Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
tur i ved søen //keela// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
tur i ved søen //keela// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
tur i ved søen //keela// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
tur i ved søen //keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
tur i ved søen //keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
tur i ved søen //keela// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
tur i ved søen //keela// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
tur i ved søen //keela// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
tur i ved søen //keela// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
tur i ved søen //keela// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

tur i ved søen //keela//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

tur i ved søen //keela// Empty tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 10:58

T:irl
O:nobody
S:søen
V: sol

sand gik rundt ved søen og smed så trøjen og sprang op i en af træerne og sprang fra træ til træ i saltoer. Tedie gang han sprang landte han forkert og vrikkede om på benet og forvandlede sig så til sin ulve form så ingen ville kunne se det men hans ene bagpote lå ikke helt rigtigt da det ville være det ben hen vrikkede om på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 14:17

Keela gik rundt ved søen, hun fløjtede lavt og smilede glad. Hun gik lidt som om hun dansede, men det var mest gang hun lavede. Hun havde lukkede øjne og drejede nogle gange rundt om sig selv. Hun havde en kjole på der gik hende til knæene, den havde en åbning i venstre side så man kunne løbe i kjolen. Åbningen gik fra under hoften til slutningen af kjolen. Den var sort med nogle hvide mønstre på. Hun satte sig med et bump lidt efter og kiggede ud over søen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 15:06

han lå bare på jorden ikke langt fra hende. Han var i sin dyre form og bare kiggede op på hende. Han forvandlede sig til menneske og haltede over til hende og stod lige bag hende "hey"sagde han til hende og lagde en hånd på hendes skulder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 16:01

//keela?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 17:38

Hun kiggede op på ham og smilede, "heij!" sagde hun glad og kiggede med et glad smil. Hun satte hovedet lidt på skrå, "Ved du godt det er uhøfligt at snige sig ind på folk?" grinede hun lidt. Hun klappede ved siden af sig så han ville sætte sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 17:53

han gik hen og satte sig "naa"sagde han og så på hende og lå sin hånd på hendes lår og kørte forsigtigt hånden op mod hendes buksekant og ventede så på en reaktion

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 17:56

Hun grinede lidt og kiggede på ham, "nej det kan jeg da se." smilede hun let og kiggede på ham. Det gav et sæt i hende og hun rødmede. Hun fik hans hånd væk; "Hvad er det du laver!?" sagde hun en smule panisk og kiggede på ham. Hun var stadig lidt rød ved kinderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Man 4 Okt 2010 - 18:26

//logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:00

*så må jeg gøre det på en anden måde*tænkte han og brugte at manipulere hendes krop til at tage sine bukser af. Han såbare på hende nu og ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:04

Hun sad stille og kiggede på ham. Hendes arme rystede lidt, men det var fordi hun kæmpede imod det. "Hold op med at kontrollere mig!" sagde hun vredt og kiggede på ham. "Hvem har givet dig ret til at gøre sådan!? Har jo kun lige mødt dig...!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:08

"hmm"sagde han og gav slip og rejste sig og kiggede ud over vadet og smed sin trøje og kiggede stadig ud mod vandet. Han havde mange muskler og hele hans venstre arm havde tatoo's.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:11

Hun sasd stille og kiggede på ham. Hun kiggede surt på ham og var ligeglad med han var bygget og havde tatoveringer. En ting vidste hun. Han prøvede at få hende itl at strippe. Hun lagde armene over kors, "Hvem tror du du er? Du er garanteret ikk en gang ældre end mig..." sagde hun surt og pustede kinderne lidt op. Hun kunne regne lidt ud på den måde han opførte sig at han nok ikk ville være over 20 eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:14

"jeg arbejder for Zero"sagde han stille og kiggede på hende med et smil. "Jeg er en af hans vagter" sagde han og kiggede på hende og smilede "jeg er sådan set 21"sagde han og smilede skævt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:19

Hun nikkede lidt, "Det forklarer en del..." sagde hun og nikkede let. Hun surmulede stadig lidt. Hun kiggede på ham, "Men det giver dig stadig ikk ret til at gøre hvad du vil med mig." sagde hun bestemt og kiggede på ham. Hun var stadig lidt på vagt over ham, stolede ikk rigtigt på ham overhovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:23

""vis at du vil stoppe mine evner i et styketid sååh"sagde han og trommede han med sin finger på sin kind og smilede samtidig"men vis ikke blir jeg nød til at gå da det snart bliver aften og der er fuldmåne i aften"sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 15:26

Hun kiggede undrende på ham, "Hvad sker der da med dig? Du er da ikk varulv. Men animagus, så hvad kan fuldmånen gøre dig?" spurgte hun undrende og satte hovedet en smule på skrå. Han rejste sig og gik hen til ham, han havde vækket hendes nysgerrighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:04

"mine kræfter går bersærk og jeg kan ikke komme ud af min animagusform"sagde han og så på hende "og så er mine manipulationer også stærkere"sagde han så og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:08

Hun nikkede lidt og kiggede på ham, "Men du er jo ikk i en animagus orm lige nu?" hun satte hovedet lidt på skrå og rødmede lidt. "Hvordan stopper jeg det?" spurgte hun hurtigt og kiggede på ham. HUn ville gerne lære ham at kende, men hun ville ikk have han tvang hende til sådan nogle ting. Det var nok Zero gjorde det når de var sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:48

"altså vis man kysser mig på kinden stopper mine evner med at virke"sagde han og så på haende og smilede "min animagus form tar over og så kan jeg slæt ikke komme ud og så bilver jeg aggrasiv"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:54

Hun kiggede på ham og nikkede lidt. Hun kyssede ham blidt på kinden og kiggede på ham. "Sådan?" spurgte hun undrende og satte hovedet en smule på skrå. Hun smilede let og grinede en smule. "Det var vel nok hyggeligt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 16:59

hans evner lukkede ned og han vil ikke kunne komme i animagus form "okay det virkede hurtigt"sagde han og smilede til hende og sad og kiggede ud mod vandet igen


Sidst rettet af Sandlio Tirs 5 Okt 2010 - 17:02, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:01

Hun satte sig ved siden af ham og kiggede på ham. Hun satte hovedet lidt på skrå og kiggede selv ud over vandet. Hun sukkede let og lukkede øjnene lidt. Hun åbnede dem efter lidt tid og kiggede på ham igen. Hun smilede let og grinede lidt. "Er du måske svag når du ikk har dine evner?" grined ehun drillende. Hun kunne bare ikk lade være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:04

"nah jeg er jo stærk uden også"sagde han og så på hende med et smil. Han begyndte kort at tænke over livet om hvad han havde været igennem i hele hans liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:06

Hun nikkede let og kiggede på ham. Hun kravlede foran ham og lagde sig ind til ham så hun havde ryggen mod ham. Hun grinede lidt, "Sig hvad du vil men jeg vil ligge ned og du er min pude lige nu!" sagde hun bestemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Okt 2010 - 17:15

"okey"sagde han og så på hende og smilede stadig. "Ligger du godt"spurgte han hende så og smielde stadig til hende

//krea død//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tur i ved søen //keela// Empty Sv: tur i ved søen //keela//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum