Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Bored Time //Malfurion//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Bored Time //Malfurion//
Dato :: IRL
Sted :: Terre
Vejr :: mørklagt himmel med enkelte stjerner
Omgivelser :: Normale ting i Terre xD
Det var ved at være mørkt, dog gjorde det ikke noget for den unge lyshårede pige der kom gående mit ude på gaden i denne by ved navn Terre. Hun havde en hvis kjole på med lyserødt til indenunder, hvilket gjorde at kjolen fik lidt puff-up. Hun havde lyserøde nethandsker på og slips.
Hun havde en lille taske, der var formet som en kanin, i hånden, hun havde et eller andet med kaniner at gøre? xD
Hun gik og kiggede rundt på alle de mystiske væsner der også gik her på gaden, dog ønskede hun at nogen kom hen til hende og ville snakke
Gæst- Gæst
Sv: Bored Time //Malfurion//
Gæst- Gæst
Efter lidt tid gik hun nærmere, hen til drengen der stod der, lagde hovedet på skrå og så på ham med sine blide grønne øjne
"hvad er det de laver hr?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"såå... hvad med at sætte ild til gadelygterne i stedet for... det er jo dem der skal benyttes til sådan noget"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun gik helt hen til ham og nejede stille for ham hvor efter hun rakte sin hånd ud til ham
"jeg hedder Xio Angel Ria Zeki" hun ventede lidt på han ville tage fat i hendes hånd i en venlig gestus
"Hvad hedder de Hr. og hvordan gjorde du det med de flammer uden at skade busken" hun lagde hovedet stille på skrå
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"såeh... jeg må vel...hellere gå igen" hun nejede lige så stille igen og vendte ryggen mod ham, begyndte at gå
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hmm, jeg vil ikke være til besvær for dig... så er du helt sikker på at du vil have mig med?" hun lagde stille hovedet på skrå igen og så faktisk lidt trist ud samtidig med at hun så ud til at ville kramme ham af glæde over hans spurgte
"og jeg drikker enten Fanta eller varm kakao"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"ved du hvor det ligger eller skal jeg føre an"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"kom du kan komme med ind her" hun smilte venligt og lod ham gå ind, hvor i hun bagefter selv gik ind og lod døren smække, det betød den låstes, men for en sikekrhedsskyld tjekkede hun lige om den var låst, Derefter sneg hun sig lige så stille med ham, hen i mod døren, der førte ud til toilletterne og ind til baren
"så er vi her" hun grinte sødt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
derefter rendte hun op til baren og bestilte to kopper varme kakaoer, og siden hun arbejdede der kunne hun faktisk få dem gratis
derefter kom hun tilbage til ham og satte dem på bordet "jeg kan få dem grratis her" hun smilte bredt og satte sig så på den stol han så venligt havde trukket ud for hende
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"dog maks 3 ad gangen ok? men du må få mine, bryder mig ikke om sukker... bliver nemlig helt bims af det" hun smilte lige så stille og smagte på kakaoen, den var nemlige kølig i toppen da der var flødeskum i
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"mmh... tak hr" hun kiggede lidt flovt ned og smilte glad '
"ilm, altså med øjne og hår..." hun skjulte sit ansigt lidt efter at hun havde sagt det... for hun var ved at eksplodere af generthed
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"mit navn er Xio men jeg bliver kaldt Cake af de fleste" hun sukkede lidt over at hun blev kaldt Cake
"men de bestemmer selv hvad de vil kalde mig Hr Rio" hun nikekde hovedet stille og smilte så af ham
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» First time, that im seing my brother or last time?(Itachi=Privat)
» First time.. last time? - Jake //Privat//
» En nat i skoven ( Malfurion)
» Så er jeg i island (Malfurion)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]