Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:05

Står din race på listen?


Vi har snakket lidt omkring jer der finder på jeres egen race herinde. Det er helt fint at i kommer op med en ny dæmon race, men vi ville meget gerne hvis i nede i jeres profiltekst, kunne beskrive den. Nu har jeg set en masse skyggedæmoner herinde, så det ville være rart hvis i kunn beksrive hvad det helt præcis er (selvom det giver sig selv, er det alligevel skønt) Jeg nævner ingen navne selvfølgelig, mne der er nogen der har en eller anden form for dæmon race hvor jeg selv har tænkt "Okay? Hvad er det for en dæmon?" Og det er der sikkert også andre der gør, så derfor er det rart med en beskrivelse.

Hvis du har en ide til en race der ikke står der, det kunne være hvis du gerne ville have sådan noget som trolde på listen, jamen så skriv da til en af os, vi tager med glæde imod nye ideer fra brugerne derudem, eftersom det er jer vi gerne vil have er tilfredse med siden. Hvis du vil have en ny dæmon race på siden, så behøves du ikke at spørge os, de dæmoner vi har på listen er bare dem der er flest af (Eller dem vi alvede da siden startede eller er blevet tilføjet som element dæmoner) Så hvis du vil være for eksempel den populære skygge dæmon så må du godt det selvom den ikke står der. Det eneste tidspunkt i skal tage kontakt til os hvis i vil have ny race er hvis at det IKKE er en dæmon race da der er frit valg der så længe i beskriver den hvis den ikke står på siden. Selvfølgelig, skal dæmonerne godkendes af en admin, så det skal være inden for rimelighedens grænser, så hvis du har en dæmon der for eksempel kan styre temperaturen i modstanderens blod, eller en dæmon der kan brække modstanderens arm bare ved at kigge på ham, så skal i nok ikke regne med at de blvier godkendt.

Cricker karakter og race admin.

P.S. Jeg kan ikke gøre for hvis der er stavefejl da jeg skriver rimelig hurtigt :P
P.P.S. Jeg er heller ikke god til komma og punktum x3


Sidst rettet af Cricker Tors 23 Dec 2010 - 12:21, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:21

min vampyr karakter er en succubus, som jeg også har forklaret lidt om i min profil, hvor jeg bl.a. også har skrevet i mine evner at man skal læse det igennem før det er man spørger om man vil emne med mig. For hvis en person med sin karakter ikke vil udsættes for det, skal jeg vide det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:23

Succubus er en dæmon eller nogen ville sige en djævel, så det er helt fint at have sådan en karakter :) som sagt det er kun hvis det er en race som for eksmepl trolde (Ja, jeg kan godt lide trolde :P) Eller orcer, eller nagas, sådan nogle racer ^succubus kan jo gå ind under djævle eller dæmoner :) men er gald for at du beskriver den Hayden :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:26

det var noget af det første der faldt mig ind da jeg oprettede mig :). ja selvfølgelig, der er ingen grænser for at man skal være en bestemt race hvis man gerne vil være en succubus. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:28

Præcis ^^ men man får den samme farve som en djævel så vidt jeg har forstået på Faith :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:28

hvis man er en succubus? eller hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:29

Jep :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:31

Hvorfor?
- Der er ingen grund til det, når jeg vil være vampyr? Desuden er succubus inden for forskellige vampyr racer.

http://www.weird-encyclopedia.com/vampires.php

se selv her; scroll ned på siden, der står en masse forskellige vampyr racer, hvor succubus også står, så jeg ville blive meget sur hvis min race pludselig blev skiftet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:34

Hmm, det kommer vel an på hvordan man ser på racen, men jeg kan se at du også har skrevet vampyr i din race :)

skal lige snakke med Faith om hvad vi sætter dem ind under, men du skal ikke være bange for at vi laver din farve om fra vampyr Hayden :) ligesom at der findes forskellige dæmoner så finder der vel også forskellige former for succubus? :)

Men har lige læst det og det er jo egentlig rigtig nok

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 11:36

Godt så.. skulle jeg være sikker på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 13:31

Skal det sige det hermed er tilladt at lave underracer?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 13:42

hvad med en Velare

det har ikke noget at gøre med nogle af racerne her inde^^

en lille beskrivelse: Velare er racen der er en slags ånd som kan forvandles til alt som fx dyr og ting og sådan de har et yderst smukt udseende og udstråling de har det tit med at kunne tiltrække folk og andre væsner med deres skønhed og det gælder båder for han og hunkønnet af velare deres værste fjende er orker da de nærmest er modsætning af hinanden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 13:43

*HOST*Mary-sue-race*HOST*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 15:34

Lucas: Ja, så længe du kan lave en beskrivelse af din race nede i din profil tekst, jeg har faktisk også overvejet at spørge Faith om ikke vi skal sætte Skygge Dæmon på, siden der er så mange der har den som race, den er jo ret populær :)

Loveday: Hvis det er en slags ånd, så går den jo ind under undeads som allerede er på siden ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:08

Så altså... ALT er tilladt? så længe man kan forklarer det? undskyld jeg er tungnem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:19

en Velare er ikke død! de er ånder lige som en skov ånd og de er heller ikke døde så vidt jeg ved og de er heller ikke spøgelser, de ligner mennesker, man kan røre ved dem uden at gå igennem dem, det vil være lige som at ligge en hånd på dig og men kan se dem helt tydeligt, men det er forskellen er at de kan blive til dyr eller ting som en form for karmuflace(kan ikke stave) og ja de er smukke som sirener eller elvere, det er jo op til en selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:21

Hvad har det med noget at gøre overhovedet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:23

Selvom at alt måske er tilladt, håber jeg ikke fokl begynder at lave alt for mange.. Derburde være en eller anden form for regelsæt, hvis alle bare kan finde på deres egne, ender det ud i forvirring.. Eller er jeg bare paranoid?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:24

da jeg sagde Velare var det bare et forslag, ikke andet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:24

Nej, bakker op om dig Vlad, vi ser en glimrende eksemepl på en OP race i den loveday foreslår :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:27

hvad mener du Lucas...ja jeg er lidt dum en gang imellem og det skal du ikke sige noget til lige som mine stavefejl og grammatik :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:31

Siger bare Velara er en Mary Sue Race....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 16:32

hvad er det?



idé her fra :

link: http://city-of-life.forumotion.com/forum.htm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 17:18

... undskyld hvad?.....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 17:44

Jeg troede dette emne var blevet ud-debateret mellem mig og Faith. >__>... og at raserne ikke skulle leges modeler voks med?
Hvad i alverden er pointen i at skrive omkring de forskellige raser i Vie's verden, hvis folk alligevel bare kan lave de raser de nu har lyst til?.. Jeg forstår at Vampyrene måske gerne vil have nye genre, men det er nu engang også vampyrer, der er forskellige typer, som Lucas, Vlad, og Ahngel er et godt eksempel på men in the end, bunder det hele ned i nogle få kenderegeler: De bider folk for at suge blod og få mad, de er under kategorien udøde, og deres kræfter er allerede blevet sat i en boks.
Det er dog ikke dem jeg er bange for, det er mere dæmon rasen, da denne er meget set på siden og folk kan lave en masse mærkeligt med dem der i sidste ende måske kan ende op med at bøje de forskellige regeler som der er lavet.
Som et eksempel ville en Mana dæmon slet ikke passe ind i Vie's univers, da vi ikke har et mana system, med det kan vi så konstatere at vi ikke har styr på dennes grænser og kræfter og derfor ville det blive ret så kaotisk. Blod dæmoner er jeg selv meget skeptisk overfor da disse også har en ufattelig stor kraft, og et af dem indvolveret noget meget betvivlende nemlig, at gå ind og styre andres blod: det kan diskuteres om hvorvidt dette går imod Godmod regelen som kan ses under regeler der er slået op på siden.
Jeg mener ikke vi skal opfordre til nye raser, med mindre vi selv sætter os og tager dem op i søge lyset, vender og drejer dem, for nedskrevet deres svagheder og eventuelle styrker på et basis plan og så derefter giver folk lov til at bygge på dem.
Vi skal have et skellet at gå ud fra før vi putter kød på det, ellers falder det hele sammen hvis der ikke er et skabende grundlag til at starte med.
Med vampyrene har vi netop dette:
De kenderegeler jeg netop nævnte: lever af blod, dør i sollys, er udøde.
Hvor imod ved andre dæmon raser ville vi ikke have disse.
- Det er ikke noget vi skal lade være op til den enkelte spiller!

Jeg foreslår at det her bliver taget til diskussion med alle admins og hjælpe admins, da dette er en meget stor ting og vil åbne op for en kæmpe omvæltning inde for Vie, og derfor er det en meget stor beslutning jeg synes burde have været taget op ikke blot imellem de to admins, men også med os hjælpe admins.

Jeg for en person føler mig en smule irriteret over at jeg ikke blev konfronteret med denne ting, da jeg tidligere har haft snakket med en af admins'ne om det, og jeg syntes vi besluttede et, men så er der vel blevet besluttet noget andet uden jeg har fået nys om det.

Som noget af det sidste tror jeg at Succubus rasen bliver forvekslet med den klassiske seductive vampire, Succubus er en dæmon rase, og siden at af ejeren af denne rase er af hankøn burde han hedde inccubus, istedet for succubus, da succubus er kvinde betegnelsen, og inccubus mande betegnelse fra samme rase.

Men alt i alt.. denne regel burde være blevet taget op imellem alle hjælpe admins, da jeg er helt og aldeles målløs over ikke at være blevet prikket til omkring dette. Alt taget i betragtning at jeg selv blev rystet pege finger af da jeg gjorde noget uden at indformere andre, og på grund af det, har jeg så sandelig forventet at den respekt jeg derefter gerne har ville udvise mine med admins ved at konsulerer dem først, ikke er blevet gengældt med hensyn til dette. Jeg synes jeg gjorde min mening og pointe klar, første gang.. det er ikke ens betydende med at den skal følges, men.. dette er en ting der skal tages op til grundigere overvejelse, inden den bør træde i kræft!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum