Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:46

" Angel mit hoved gøre ondt hvad er der sket siden jeg har ondt i hovedt " spurte malika. Hun var forviret og ud af sig selv for hun kunne ikke rigtig huske noget efter faldt, det eneste som hun kunne huste at hun grab ham og så ikke mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:49

du slog hoved mod en sten, da du greb mig" sagde angel. han havde stadig hovedpine, og den havde ikke lagt sig. han tog sig til hoved. *Pokkers hovedpine* tænkte han og sukkede lidt irreteret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:53

Malika hoste svaget. men der gjore hendes hovedpine endnu være en den var i forvejen hun gispe af smerte i hovedt, det var ikke til at hold ud mere men hun kunne indt gøre for at stoppe den overhovedt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 18:54

angel gav hende noget imod smerterne. "Sov nu malika" sagde han. han sukkede. hadet til sig selv vokset i ham. han hadet når malika kom til skade på grund af ham. "JEg burde have passet bedre på, hvis jeg ikke var fløjet op, ville jeg jo aldrig have ramt den pokkers kugle der lammede mig" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:02

Malika kunne slet ikke sove. hun hade for ondt i hovedt og den læge som skulle være kommet og set på hende, kom slet ikke over hovedt og malika faldt endlig i søven med en stærke smerte i baghovedt. Da hun hade karniebrud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:04

angel bragte hende til hospitalet. han kørte pigerne hen til deres bedste far. angel blev på hospitalet ved malika. han var virkelig i sorg over hvad der var sket med malika. han følte at det hele var hans skyld. han sukkede meget ulykkeligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:12

Malika lå i en blød hospitalsen seng og sov. Men hendes hoved gjore alt for ondt tåren trille ned af hendes kinder i mens hun lå og sov, Malika ville helst ha børne hos sig når hun ikke hade det for godt men der var ude ved deres. Farfar Angels far og malikas svirefar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:14

angel sad hos hende. han holdt hendes hånd. "skat du skal klare dig, jeg kan ikke blive ved med at sende pigerne hen til min far" sukkede angel. han kyssede malikas pande, han græd lidt. en tåre løb ned af hans kind og ramte malikas ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:32

Malika klappe ham på armne 2 du burte ikke flydte så højt op søde 2 sagde malika. Og så nogen ander læger komme ind på stuen hun holdt Angel i hånden da hun ryste, en lille smule på grund af hendes hoved men eller hade hun der fik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:35

skal jeg huske min elskede" sagde angel og tog hendes hånd og kyssede hendes hånd. han smilede lettet. "måske burde jeg overhoved ikke flyve mere" sagde angel. han tænkte på at få sine vinger fjernet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:38

" det er okey du flyver men bare ikke for højt " sagde malika. Hun hade en ispose på hovedt som dæmpe hendes hovedpine en smule men ellers ikke så meget, hun smilede til Angel og kysset han hånd svaget hun hade små tåre i øjne af smerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:40

han healede hende lidt. "Du skal hvile min skat" sagde han. han smilede roligt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:44

malika nikke svaget. Hun lå og hvile sig ind til hun skulle se på da hendes hovedt kunne være alvorlige skader efter, faldt hun sukke meget stille da det gjore ondt i hovedt men hun sagde ikke noget. Overhovedt ikke nogen da hun var falden i søven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:45

angel var hos hende da lægerne undersøgte hende. han var meget urolig for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Søn 19 Sep 2010 - 19:49

Malika holdt ham i hånden. Da være gang de rurte hendes hovedt gjore det ondt på hende hun hade en slem hovedpine, som hun slet ikke kunne holde ud ret meget mere da de hele tiden trygge på hendes hoved. Tåren trille ned som små perler

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 22 Sep 2010 - 19:57

han så på dem. "gør det forsigtigt. det gør ondt på hende" sagde angel surt til sine kolegier. han hadet når noget gjorde ondt på malika. han nussede hende i håret. "hold ud min elskede" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:19

Malika græde i søven. For hendes hoved gjore bare ondt lige nu selv om det var nogen timer siden det var sket, gjore det meget ondt hele hendes hoved var meget øm og hun ville ikke ha at de rurte ved det. Men det var desvære nødvediget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 8:55

angel lå en healnings kugle over malikas hoved. i håb om at det ville fjerne hendes smerter. det pinte ham virkeligt når det var at malika havde ondt. han ville gøre alt for at hjælpe hende. hun var jo hans liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Man 11 Okt 2010 - 15:41

malikas smerte lette en smule. Men ikke ret meget da det stadig væk var uklart om hvad det var sket med hendes hovedt, efter falde og slaget i mod kantstenen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 6 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum