler op af sin lomme. "Her, behold resten" sagde han til tjeneren og virkede ret cool da han sagde det. Han grinede højt da tjeneren forfjamsket var gået væk, helt paf over alle pengende. "Jeg har altid ønsket mig at sige det!" sagde han og grinede højt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 20:15

Hun lo med men tyssede lidt "Shhh ik så højt.. Hun blev sgu mistænktsom. Over det vi sagde. Måske finder hun ud af at vi er milionær" sagde hun og så drømmende ud og tog en bid af en pommerfrit. "Men hun kender mig også.. Men jeg ser jo også anderledes ud, når jeg laver mit milde smil" sagde hun stille og smilede "Mon ikke hun kunne kendte min tøj" mumlede hun forsig selv.

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 20:17

//Kan vi fortsætte imorgen? Har ret så meget stress på lige nu >_< Min kreativitet går I vasken. Ellers må du vente på laaangsomme svar xD//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 20:22

//helt i orden ;D med den langsomme svar. Men hvis du vil, kan vi forsætte i morgen ;D Du bestemmer//

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 20:25

Han trak på skuldrene og begyndte at skovle mad ned, på dette punkt lignede han sin far utroligt meget, han kunne spise og spise uden overhovedet at blive fed. Dog var hans måde at spise på ikke den mest charmerende i verden, han kunne dog ikke gøre for det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 20:28

Hun betragte ham lidt og smilede lidt. Han så da virkelig sød ud.. Hun kunne ikke finde et andet ord. Hun spiste og hældte cola'en i Malfurion og hendes glad. Hun drak lidt og spiste sit. Hun kunne næsten fornemme at der var andre folk som også var her inde. Hun prøvede at se normalt ud, men i stedet for at se ned i hendes mad så hun på Malfurion. Noget ved ham kunne hun ikke sige hvad hun så..?

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 20:33

Pludselig kiggede Malfurion op på Ting, hans øjne var nu lyserøde, og ikke røde som normalt. "Smil til mig.." sagde han med en kold og ikke hæs stemme til hende, Aces stemme. "Smil til mig søde.." sagde han og smilede varmt til hende, Ace havde taget kontrollen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 20:39

Hun begynde at betragt ham lidt. Var han overtaget af en..? Leen som var forklædt som en parably vibrede men hun ignorede den. Hun smilede et venligt smil til ham "Hyggeligt at møde dig" sagde hun og begynde at se ind i hans øjne. Hun vidste ikke om det var farligt, men noget var galt. Det var ikke Malfurion hun talte til. Det var en anden en....

Mr. Ting

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 20:42

"Goddag, hvem er du så? Jeg hedder Ace?" sagde han og smilede venligt, han stoppede med at spise, han kiggede bare på hende ligeså stille og roligt som han kunne med de blide lyserøde øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 20:42

//Mega Krea svigt -.-* Soz//

Gæst
Gæst

Indlæg af Mr. Ting Man 13 Sep 2010 - 20:46

"Mit navn er Ting chan.. Ace. Sikke dog en bekendt navn" sagde hun med et venligt stemme. Hun vidste faktisk ikke hvor hun havde hørt det navn fra..? Det kom bare ud af hende. Ace, virkede da ok.. Men noget ved hans stemme mindede noget. Hun var stadig i tvivl om hendes mor kendste ham. Det kunne været hun havde givet Ting chan hendes indre liv.. på en måde.

Mr. Ting

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum