Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bored Time //Malfurion// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bored Time //Malfurion// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bored Time //Malfurion// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bored Time //Malfurion// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bored Time //Malfurion// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bored Time //Malfurion// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bored Time //Malfurion// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bored Time //Malfurion// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bored Time //Malfurion// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bored Time //Malfurion// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bored Time //Malfurion//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:37

Tid :: IRL
Dato :: IRL
Sted :: Terre
Vejr :: mørklagt himmel med enkelte stjerner
Omgivelser :: Normale ting i Terre xD
_____________________________________________

Det var ved at være mørkt, dog gjorde det ikke noget for den unge lyshårede pige der kom gående mit ude på gaden i denne by ved navn Terre. Hun havde en hvis kjole på med lyserødt til indenunder, hvilket gjorde at kjolen fik lidt puff-up. Hun havde lyserøde nethandsker på og slips.
Hun havde en lille taske, der var formet som en kanin, i hånden, hun havde et eller andet med kaniner at gøre? xD
Hun gik og kiggede rundt på alle de mystiske væsner der også gik her på gaden, dog ønskede hun at nogen kom hen til hende og ville snakke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 19:52

Malfurion landede på gaden lidt længere fremme. Han var iført den sædvanlige, lidt for store, røde skjorte. Da han havde fået fodfæste lod han sine sorte vinger folde sig sammen og de forvandlede sig langsomt til den store sorte jakke han var så kendt for. Han sukkede og kiggede sig lidt omkring, det var begyndt at kede ham, han ville møde nogle nye og anderledes mennesker. Han kørte sin hånd igennem en busk da han gik forbi den og lavede en flot klar flamme der begyndte at brænde den lille busk ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:02

Xio som pigen hed gik stadig på gaden men med et stoppede hun op og så mod en dreng der brændte en busk i nærheden. Det var som om tiden var stoppet i det hun stod og prøvede at få øjenkontakt med ham, uden rigtigt at vide hvorfor hun ville det
Efter lidt tid gik hun nærmere, hen til drengen der stod der, lagde hovedet på skrå og så på ham med sine blide grønne øjne
"hvad er det de laver hr?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:06

"Jeg lyser folks liv op.." sagde han og virkede nærmest hypnotiseret af den blide, klare flamme der brændte så blidt foran ham. "Du må da indrømme at denne gade bliver meget mørk når jeg ikke står her og brænder buske af.. Desuden, så sker der ikke noget med busken..". Han fjernede sin hånd og flammen forsvandt hvilket viste den mirakuløst uskadte busk, man kunne overhovedet ikke se at den lige havde stået i flammer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:12

Xio rullede let med sine øjne og sukkede lidt "ja...fantastisk hva?" hun så bare på ham som om hun var ligeglad med hans lille tryllekunst, dog var hun indeni ved at sprænge af glade spørgsmål over hvordan han gjorde det og sådan, men de fleste blev bange for hende når hun var sådan
"såå... hvad med at sætte ild til gadelygterne i stedet for... det er jo dem der skal benyttes til sådan noget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:15

"Det er jo kedeligt.. folk stopper op når buskende brænder.. Ligesom dig selv" sagde han grinende og kiggede på hende. Han lagde sine arme over kors og kastede lidt med hovedet for at fjerne noget af det hvide hår fra sine øjne så han kunne se meget klarere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:21

Xio grinte lidt over hans svar "heh...godt svaret"
hun gik helt hen til ham og nejede stille for ham hvor efter hun rakte sin hånd ud til ham
"jeg hedder Xio Angel Ria Zeki" hun ventede lidt på han ville tage fat i hendes hånd i en venlig gestus
"Hvad hedder de Hr. og hvordan gjorde du det med de flammer uden at skade busken" hun lagde hovedet stille på skrå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:28

"Malfurion Stormrage, uofficiel hersker af Island" sagde han og tog hendes hånd hvorefter han rystede den blidt, med det venligste smil han kunne frembringe. "Jeg en dæmon af ild, og derfor kunne jeg gøre det som jeg lige gjorde" sagde han som om det var det mest naturlige i verden. "Og du, hvad er du for en?" spurgte han og fortsatte sit venlige smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:37

Xio tog stille sin hånd til sig efter hans måde at vise en venlig gestus på "Heh, jeg er bare et kedeligt menneske" hun sukekde lidt "heh... altid rart at møde nye væsner" hun smilte lidt så stille men det forsvandt lige så stille igen
"såeh... jeg må vel...hellere gå igen" hun nejede lige så stille igen og vendte ryggen mod ham, begyndte at gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:40

"Du behøver ikke at gå, du kan da komme med mig og få en kop, hvad end i mennesker nu drikker" sagde han og prøvede at skjule det faktum at han ikke rigtigt brød sig om mennesker. Han havde besluttet sig for at give hende en chance, måske var alle mennesker ikke bange for hvad der var nyt. Men han huskede alt for godt alle de mennesker der havde jaget ham igennem hans barndom.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:44

Xio stoppede lige så stille op da han sagde det, smilte lidt for sig selv før hun vendte sig om
"hmm, jeg vil ikke være til besvær for dig... så er du helt sikker på at du vil have mig med?" hun lagde stille hovedet på skrå igen og så faktisk lidt trist ud samtidig med at hun så ud til at ville kramme ham af glæde over hans spurgte
"og jeg drikker enten Fanta eller varm kakao"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:48

"Oooh, jeg kan godt lide varm kakao. Og nej, det er overhovedet intet problem, jeg elsker selvskab" sagde han smilende varmt til hende. "Kender du et godt sted hvor man kan få det her? Jeg kender mange gode steder på Island, men det hjælper os jo ikke i vored nuværende situation, gør det vel?" spurgte han og grinede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:51

Xio kløede sig lidt i nakken medens hun tænkte over hvor de kunne gå hen "altså jeg kender kun karaoke baren hvor jeg arbejder, og ja der kan man godt få varmt kakao, dog skal man høre på de personer der synger" hun grinte sødt og gik hen til ham
"ved du hvor det ligger eller skal jeg føre an"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:56

"Lead the way" sagde han og gjorde et venligt nik mod hende som indikerede at hun skulle gå først. Han smilede muntert og tænkte for sig selv at hun nu egentlig var okay, måske havde folk ændret sig.. Der var jo også gået ret så mange år siden sidst. Han ventede bare på at hun skulle føre an.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 20:59

Xio rødmede ganske svagt og begyndte så at gå, sneg genvej gennem en gyde der førte direkte hen til baglokalet hvor hun låste op
"kom du kan komme med ind her" hun smilte venligt og lod ham gå ind, hvor i hun bagefter selv gik ind og lod døren smække, det betød den låstes, men for en sikekrhedsskyld tjekkede hun lige om den var låst, Derefter sneg hun sig lige så stille med ham, hen i mod døren, der førte ud til toilletterne og ind til baren
"så er vi her" hun grinte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:06

"Her er faktisk rart.." sagde han og mærkede varmen og den dejlige duft. Det gjorde ham altid glad når et sted virkede hyggeligt. Han gik ind i selve baren og kiggede sig omkring med et stort smil. Han kiggede tilbage på hende og gik hen til et bord. Han trak en stol ud og nikkede til hende næsten for at sige 'Sid ned'.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:11

Hun gik stille hen til ham og så på ham "ikke for at være ond vel, men jeg skal lige noget før jeg sætter mig" hun bukkede sig lidt forover for at undskyld over for ham
derefter rendte hun op til baren og bestilte to kopper varme kakaoer, og siden hun arbejdede der kunne hun faktisk få dem gratis
derefter kom hun tilbage til ham og satte dem på bordet "jeg kan få dem grratis her" hun smilte bredt og satte sig så på den stol han så venligt havde trukket ud for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:16

Han skubbede hende stille på plads og tog plads overfor hende. "Gør det noget hvis jeg tager lidt sukker I? Jeg elsker sukker!" sagde han muntert. Man kunne dog ikke se på ham at han spiste tonsvis af sukker, ligesom sin far havde han et utroligt stofskifte hvilket betød at han aldrig tog på, ligemeget hvor meget slik og hvor mange kager han spiste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:18

Hun nikkede stille "de er gratis" hun smilte stille og pegede mod et lille bord henne ved væggen hvor der stod en masse bøtter, der var både sukkerknalder, sukkerposer osv
"dog maks 3 ad gangen ok? men du må få mine, bryder mig ikke om sukker... bliver nemlig helt bims af det" hun smilte lige så stille og smagte på kakaoen, den var nemlige kølig i toppen da der var flødeskum i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:25

"Så siger jeg mange tak" sagde han og bøjede sit hovede stille og roligt som en høflig gestus. Han gik hen og tog seks sukkerknalder, han puttede dem alle sammen i kakaoen og rørte lidt i den med sin ske hvorefter han smagte på den. Han kiggede på hende og så ret så fjollet ud da han havde et hvidt overskæg af flødeskum.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:32

Xio grinte sødt af ham "du har lidt... flødeskum" hun rejste sig op og tog sin serviet for så at gå om til ham, tørrede ham blidt om munden "heh... var lidt lettere end at sige hvor" hun lagde hovedet på skrå og smilte blidt medens hun stod der "men det så sødt ud" hun nejede venligt før hun gik om til sin stol igen og satte sig ned, kiggede på ham med sine blide charmerende øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:38

"Hvor er du en høflig ung, og ret så smuk dame" sagde han og gengældte det søde smil. Han kunne virkeligt ikke stå for et sødt smil, det var hans største svaghed. Han havde mange gange tabt kampe fordi en pige havde smilet til ham. "Og du har ret så pæne øjne.." sagde han og kiggede ind i hendes øjne med sine egne røde øjne, der lignede små flammer midt i hans hvide øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:48

Xio blev lidt lammet da han sagde det med at hun var smuk og at hun havde pæne øjne. Det fik hende til at rødme, utrolig meget i forhold til hende rimelig lyse hud
"mmh... tak hr" hun kiggede lidt flovt ned og smilte glad '
"ilm, altså med øjne og hår..." hun skjulte sit ansigt lidt efter at hun havde sagt det... for hun var ved at eksplodere af generthed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:52

"Hør.. Du behøver ikke at kalde mig hr. Du må gerne kalde mig Malfurion eller bare O'Maley" sagde han smilende og tog en slurk mere af kakaoen, denne gang tørrede han dog selv skægget af. "Hvad må jeg kalde dig?" spurgte han stille og stirrede blidt på hende. Han var betaget af hende, hun var det første menneske han havde følt sig tryk ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 21:55

"Ok Rio" sagde hun lige så stille og kiggede på ham, stadig rød i hovedet
"mit navn er Xio men jeg bliver kaldt Cake af de fleste" hun sukkede lidt over at hun blev kaldt Cake
"men de bestemmer selv hvad de vil kalde mig Hr Rio" hun nikekde hovedet stille og smilte så af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum