Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Så er jeg i island (Malfurion)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Så er jeg i island (Malfurion)
P:
Jakke: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:JDnIZeFHPl0yRM:https://2img.net/h/i908.photobucket.com/albums/ac284/MissBailey87/topshop.jpg&t=1
Bukser: http://only.bestsellershop.com/DK/light-wash-denim/duffy-hazel-denim-leggings-les5921/162212
Tøjre: http://takeadayoff.files.wordpress.com/2010/03/818120101526108620966_l1.jpg
På armene: http://farm4.static.flickr.com/3099/3097869978_c7efed936c.jpg
V: sky fri , sne over det hele , koldt
O: byens mennesker
_________________________________________________________________________________
"Så vi i Sydisland og lander snart, så pleas tag sedlen på, mens vi lander " det var en kvinde stemmen som kom ud af høretalerne, Melinia var taget med nogle til Island for at se den smukkeste natur, hun så ud af vinduet , og så Vulkanen Ejafjallajökull, hun følt hun så ham, hun smilede blidt, men vendte blikkede tilbage til flyet... folkene omkring hende grinede og pjattede , skole tur var det , faktisk ...
De fik at vide at tag jakke på inden de gik ud af flyver, god ide.... Melinia stod nu på landeplanen , der var iskold, hun pressede jakken indtil sig og så mod himlen, hendes ånden var blevet til røg i kulden, hendes blik fald mod Ejafjallajökull igen, den tiltrækkende hende og en gammel mand kom over til hende "Pas på unge pige, der over liver den farligste dæmon her , han er hersker her... og har ikke et godt ry " sagde han , Melinia genkendeligt bare hans ord men et blidt smil , hun havde dækkede sit hår og hun var svære at genkende "Tak sir" sagde hun, hun havde en varm og blid stemmende , som vil få en være til at falde for hende... så meget havde hun forandre sig, hun var os blevet smukkere end sidste...
Det var sent og de gik lige i seng da de kom til hotel .... Melinia lå i seng med dyne godt over sig , mens hendes blik igen fald mod Ejafjallajökull, men hun tog sig ikke af det og lod sig falde i søvn ...
Næste morgen efter morgenmad var det dagen de skulle starte på klater turen op af en af siderne på til Ejafjallajökull ... Island Vulkand .... Melinia skulle fluges med en af drengen , som var meget en player, de morer sig sammen og grinede tit.. de klaterende i mange timer og mens de var på midten , startet et uvejer og de bliv splittede , Melinia og Kun var alene og vinden og sne tog stil , hun dækkede sit ansigt helt nu og hænderne , hun havde det klodt "Lad os finde et ske og komme i lad " han gav hende ret og de flugt en sti på bjerget , men der sket det ... Melinia gled og faldet ned og hang heldigvis i rebet som bandet dem sammen... han råbte derefter "Melinia , er du okay" de var kolde og Melinia svarede ikke ... hun havde slogt hovedet og besvimmende ... de havde været ude i sne nu i 12 timer
Gæst- Gæst
Sv: Så er jeg i island (Malfurion)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Kun kravelede op i seng hvor Melinia var og kravelede hen mod hende... Melinia så mod Malfurion og lagde ikke mærkede til kun nærmede hende ... hendes hjerte slog virkelig hurtigt , derefter gik hun en hånden på sit lår , hun fik et kæmp chok og kom til at skrige
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
hun nyd hans dufte og mærkede hans krop mod sin, hun kunne godt mærkede hans muskler var blevet større "Så, hvordan går det , med dig" spurgte hun og så mod ham , de havde øjenkontakt og et smil bredder sig over hendes læber "Jeg har savnet dig"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» En nat i skoven ( Malfurion)
» Mødte med en ukendt (Malfurion)