Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dance is art //kyouga// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dance is art //kyouga// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dance is art //kyouga// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dance is art //kyouga// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dance is art //kyouga// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dance is art //kyouga// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dance is art //kyouga// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dance is art //kyouga// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dance is art //kyouga// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dance is art //kyouga// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dance is art //kyouga//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Dance is art //kyouga// Empty Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 16:44

Tid: 18
Dato: IRL
Omgivelser: diskotekting xD
Sted : Diskoteket
Vejr: Udenfor regner det lidt

_______________________________________________________
Det var ved at være aften og folk festede rundt på diskoteket selv samme aften, og de havde været igang længe!
henne i hjørnet hvor der var sofaer havde en ung pige, af racen menneske siddet lige så længe og holdte øje med personerne der dansede... ikke selv deltaget på noget tidspunkt da hun faktisk ikek var så vild med at danse.
hun havde en polka prikket lolita kjole på, og hendes lange lyse hår med den enkelte lyserøde stribe var sat op i en hestehale til den ene side

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 16:52

Det dunkende beat, væsnerne der strømmede til, og den glade stemning, havde tiltrukket Kyouga, til Diskoteket. Hm.. den glade stemning... Det var nok ikke en af tingende der havde tiltrukket ham til diskoteket, men nok om det. Han var iført sit normalt tøj; Den hvide t-shirt, dækket halvt til af den åbne sort og lilla' ternede hættetrøje. På sine ben, havde han nogle mørke, næsten sorte jeans på. Eftersom at Kyouga kom tættere, og tættere på diskoteket, blev beated også højere, og blev efterhånden til helt klar musik. Alle de glade menensker, den opbakkende 'pep-talk', og alle smilede, fik Kyouga's mundvige fortrukket op i et smil, med et lille grinende fnys, og en svag rysten på hovedt. Han kastede ikke engang et blik på dørmanden, men gik bare ind i klubben. Han vidste faktisk ikke præcist hvad han lavede herinde, der var jo ikke noget han skulle? Dog gik han elegant-men drenget-, hen til baren. Lænte sig op af den, og kiggede ud på den støjende, menneskevrimmel, som bare voksede, og voksede, alt efter hvor sent det var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 16:59

Pigen der gik under navnet xio sad som fortryllet og holdte øje med alle menneskernes ben der af og til forsvandt i lysene fra diskokuglen og lamperne. men de dukkede så op igen lidt efter.
*fantastisk* tænkte pigen lige så stille og overvejede at finde noget hun kunne tegne det med, bare for at skabe magien der lå i dette sted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:05

I sin egen lille forvirring, tog Kyouga sig til hovedt. Der havde været sket så mange ting her på det sidste... Så overvældende! Det var måske det der havde fået han til at komme her? For at få ham væk fra alle de forvirrende tanker? Men hvem vidste? Han gjorde det ikke selv. Hans hånd gled ned fra hovedt, og ned på hans hals, hvorefter han nulrede sin jernkæde, imellem to fingre. Halskæden var lidt tung, men ikke noget som Kyouga lagde mærke til, eftersom det jo var intet iforhold til hvor meget vægt han kunne løfte. Tungen fugtede blidt hans læber, altimens han begyndte i kedsomhed, at lunte lidt rundt i diskoteket. Han vidste ikke just hvor han var, Men som sædvanelig, gjorde det ham intet. Han tog det som det kom, han havde nu altid været nyskerrig. Han holdte ikke rigtig øje med om han gik i nogle, eftersom at han bare skubbede lidt til de folk som stod i vejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:09

Xio vågnede lidt fra sin trance og rejste sig op så rundt før hun bevægede sig stille mod baren, lydløse skridt i det dunkende beat, men efter lidt tid gik hun ind i en lidt høj person med en lille/sort stribet trøje på og hvid t-shirt. "oh...det er jeg ked af" sagde hun med en blidt stille og smilte stille "håber ikke jeg gjorde noget alt for forkert"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:15

Kyouga stoppede hurtigt op, da en gik ind i ham og undskyldte. Det kom dog bag på ham, eftersom at folk ikke plejede at undskylde. Et drenget smil plantede sig på hans læber, og bredte sig hurtigt. Som vampyr, var han jo naturligt tiltrækkende, men ville enelig ønske at det ikke var sådan. Men han jog sine tanker væk fra det, og koncentrede sig om pigen. "Det er helt okey" Sagde han med et lille grin i stemmen, og gjorde et lille nik med hovedt. Dog var hans stemme en anelse høj, for at hun skulle kunne høre hvad han sagde, i den høje musik. Han rakte hende roligt hånden, for at præsentere sig "Kyouga" Hans stemme var varm, og uden accent, selv om han kom fra Japan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:19

Xio så på ham med et lidt undrene blik over at han præsenterede sig efter hun var gået ind i ham, men sådan var han vel bare?? "Xio" sagde hun med en blid stemme dog så den kunne høres i denne dunkene tone. hun tog stille fat i hans hånd i en venlig hilsene gestus for så at slippe da hans hånd jo var rigtig kold "uuh...fryser du ikk?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:24

Kyouga havde altid været yderst social. Han gentog hendes navn i hovedt et par gange, *Xio..* For de fleste var der vel nok en anelse svært og udtale, men nemt for Kyouga. Dog tænkte han ikke over at hun var et Menneske, før at hun kommenterede det med hans kolde hånd. Han trak hånden tilbage, bed sig lidt usikkert i læben og skævede lidt fra side til side. Hvad skulle han sige? Hvis hun ikke kendte til de andre væsner, ville han heller ikke afsløre noget.. Ikke endnu ihvertfald. "Lidt, faktisk" Løj han, og puttede hænderne i lommen, han løftede det ´piecerede øjnbryn, og kiggede lidt rundt om hende, men så på hende igen "Er du her alene?" Sprugte han roligt, eftersom han ikke kunne se nogle, der lignede at de var med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:33

Xio smilte stort "hihi...øv troede du var et af de der andre væsner" hun grinte stille og sødt og lagde hovedet på skrå for at lytte til hvad han sagde *alene?* hun kiggede lidt rundt i takt med at grinet døde ud "hmm... ja det er jeg vel`? og dog" hun tog fat i hans arm og nærmest hev ham med op til baren "en fanta og hvad en denne unge herre vil have" hun smilte til barmanden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:36

//skal lige lave mad og spise//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 17:57

Kyouga sukkede lidt, og grinte blidt. "Så du kender altså til de andre væsners eksistens?" Sprugte han med en roligt stemme, og nikkede til det svar hun med. "Okey" Sagde han roligt, og kiggede lidt rundt i klubben. Dog lige idet han blev trukket med hende, sagde han "Og dog? Hvad mener De?" Sprugte han og fulgte med hende, han rystede blidt på hovedt af hende, og tænkte sig godt om, før han bestilte; "En Burn, tak" Han vidste ikke hvad han ellers skulle ta', så han kunne vel li' så godt tage sådan en. Han vendte sig imod hende, og trak roligt sin kolde arm til sig. Han betragede hende lidt i mellemtiden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:17

Xio smilte sødt til ham "burn... det smager egentlig ret godt" hun grinte sødt og tog i mod sit glas og lod ham tage sit eget og betalte så "er du sikker på du ikke er et andet væsen, for du er slet ikke underlig, dvs ikke et menneske" hun satte sig på en barstol med front mod ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:22

Kyouga gengældte hendes smil, men i en mere drenget version af det. Han satte sig i en stol, og åbnede dåsen, og tog en slurk imens han så lidt tænkende ud, han satte dåsen og så, så på hende. Han smilede, med vilje, et smil, som blottede han unaturlige lange, sylespidse hugtænder. "Vampyr" Sagde han så, og smilede mere neutralt. Han syns det var sjældent at der var mennesker der vidste til de andre væsners eksistens. Men han var da alligevel glad for at hun vidste deti forvejen, så han ikke skulle fortælle hende om det. Der var jo ret mange væsner, krydsninger i alle mulige veje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 18:29

Xio rejste sig og gik hen til ham hvori hun førte sin finger op til hans spidse tand "uuh... gør det ikke ondt hvis du får bidt dig selv i tungen, læben eller kinden?" hun stod bare der med fingeren mod hans tand og smilte "og nøj det må godt nok gøre ondt på dine ofre?" hun virkede slet ikke bange for at han kunne finde på at drikke hendes blod hvis der nu gik hul på hendes finger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:05

Da hun rørte ved hans tand, trak han hovedt lidt tilbage og lukkede munden. Han gjorde dette i frygt, for at der ville komme hul på hendes finger, eftersom han selv vidste, hvad der godt kunne ske. "Tjoeh.. Ikke rigtig, jeg ved jo godt at de er der, så jeg bider ikke hårdt" Han smilede blidt og gjorde et kort kast med hovedt, da en sort lok hår, generede ham lidt. Han rynkede brynene lidt ved ordet 'ofre'. Mennesker var enelig et ret dumdristigt menneske, men han havde jo selv været et. "Det ved jeg ikke..¤ Svarede han hende, i en lav tone og trak skuldrene lidt op, han kiggede imod dåsen, og tog så en tår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:07

Xio så på ham "hmm... du burde drikke noget blod i stedet for burn.. for i dine øjne burde det vel smage rædselsfuldt? ik" hun smilte stille og tog sin hånd til sig
"se nu finder vi dig et offer og så finder vi ud af hvordan du kan få blod fra den person" hun satte sig igen og kiggede rundt "hmm...hvad tænder dine smagsløg"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:21

Kyouga så på hende, med en meget overraskende mine, da hun ville have at han fik noget blod. Han vendte sig imod baren, og drak mere af sin Burn. "Ikke tilfældigvis...Men mange ting gør" Han svarede hende på den måde, for at få hende væk fra den latterlige ide, med blodet. Selv om hun nok ike bare sårn ville glemme det. Men han kunne dog ikke lade vær med at svar hende. "Det er ikke et kønt syn... Du vil ikke opleve det.." Hans stemme var forholdsvis kold, men smilede så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:26

Xio smilte stille "jeg har ikke tænkt mig at kigge samtidig... men fortæl nu, hvad ville være din offer type" hun smilte stille og tog fat i hans ene hånd "så skal jeg nok lade være at snakke mere om det. men kun hvis du siger hvordan han eller hun skal være" hun smilte sødt og lagde hovedet på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:30

Kyouga sukkede lidt, og skævede kun svagt til hende. "Xio, det er sødt.. Men jeg kan godt selv fange min mad.." han bed sig indvendigt i mundvigen, og stirrede ned i sin Burn. Selv kunne han ikke engang lide og høre det smertes skrig der kom. Dog havde han en fantastisk taktik på kvinder. ´Han trillede sine fingre imod bar bordet, og talte så igen; "Og iøvrigt er jeg ikke sulten" Løj han... Han var altid sulten. Det var meget lang tid siden at han sidst havde været helt mæt, eftersom han var en venlig en af racen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 19:39

Xio kiggede lidt ned "undskyld...var ikke meningen" hun sukkede lidt og rejste sig op og nejede lidt for ham "hmm.. jeg smutter nu, så jeg ikke irritere dig for meget" hun begyndte at gå hen mod døren til pige toilettet for så at gå ind på toillettet og sukke ldit over hendes opførsel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 20:00

Kyouga glippede med øjnene og så på hende, i et kort sekund, før han greb fat i hendes håndled, for at få hende til at blive. Enten var han for hård, ellers skammede hun sig meget, eller var følsom.. Han vidste det ikke ,men selfølgelig lagde han skylden på sig selv, og fik det dårligt over det. "Nej nej Xio!" Proteserede han blidt "Du irritere mig ikke, jeg... Jeg bryder mig bare ikk om at slå andre ihjel for at få føde" Han fugtede sine læber, og smilte drenget og venligt, for at vise at han ikke var sur

//Sorry tiden og den korte besked//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 20:04

Xio kiggede lidt ned og hev sin hånd til sig "jeg er ked af det anyway" hun ville faktisk ikke se på ham når hun følte hun havde gjort noget galt "jeg ved godt det ikke er godt at slå ihjel, men jeg har ikke bedt dig om det ville bare høre hvad du kunne ldie af blod for at være sikker på om jeg skulle flygte eller ej"

//kort svag?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 20:13

"Okey okey...¤ Hviskede han i enden og gav modvilligt slip i hendes hånd. "Du ska ikke være bange" Han så op på hende, med et lettere dramatisk blik. "Jeg kan godt styre mig.." Svarede han hende igen. Han svarede dog ikke helt på hendes spørgsmål, da han faktisk ikke vidste det helt. Bare det var tykt, så var det godt for ham. Og eftersom at menneskers blod ikke plejede at være det mest tykke, var mennesker ikke hans 'livret'. Han kiggede lidt rundt på menneskerne der bare strømmede ind på biblioteket, han greb om sin Burn, drak det sidste, og knuste den så i sin hånd. Der lød ret høje lyde fra dåsen, og da han åbnede hånden, var den blevet til sort støv. Han lagde dog ikke just mærke til det, og børstede bare det sorte støv, af hænderne. Men han smilte stadig, og så på hende, med hovedt let på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 20:16

//biblioteket xD//

Xio så på ham "skal vi ikke gå et andet sted hen?" hun sukkede lidt og begyndte at gå uden at vente på svar, hun ville gerne væk derfra lige nu, væk fra larmen og alle menneskerne og andre væsner der nu skjulte sig i mængden "hmm...kommer du" hun kiggede sig stille over skulderen da hun sagde det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Fre 10 Sep 2010 - 20:41

Kyouga sukkede lidt af sig selv, men det var ikke til at høre her i larmen. Han kiggede lidt efter det sorte støv, som bredte sig over en del af gulvet, eftersom det blev slynget rundt i vinden, der blev lavet af alle de dansende mennesker. Han kunne mærke et blik, og kiggede op. En pige stod nærmest helt lammet... Vedkommende havde vel nok set hvordan dåsen blev forvandlet til sort støv i hans hånd. Han blottede kort sine tænder, og smilede så. Han rejste sig og gik hen til Xio "Ja, Jeg kommer" Nikkede han og kom hurtigt til hendes side, men gik så udenfor diskoteket

//Sorry.. Kreasvigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum