Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 Empty Sv: Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!

Indlæg af Zankuji Fre 24 Sep 2010 - 20:32

sorry hehe skal ikke ske igen Faith
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! - Page 2 Empty Sv: Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:33

Nej sorry mig der begyndte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:40

men hvis der er andre der har idéer så er jeg klar til at hører dem :]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:22

Jeg har bare et spørgsmål...

Alle emner... Bliver de så slettede for at der skal gøres plads til helt nye eller hvordan kommer det til at være?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:50

Nej nej ^^
De skal bare gennem tjekkes :]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 11:52

Okay^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 18:18

Hvis Fatih tillader det, så vil jeg gemme emnerne med racerne og lave dem fuldstændig om, lave min egen beskrivelse lige fra begyndelsen, med udessende, nye hændelser osv, hvis du tillader det Faith :P og så vil jeg sende PM's ud fremover til folk som ikk har gjort særlig meget ud af deres profil, høre om de skal have hjælp eller om den er under konstruktion osv, det er federe at der står en del om ens karakter hvis man besøger profilen :)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 28 Sep 2010 - 14:48

Jeg vil gerne vide om man ikke kan lave et sted til at lave emner som hedder "Ruinerne" som sådan kom af krigen... Eller måske en flok forladte huse af folk der flygtede... Hvad ved jeg... Eller noget andre ting...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 8:28

der kommer muligvis til at ske noget helt andet, end ruiner ^^

Kommer an på hvad vi admins bestemmer os for at ske, da der er nogle idéer i spil omkring hvordan og hvorledes vi slipper efter at vi når til opdateringen :]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 20:13

Jeg beklager mit meget fravær, men nu må jeg så også lige sige noget :]...
Antallet af emne steder ovs, kommer helt an på om hvor meget vi kan fylde
på siden, uden den skal blive for lang. Så man ikke bare skal se siden som uoverskuelig.

Mens racer, well jeg har selv nogle idéer men på den anden side
synes jeg ikke der skulle være flere da de racer vi har nu er rimlig mange
og vil sige for en helt ny person inden for RPG-world er det nogle meget svære
racer vi har tilbudt, pågrund af de ting det er racen kan ovs. Og Animagus er stort set en hel
masse andre navnede racer oveni, da jeg selv ikke mener at varulven burde være der, da
animagusen har til ære af at kunne ændre form.

Men vi tager selvfølgelig alting lige så stille og roligt. :]

Sletning af brugere, har været den mest åbenlyse beslutning vi har haft, da det stort set var det
det blev startet på, da vi mente der var en masse brugere der havde været herinde 1 gang, og
så derefter ikke været på siden, selvom man har ventet og ventet og ventet, er der bare ikke
sket noget, omkring det.

Så derfor vil jeg virkelig gerne have nogle idéer selv, da det er min der sørger for Layouted og
vil gerne hører om man havde nogle ønskede idéer om hvad der kunne være fedt, derefter
vil jeg finde noget der kunne være i tankerne på det i ville have, måske lave en lille mix. ovs.

Men det kunne være fedt hvis i kunne sende en mail til mig omkring det på; Ida.TR@live.dk
da jeg vil være over emailen stort set hele tiden, og det vil derfor ikke være noget problem
at kunne få fat i mig :]

Over and Out - Cash Demito, Ida Thor-Rasmussen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum