Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 Empty Sv: Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD//

Indlæg af Manda Tors 21 Okt 2010 - 19:29

Han kiggede stille på hende og rystede let på hovedet, "Nej Tanj..." sagde han stille og lagde hovedet igen. "Det er som jeg sagde, der er sket for meget." sagde han stille og krøllede sig lidt sammen. Han bed sig i læben og kiggede på hende igen, "Jeg er ked af at det går ud over dig at jeg er i det her humør. Men jeg kan ikk gøre noget ved det..." sagde han stille og gned sin kind lidt. Han strakte sig, "Jeg vil ikk være glad fordi der er mere grund til ikk at være det end at være det." sagde han roligt. "Den eneste grund jeg har til at være glad er fordi du er her, men der er sket så mange ting der gør at jeg ikk kan være glad..." sagde han. "Så jeg er glad for at se dig, men det er ikk nok til at blive i bedre humør."
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Tilbage til toppen Go down

Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD// - Page 2 Empty Sv: Alene i skoven... Igen... //Manda Privat, Hold dig væk Black! xD//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 21:02

Tanja så på ham med et anstrengt smil. "Prøv nu... slap af... sig hvad jeg skal gøre for at du kan slappe af. Vil gøre næsten hvad som helst" sagde hun. Hun sukkede og så sig omkring. "Manda?... Hvor er din violin enlig henne?" spurgte hun nusgerrigt og lagde hovedt på skrå. Hun havde ingen idé om hvor den kunne være henne. Havde han smidt den ud? Gemte han den? hun var en smule i tvilv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Manda Tors 11 Nov 2010 - 10:05

Han sukkede og kiggede på hende. Han kravlede hen og lagde sit hoved på hendes sød. "Ok ok, jeg skal nok prøve og slappe af." sagde han roligt og lukkede øjnene. Han nussede sig lidt til hende og blev roligt liggende. Han kiggede op på hende, "Min violin? Den er derhjemme." sagde han roligt og kløede sig på hovedet. "hvorfor da?" spurgte han roligt og kiggede lidt undrende på hende. Hvorfor ville hun pludselig vide hvor hans violiin befandt sig i øjeblikket?
Manda
Manda
Highly Proficient (Rank 19)

Antal indlæg : 2433

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum