Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:31

" ja det synden jeg. Men siger det ikke til nogen en dem du kam stole på " sagde Malika og lå ind til ham og var, tryg og rolig men hun hade haft nogen mararidt på det seneste som hade gjore hende. Bekymder og bange for familien

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:39

angel smilede og nussede hende i håret. "jeg siger det kun til vores nærmeste, det lover jeg" sagde angel. *hvad mon pigerne siger til at jeg også så er læge* tænkte angel og kløede sig i håret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:47

Malika ryste en smule. Hun var ikke så glad mere nu hun hade funden et brev hun hade skjulet for Angel, for han skulle ikke se den eller læsen den da hun ikke ville har at han skulle hinde i hende at. udfør den lille opgave hun hade få

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:49

angel fik fat i brevet og læste det. han læste det helt igennem, for at få det hele med fra brevet. "hvad er det her" sagde han lidt surt da han havde læst det hele. han fattede ikke at noget skulle skjules for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:58

" Angel der er ikke noget " sagde malika og tog brevet fra ham. Hun smed det i pejsen men hun hade skår sig på det men det betød ikke noget mere, nu hvor han hade læst det var det hene slut ind for den næsten 4 dage vil de komme. Og slog hende ihjel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:00

angel tog noget ud af sig selv. det var en minde kugle. han havde fjernet mindet om hvad der stod i brevet. han lå kuglen i en box, som kun malika ville kunne åbne. "sådan, så vil jeg ikke kunne huske hvad der stod" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:27

" men det er for sent Angel du skulle slet ikke har se brevet. og nu vil de komme om 4 dage og så er jeg ikke har mere " sagde malika og græde, hun ville saven sine piger og hendes mand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:30

skal det lader jeg ikke ske. om så jeg må gå i krig mod dem" sagde angel. han ville ikke miste malika. hun og pigerne betød alt for ham. "hvordan kan de overhoved vide hvem der læser brevet" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:39

" se på din hånd " sagde malika. Alle som læste det fik en smule grøn farve på fingeren selv Malika hade det og det kunne ikke, Komme af igen før om noget dag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:42

angel havde intet grønt på sine hænder. "jeg holdte ikke brevet med mine hænder, jeg brugte lys energi" sagde angel. han nussede hende i håret og kyssede hendes pande

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:47

Malika så farven beder sig på hendes hænder. Hun mærke at hun midste bevisteheden så hun faldt sammen på gulvet og rurte sig ikke, hun lå bare stille i mens farven berdet sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:49

angel greb hende. han stoppede det i at brede sig. han lod det hele komme ind i en kugle af lys. han så bange og bekymret på malika. "de skal bøde for dette" sagd ehan ulykkeligt. han bar malika i seng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:56

det var en gift som berdet sig i malikas krop. Hun bliv syg meget alvorlig syg af det hun lå i flere ugen med feber og krampe i hele kroppen, men længe kunne indet gøre for at hjælpe hende mere kun at give hende en overdossis. Morfin som ville gøre en ende på Malikas lidlser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:58

angel gav hende morfin. han havde bedst sine forældre tage sig af pigerne. han var urolig for malika. men en dag kom suki alligevel hjem med sine søskende. angel sad i en stol med hoved sænket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 21:09

Malika sov. Det gjore hun for det meste nu lige men i dage lå hun vånge og tænket på sine piger og sin mand, hvordan de ville klar den uden hende vis hun gik hen og døde og efter lod dem alene. Uden hende det var ikke noget som hude hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 11:43

angels lys var ved at gå ud. han talte med en mand i uniform. "Hvis det kan holde dem fra malika og pigerne, så går jeg i krig. jeg nægter at der skal ske mere med dem, det får mig til at føle mig som en dårlig far, en dårlig mand og en dårlig engel" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 15:25

Malika stod og lytte svaget med. Hun græde hun ville ikke har at Angel skulle med i den dumme krig for så kunne det blive, sidste gang de nogen siden kom til at se hinanden igen og hun ville ikke midste ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 19:27

suki for vredt hen til angel og begyndte at slå. "DU LOVEDE DU IKKE VILLE GÅ I KRIG FAR!" skreg hun grædene. angel forsøgte at berolige hende. "Suki.. jeg ser kun krig som den sidste udvej" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 19:54

" Suki hold nu op 2 sagde malika og tog den græde pige ind til sig. Selv om hun selv græde ville hun ikke lade Suki græde hun elske dem for meget til at midste dem, hun så græde på Angel " du må ikke skat " græde Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 19:57

det er kun den sidste udvej malika, jeg gør det ikke før jeg ikke ser andre muligheder" sagde angel. han sukkede. det pinte ham når suki hadet ham. "suki..." sagde han. "NEJ:: VIL ALDRIG SE DIG IGEN!" skreg suki og for ind på sit værelse

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tors 16 Sep 2010 - 20:09

" SUKI KOM HER NU " skreg malika efter hende. Men måtte se gå efter hende og trøste hende " suki skat far vil kun gøre det for at beskydte os ikke andet " sagde Malika, og tog den 6 år gammel pige op i armne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 16:20

suki græd meget. angel gik udenfor. hans tøj blev lyst. han måtte flyve en tur for at falde til ro. han fløj ret højt op. han tænkte på at slå vingerne ind, mens han var flere meter oppe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 16:24

" Suki han vil bare beskydte os ikke andet 2 sagde malika. Og gik rundt med den 6 år gammel pige på armen og trøste hende da hun viste hvorfor, Suki hade sagdet det til Angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 16:26

angels lys kunne ses udenfor. men da lyset var 20 meter over jorden. slukkede det sig, og angel styrtede mod jorden. han var stødt ind i en kugle der lammede lys engle totalt. angel styrtede hurtigt mod jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Lør 18 Sep 2010 - 16:36

Malika satte Suki ned. Og gik ud for at gribe ham og hun greb ham men faldt og slog hovedt i kantsten, det slog hende helt ud og hun lå helt stille men angel i sine arme Suki og pigeren hade set der. Og var komme græden ned til dem Suki hade en pude med til Malikas hoved

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 4 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum