Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nattens dybe mørke - Cervo
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Nattens dybe mørke - Cervo
T: Vintermåned, ved en 24 tiden
V: fuldmåne, kold vind, Året føreste sne
O: Træer og nattens dyr
P: Bukser, blå jakke.
Årets føreste sne var lige faldet over Skoven Forêt, de glade snefnug landede blødt i en ung piges hår. Hun havde været der længe, men ikke længe nok. Nogle små fugle, havde lige lagt sig godt til rette, i deres fuglebo. Alt var fredligt i skoven, og sneen gjorde bare det hele mere fredfyldt. Pigen sad på en af de tykke grene, på et gamelt træ. Hun kiggede op mod den lyse himmel, og sagde tak for den der havde skabt denne dejlige natur. Der var noget i det fjerne som bevægede sig, men det ville ikke gøre pigen ondt, og hun var ikke sulten, så hun lod det være. Og lod det komme til hende...
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Sv: Nattens dybe mørke - Cervo
Ulven nød at se sneen komme dansende ned fra himlen. Ulven smilte og kunne lugte noget der var tættere på end han havde regnet med. Ulven kom ud fra en busk og så op på en pige, hun var helt sikkert yngre end ham kunne han se, han stirrede på hende og forvandlede sig så til et menneske. Han kiggede på hende med sine brune bambi øjne og gik hen imod hende. "øøøhhhh.... Heej" sagde han og sendte hende et skævt smil
Gæst- Gæst
"Åh gud! Det havde jeg ikke forventet." Ulven blev til en mand, som godt kan kaldes tiltrækkelig. Sookie havde godt hørt om dem, men havde aldrig mødt en, og da slet ikke set en skifte form. Hun var meget interasseret i denne del af verden, nu da hun var blevet en del af den. Og ditte Animagus var et af det mest facinerene af slagsen, så hun så nysgerrigt på manden der stod foran hende. Hun tog sig selv i at glo så hun bed sig selv i læben og sagde:
"Undskyld jeg sådan kigger, jeg har aldrig set... Ja sådan en som dig. Jeg hedder forresten Sookie"
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
"Har du aldrig set en af min slags før? Det har du nok uden at vide det." sagde han og grinte stille. Hans øjne var som altid forførende og bambi eller dådyr agtige. Han kørte en hånd igennem sit hår og smilte til hende. "Og... Jeg er ikke kun ulv.. " Sagde han og bed sig i læben. "Cervo betyder hjort på Italiensk... Og det med at blive ulv er kommet hen af vejen.. Jeg startede med kun at forvandle mig til en hjort." han vidste ikke helt hvorfor han sagde alt det til hende. Det var bare noget han gjorde. Måske var det fordi at hun havde sagt at hun ikke havde mødt en animagus før? Han var ikke helt sikker. Han sendte hende et skævt smil og så hende dybt i øjne.
Gæst- Gæst
" En hjort, de er meget højtidelige er de ikke? Den passer helt sikkert meget godt til dig. Altså af udseende, og sådan" Det passede bare så meget til ham, den måde han stod på. Hans ordforåd, og i det hele taget hans meget frie følelser.
"Men nu når jeg ved hvad du er, så burde du også vide hvad jeg er... Jeg er halvt menneske og halvt vampyr." Hun så ham stadig i øjnene, og hendes øjne viste hvor meget hun skammede sig over hvad hun var. Hun smilede op mod himlen, hvor der stadig kom sne dalende ned til dem.
Gæst- Gæst
"Altså min far er vampyr, og min mor menneske. Deres føreste barn var de heldige med, et vel-lykket barn" Hun himlede øjne af hendes ordvalg."Men mig, deres andet barn. Jah... Jeg var vist ikke menneske, men heller ikke vampyr. Og så min far troede ligesom, at han kunne 'lære' mig at være menneske. Så jeg har aldrig lært noget om denne del af verden, et ret stort chok." Plaprede hun løs, hun var jo igang med at lesse alle sine problemmer over på en anden person. *Det var måske ikke så smart, hva Sookie?* Tænkte hun for sig selv.
"Men at være Animagus, går i arv. Men hvor tit?" Spurgte hun fredfyldt. Og så ind i dådyrøjnene igen.
Gæst- Gæst
"Her du må tage min jakke, og sæt dig endlig ned. Det kan godt være jakken var for lille, men den var bedre end ingenting. Hun tog jakken af og rakte ham den. Mens hun smilede af hjertens løst, og hendes øjne udvist en masse stolthed, over at kunne hjælpe en anden person.
Gæst- Gæst
"Altså jeg har en storebror, Jake. Han er et menneske, og er flyttet hjemmefra. En mor som var rimlig ung da hun fik mig, et år efter Jake. Min far er som sagt vampyr, noget og et på hundrede år vil jeg tro. Jeg var vel et almindeligt barn, indtil jeg blev 17. Der var meget der forandrede på mig, udseende, holdning til kærlighed eksembel. Jeg har aldrig været i nærheden af at have en kæresten, det sagde bare ikke noget. Men da jeg oplevede andres følelser, længtes jeg ligesom at få den følelse, som andre har. Men følelsen tror jeg aldrig kommer, men det er også lige meget." Hun himlede øjne af sig selv og grinede.
"Men da jeg begyndte at blive en slags vampyr, så flygtede jeg fra mit hjem. En beslutning jeg ikke vidst var så svær, før jeg havde taget den. Og så er jeg ligesom havnet her, med en masse viden jeg skal have lært om mig selv, og andre for den sags skyld." Hun grinede for sig selv.
"Men hvad så med dig? Jeg er blevet træt af at snakke, nu vil jeg lytte!" Sagde hun glad, og lænede sig ned i sneen. Med hænderne under hovedet. Og smilede opmundrende til Cervo.
Gæst- Gæst
"Joh..." Sagde hun stille med sin lille pige stemme, nu skulle hun være stærk, så hun rømmede sig og sagde:
"Hvordan er det at forvandle sig til et dyr, at gå fra menneske til dyr? Det må enden føltes helt vidunderligt, eller sådan lidt iraterrende agtigt" Hun smilede ved tanken. Hun kiggede op i det mest fredfyldt ansigt hun havde set, det var bare smukt i sig selv.
Gæst- Gæst
"Det må være skønt, bare at slippe alt i hænderne og blive til et dyr. Tror du at alle har et dyr inde i sig? Et dyr man ville blive vis man var lige som dig." Hun satte sig op, af bare ivrighed. Hun så drømmende op mod himlen, et snefnug landede på hendes næse. Hun så på snefnuget, som så helt fjolet ud, så hun braste ud i latter.
"Hvad tror du jeg så ville blive, vis jeg var lige som dig?" spurgte hun, for undertrykke det prikkede hun ham på næsen. Og smilede sødt tilbage.
//Skal logge nu...//
Gæst- Gæst
Hun lagde sig ned i sneen, og lukkede sine øjne i. Her var hun lykkelig.
//Okay, vi ses måske i morgen så//
Gæst- Gæst
"Ja, det gør jeg vel. Når jeg jager gør jeg, og så når jeg keder mig." Hun smilede over sin egen bemærkning. Hun gjorde ikke rigtig andet end kedede sig, når hun ikke arbejdede i biografen. Hun fik pludselig lyst til at løbe, have vinden lige i hælene. Læbe om kap. Hun satte sig op på spring.
"Vil du tage imod min invitiation om et kampløb? Eller er du bange for at tabe til en pige?" Spurgte hun drillende, hun elskede konkurrancer, især når det handlede om noget hun var god til. Hun smilede ned til Cervo, med de smukke øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//Sådan//
Gæst- Gæst
"Okay så. Der skal jo helst være ligevægt i kampen, så skift, eller hvad man kalder det" Sagde hun. Hun ville gerne se ham skift form igen, *for det må man kalde magi* tænkte hun for sig selv. Og gjorde sig klar til at løbe.
//helt iorden, blev nu lidt forvirret//
"På tre?" spurgte han på menneske sprog. " 1.. 2........" han smilte og gjorde sig klar til at sætte af sted. "3!" sagde han højt og sætte afsted i en elegant galop.
Gæst- Gæst
*Øhj godt kast Sookie* roste hun sig selv. Hjorten tabte lidt af farten, og hun kunne komme op på siden af ham.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» i skovens mørke og dybe stilhed // Lucas//
» i skovens mørke og dybe stilhed // Ahngel //
» Nattens mørke
» i nattens mørke
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus