Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 11 af 25 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:11

Kiker snuret rundt og fik fat i hende 2 nu har jeg dig søs og nu får du en omgang " sagde Kiker og kilde hende over det hele og Taishan hjalp til med at kilde hende de kilde hende ind til de ikke kunne mere de grindt svaget og gik ned i køkknet hvor der stod mad på border der var det sidste af festens mad som de ikke han spist

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 11 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:15

hun grinede meget da de kilede hende meget, hun havde prøvet at slippe væk fra dem, hun gik med dem ned i køkkenet, hun kiggede på det meget mad"sikker meget mad"sagde hun, men hun ture ikke spise noget af det, da hendes storebror havde været i nærheden af det, så hun holdte sig på en vis afstand

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:25

" kom spise bare søs det er ikke forgivet 2 sagde kiker og spiste Taishan gjore det sammen som Momiji og spiste ikke noget da kiker hade spiset alt hvad han kunne blive han grøn i hovedt og for på badeværlset og kaste op han hade det ikke godt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:31

"Kiker er du okay?"spurgte hun, hun var bekymret for ham, han skulle ikke gøre sådan nogle ting, når han ikke havde det godt"Kiker du skal ind og ligge dig, du har ikke godt af det her"sagde hun, hun var meget bekymret for han, hun ville gøre alt for at hjælpe ham til at blive rask

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:36

Kiker svare ikke han lå livløst på gulvet inde på badeværlset Taishan skubbe døren op og fik et chok ved at se Kiker ligge i en underlige vinkel som slet ikke kunne ligges i Taishan satte sog på hug og så undersøgen en af stuepigeren hade også spiset at maden og kort efter bliv hun fuden død på sit værlser

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:40

hun stod bag ved Taishan"Kiker?"sagde hun stille, nogle små tåre løb ned af hendes kinder*Kiker du må ikke*tænkte hun, hun ville ikke af med Kiker eller Taishan, hun gik hen og smed alt maden ud, hun ville ikke lade andre spise af det,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:43

Kiker var ikke død endnu og ville helle ikke han viste vise han gjroe ville taishan ikke kunne beskydte Momiji i mod hendes gammel storebror det for lod Kiker sin falde ned i en komagatidsøven som var tunge men også ret let

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:48

hun gik ud af køkkenet, hendes gamle storebror stoppede hende og hev hende med ind i et rum og låste døren efter dem, hun stod op af en væg og kiggede bange på sin gamle storebror, hun var bange, han gik bare hen mod hende med noget i hånden, hun viste ikke hvad det var, men hun ville heller ikke finde ud af det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:53

Kiker og Taishan fik døren skubbe op " Taishan få søs i sikkehed jeg tag mig af ham løb " sagde Kiker og Taishan tog Momijis hånd og tag hende med sig over på i mens kiker sloge med hendes gammel storebror " her jeg ikke sagdet at du skal holde dig fra hende hun er ikke din søster mere mign min så du holde bar nalderen fra hende 2 skreg Kiker rasen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 19:59

Momiji tog med Taishan, hun gemte sig ind til ham, hun var bange, hendes gamle storebror rystede lidt på hovedet, han kiggede på Kiker"så længe i ikke har papir på det, så er hun ikke jeres søster"sagde han, han smilede bare"og indtil i får det, skal hun være ved mig om i vil havde det eller ej"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:05

" nej hun skal ikke for du er for langsom for 3 timer siden fik jeg de her papier hvor der stod at hun var min søster og at du skulle holde dig væk fra hende for altid så forsvind eller jeg smider dig ud her fra " sagde kiker og vendt ryggen til ham for at tag noget ned at hylen over hans hoved han ledet efter noget han skulle ha lavet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:08

"har hendes forældre skrevet under på dem?"spurgte han så, han viste at de skulle skrive under, Momiji blev hos Taishan"jeg håber at Kiker er okay"sagde hun til Taishan, hun gemte sig ind til ham, hun ville ikke væk fra ham, hun holdte godt fat i ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:14

" ja se selv efter 2 sagde kiker og deres underskfite var på papiret men kiker holdt ikke øjne med ham men han viste at han ville blive rasen på ham når han hade set underskifteren som var det på samt et sejl som gjore der gyldiget resten af livet i gemmen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:17

han gik bare ud, han var vred, han gik ud og forsvandt, Momiji blev hos Taishan, der var kommet et lille hul i hende kjole, hun kiggede på sin kjole"åh nej der er gået hul på min kjole"sagde hun til Taishan, hun kiggede på ham, hun forstod ikke hvorfor han ikke havde svaret hende før

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:25

" ååh undskyld søs men jeg stod og tænket på kiker og ja det kan jeg se her tag min jakke over dig i mens ser jeg til kiker " sagde Taishan Kiker sad på en tønde og sukke han hade det fint men han fryget at ham ville komme igen og tag hæven over ham og kun ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:28

hun stod alene på værelset, hun hørte ikke vinduet gå op, det var ikke hendes gamle storebror, men en vampyr som hurtigt tog fat i hende, hun prøvede at komme fri, men vampyren bed hende bare i halsen, hun blev holdt for munden så hun ikke kunne skrige, hun stivnede, hendes krop var som lammet imens den fremmede vampyr drak af hendes blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:35

Kiker kunne mærke det og han og taishan for op til hende taishan tog sig af hende og kiker af varmpyren 2 hvor vover du er angribe min søster her på hendes eget værlser taishan for hende i sikkehed du ved hvor " sadge Kiker Taishan nikke og bare hende i sikke på kikers værlser i mens kiker og den ander vampyr sloges som vavidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:38

hun havde mistet en del blod, så hun havde mistet bevidstheden, men hun tog fat i Taishan"har du ikke smagt hendes blod det er så lækkert jomfru blod det er det bedste blod man kan finde og jeg fik en masse af det"sagde vampyren og slikkede sig om munden, vampyren angreb Kiker hurtigt i håb om at ramme ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:43

" der tag du feje jeg her samget det en gang og du får ikke love at rør hende igen det søger jeg for uhh 2 sagde kiker og krømp sammen da vampyren ramt ham i maven han så på ham og sprake ham over vensterben og for på ham i vred 2 ingen vampyr skal gøre min søster eller min bror ondt og hvem har sendet dig her til " sahgde kiker vredt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:46

vampyren væltede ned på ryggen"jeg kom af mig selv, jeg kunne lugte hende på lang afstand, hvorfor må jeg ikke spise færdig, hun er et menneske og du er en vampyr, du burde æde hende"sagde han, Momiji vågnede lidt, hun kiggede op på Taishan"hvad skete der?"spurgte hun Taishan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:53

" en vampyr overfaldet dig og kiker kæmpet i mod ham lige nu " sagde taishan " fordi jeg ikke vil skade min egen søster for katten da du skal aldrig mere true min søster eller bror for vis du gøre det flår jeg din stube over med et bid for jeg er ikke kun ehn vampyr men oldebarn ar Machelle mobisu " sadge kiker vredt og tag fat i ham men han hade ikke vent at den vampyr også kunne finde på at bide en af sig egen art

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 20:57

"så er det derfor jeg er så træt"sagde hun, hun puttede sig ind til Taishan"bliv lige der"sagde hun, hun lukkede øjne, og faldte i søvn ind til ham"du er ikke spor sjov, en hver anden vampyr ville ha spist hende på stedet lige som jeg var i gang med da i kom ind og forstyrrede os, hun havde heller ikke særlig meget ondt"sagde han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:00

" jo hun hade så for jeg kunne mærke det så du skal slet ikke rør hende og jeg vil ikke se dig eller noger ander vampyr her udn over Min lillebror og mig selv for står ellers ender i som en bunke aske på gulvet " sagde kiker og gav ham et kæn i maven I mens sad taishan med Momiji og passe på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:04

hun lå bare og sov ind til Taishan, hun håbede ikke han blev i hans gamle humør imens hun sov, vampyren knækkede sammen"okay....jeg har forstået"sagde han og forsvandt ud af vinduet igen og lukkede det efter sig og forsvandt ud i mørket, Momiji puttede sig mere ind til Taishan i søvne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:08

Kiker hade blod i munden efter han hade får et slag i mellegulvet han gik idn til Taishan og Momiji han hade ikke noget valg at over førne noget at hans blod til hende selv om han ikke hade så meget men det var nok til at led med hende og sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 11 af 25 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 18 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum