Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Moonligt(Andy EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Moonligt(Andy EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Moonligt(Andy EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Moonligt(Andy EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Moonligt(Andy EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Moonligt(Andy EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Moonligt(Andy EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Moonligt(Andy EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Moonligt(Andy EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Moonligt(Andy EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Moonligt(Andy

Go down

Moonligt(Andy Empty Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 14:30

T : Midnat Fuldmåne

V : Lunt, ikke koldt, vinden er nærmest forsvundet i sig selv

O : Ingen at se eller høre

S : Kirkegårdens gravstene og Huse(kan ik huske hva de hedder)


Vinden tog blidt fat i skovens grene ved siden af, som fik bladene til let at hviske dødelige ord der kunne betegnes som en vis form for ære til dette der snart skulle ske. Akane sad op af en grav sten, iført bh og grå bukser, Hun havde det virkelig varmt. Hendes krop kogede, hun havde os stukket af fra amerika og til DI morga for at finde flere som sig selv, hun var blevet brugt som våben for militæret der over i Projekt Zero, som i at hun udryddet alle uden det mindste form for tegn på der havde været kamp. Akane mærket stille hendes hud gik i stykker på ryggen og skrig højt"ARGH!" hun bed tænderne sammen og hendes hud var halv rød. Hvor hun dog kogede og var sulten, hvorfor stak hun af?, måske skulle hun være blevet tilbage.... Vejret var utrolig smukt og dejlig lunt i forvejen, hun ville så gerne kunne styre sin lyst til råt kød, hvorfor var hun en djævle, hun var ellers så sød hele tiden men.. næh nej, hun var en djævle i sind og krop... hun ville flå nogen og spise kødet..*Nej! stop så* hun tog sig til hovedet og ville ikke tænke på noget med kød eller det ene eller det andet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 15:32

//undskyld at det tog sin tid.//

Lyden af flade og slidte sko kunne høres i nærheden af kirkegården. En dreng som var ude at gå en tur, ude at udforske Di Morga. Han var stadig ny i området og kendte ikke særlig mange.
Han følte sig stadig en smule alene i den store verden.. Han var ikke et almindeligt menneske, hans hjerte bankede svagt, mens at han var dødende. Halv menneske og halv zombie. Ikke noget som han direkte var stolt over. Drengen hed Andy Chaos og var 19 år gammel ligeså vel som hans eksistens. Når man så på hans hud var den bleg.. men når man rørte ved den var han varm. Folk kunne blive snydt af hans udseende. Men inden i var han også halv dødende, hvilket gjorde at hans hjerte bankede svagt som det gjorde. Han havde sorte tætsiddende bukser på og en t-shirt som ingen ærmer havde, man kunne se nogle af hans muskler, men ikke fordi han var et muskelbundt. Hans muskler var ikke så store igen og han trænede ikke, det behøvede han ikke, fordi han hurtigt kunne få hjælp fra sine egne også kaldt slægt. Andy syntes ikke at der var koldt.. og når der ikke var det.. så gad han ikke at have overtøj på. Hans sorte hår sad glat og var lidt pjusket med pandehåret ned foran det ene øje.
Han lod sine mørke brune øjne glide rundt imens at han nærmede sig kirkegården, et sted som han ikke før havde betrådt sine fødder og som han ikke havde regnet med at ville se inden for det sidste stykke tid. Et lidt skræmmende og uhyggeligt sted, hvor der var gravstene. Andy fornemmede at han ikke var alene på kirkegården, han kunne mærke at der var nogen til stede, og alligevel fortsatte han med at gå længere ind i kirkegården. Han var ikke bange for at skulle løbe ind i en vampyr.. selvom han ikke syntes at det lugtede som at der var en vampyr.. det var underligt.. en tanke strejfede ham om det kunne være en djævel. Sådan et væsen havde han mødt før. Men det var ikke noget som han frygtede for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 15:58

Akane bed sig ihærdigt i underlæben, det var snart tid, hun havde gjordt sig så megen umage for ikke netop at forvandle sig i denne nye by, for ikke at blive opdaget i hvad hun var, hun ville blot være menneskelig men trængen til kød gik hende nogen gange til hovedet, men denne gang ville hendes ægte krop blot frem, den ville ud, hendes virkelige form. Akane tog sig til hovedet, hendes hoved dunkede meget og hun nærmest skrig inden i, neglene blev lidt længere kun lidt, som vis man havde fået falske negle på. Hendes øjne blev mere dyriske som en kat, hendes pupil var ikke mere rund, næ den var lang som en kats, i de smukke grønne øjne, og hendes sorte smukke lange hår blev ild rødt. Hun rejste sig langsomt op og skrig højt"Argh stoooop jeg vil ikke stop så" hun gik hurtigt ned i knæ igen, indtil man hørte ren kød flække op, hendes skrig var overdøvende. Ved hendes hofters slut nær bagen kom der en lang flot hale frem, en hale i skelet knogler. Den var lang 2 meter næsten, og den havde store stærke knogler. Hendes vinger kom ud ud nu, igennem hendes ryg, de var os af knogler og havde rødt skind imellem... dog kom hendes horn ikke frem i nat heldigvis, de var hæslige og det samme var hendes hale og hendes vinger, hun kunne heller ikke flyve med dem, kun skubbe sig hårdt frem, vingerne havde ingen luft funktion fordi de var af knogler, tunge og kunne beskytte hende, de var dog kun 1 meter lange. AKane skrig og der lå blod om hende og randte fra ryggen og ved hofternes endelse omme bagved. Hun rullede sig sammen og rystede lidt af smerte, forfærdelig forvandling!.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 18:51

Andy bevægede sig videre på kirkegården og kiggede af og til på gravstene som han gik forbi på hans vej. Han hørte af og til skrig og undrede sig over hvor skrigene kom fra, og med hvem der skreg og.. hvorfor? Der var altid en grund til at en person ville skrige. Dette var et mysterium, ligesom med hans skabning af et væsen. Jo længere han gik frem ad jo nærmere kom lyden af et skrig.. et kvindeskrig? Han bed sig diskret i underlæben, og fik øje på en kvinde som var i gang.. med en eller anden form for forvandling? Han rystede svagt på hovedet for at komme til den virkelige verden.. han troede ikke på at det sandt.. ikke i første omgang, før at det gik rigtigt op for ham at denne kvinde var ude for noget som sikkert var meget smertefuldt. Han vidste bare ikke hvordan han skulle hjælpe hende, han ville ikke føre sig selv ud for fare. Han ville ikke ende i en kamp eller lignende, han ville ikke bides.. eller blive skadet. Og igen.. hvad skulle han være bange for? Når et væsen ville bide ham, ville de hurtigt trække sig tilbage, fordi hans blod havde en underlig smag, hans blod smagte ikke så henrivende som blod fra et menneske. Han stod stille, et stykke væk fra kvinden imens at han bare stod og så på. Han vidste ikke hvad der foregik. Men han syntes at det var synd for kvinden, med det som skete med hende. Det blev mere og mere skræmmende at se på. Og et eller andet sted var der bare noget som sagde inden i ham: *Kom nu Andy.. vær dog lidt mandig og hjælp kvinden*.. spørgsmålet var bare.. hvordan skulle han hjælpe hende? Han kendte hende ikke.. Og alligevel var der et klik inden i ham som sagde at han skulle nærme sig hende. Langsomt begyndte han at tage et skridt hen mod hende, dog uden at sige noget.. han ville ikke blive opdaget med det samme.. medmindre at han allerede var blevet opdaget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 19:29

Akane rystede på hele kroppen, hun prøvede at tilbage holde denne forvandling af hendes rigtige djævle form, hun havde ikke fået mad i lang tid og så kom denne form altid frem, fordi så kunne hun bedre fange mad, hvilket var mennesker nogen gange men dem havde hun ikke rørt eller noget i flere år fordi hun ville være som et menneske, hun ville ikke være djævle. Hun kiggede stille op da hun syntes at høre noget og opdagede fyren og gemte sig hurtigt bagved gravstene og forvandlingen var færdig, hendes lange næsten 2 meter lange hale havde snoede sig om hende og hendes vinger kunne ses, det var knogler, ekstra knogler tag fra hendes indre. Hun kiggede lidt op fra gravstenen og rødmede da hun så fyren der var lidt tæt på og sagde med en uskyldig dog rystende stemme"H..hv..hvem er du" hun prøvede at få hendes forvandling ind i kroppen, hun havde små horn der lignede lidt katte øre i det. Hun sukket inderligt fordi hun ville helst ha det blot forsvandt denne forvandling var pinlig og besværlig. Akane strøg håret til siden og flettede det kært og sagde"lad venligst vær med at se på mig vil du?, så du sød" hun mente hun var hæslig og man kunne høre hvor ked hun var?, dette skulle ikke ske, men hun angreb ikke Andy hun havde ikke trang til at bide ham?, han lugtede lidt af halv dødt kød?, mærkeligt nok.."så? er du.. menneskelig?" hun kiggede lidt op fra gravstene temmelig flov og rejste sig langsomt op, man kunne høre knogle halen der snoede sig væk fra hendes krop, hun stod og holdte lidt om den, fordi den havde gift i sig og beskyttede hende, når hun var i dette stadium havde hun ikke rigtig kontrold over sig selv, eller for den sags skyld hendes egen hale?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 19:46

Andy vidste ikke hvad der foregik.. og han stod atter bare helt stille på det sted hvor han stod.. en kuldegysning gik igennem hans ryg, mens at han fulgte med i forvandlingen af det han kunne.. og så bare på kvinden, end til at hun forsvandt.. eller hvor hun nærmere hurtigt gemte sig bag gravstene. Ikke fordi han havde som sådan noget imod hendes forvandling, han skulle bare lige.. vænne sig til det? Han havde aldrig set en RIGTIG djævel i sådan en forvandling.. selvom han havde mødt en djævel på sin vej.. Andy lagde sit hoved en smule på skrå, mens at han betragtede gravstene, "Jeg vil ikke gøre dig noget" sagde han stille, men sådan at hun stadigvæk kunne høre ham. Langsomt lod han sin tungespids glide ud at strejfe ved sit ene stykke metal i sit snake bite. Han rømmede sig derefter en smule; "Andy Chaos" præsenterede han sig og bed sig let i underlæben. Han håbede på at hun ville høre på det som han sagde.. han ville ikke ødelægge noget.. eller noget som gjorde at hun skulle skjule sig. Han ville ikke flygte med det samme.. han var ikke en kujon. Nej! Andy ville jo accepteres af andre i Di Morga.. han ville gerne blive kendt.. som alle så op til.. Andy vidste godt at det var en stor drøm.. og han havde heller ikke for store forhåbninger som sådan.. han tog et skridt af gangen. Han så stadig på gravstene, der hvor kvinden gemte sig, hvis navn han ikke kendt endnu.
Han lukkede sine øjne da hun sagde at han helst skulle lade være med at se på hende.. og den bedste mulige måde.. var at han lukkede øjnene.. og det gjorde han.. imens at han endnu stod stille. "Ja.. jeg er menneskelig.. men jeg er også dødende.." sagde han og kørte langsomt sin ene hånd op igennem sit hår, "Er halv menneske.. og halv zombie" mumlede han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 19:54

Akane kom stille frem nu, hun stod der og så faktisk rigtig smuk ud, med den sorte bh over som var lidt ala en bikini, samt smukke dog ikke store vinger, fordi de kunne ikke flyves med fordi de var af knogler og sådan. Akane gik lidt mod ham og sagde i det hun strakte hånden hen mod ham dog kun for at sige hej"jeg.. jeg hedder Akane" hun rakte ham sin hånd og sagde"du må gerne se men helst på mit ansigt" hun kiggede hurtigt rundt og tog sin trøje før hun stod foran ham igen og holdte trøjen foran sin bh så hun var for bar. Hun ville ikke virke billig eller blottende og da slet ikke foran en fyr?. Hun var ikke den der gik rundt og flirtede eller scorede, hun var meget usikker på sin egen krop og var ikke lige den bedste i verden til at holde gang i fester eller havde været til store fester?. Hun smilede lidt i det hun fik sine vinger ind og sagde"Andy, undskyld at du skulle se dette" hendes hale ved shortsene var stadig ikke kommet ind i hende, den havde det med at være fremme når der var nogen nær hende der ikke var menneskelig, et slags forsvar i hendes krop der blot bevægede sig uden for kroppen, derfor blev hun os meget let syg. Hun smilede kært og satte håret lidt op med en hestehale skønt hun havde flettet det, og de rolige dog lyse grønne øjne betragtede Andy som han stod der foran hende, hun ville så gerne ha nye venner i denne by, og kende alle og en hver selv de onde og de gode, hun var jo en blanding, race til ond men personlighed til god? undtagen når hun var sulten så varf hun en ren djævel som man sagde. Hun bed sig i underlæben og betragtede hans snakebite og sagde"ej hvor sødt, hvor har du fået lavet dem? Andy" hun pegede på sin egen læbe hvor hans snakebite var, som tegn på hans læbe det han havde der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 12:06

Han åbnede sine øjne lige så stille og kiggede på hende, og så at noget fra hendes forvandling fra forsvundet.. var det hendes vinger? Han rystede kort på hovedet, inden at han bed sig let i underlæben, han så ned på hendes hånd og tog hendes hånd i sin, klemte hendes hånd inden at han trak sin hånd til sig igen. Han lagde sit hoved en smule på skrå, "Du skal ikke frygte noget." sagde han stille med et svagt smil, imens at han så på hende.. og opdagede at hun gemte sig lidt med hendes trøje. Andy tyggede lidt på hendes navn.. Akane, det var specielt.. men et flot navn. Han nikekde lidt, inden at han langsomt gik tættere på hende, "Og du skal ikke undskylde" sagde han og kiggede ind i hendes øjne, "Det må være hårdt at styre, samtidig med at man oplever en slem smerte.. ikke?" spurgte han af ren nysgerrighed, imens at han betragtede hende.. han kiggede egentlig bare på hende, uden at kigge andre steder hen. Andy smilede svagt, "Fik dem lavet af min søster, da jeg var et menneske.." forklarede han og fugtede let sine læber, "Hvis du vil have det lavet.. kan jeg godt lave det på dig" sagde han med et lille nik. Han havde lært det af sin søster, inden at han forsvandt og kom ud for en forandring.. det var lang tid siden at han sidst havde set hans søster.. og han regnede lidt med at hun var død nu. "Du behøver ikke gemme dig.." sagde han stille og tog stille fat i hendes trøje med sin ene hånd, hentydet til at han ikke vil tænke på at hun var billig eller noget, han accepterede det som folk gik rundt med deres beklædning.. og desuden af hvad han kunne se, havde hun en flot krop.. og han ville ikke have noget imod at se hendes krop som sådan. Han håbede ikke på at han skræmte hende på nogen måde, men selvfølgelig.. hvad vidste han og hvis det var så skulle det være hende som skræmte ham, og alligevel kunne det jo være at hun ville stikke af efter det han havde sagt og gjort. Andy vidste at han ikke ville gå nogen vegne.. først når han vidste 100% besked om at personen ikke længere ville se hende. Han kiggede på hende uden at sige mere og lod roligt sin tungespids glide ud at strejfe ved hans underlæbe, imens at han slap sit greb om hendes trøje. "Det er selvfølgelig i orden.. hvis du hellere vil have din trøje på" tilføjede han med et lille glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 13:23

Akane stod der helt stille og betragtede den utrolig søde fyr ved navn Andy, han gik tættere på hende, på en måde var hun bange
men på den anden side ? var hun slet ikke bange men en smugle nysgerrig måske. Hun rødmede da han snakkede til hende om at han gerne ville give hende et snakebite vis det var. Hun tog sig blidt til læben med pegefingeren og lod den stryge over sine sarte smukke læber og så, så på Andy med de grønne lysende rolige øjne, der før havde været lettere dyriske?. Hun smilede lettere kært og sagde"det kunne vi vel finde ud af" hun mærket da han pludselig? tog fat i hendes trøje temmelig blidt dog, og sagde det intet gjorde"jeg.. jeg var nød til at tage den af ellers ville mine vinger
ha ødelagt den og... og jeg har ingen penge eller noget hjem så... så jeg har kun 2 trøjer i min taske" hendes
taske havde hun nær gravstene blot den side hvor hun gemte sig?. Hun så lidt på Andy, hvor var han egenlig sød. Hun
kunne ikke lade vær med at føre hånden op til munden da han slap trøjen og grinte kært til ham og sagde"hihi så
det mener du" hun sank stille trøjen og lagde den på gravstenen men havde dog sin rødmen over kinderne og sagde"jeg
håber ikke jeg skræmte dig for meget Andy, det blot nogen gange kan jeg ikke styre det og så kommmer min djævel form
nogen gange" hun lukket øjnene og ville koncentrer sig for at få den dumme hale væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 14:29

Han tænkte over det hele, og han var tæt på at gå et skridt tilbage, men alligevel blev han stående, der hvor han stod. "Jeg troede du ville reagere på en anden måde" sagde han og smilede svagt, han nikkede forstående, der var altid en grund til hvorfor man gjorde det som man gjorde, også angående med ens tøj. "Du behøver ikke komme med en forklaring" sagde han stille og undslap et lille grin, men bed sig hurtigt i læben, han hadet sit grin, han syntes at det lød forfærdeligt. Det var sjældent at han grinede og hvis han gjorde, var det normalt bare et fnis, fordi han ikke ville have andre høre hans latter.
Faktisk havde Andy fundet et skur på et sted uden for Di Morga og han overvejede at overtage det også lave det om til et slags hjem, for han havde heller ikke noget hjem som sådan, men det forbløffede ham at Akane ikke rigtig havde noget som sådan.. han havde lidt mere end bare 2 trøjer. Et lydløst suk undslap fra hans læber, han kedet sig dog ikke, "Jeg har ikke selv et hjem.. men jeg så noget på min vej.. som så ud til at være forladt.. til at man godt kunne overtage det" sagde han og kiggede lidt op mod himlen inden at han så på hende igen. Han opdagede at hun fjernede hendes trøje og lagde den op på gravstenen, langsomt gik han tættere på hende, så der ikke rigtig var noget mellemrum imellem dem. "Det gjorde du ikke, der er stadigvæk meget jeg skal lære og finde ud af.. og sådan.." forklarede han roligt, hentydet med til at det hele var meget nyt for ham, han var jo næsten ankommet i Di Morga.. havde kun været der i nogle dage.. ej okay.. måske snart 2 uger, men der var stadig meget han skulle lære.
Andy kiggede på hende.. da hun lukkede øjnene, imens at han bare atter stod stille, han vidste ikke hvad han mere skulle sige, det fik ham til at ryste på hovedet og han glemte hvad han havde at sige angående med det skur som han fik øje på... "Og jo.. hvis du vil må du gerne gå med mig hen til det skur... har tænkt mig at slå mig ned der.. det ligger lidt uden for Di Morga" sagde han stille, men så hun stadig kunne høre ham, Andy ville ikke forstyre hende så meget.. han kunne regne ud at hun var i gang med noget.. men hvad.. vidste han ikke. Han kunne jo ikke læse andres tanker. Hvilket også ville være forfærdeligt et eller andet sted.. bare tanken om at kunne læse alle tanker.. imens at man gik en amindelig tur.. udenfor eller sad et sted på en restuarant også at alle mulige tanker drog ind i en. Argh. Det måtte være ulideligt at høre på og svært at holde styr på. Og nogle folk tænkte garanteret også andre tanker, som knap var så almindelig, mere uhyggelige og ulækre tanker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 18:46

Akane stod der og betragtede Andy der gik tættere på hende, hun ville egenlig gerne prøve at rør hans hår fordi det så egenlig utrolig dejligt ud men turde ikke, fordi det sad så smukt. Hun grinte let og sagde"Hvor er du egenlig? speciel ANdy" hun smilede kært og tog ham i hånden blidt og gik hen til sin trøje og trak den langsomt på og slap ham for at få den ovenlig på og tog ham så i hånden igen og tog tasken over skuldrene og sagde"Jamen hva venter vi så på lad os gå" hun grinte og gik den vej han var kommet fra sådan ca?, eller den vej hun troede han var kommet fra og slap så blidt hans hånd og så lidt her og der og sagde"Hmm? hvor skal vi egenlig hen af? ud af skoven og hva så ?" hun betragtede ham mens hun stille pillede ved det sorte hår af hendes eget og bed sig let i underlæben mens spekulationer kom i hendes hoved og hun egenlig undrede sig over om ANdy var menneskelig eller om hun havde fået af vide hva han var?, han var så vidt hun kunne huske halv menneske og et eller andet`dødende var det vist, eller var det en anden hun havde mødt der var det. Hun rødmede fordi det var lidt pinligt at hun glemte så hurtigt. Hun fik dog endelig sin hale helt ind og sagde"man jeg hader bare når jeg forvandler mig" vejret var så småt begyndt at gør det hele koldere?, og hun mærket et lille gys ned af nakken på sig selv mens hun stille gik ved siden af Andy, dette betød vel blot vejret skiftede til koldere tidere, eller os var det fordi hun havde været så tæt på andy og at han havde rørt hendes trøje?, hun ville dog aldrig forelske sig, men hun var måske begyndt blot lidt at kunne li Andy på en måde, han var så anderledes fra andre drenge hun havde mødt, og han var sjov?, skulle hun sige ja til at få snakebite?"Hmm >Andy jeg tænkte? kan du finde ud af at lave andre piercinger`"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 20:50

Han sagde ikke noget til det hun sagde, med at han var speciel.. hvad skulle han også sige til det? Et svagt smil dukkede bare frem på hans læber inden at han hævede det ene øjenbryn, da hun tog ham i hånden, igen var han stille og sagde ikke noget.. fulgte bare med hende og nikkede lidt til det hun sagde og smilede noget større da hun grinede, af en eller anden grund blev han mere glad og kom i bedre humør når han hørte andres latter. "Ud af skoven, ja" sagde han roligt også bare videre ud af Di Morga.. ikke langt væk.. men inden for ens åsyn, vil man med det samme få øje på skuret" sagde han og fugtede let sine læber, mens at han fortsatte med at gå ved siden af hende, Andy opdagede godt at hun rødmede, men han undrede sig over hvad det var, dog spurgte han ikke ind til det, han så også godt at hendes hale forsvandt, "Tja.. det ligger jo bare til ens race" sagde han stille og lod sin tungespids glide ud at strejfe ved sin underlæbe, han kunne sagtens forstå hende at hun hadet det, men hun måtte bare acceptere det et eller andet sted, selvom det var hårdt. Andy kiggede lidt på hende imens at de fortsatte videre ud af skoven.. det var noget af en lang gåtur.. men det var altid godt at få motion jo.
"Ja det kan jeg" svarede han med en rolig og blid stemme, inden at han bed sig i underlæben igen, "Hvad da?" spurgte han af ren nysgerrighed. Han kiggede sig lidt tilbage over skulderen, for at se til det sted hvor de før opholdt sig. Kirkegården. Et besynderligt og mystisk sted, som han nok ville vinde tilbage en skønne dag. Hvorfor tænkte han sådan? .. Det vidste han ikke.
Andy rettede sit blik mod hende igen, "Eller mere sagt.. hvor vil du hellere have en piercing?" spurgte han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Tirs 26 Okt 2010 - 23:24

Akane betragtede Andy lidt i mens de gik og sagde"Jeg tænkte om du kunne finde ud af at lave dem der piercinger man har på hoften, det stave af en slags men man har en på hver hofte, jeg kan ikke huske hva de hedder dog... men de vildt fede? har du set dem før" hun strøg sig over hoften som tegn på hvor de sad. Hun smilede kært og bed sig let i underlæben og sagde"eller os i tungen eller ? det berømte og kendte angelbites der er på overlæben, meget girly agtigt" hun grinte let og strøg håret lidt til siden og hoppede en gang, for at få tasken på sin skuldre til at sidde ovenlig så den ikke gnavede sig ind i hendes skuldre mens hun gik sammen med ham?. Hun gik lidt ud af DI Morga nu og opdagede noget som han havde beskrevet og sagde"Hm? er det den der?" hun smilede ldit mens hun pegede og gik lidt hurtigere og sagde"oh`? Andy arbejder du egenlig slet ikke?" Hun gik stille hen til stedet og kiggede på det og strøg håret til den anden side og tog sig let til hagen for at gruble lidt, mens de grønne øjne af flammende nysgerrighed betragtede dette sted, som skulle det huskes forevigt?, hun kunne faktisk godt li det men var det varmt nok om natten?, stakkels andy vis det ikke var?. Akane kom i tanke om noget og grinte i det hun sagde"Hm? så hvorlang tid tror du det vil forblive varmt søde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Ons 27 Okt 2010 - 11:20

"Jeg har hørt det før.. kan heller ikke selv huske hvad det hedder, så du er ikke den eneste" sagde han roligt med et svagt smil, imens at han så på hende, "Men ja.. jeg kender godt til de piercing man har på hoften" sagde han og bed sig lidt i læben.. selvom Andy godt kunne finde ud af at lave piercinger, kunne han ikke forstå hvis det var at hun ville lade ham lave det på hende. Men han ville heller ikke sige nej. Han elskede jo at gøre det. "Hm.." mumlede han tænkende da hun nævnte tungepiercing og angelbite. "Det kommer an på hvor mange piercinger du vil have lavet på dig.. men tungepiercing og angelbite vil klæde dig, tror jeg" sagde han og smilede lidt til hende. Imens at han fortsatte med at gå ved siden af hende, det varede ikke længe før at de nåede udenfor Di Morga. Han nikkede, "Ja.. det er skuret" sagde han og undslap et lille grin, han rystede kort på hovedet efter at hun spurgte om han arbejdede. "Nej.. det gør jeg ikke" sagde han og hævede det ene bryn. Han tog fat i hendes hånd og trak hende lidt med hen til skuret, "Hm.. om aftenen er det generelt lidt koldt.. men skal snart have installeret noget varme" sagde han og tog fat i håndtaget af døren til skuret, da de stod foran døren, han åbnede døren og trådte ind, "Men er du sikker på at du gerne vil have lavet nogle piercinger.. hvis det er så skal jeg finde mine ting frem" sagde han og lukkede døren efter dem, da han trak hende stille med ind, "Ehm.. betragt det som dit eget hjem.. end til at du ikke gider at være her mere..der er badeværelse og soveværelse.. lige det vigtigste som skal være i et hjem.." smilede han, da de kom ind i skuret, kom de ind i en lille stue, hvor der var et tv, og en sofa. Man kunne se det var et skur, det var lavet af træ. Meget hygsomt.. som et sommerhus? Også alligevel et lille sted. Han holdte hende stadig fast i hånden og trak hende med over i sofaen, hvor han derefter satte sig ned og lænede sig tilbage i mod ryglænet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 23:25

Akane aka Infinity, dog havde hun sagt hendes rigtig navn til andy fordi han virkede ikke skræmmende og hun havde ikke noget i mod han kendte hendes rigtige navn. Men Akane begtragtede Andy lidt i det han pludselig tog hendes hånd, fik hun en svag rouge rødmen over kinderne, som havde nogen kommet med en lille smuk makeup duddle og havde strøget den over hendes kinder, under de dybe smardgrønne øjne der var klare og venlige. Hun mærket sine hårtotter blidt stryge væk fra hendes skuldre og falde ned og flagre efter hende mens Andy holdte hende i hånde, hun vidste dog ikke helt hvad hun skulle sige til ham? efter som han bare hev hende med, hun havde regnet med at det lille skur var faldefærdigt og slet ikke så stort og hyggeligt som det egenlig var da hun kom der hen?. Nu kunne hun bedre se ham bo her og hvorfor han os gerne ville bo der egenlig`, det var jo faktisk hyggeligt og med badeværelse og det hele som der nu ellers skulle være der, men rundvisning var der nu ikke så meget af fordi før hun ligesom kunne nå at spørge om hun måtte få et bad her ved ham? så var hun endt i sofaen stadig holdende Andy i hånden?. Hun rødmede svagt over kinderne og slap blidt og strøg håret tilbage som en undskyldning for at slippe, men rigtig hamrede hendes hjere 180 der ud af hurtigere end før, hun så lidt væk og lod som om hun kiggede rundt og egenlig ? gjorde hun det vel også men blot ikke så meget som Andy ville tro. Hun smilede lidt for sig selv og så på ham og sagde"Hmm? jeg tror bare jeg holder mig til en piercing heh ? altså piercing art, det kan jo blive lidt for meget med piercinger altså ihvertfald til en pige og så sådan en som mig, jeg" hun rødmede let og smilede fjoget med lukkede øjne og så virkelig sød ud, hun grinte og roede sig lidt i håret af flovhed og sagde"Jeg ligner jo lidt sådan en uskyldig lille skole pige der ikke aner hva hun skal gør af sig selv vis jeg skal sige sandheden" hun grinte igen kækt og kært, mens fingerne fandt ned til hends lår og hun stille så rundt ovenligt nu og sagde så"så du kan altså lave piercinger? hmm?, hvilken syntes du jeg skal ha" hun så sødt på ham med et nuttet opmuntrende smil over de fyldige bløde læber og viste lidt de nuttede tænder der havde små katte ligende dog korte hugtænder?(ikke vampyr agtige)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moonligt(Andy Empty Sv: Moonligt(Andy

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum