Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 23:35

Tanja så undrende på ham. "Hvorfor ikk?" spurgte hun og håbede på at han fortalte sin historie. "Fortæl mig din livs historie... du virker som en spændende person..." sagde hun og satte sig i skrædder stilling lidt væk fra ham. Hun ventede spændt på at hører om han ville fortælle hende det. Det slog hende pludslig at han faktisk ville være ret flot hvis han nu smilte, men hun sagde det ikke til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 23:41

Han rystede svagt på hovdet men lavde så nogle bevægelser med hånden hvorefter en stol af is kom fram og han satte sig roligt på den imens han så op mod himlen før han igen så på hende"hmm okay"svarede han så og tænkte kort over hvad han sku sige og hvad han sku skjule"jeg blev født på en gade i london min mor døde efter fødslen men en rig mand fant mig så natten efter og tog mig med hjem, han opdagede dog at jeg ikke var normal så han begyndte at pine mig mere og mere men da jeg blev 7 år stak jeg af og endte her siden da har jeg levet på gaden og stjålet for at overleve og så har jeg tit været på politistationen "slutte han af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 23:47

Tanja nikkede forstående. "Samme her... far stak af, mor døede. En eller anden idiot fandt mig og sendte mig på kostskole så snart jeg kunne tale. Der har jeg så boet indtil for et halvt år siden hvor jeg blev færdig med 9. og blev sendt herud og er startet på high school her i Terre." hun trak på skulderne. Hun vidste hvordan det var at blive behandlet som om man var nederst i fødekæden. Hun kendte lidt for godt til det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 23:50

Han betragte hende let"jeg ville helle på kostskole en blive hos den mand der fandt mig"svarede han og sukke svagt før han så op på himlen"kan du flyve?"spurgt han for så ku de måske flyve hjem til hende så han ku få bare en smule søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 23:54

Tanja så på ham. "Kostskolen var sikkert bedere end ham manden... udover at jeg blev behandlet... som...som en meget uværdigfuld ting." hun lo kort og så på ham. "flyve? næææh... det tror jeg da ikk?" hun smilte skævt til ham og spurgte så "Hvorfor da?"



Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 23:55

//må logge ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:26

Han betragte hende let"hmm"lød det så fra ham før han rejste sig op og vendte blikket mod himlen hvorefter et par lange store vinger kom fram fra hans ryk, de var hvide men havde en lidt ishvid farve og fjerne ku godt ligne istapper men var dog fjer"næsten alle dæmoner har vinger"svarede han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:31

Tanja betragtede hans vinger og kunne ikke få blikket fra dem. "Jeg ved ikke om jeg har..." sagde hun så en smule trist efter noget tid. "Det med at være dæmon er noget jeg fandt ud af for et års tid siden." hun trak bare på skuldernde. "Hvordan gør du?" spurgte hun så og strakte sin ene hånd fram for at strejfe hans ene vinge. Hun var helt facineret over hans vinger, efter noget tid kiggede hun ham i øjne og ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:34

Han bevægede vingerne svagt imens han betragte hende"du har sikkert nogle"svarede han ærligt og gik et skridt hen mod hende"prøv at luk øjne og tænk på hvordan det ville være at flyve"svarede han imens han lod de is blå øjne møde hendes"det kan være de kommer"tilføj han og lag en hånd på hendes skulder den var dog ikke kold for han ville ikke skade hende lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:42

Tanja fik et chok da hun opdagede at han ikke var så kold. Hun havde nemlig regnet med at han ville sende den uhyggelige kulde igennem hende igen. Hun så ind i hans øjne og nikkede så. Hun lukkede øjne og tog en dyb indånding. Hun prøvede at forestille sig hvordan det var at flyve og hun ventede tålmodigt og koncentrerede sig meget. Helt uventet, ihvertfald for hende, dukkede et par blå vinger frem. Hun åbnede øjne og så forundret på Jack med et smil. "Det virkede!" sagde hun og var meget glad.


//Hvis linket virker: Vinger: http://www.google.dk/imgres?imgurl=https://2img.net/h/i441.photobucket.com/albums/qq137/twiXelle_Is_DeAd_666/Demon_Angel_Wings___Tattoo_by_KatsR.jpg&imgrefurl=http://www.traditionaljapanesetattooart.info/stars-on-wrist-tattoo/&usg=__BUdbUVjaok-jKUQJTGOyqzPimGo=&h=420&w=300&sz=23&hl=da&start=41&zoom=1&tbnid=BFcIWisGtPGS-M:&tbnh=154&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3DGirl%2Bdemon%2Bwith%2Bwings%26hl%3Dda%26sa%3DX%26gbv%3D2%26biw%3D1259%26bih%3D624%26tbs%3Disch:1&itbs=1&iact=rc&dur=359&ei=8CKfTLvuCZDuOZntgYwL&oei=0iKfTJ2xB4H-OYLhtL0L&esq=3&page=3&ndsp=21&ved=1t:429,r:18,s:41&tx=75&ty=85 //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:45

Han lo let af hendes overasket blik hvorefter han trådte et par skridt tilbage og slog igen let med vingerne imens han betragte hendes blå vinger"tillykke"svarede han så"du må begynde at øve dig på at flyve"tilføj han så hvorefter han slog et par hurtige slag med vingere så han lette svagt og hang nu i luften hen over jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 12:49

Tanjas øjne var nærmest på størelse med fodbolde. "Wow..." hviskede hun bare, mest til sig selv.
Hun kiggede på sine egne vinger og prøvede at vrikke med dem. Hun bevægede dem et par gange for at finde ud af hvordan man styrede dem. Hun så på Jack og slog så med dem et par gange for at lette, godt nok kom hun ikke lige så højt op som ham. Hun lignede en lille pige der havde fået det hun ønskede sig allermest på hele jorden, i julegave. Hun grinte en glad latter og hendes øjne strålede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:00

Han betragte hendes bevægelser nøje for at se om hun nu også ku finde ud af det men nikke så svagt da hun lette svagt fra jorden"flot, prøv at slå lidt hurtiger med vingerne"sag han roligt imens han selv lavde et par hurtige dog elegandte slag hvorefter han kom meget højer op"vi kan flyve hjem til dig"forslog han roligt"du skal blot føre an men flyv lidt under mig så jegf kan få fat på dig vis du falder"tilføj han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:05

Tanja slog lidt hurtigere med hendes nye vinger og kom op omkring i samme højde som ham.
"Okay... Denne..." hun så sig hurtigt omkring får at se noget hun kunne genkende. "Ja undskyld men det ser anderledes ud heroppe fra" hun lo stille og så sig omkring "Denne vej" sagde hun så og vendte sig om imod skoven og fløj, så godt hun nu kunne, imod hendes lille hytte. Hun skævede til ham for at se om han nu også fulgte efter hende, eller om han bare stod stille i luften og grinte af hende mindre elegante flyvning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:18

Han nikke svagt"så er det godt du kan lære det nu"svarede han og betragte hendes lidt mindre elegandte flyning men det sku nok komme de krævede masser af træning før man ku flyve hurtigt og lave trick som han havde lært, han fløj dog efter hende med elegandte hurtige vingeslag men da han kom tætter på fløj han lidt højer op så han nu fløj hen over hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:28

Tanja lagde ikke mærke til at han fløj over hende og da hun så sig om for at finde ham fik hun et chok da hun ikke kunne se ham. *Hvor blev han af?* tænkte hun panisk. Hun så op da hun kom i tanke om at han havde sagt at han ville flyve over hende, og da hun fik øje på ham smilte hun.
Da de havde fløjet lidt kunne hun skimte hendes hytte. "Der er den." sagde hun og pegede. Men det skulle hun ikke have gjort. For da hun pegede røg hun ud af balance og styrtede ned mod træernes grene og ned mod jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:33

Han lo let men sendte hende dog et hurtigt lille blik før han så mod hytten men kigge dog hurtigt på hende da hun faldt ned af*typisk*tænkte han hvorefter han dykke ned mod hende og endte med at ligge armne om hende hvorefter han satte farten ned og endte med at lande med et lille bump dog holdt han stadig om hende imens hans vinger forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 13:36

Tanjas hjerte hamrede skrækslagen afsted og hun åbnede først øjne da hun var helt sikker på at hun var nede ved jorden. Hendes vinger forsvadt hurtigt derefter og hun vendte sig om imod Jack og slog armne om ham. "Åh gud tak! du redede mig!" hun klemte sig ind til ham indtil hun opdagede hvad hun var igang med og slap ham omgående og trådte et skridt væk. "Undskyld" sagde hun stille og så ned i jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:02

Han betragte hende let"bar lad vær med at sig det til nogle"svarede han kort hvorefter han sukke svagt da hun krammede ham, han slap hende og og gik et par skridt væk"det er okay"svarede han så"nå men vis vej til hytten"sag han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:05

Tanja nikkede stille. Hun så hurtigt rund og begyndte at gå. De gik i små 5 min og endlig kunne man se hytten.
Hun satte farten op og gik hen og låste op for hoveddøren. Hun tændte lys og holdte døren for ham. "Velkommen til min ydmyge bolig." sagde hun og undgik øjenkontakt med ham da hun ikke kunne glemme det pinlige hun lige havde gjort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:09

Han fulgte stille efter hende men da hytten kom tilsyne betragte han den kort før han trådte indfor"tak "svarede han kort og så lidt rundt før han så hen på hende og betragte hende let før han sukke svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:12

Tanja så op på ham da han sukkede. "Er der noget galt?" spurgte hun. Hun lukkede døren og gik ind i køkkenet og satte sig på en barstol. "Kom og sæt dig" sagde hun og pegede på en stol der stod lidt væk fra hendes egen.



//Kreasvigt...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:24

Han trak let på skuldren"nej det skal du ikke tænke på"svarede han hurtigt hvorefter han fulgte efter hende og satte sig op på barstolen hun tilbød ham"tak"svarede han og så nøje på hende med et tænksomt blik hvorefter han trak en 50 op af lomen og rakte fram mod hende dog fik hun ikke fler af hendes penge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:28

Tanja så på ham. "Behold dem bare." sagde hun med et lille smil og så så væk. "Du må undskylde det jeg gjorde ude i skoven... der hvor jeg... krammede dig." sagde hun og så ned i sit skød og legede med sine fingre. Hun syntes det var pinligt at hun bare lige sådan havde krammet en hun lige havde mødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 14:37

Han så lidt undrene på hende men lag dog penge tilbage i lommen igen hvorefter han så på hende"det er okay"svarade han"hmm du sku vel ikke ha en øl?"sag han så spørgne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat// - Page 2 Empty Sv: En normal dag... Eller næsten da. //Jack=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum