Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en trang til blod Momiji(privat)

Side 12 af 25 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste

Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:12

hun puttede sig bare ind til Taishan, hun holdte godt fat i hans trøje, da hun havde hans jakke på, hun sov godt ind til ham, hun mærkede Kiker's nærhed"Kiker"sagde hun i søvne, hun ville gerne sove op af ham osse, hun elskede jo dem begge to, hun var glad for de var hendes brødre, men hun viste ikke om hun skulle kalde dem store eller lille

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en trang til blod Momiji(privat) - Page 12 Empty Sv: en trang til blod Momiji(privat)

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:22

" rolig jeg er her søs og jeg gå ikke fra dig igen lige nu " sagde Kiker og kysset hendes kind ham fik hende vendt om på ryggen så han kunne se bidesårent uden at hun mærke det tog han fat i med tænderen ned i såren og over ført en masse blod fra hams selv til hende og Taishan holdt hende rolig og glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:26

hun blev bare ved med at sove ind til Taishan, hun kunne ikke lide det Kiker var i gang med, hun rørte lidt uroligt på sig som om hun prøvede at skubbe ham væk så hun kunne sove i fred og ro, hun havde osse brug for at sove lidt, hun puttede sig mere ind til Taishan"ikke nu Kiker sove"sagde hun i søvne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:29

" rolig søs han hjælpe dig bare så lig rolig eller gåre det ikke 2 sgde Taishan og så kiker slippe hende han så træt ud han hade overført en masse blod til hende og hans egen krop var næsten tom nu men han ville bare redde sin søster fra en skæben være end døden selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:35

hun sov roligt videre da Kiker slap hende igen, hun tog fat i Kiker og hev til i søvne, hun puttede sig ind til ham i søvne, hun sov godt og roligt"sove sove sove"sagde hun i søvne og smilede, hun ville ikke give slip på Kiker igen, hun ville sove videre til hun var frisk igen, hun havde stadigvæk sin galla kjole og Taishan's jakke på

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:40

kiker nikke og Lod hende og Taishan sover men han selv sov ikke da de begge 2 sov tunget fik kiker det meget dårliget han hade ikke opdaget at han hade får en flænge på mave de vampyren hade ramt ham hade han også snite ham dybet i maven han sank sammen på seng og rurte sig ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:44

hun puttede sig ind til ham i søvne, hun sov bare stille videre, hun ville ikke væk fra dem, hun holdte fat i Taishan, så hun ikke kom væk fra ham osse, hun sov tungt imellem dem, det var tungt og godt, hun kunne ikke ønske sig noget bedre end de to

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:49

Taishan sov også tunget men kunne luget blodt han sate sig op og så rundt og så ned på Kiker og opdaget det store og dybe snitsår i hans mave " søs søs vågen op kom nu vågen op kiker er såret " sagde taishan pg ruske svaget i hende i mens Kiker bare lå helt stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:52

hun vågende stille, hun satte sig op og gned sine øjne"jeg sov lige så godt"sagde hun, hun hørte han sagde at Kiker var såret, hun kiggede på ham"jeg tro vi skal havde fat i en læge eller noget det ser ud til at skal syes sammen og det kan jeg ikke finde ud af, jeg kan finde ud af at forbinde det så heller ikke mere"sagde hun, hun havde var ikke uddannet læge, men hun kunne nogle ting der, men bare ikke at sy, men alt andet når man skulle forbinde sår og den salgs kunne hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 21:57

" ja vil du ringe det er en telefon ved siden af sdig jeg lægge ham beder ind på sengen " sagde taishan og fik kiker rykket ind på sengen og fik hans bluse af og hans undertrøje og lag en våd kuld på såret for at stoppe det sværset blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 22:03

hun ringede hurtigt til lægen, hun fortalt hvad der var galt og sagde det skulle ske hurtigt, hun lagede røret på igen, hun kiggede på Taishan"der kommer en lige om lidt"sagde hun, hun havde osse sagt hvem det var der var noget galt med

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 14:00

Kiker lå helt stille 2 det var godt for han hade det ikke for godt så kulden jeg har laget på hans mave den er helt rød af blod jeg er bange for at vis lægen ikke snarte komme midste vi kiker på grund af blodmangel " sagde Taishan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:39

hun kiggede på Kiker, hun ville ikke miste ham, hun ville gøre alt for at ikke at miste ham, hun hørte lægen kom, hende og Taishan blev smidt ud derfra, tårene begyndte at løbe ned af hendes kinder, hun ønskede meget højt at Kiker skulle klare den og blive rask hurtigt, hun håbede at det ville hjælpe ham lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:02

Kiker lå bare helt stille og Taishan bliv vred over at de var bliven smidet ud af værlset Taishan lukke døren op og trak hende med ind igen 2 vi blive sammen med vores bror og vi forlader ham ikke " sagde Taishan men gik et gok i hovedt og faldt om

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:11

"Taishan?"sagde hun, hun blev bange, hun stod i døren, hun kiggede ned på Taishan, hun viste ikke hvad der for gik, hun gik lidt tilbage, hun var bange og hun var blevet forskrækket"Taishan? Kiker?"sagde hun, hun kiggede ned på Taishan, hun satte sig ned til ham, hun ruskede lidt i ham"Taishan?"sagde hun igen, hun ville havde ham til at vågne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:17

Tiashan vånge ret hurtig men i mellem tiden hade lægen og de 3 ander får kiker væk fra dem og ind på et ander værlse hvor han lå medåben øjen da han var vånge men kunne ikke rør sig " hvad har i gjore ved mig og hvor er min bror og søster henne sav mig så 2 sadge kiker og forsøget at komme fri igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:22

hun kiggede i resten af rummet efter Kiker da Taishan var vågnet, hun kiggede hen på ham"Kiker er væk"sagde hun, hun fik tåre i øjne, hun prøvede at tørre dem væk, men de ville ikke gå væk, hun satte sig ned på gulvet, hun ville ikke være svag mere, hun ville ikke være den svage som hele tiden skulle passes på, hun trak bene op under sig, så hun gemte sine ansigt mod sine knæ

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:30

Taishan trøste hende " bare rolig søs han er nok i nærheden et sted så du skal ikke græde " sagde taishan " jeg spøre jer igen hvad har i gjore ved min krop og hvorfor se i sådan på mig og hvor er mine søsken henner " sagde kiker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:35

hun skubbede ham væk, hun ville ikke være den svage, hun løb ind på det værelse hun havde fået, hun låste døren efter sig og smed sig på sengen, hun græd ned i puden, hun ville være alene, hun ville ikke havde nogle omkring sig, hun tog pistolen frem fra natbordet, hun kiggede på den, hun viste ikke helt hvad hun skulle med den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:43

Taishan banke på " søs kom nu ud jeg vil kun trøste dig og det gøre ikke noget vis du ikke vil men du siden den pistol ud med det sammen ellers tage jeg den fra dig " sagde taishan imens hade kiker brug for hjælpe hankunne slet ikke rør sig mere og de som hade tage ham væk fra hans søsken var onde og lede # søs bror hjælpe mig 3 tænket Kiker svaget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:51

hun kiggede på døren"men..."sagde hun, hun ville ikke ligge pistolen fra sig, hun ville ud og finde sin bror, hun skiftede tøj, til noget som var nemmere at bevæge sig i i stedet for en galla kjole, hun ville ikke åbne døren, hun satte sig på gulvet, hun lukkede øjne og lyttede til alt omkring hende, det var noget hun havde lært på en lejer for nogle år siden, hun viste ikke den gang hvornår hun skulle få brug for det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:59

Kiker lå fast spændte et en seng højt oppe unden taget her lå han og kunne ikke rør sig i mens han så på mænden som stod og snakke smamen om et eller andet Kiker kunne ikke komme fri og Taishan og Momiji viste ikke hvor han var henne så han var dødesen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:22

hun åbnede øjne, hun havde hørt dem snakke, hun smilede, hun viste hvor de sådan næsten var henne, hun åbnede hurtigt døren og løb op af trappen, hun kom der op hvor hun havde hørt stemmerne"Kiker!"råbte hun, hun viste at han måtte kunne høre hende"Kiker er du her osse!?"spurgte hun højt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:36

" søs pas på kom ikke ind de er farlige aaarhh " sagde kiker og fik et slag over nakken han kunne mærke det gjore ondt meget ondt " bliv ude søs også dig bror de er meget farelige så bliv ude ikke " sagde Kiker og holdt øje med mænden som stod helt tæt omkring ham han mærke en brænden smerte i mmellemgulvet og skreg af smerte " AAAARRRHHH " skreg kiker høje meget højt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:39

hun hørte det, slog døren ind, hun var meget vred, hun stød den ene af dem i ryggen"Lad min bror være i fred!"sagde hun vredt, hun holdte pistolen hen i mod dem, hun så på Kiker, hun håbede at Taishan snart kom op til dem, hun havde ikke kugler nok til at skyde dem alle sammen, hvis hun skulle ramme ved siden af

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 12 af 25 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 25  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum