Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 16:26

angel gik efter, han var bekymret og urolig. "Malika jeg har tænkt mig at sige mit job som lærer op" sagde angel så. han var lidt urolig for hvad malika ville sige til den besked. at angel ville sige sin stilling som lærer op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 16:29

" skat det skal du ikke hvordan skal vi så tjene penge til mad og medicin " sagde malika. Og så ned i vandet som hun hade ned i vasken hun var meget bleg og så stadig syg ud, men det var ikke så slemt mere som de hade været

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 16:31

søde.. de fleste lærere er blevet jaget i krig" sagde angel og sukkede. han ønskede ikke krig, det var det værste han vidste. 2har tænkt mig at tage en uddanelse som læge" sagde han og smilede. han ville heller være læge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 16:36

Malika så bange på ham. Hun hade tåre i øjnen hun græde 2 skat det er det Lazrues er ude på han vil har at du skal være hans læge under krigen men jeg ville ikke lade ham gøre det " grøde Malika og sank græden sammen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 16:42

suki så i en skuffe og fandt et eksamen bevis på læge studier. angel trøstede malika og glemte at han var uddannet læge. han var bare gået lærer vejen den gang for så længe siden. "Hvem er den fyr englig søde" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 16:49

" han er en vampyr som flere gang har bidt mig og taget af mit blod. Han her en som man ikke skal lægge sig ud med og i sær ikke vis det er mig, jeg er hans ugenlige drikke bar som han selv siger det " sagde malika og sukke. hun hade små men meget tydlig ar på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 16:50

læge bevis" sagde suki. angel fik det hurtigt fra hende. "det røre du ikke" sagde han og lå det i skuffen igen. "jeg dræber den vampyr, du burde være i sikkerhed, men ikke engang her kan jeg holde de pokkers væsner fra dig og pigerne" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 16:55

" Angel snak dog pænt til hende hun fandt det bare og det for brhøver du ikke at være sur på hende " agde Malika og tog Suki ind til sig Malika viste at Angel ikke menet noget med sin suret tone for det kendt malika godt til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 17:48

det er en del af min fortid jeg helst ikke vil huske" sagde angel. han så ned. små våde pletter ramte komodens top. angels skulder rystede, han gemte sit ansigt ned i sin hånd, han kunne ikke forstå at han havde brugt så vred en tone

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 17:58

" Suki gå ind til dine søster jeg snakke lige med din far " sagde malika. og lag arme omkring ham " Angel skat du skal ikke skamme sig over at være læge vis du ikke, hade været det hade jeg slet ikke overlevet indtil nu " sagde Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:02

jeg burde ikke have råbt af hende, jeg droppede før jeg mødte dig, fordi en jeg skulle redde mistede livet, mens jeg var ved at heale" sagde angel. angel havde en lille hemmelighed. han havde hjulpet malika da malika var barn, selv der var han en voksen engel. "søde.. har du været hos en læge, som kun brugte sine hænder, og aldrig knive" sagde angel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:11

" ja da jeg var lille " sagde Malika. Hun satte sig ned hun ryste over hele kroppen hendes kærlighed var svække, ikke fordi hun ikke elsker ham mere men fordi hun ikke hade det alt for godt hendes hænde ryste. Og hun hade smerte i ryggen som aldrig før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:12

angel fik en stor kugle frem. han lå den mod hendes ryg. "husker du noget om lægen" sagde han. "så sid nu helt roligt" sagde han ind i hendes øre. han ville se om hun kunne regne ud at angel var den læge, fra da hun var lille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:18

" nej indter " sadge Malika. og Følde varmen fra kuglen beder sig over hendes ryg hun slappe af og hoste en smule endnu, men det var ikke så meget hun så op med et sæt da hun hukse en smule om lægen men ikke. Ret meget da lægen hade slette hendes minden fra den gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:21

angel sukkede og holdt en kugle mod malika. det var en kugle med malikas minder som angel havde taget den gang. han bakkede lidt. og håbede at det virkede. "Kan du huske det nu" sagde han blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:26

Malika så på ham med et forunderen smile 2 du har altid være der for mig " sagde malika og trak ham hen til sig og kysset ham på munden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:28

han kyssede igen. "Jeg var din skyts engel da du var lille, så jeg holdt altid øje med dig, jeg var din læge hver gang du kom på sygehuset" sagde han og holdt hende meget tæt int til sig. "Jeg er ked af at jeg måtte tage dine minder den gang" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:33

2 det er okey søden men hvorfor ååh ikke noget " sagde Malika og rejste sig. Hun følde sig alene siden den gang hun hade midste sine minde om ham, men han hade gjore det for at beskydte hende i mor faren som luder på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 7:54

angel kyssede hendes pande. "JEg gjorde det kun for at beskytte dig, jeg ønskede ikke at du skulle komme i fare bare fordi du havde mig som læge malika" sagde angel blidt. han huskede alt det mørke der havde været

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 11:39

" det ved jeg godt skat " sagde Malika. Hun vise at den fare som hade ludet på hende hade vært hendes egen fætter og morfar, som aldrig hade holdt ag hende på grund af hendes far det stak af med hendes mor. Men det kunne Malika ikke gøre forat de gjore

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:02

angel smilede. "Gid jeg kunne sørge for at det aldrig var sket for dig min skat" sagde angel. han hadet virkelig malikas morfar og fætre. angel huskede tydeligt hvor meget de havde været imod at malika og angel giftede sig den gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:10

Malika var bare glad for at de ikke leve mere nu. Ellers hade de slog hende ihjel og børne som ingen skulle vide at de var halve mennsker og halve engle, Malika hade været bange for at vis hendes morfar og fætter hade se børne. Hade de slog dem ihjle lige efter de var blive født

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:12

angel holdt hende ind til sig. suki kom ind til dem. hun havde en hvid kilt over armen. der stod dr. light på den. "FAr er det din?" spurgte suki. angel så på hende. "Ja suki det er min" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:20

Malika smielde og rette sig op. Hun tog Suki på armne og bare hende ind i seng igen " Suki du skal sover nu okey " sagde malika, og kysset hendes panden og putte hende under hendes dyne og slukke lyset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:23

angel gik efter malika. "Søde hvad vil du syntes hvis jeg tog mit gamle læge job igen" sagde angel og lå sine arme om malika. han ville altid høre malikas mening før han gjorde noget. han løftede malika op og bar hende ind i soveværelset

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

overfaldet i sin lejlighed // Angel // - Page 3 Empty Sv: overfaldet i sin lejlighed // Angel //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum