Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bored Time //Malfurion// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bored Time //Malfurion//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:04

"Så tror jeg egentlig bare jeg vil kalde dig Xio.. Det klinger så godt, Xio og Rio, Xio og Rio" gentog han melodisk og smilede til hende. "Du ser sød ud når du rødmer.." sagde han og lagde hovedet på skrå med et kækt smil på sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:11

"du får det til at lyde som om vi er kærester" hun fniste sødt og så på ham med blide øjne, rødmede stadig lige så meget men var ikke så genert over at vise det mere... sådan var det med hende, hvis hun var genert var det i hvert fald ikke særlig længe
"hmm... Rio, falder du meget let for piger?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:16

Han kneb sine øjne sammen og rystede sit hovede kort, næsten som om han prøvede at komme ud af en trance. "Ja.. Ja.. Det gør jeg desværre" sagde han trist og kiggede ned i bordet. Han sukkede kort inden han kiggede op på hende igen. "Undskyld Xio.." sagde han stille og bøjede sit hovede undskyldende overfor hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:22

Xio smilte sødt til ham "det er sødt gjort... det betyder bare du er social, og dog også at du bliver let såret" hun rakte sin hånd hen til ham, men stadig så den lå på bordet "heh... jeg har tilgengæld det svært ved at falde for nogen, og for at være ærlig har jeg aldrig haft en kæreste" hun sukkede lidt "og jeg har åbenbart knust rigtig mange hjerter uden at jeg har vist det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:26

Han nikkede og lagde sin hånd ovenpå hendes. "Det er et enormt problem for mig, mange kvinder kan sno mig om deres lillefinger, jeg har tabt meget på den konto.." forklarede han trist og nussede hendes hånd med sin tommelfinger. "Men jeg kan selvfølgelig også se hvor irriterende det må være ikke at kunne finde en man føler sig tiltrukket af.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:29

Hun lagde stille hovedet på skrå og nød at han nussede hendes hånd "mmh det er dejligt Rion" hun smilte stille og lænede sig lidt ind over bordet, lagde sit hoved og anden arm på bordet for at slappe bedre af
"hihi, jeg kunne aldrig nogensinde finde på at berøve andre deres penge eller andre genstande med mindre de friviligt vil give mig gaver eller andet, så bliver jeg selvfølgelig utrolig glad for det og kan ikke sige nej"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:35

Hans øjne ændrede sig straks, den varme røde flamme blev erstatet af en kærlig og blid lyserød. Han var ikke længere i kontrol. "Jeg kan give dig verden.." sagde han blidt til hende i et helt andet toneleje end før. "Og alt hvad du ellers skulle begære, jeg kan give dig alt hvad der står i min magt min søde" sagde han og smilede forførende til hende et gammelkendt charmerende smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:37

Xio rødmede lidt igen "for at være ærlig så har jeg det fint nok med at jeg ikke ejer verden" hun grinte sødt og så lidt på ham "men jeg kan godt lide kager og is, og så også kanin bamser" hun smilte sødt og foldede sin hånd om hans "heh, og hvis du kunne give mig alt ville der ikke være noget spændene tilbage"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:43

"Jeg vil give dig hvad end du ønsker.. det fortjener du.." sagde han og kiggede hende direkte ind i hendes øjne med sine egne. Hans blik var på en gang forførende og kærligt, han kunne ikke styre sig selv når dette skete. Inde i hans hovede fløj tankerne rundt. *Stop.. Stop Mal..! Stop så!* tænkte han konstant.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:51

Xio smilte stille "du flirter rigtig meget søde" hun satte sig helt op igen og tog sin hånd til sig "hvis det er du vil være kæreste med mig må du gøre mig blød i knæene, få mig til at falde for dig" hun algde hovedet på skrå og smilte sødt til ham
"finde ud af hvad jeg kan lide, hvem jeg er og hvordan jeg vil have ting"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:54

Hans hovede faldt pludselig ned i bordet, en indre kamp var igang, han kæmpede med Ace om kontrollen. Efter omkring et minut hævede han sit hovede igen og rystede hovedet lidt. Hans sædvanlige røde øjenfarve var kommet tilbage. "No offense.. Men.. det før var ikke mig.. Det var, en gammel forbandelse.." sagde han og sukkede inden han gav hende et undskyldende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:56

Xio smilte lidt "heh, jeg er ligeglad hvem du er, jeg kan bare godt lide du er mærkelig" hun rejste sig stille op og tog sin tomme kop med op til baren og afleverede den "værsego" sagde hun og smilte til manden der var der inde, før hun gik tilbage til ham "så..." hun satte sig ned
"du er en loverboy og en loner?"

//godnat//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Søn 12 Sep 2010 - 22:59

"Jeg er en loverboy, og en bundet mand.." sagde han og prikkede sig irriteret i øjet. "Ace er en forbandelse jeg har arvet fra min far.. Det er Ace der gør at jeg ikke kan stå for en smuk pige, og det er du virkelig.." sukkede han. "Du må virkeligt undskylde.." sagde han og rystede på hovedet igen.

//Godnat :3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 15:06

Xio grinte stadig lige så sødt som før "heh... jeg er ligeglad med hvordan du er eller hvad du gør så længe du vil være ven med mig" hun så på ham "men hvad mener du med en bundet mand? du ligner jo en på 16 år eller deromkring?" hun lagde hovedet på skrå og smilte skævt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:00

"Min krop er, min sjæl er flere tusinde år gammel" sagde han og lagde hovedet på skrå. "Ligesom min far, han har også skiftet krop den del gange. Desuden, vil jeg meget gerne være din ven, for at sige sandheden har jeg ikke haft et menneske som ven før, så hvis jeg ikke ved så meget om din slags så vær ikke chockeret, mkay?" sagde han og smilede sødt tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:06

Xio så på ham og smilte lige så stille "hmm, vi dør meget lang tid før alle andre væsner fordi vores kroppe er så svage og og vi kan ikke leve længere end nok 100 år max, og vores kroppe bliver gamle og ulækker lige som rosiner..." hun kiggede lidt ned, "vi kan stortset intet" et dybt suk kom fra hende før hun bogstavelig talt fik hamret sin hoved ned i bordet da hendes arm gled ned af bordet helt uventet
"ngh...av" hun holdte sig hurtigt til hovedet men lod det stille ligge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:09

"Ja, det kan jeg forstå.. Min far er stoppet med at skifte krop, så han ligner også en gammel rosin efterhånden" grinede han og sendte en tanke til sin gamle far. "JEg synes nu gamle mennesker er søde. Især dem der tilbyder kage og kaffe med masser af sukker" sagde han og lod et stort grin unslippe sine læber. "Hov.. er du okay?" spurgte han da hendes hovede slog imod bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:12

"mmh de er da søde.... sagde hun bare stille som svar "men ja det ved jeg ikke" hun satte sig lidt op igen og så på ham... holdte sig stadig til hovedet "...det er 3 gang på en uge jeg har gjort sådan noget" hun fniste sødt og så på ham "mmh, har jeg blodnæse eller noget?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:16

"Nej, Nej det har du ikke, heldigvis!" sagde han smilende og lagde hovedet på skrå. "Så det sker tit for dig? Hvordan kan det være? Fejl på balancenerven?" spurgte han interresseret. Han lænede sig lidt tilbage igen og legede med noget ild inde i sin mund som han kørte rundt med sin tunge, næsten som var det spyt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:20

Xio kiggede lidt ned "mmh... meget dårlig balanceemne når jeg sidder ned af en eller anden grund,... men lige så snart jeg står op har jeg en super über ultra god balanceevne" hun grinte lidt og tog sig til hovedet igen "jeg tror helelre jeg må gå hjemad" hun begyndte at tænke lidt om hvor langt hjem der ville være herfra lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:26

"Måske kan jeg følge dig hjem?" spurgte han og stod pludselig bag hende. "Jeg kan nemlig være ret så hurtig nogle gange. Supersonisk faktisk!" sagde han stolt og sad nu på stolen igen, på under et millesekund. Han bevægede sig uden tvivl ret så hurtigt. "Desuden så har jeg jo vinger"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:30

Xio så på ham bag ved og så da han sad på stolen igen "mmh...lad være med det" hun var blevet helt rundtosset da hendes øjne ikke kunne klare det
"og ja du må godt følge mig hjem, men bor altså kun max 300 meter her fra" hun smilte stille "så det er fint nok at vi bare går"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:35

"Okay så" sagde han og rejste sig hvorefter han langsomt gik om bag hende og trak hende forsigtigt ud. "Sådan der, du er nu fri til at gå Xio" sagde han smilende og kiggede ned på hende. Han afventede at hun skulle rejse sig op.

//FORPULEDE FORDRUKNE ET ELLER ANDET FRA LUDERHELVEDE! Jeg lider virkelig af Kreativitets svigt idag ._.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:56

Xio rejste sig stille op men var lidt svimmel efter slagt så hun tog stille fat om ham som om de krammede
"undskyld... kan ikke rigtig stå på mine ben" hun rødmede lidt over det "heh... må jeg holde en arm om dig medens vi går?" sagde hun så og kiggede lidt ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Gæst Man 13 Sep 2010 - 17:58

"Selvfølgelig, man skal jo hjælpe sine venner. Men hør, du må da gerne sidde på min ryg hvis du vil?" spurgte han og gav hende et hurtigt kram mens han smilede varmt og venligt til hende. Han lagde en arm om hende og holdt hende oppe mens han afventede at hun skulle svare.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Bored Time //Malfurion// - Page 2 Empty Sv: Bored Time //Malfurion//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum