Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dance is art //kyouga// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dance is art //kyouga//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 12:27

Kyouga grinte lidt, over den måde hun satte sig på, og hvor frisk hun eneligt var , selv om hun lige var stået op. Han bøjede hovedt lidt tilbage og så op på hende. "Så længe den ikke skinner stærk endnu, er det ligemeget" Sagde han med et lille grin i stemmen, og trak lidt på skuldrene. "Hvordan kan du være så frisk allerede?"Sprugte han med et lille grin i stemmen.

//Krea svigt.. Sorry x_x//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 12:33

Xio smilte lige så stille "hihi... aner det ikke... tror bare ejg er lgiesom solen der vågner og så skinner den klart..." hun kyssede hans pande lige så blidt som var det en fjer med dun der kørte over hans pande. derefter rejste hun sig og gik et skridt men faldt så bagover og ned på ham "ok jeg har stadig ondt i foden" grinte hun så og så på ham... hun sad i hans skød nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 12:41

Kyouga stivnede nærmest da hun lige så blidt, kyssede hans pande. Han glippede forvirret med øjnene, og havde nu også sine grunde til det. Han åbnede munden for at svare hende, men gav et lille overrasket gisp fra sig, da hun faldt ned på ham. Han strakte benene helt ud. "Så.. Så den gør stadig ondt?" Sprugte han med en stemme blandet med usikkerthed, og bekymring. Han lagde sin ene hånd på hendes skulder, og tog sit ansigt lidt tættere på hende, men bagfra, for at kunne høre hvad hun sagde. Ikke just fordi det ville være et problem for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 12:47

Xio grinte lige så stille "heeh, ja den gør stadig ondt kyo" hun lagde sit hovede mod hans skulder og smilte "men jeg sidder nu ret godt sådan her" hun rørte stille hans kind og kiggede ind i hans øjne "heh du har egentlig ret smukke øjne"
hun smilte lige så stille og blidt som en uskyldig pige på 4 år eller der omkring..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 12:52

Kyouga tyggede lidt på det.. Kyo..... Tjoeh.. Det var vel okey at blive kaldt det.. ¤Ikke godt¤ hviskede han, dog med et lille smil på læben. Han skævede imod hendes hånd, som rørte hans kind, og han førte sin hånd til hendes, lukkede sig blidt om den, og tog den væk. Og gav slip. Han brudte øjnkontakten, da der var utrolig stor chance for at det ville gå galt. Han smilede dog blidt, alligevel. "Tak.. I lige måde" Sagde han, enelig lidt i bar høflighed. Han bed sig lidt usikkert i læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 12:59

xio så hvordan han reagerede på det og blev på en måde såret for hun viste jo ikke hvad han kunne af evner eller noget
med lidt kræfter kom hun op at stå og fik sat sig på sengen "hvorfor er du sådan overfor mig? hvad er det jeg har gjort dig siden du opføre dig som en idiot overfor mig? hva?" hun lød vred og såret samtidig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:04

Kyouga rejste sig op med et sæt, og tog armene op, ligsom hvis man skulle afvige et angreb. "Undskyld Xio!" Sagde han hurtigt og forfærdet. "Det... Det var ikke fordi jeg ville såre dig Xio!" skyndte han at sige, og bed sig i læben med et trist udtryk. "Hør her.. Jeg.. Jeg har det at jeg kan lamme folk ved øjnkontakt.. Og jeg vil bare ikke skade dig" Hans stemmede døde langsomt ud, og han sænkede sit blik i jorden, men så op. Dog var hans blik mere hårdt, han drejede rundt på hælen og begyndte roligt at gå imod udgangen. "Men jeg skal nok gå...¤ Hans stemme falmede mere og mere ud i stilheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:19

Xio havde ikke kigget mod ham medens han havde snakket men da han ville gå vendte hun blikket mod ham *gå* tænkte hun stille men kiggede så ned, hun ville jo ikke lade ham blive hvis han ikke selv ville det "ok..så..farvel....da" sagde hun og vendte ryggen mod ham igen og kiggede væk *som alle andre forlader mig på et tidspunkt*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:24

Kyouga følte skam, og besluttede sig derfor, at ville vide han far tilgivet, før han gik. Så han stoppede op, vendte sig imod værelset, men gik ikke derind. man skule tro at han var gået, eftersom han var så stille. Men hans stemme brød stilheden; "Xio.." Han sukkede lidt og pressede sine læber sammen "E..Er jeg tilgivet?" Sprugte han forsigtigt, og stilte sig let på tå, men trippede så lydløst istedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:31

Xio kiggede mod gangen over sin skulder
"hmm du er ikke tilgivet hvis du går" sagde hun så og sukkede dybt
"er ked af at jeg er sådan overfor dig kyo" hun sukkede dybt og så mod ham med et trist udtryg i øjnene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:34

Kyouga nikkede roligt og gik lydløst ind til hende igen, men bakkede tilbage da solen skinnede lige ind i værelset. Sog forholdte han sig roligt.. "Jeg skal nok blive.. Hvis du trækker gardinet for,"Han så lidt bag sig, hvordan solen langsomt sneg sig imod ham. Enelig burde han gå lidt i panik, men han gjorde det ikke. Han var lidt for trist og forvirret, så han næsten glemte det. Han sank en klump som havde sat sig i halsen. "Ikke undskyld... Du skulle bare lige vide at det altså var sådan det hang sammen¤ Sagde han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:40

Xio nikkede stille og hinkede hen til vinduet hvori hun trak gardinet for "er det ok?" hun smilte stille og så mod ham, det var ret så mørkt nu da det var sorte gardiner med ekstra tykt stof så selv den mindste solstråle ikke ville komme igen
"mmh....mørkt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:47

Kyouga nikkede roligt, og gik ind i det mørkbelagte rum. "Tak.." Sagde han roligt og satte sig ned i sengen.. Han tænkte lidt over et tale emne, fandt et man vidste ikke helt om han kunne tillade sig at spørge. Og dog gjorde han det alligeve; "Xio? håber det er okey jeg spørg men.." Han fugtede sine læber og rette ryggen helt op "Er du evt. forelsket i en eller anden?" Han trillede sien fingre blidt imod sit lår, og lagde hovedt på skrå, og så selfølgelig på hende. Det var ikke fordi hanville være uforskammet, eller rode i private sager, men han var bare nysskerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:55

Xio stod bare henne ved vinduet da hun ikke rigtig kunne se lige nu, hendes øjne var jo ikke så lette ved at vænne sig til mørket så lige nu smilte hun lige så stille og lyttede mere
"hmm... jeg er ikke forelsket i nogen lige nu... og nej det var ikke et forkert spørgsmål" hun fniste stille
"er du ?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 13:58

Kyouga nikkede roligt til hendes svar, og kunne se hel klart i mørket. Han blev lidt lettet da hun ikke følte sig stødt, over hans spørgsmål. Han tyggede lidt på det spørgsmål, han fik tilbage. "Tja... Ja.." Svarede han og smile lidt usikkert. det var nu rigtig nok.. Og mærkeligt nok var den forelskelse han havde, også den første han noglesinde haavde haft.. Eller.. Han havde en da han var 14, men ellers.. Han lavede et lille knæk i nakken, og holdte blikket på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:11

Xio grinte stille men sødt "heh...det må da være rart" hun så på ham "jeg kan ikke se noget" hun grinte videre og så mod ham i hvert fald hvor hun troede han var "kan du ikke lige hjælpe mig hen og sidde i sengen? for gider ikke stå her i så lang tid"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:15

Kyouga smagte lidt på det og trak lidt på skuldren "Tjaaarh.." HAn kunne ikke helt bestemme sig for hvad han skulle sige.. Men nej.. Det var ikke Xio, det var en helt anden... Han rejste sig roligt op og gik helt målrettet imod hende, greb blidt om hendes håndled, og første hende til sengen" Den står der" Smågrinte han og så rundt. "Har du ikke en lampe herinde?" Sprugte han med et lille grin og gav slip om hendes håndled. Selv satte han sig også ned i sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:19

Xio grinte stille "jo jeg har en lampe et elelr andet sted men jeg kan jo ikke rigtig se hvor den er henad vel?" hun kørte sine hænder hen ad sengen for at mærke hvor hun var henad lige nu
satte sig så og spurgte igen "hvem er hun eller han for den sags skyld" hun smilte venligt fordi hun godt vidste han kunne se det... Det var faktisk ret så underligt at han kunne se hende og hun var blind lige nu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:25

Kyouga fandt det faktisk lidt kosisk, at hun ikke kunne se, men han kunne se klart, hvilket resulterede i at han ikke ville finde lampen. "Ærgeligt" Sagde han drillende og tog benene op i sengen og lagde sig halvt ned. "Hvém det er?" Gentog han med et lille smask, og lavede en tænkende lyd, imens han lagde dig lydløst på siden. "Det er jo aldrig godt a' vide" Drillede han og smilte over helle krydderen.

//Krea svigt.. Sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:37

Xio så på ham og sukekde lidt "hmm..det er jo ikke fordi jeg siger det til personen at du elsker ham hende`vel?" hun rejste sig stille fra sengen og humpede hen til døren elelr det troede hun i hvert fald, hun ledte lidt efter døren for ved døren var der en kontakt til en lampe der han over sengen, men det var svært at finde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:41

Kyouga smilede lidt, "Hun er udemærket godt klar over det.. Sååh" Han stemme var stadig en anelse drillende, og han fulgte hende medblikket. "Lidt til højre... lidt ned.. En anelse mere op.. Der!" Han forsøgte at navigere hendes hånd, til kontakten. Han fugtede sine læber lidt "Jeg her ikke gjort noget forkert..Vel?" Spurgte han for en sikkertheds skyld. Han var en anelse bange for, at han ville sårre hende, eller komme til at sige noget forkert..


//Det er åbenbart langvarigt krea svigt x_x//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:46

Xio grinte sødt og fik tændt lyset, dog medens hun havde lukkede øjne så det var at hun ikke ville blive blændet af det "hmm nej du er da ok?" sagde hun så og grinte sødt.
Man kunne nu se hendes værelse virkelig var et prinsesse værelse
lyserødt sengetøj, vægge, blødt gulvtæppe i lyserødt osv. dog hang der mange gysertegninger på væggen der gjorde at det ikke var så prinsesset som det kunne have været :)
Hendes puder var hjerte formede og det samme var lampen der hang oppe i loftet, den var dog rød så det skabte en nuance i rød og lyserød, hendes dyne var sort og lyserød stribet og hendes tøjskab sort.
den ene væg var helt bedækket med spejle, i forskellige former og størrelse, så det danne et mønstre i det, dog var det rundt om et stort spejl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:50

Kyouga kiggede rundt i rummet, der nu blev lyst helt op. Selv om han godt kunne se før i mørket, så det anderledes ud, nu hvor lyset var tændt. hans blik faldt på hendes væg, fuldt af speje. "Du kan godt lide at se på dig selv?" Han løftede brynet og smågrinte meget lavt. Han blik gled langsomt rundt på værelset igen, og betragtede det hele. Da han kiggede bag sig, så han den hjerteformede pude, og han rettede sig hurtigt op. Ikke så meget pga. den. Men mere fordi han godt ville se helt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 14:54

xio grinte stille "heh....jeg ved det godt, jeg har et tøset værelse med mange spejle...dejlige spejle ik?" hun grinte stille og nikkede til ham "ja jeg kan godt lide at se på mig selv, alle burde kunne lide at se på sig selv right?" hun lagde sig i sengen og slappede af "du burde selv vide hvordan det er at se på sig selv right?" hun aede hans kind og smilte stille "hmm... ved du hvad du burde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Gæst Lør 11 Sep 2010 - 15:14

Han fulgte hende roligt med blikket, og trak lidt på skuldren "Tja.." Han lød ikke helt enig. Han fugtede sine læber, og skævede imod hendes hånd, som nussede hendes kind. Han tog den roligt væk igen, dog meget forsigtigt, altså hendes hånd. "Nej?.. Hvad burde jeg?" Sprugte han med et lille smil og lagde hovedt på skrå, og lagde sig halvt ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dance is art //kyouga// - Page 3 Empty Sv: Dance is art //kyouga//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum