Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 5 af 25 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:31

Taishan sad med Kiker tæt ind til sig. Kiker var ramt i ryggen af skudet " Han er sår i ryggen " sagde Taishan Kiker lå ind til Taishan, Kiker blødte han hade ondt men det var det hele være for at redde sine søsken han sukke svaget. Han så på dem og lukke øjne og og trak svaget vejert

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 5 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:36

hun fandt hurtigt et lagen, hun hev det i stykker, hun tjekkede såret efter kuglen, men den var faldet ud igen af såret, hun forbandt det godt med lagnet, hun blev færdig"han skal nok klare sig"sagde hun, hun aede Taishan blidt på hovedet, hun smilede til ham, hun havde lagt pistolen i skuffen igen"dumme lejemorder, godt jeg fik ramt på ham"sagde hun, hun fik Kiker til at ligge på maven, hun gjorde det stille og forsigtigt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:42

Kiker bed smerten i sig. Taishan sad og hulke svaget han ville har hæven over den som såret hans bror på den måde, han elsker Kiker rigtig meget kiker klappe ham på hovedt og lod ham vaske sit ansiget. Han hade sved i ansiget og han hade ondt i ryggen efter kuglen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:45

hun fik lagt Kiker på maven"du skal ikke lave noget de næste par dage"sagde hun, hun satte sig hos Taishan, hun tog han blidt og forsigtigt ind til sig, hun ville gerne trøste ham, hun ville gerne vise sig som en søster for ham,"han skal nok klare sig og jeg fik ramt på den lejemorder og han har nok papiret på sig"sagde hun, men hun ville gerne havde at Taishan skulle sove

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:48

" jeg gå ned og se efter 2 sagde Taishan og sukke . men han græde for meget til at kunne falde i søven lige nu men så gjore kiker noget som, de ikke hade regen med han gav sig til at synge for dem han ville har at de skulle falde til ro. Begge 2 inde til i morgen og så kunne de nok finde ud af noget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 20:58

hun kiggede på Kiker, hun puttede Taishan hos kiker og hun satte sig på stolen, vindues glas var ødelagt efter skudet, hun sad tæt på vinduet, hun træk benene op under sig for at holde varmen, hun ville lade dem ligge sammen som de nok gjorde så mange gange, hun ville ikke komme og ødelægge det for dem, hun ville ikke bare masse sig på hos dem, hun kunne se de elskede hinanden meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:04

Taishan gik over til hende " kom og lig sammen med os o stæde for at sidde der og fryste 2 sagde taishan og trak hende med over til kiker som lå og vent dem begge 2 han ville har den omkring sig ind til han var rask igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:22

hun gik med der hen"men..."hun sagde ikke mere da hun så på kiker, hun lagede sig hos ham, hun faldte hurtigt i søvn hos Kiker, hun lå bare og sov hos Kiker og Taishan, hun havde besluttet med sig selv at hun ville stå tidligt op og hjælpe til, hun havde fundet ud af der var en stuepige uniform i hendes størrelse, hun ville hjælpe til da Kiker havde det som han havde

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:31

Tidligr næste morgen vånge kiker op. Han gabet og gav dem være at kuns og satte sig op og kom ud af sengen og Taishan vånge og puffe til hende" kiker er væk " sadge Taishan bange og så efter ham han var bange for at han var komme nendu mere til skade

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:34

hun vågnede, hun gav Taishan et kys på panden"bliv her og sov bare videre, jeg er ikke længere end du kan kalde på mig, jeg finder ham"sagde hun og gik ud af sengen, hun begyndte at lede efter Kiker, hun ville gerne havde ham tilbage i sengen, hun havde givet ham besked på at blive i sengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:37

kiker sad på sig kontor han hade tralvet med at udfylde en masse lister og order og se på dagens opgaver og det kravet dem alle sammen selv kiker selv om at han såret så måtte han hjælpe til med at gøre klar til det store bryllup som de hade i den store sal i aften

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:40

hun bankede på der ind"Bror?"spurgte hun havde ledt efter ham i timevis og det var det sidste rum hun manglede at tjekke, hun ville gerne havde ham tilbage i seng, hun var bekymret for ham*det er min skyld han er kommet til skade*tænkte hun, det var det osse, for hun havde en tanke om hvem der kunne ha sendt den lejemorder og det var hendes gamle storebror hun tænkte på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:44

Kiker stod og snakke med kokken ogf de ander i forhalen " alt skal være klar til middag okey og jeg er her søs " sagde kiker og så på hende han hade det bede men stadig en smule øm men han kunne ikke ligge i seng på sådan en dag som i dag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:47

hun gik hen til ham og gav ham et stille knus"du skulle ligge i sengen mig og bror er bekymret for dig og det kan godt være du skal lave en masse ting, men du skal"sagde hun og prikkede ham på næsen, hun havde stadigvæk kun hans trøje på, men det var hun ligeglad med, hun gad ikke gå rundt i vintertøj indenfor, hun gik op til Taishan igen, hun satte sig hos ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:50

kiker kom op til dem 2 Hør søs det er noget store for hotelet og " sadge Kiker men når ikke at siger mere før såret gav en jag så voldesomt at han falde på knæ midt på gulvet hans ryg var godt gal på ham fordi han hade arbejet for meget lige med det samme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 21:57

"kan du nu se hvorfor du skulle blive i sengen"sagde hun og hjalp ham op og over til sengen"du skal passe på med hvad du laver"sagde hun, hun smilede til Taishan, hun lagede Kiker på sengen på hans mave, hun gik ud og fandt noget ordenligt forbinding til Kiker, hun gik tilbage og skiftede hans forbinding stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:00

" jeg ved det men det bryllup som skal holdes i dag her på hotelet er meget særliget og meget værd for os alle 3 " sadge kiker og bed smerten i sig da hun skife hans forbening omkring hans ryg Taishan holdt ham nede i mod sengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:11

"bare rolig jeg er her for at hjælpe bror"sagde hun, hun smilede til ham, hun blev færdig, hun kiggede på Taishan"du må gerne slippe ham igen"sagde hun til ham, hun smilede til dem begge to, hun ville gerne blive hos dem, hun var glad for dem begge to

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:15

Taishan slap kiker igen og kiker så på dem og satte sig op igen han så på dem " det ved jeg men det her er store og vi har brug for alle man til at hjælpe til med at gøre klar jeg er nød til at se festplandern i gemmer inde vi starte " sagde kiker stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:22

hun gik hen til vinduet, hun skar sig på et glasskår"av"sagde hun, nogle små dråber blod faldte ned i vinduskarmen, hun puttede fingeren i munden, hun sukkede lidt*jeg dur nok ikke til noget*tænkte hun for sig selv, det var nok osse rigtigt, hun viste ikke hvad for en race Kiker og Taishan var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:27

Kiker kom på bene og gik hen og så på hendes finger og helade såret sammen 2 søs pas på du skal ha hansker på når du rør ved glasskår her brug de her " sagde kiker og reket hende et par hanske til at sammen skåren op med i mens Taishan retter sengen og kikert vaske gulver rent fra i aftes

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:30

hun kiggede smilede på dem begge to, hun var glad, hun tog noget sne og smed det efter Taishan, hun lod hurtigt ingen ting og samlede glasskårene sammen, så hun kunne smide dem ud, hun lod som ingenting med det sne, hun smed efter Taishan, hun smilede bare glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:37

Taishan kaste sig over hende efter hun hade smidt skåren ud og kilde hende " når det skal du får betalt Momiji " sagde taishan pg kilde hende så meget han kunne Kiker grinte og fandt sin mobil frem da den ringe han gik uden for døren og snakke " ja ja det er mig hvem nej der kan de ikke nej hun er min søster som lade hende være hvor hun vil ja jeg har ansat hende her på hoteletog nej de kan ikke får hendes løn " sagde kiker han bliv stille da han hade hørt at det var ham som hade sendt lejemordeten afsted for at gørdet at med ham og kun ham han lag på og faldt sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:41

hun grinede meget"nej hold op det kilder"sagde hun imens hun grinede, hun prøvede at skubbe ham væk"undskyld undskyld"grinede hun, hun havde det godt hos dem, hun ville gerne blive hos dem, hun slog armene om ham og hev ham helt ned til sig"fik dig"sagde hun, hun krammede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 1 Okt 2010 - 22:45

taishan hade kilde hende så meget at han var blive træt han grint med hende 2 ja der v´fik du mig men hov hvor er kiker nu henne han forsvinder alltid " sagde Taishan og kramme hende igen en stuepige kom ind " øøh undskyld men herren er blive syg han ligge inden i privaten 2 sadge hun og lukke døren igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 25 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum