Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Why do this always happens to me!? (Andy EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Why do this always happens to me!? (Andy EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Why do this always happens to me!? (Andy

Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 16:49

T : tidligt om morgen 12:32

O : få folk at skimte her og der?

V : Køligt udenfor, dog titter solen frem her og der, med blå himmel og få skyer

S : Biblioteket Terra.


Få skridt tog det hende at komme hen til en af de store reoler. Hun betragtede dens storhed med de blanke dog glittende smarad grønne øjne af hendes, med halv adskildte læber og tog stille fat i en bog, Hendes navn var Akane. Hendes finger strøg blidt bogens omslag i det hun ville trække den til sig, dens navn var stolthed og fordomme, verdens mest romantiske dog os tragiske kærligheds historie med to elskede der først hadet hinanden men endte med at være trylle bundet af hinanden, lidt som twilight bare uden det med at hade hinanden?. Hun trak den stille til sig men før hun ligesom nået at få den helt ud, var der som om de andre bøger bare ville med, ""just my luck"". Før hun vidste af det"NEJ!??.... ?Auv.." Hun tog sig til hovedet og havde fået en go stabel af bøger ned over sig og nogen af dem var virkelig tunge, næsten som harry potter 5 bøger at få ned over sig med næsten 1000 sider i. Hun tog sig til hovedet og ømmede sig let mens hun så rundt og sagde"Hvorfor mig" hun sukket let og sad bare der på sine knæ og med lukket øjne og sunket hoved. Hun orkede virkelig ikke at rejse sig op*hvorfor er hele verden altid i mod mig???* hun pustede udmattet og opgivende til sit lange pandehår der havde foldet sig foran hendes ansigt som sort brune gardiner og sukket langtrukken og lagde sig så på alle bøgerne helt opgivende og kiggede så lidt frem da hun syntes at høre noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:09

En knap så sort beklædt skikkelse kom gående ind på biblioteket i Di Morga, hvor han betrådte sine fødder ind for første gang, et af de få steder som han endnu ikke havde set med sine sorte øjne. Det var en dreng på omkring de 18 år som ikke var almindelig, just havde han følelser, men han kunne også magi. Han var en animagus og drengens navn var Andy Chaos.
Der var ikke noget smil at se på hans læber, hans ansigt så dystert ud. Der var sket noget som han ikke havde troet ville ske.. det at han havde mistet sin elsker, han var sur over det, men selvfølgelig mest såret, som han bare skjulte for alle og enhver. Han havde en sort kappe på som blafrede lidt for hver gang han tog et skridt, han havde flade sko på og en hvid t-shirt på inden under samt sorte tætsiddende bukser. Hans hår var sort og havde en noget kort længde også alligevel ikke, det sad glat men også lidt pjusket, han så sig omkring imens at døren lukkede sig i bag ham, Andy troede ikke sine egne øjne at han ville betræde sig ind på sådan et sted. Han undslap et suk inden at han fortsatte med at gå yderligere ind på selveste biblioteket. Han hørte en lyd et stykke væk fra ham, som om at der var bøger som faldt ned og ramte noget, men hvad vidste han præcist ikke. Han gik hen af mod nogle hylder hvor han mente at det var der som havde sket noget, som ikke burde ske. Han fik øje på en pige nærmest gemt væk i bøger som var faldt ned fra hylden. "Er du okay?" spurgte han med sit hoved lagt en smule på skrå imens at han så på hende og rakte sin ene hånd ned mod hende, et tegn til at han gerne ville hjælpe hende med at komme op at stå igen. Han betragtede lidt alle de bøger som var faldet med hende på vejen, inden at han så på hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:18

Infinity os kendt som Akane, så stille op i det hun strøg håret til siden med hånden blidt og sagde"hva??.. Oh du mener mig? øhm ja jeg ..." hun roede sig lidt flovt i håret og så temmelig pinlig berørt ud og sagde"Jeg... jeg er temmelig okay? tror jeg nok, dog har jeg ikke heldet med mig men..." hun tog sig lidt for munden, hvorfor skulle hun dog os begynde at plapre nu, hun burde bare tie stille og tag i mod hans hånd og så lade det være det?, og ikke begynde på en hel livs historie. Hun rødmede let over de skjulte dog markerede og lidt tydelige men kun lidt, kindben. Hun tog i mod hans hånd blidt, lod sine finger stryge sig hen af hans håndflade og lod hendes hånd blidt klemme hans, i det hun blev trukket op fra de mange bøger . Hun betragtede blot fyren foran sig og kunne ikke lade vær med at rødme, og hun holdte helt ubemærket stadig!? fast i hans hånd blidt og nænsomt. Hun tog dog hurtigt hånden til sig da hun opdagede det og vendte sig hurtigt om og sagde"Øhm? undskyld eller tak tror jeg det hedder??" hun kiggede sig let over skuldren og så på de mange bøger og sukket i det hun sagde"Årh maaan.... det her kommer til at tage lang tid? at finde de rigtige pladser" hun sukket og begyndte så småt at lede og den bog hun ledte efter var blevet væk, stolthed og fordomme var som sunket i jorden under alle de andre bøger af digte kærlighed, literatur og musikalske noter... Hun rømmede sig let og sagde"Nåårh men jeg må nok hellere begynde at rydde op" hun så lidt på Andy og sagde"Men... hvem kan jeg egenlig sige tak til?" hun hentydet til hans navn og smilede lidt uskyldigt mens hun betragtede hans nuttet hår og hans smukke øjne og dog lidt dystre stil?. Hun var derimod iført en hvid trøje, (som på billedet dog uden sort vest). og sorte stramme bukser med let hængende seler, med HIM tegn på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:40

Andy tog sig ikke af at hun snakkede så meget som hun begyndte på, han trak blot på skulderen og tog sin hånd til sig da hun var kommet op at stå. Han sagde det stille, med en alligevel mørk drengestemme, "Det kan jo ske for enhver og det var så lidt", han lod sine mørke øjne glide rundt i rummet, det sted hvor de stod inden at han så på hende igen, "Andy Chaos" sagde han som et svar på hendes spørgsmål. Han bukkede sig ned og tog fat i nogle af bøgerne for at hjælpe hende med at sætte dem på plads igen, han vidste ikke helt præcist hvor de skulle stå, derfor læste han også titlen på bogen og fandt ud af hvad bogen handlede om før at han stillede den op på hylden. Andy havde endnu ikke fået at vide hvad hun hed og spurgte hende stille "Hvad hedder du?" og fortsatte med at hjælpe hende, da han ikke havde flere bøger i sine arme bukkede han sig ned igen og tog nogle flere og stillede dem ligeledes op på hylden.
Andy plejede ikke at være en læse narkoman, men han kunne bare ikke få sig selv til at gå sin vej uden at han havde hjulpet hende, efter at de også havde startet en lille samtale. Andy tænkte meget over tingene uden at vidste hvorfor. Han kiggede af og til ned af sig selv imens at han satte bøgerne op på hylden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:57

Hun smilede sødt og sagde"Andy... Andy Chaos sødt navn" et sødt lille smil var på de pinke læber af hendes mens hun fumlede lidt med bøgerne og strøg håret tilbage nogen gange, efter som hun ikke havde noget at holde det med?. Hendes kinder var let røde efter det uheldige sammenstød og hun vidste ikke rigtig hva hun skulle sige så hun lod stilheden tage over for nu og ventet indtil han mund tog initiativ. Hun smilede lidt da han endelig spurgte og sagde"Mit navn er Akane" hun ville ikke sige sit efternavn hun mente ikke rigtig der var grund til det ved mindre nogen ikke spurgte dog?"Så? mr chaos ? hva bringer dig til biblioteket på denne egentlige smukke dag?" hendes stemme var blid og flydende i luften, mens hendes duft var mild og af shampoo. Hun havde en let glinsende hud for ikke at sige karamel agtig kulør og hun havde et dådyrs ansigt. Hun var ikke forfærdelig at se på men heller ikke en pudder dåse, hun var naturlig og egentlig vis der kom for meget sol ville hun få lidt eftertegn af fregner på hendes kinder. Hun fik stillet nogen af bøgerne op og sagde"Øhm? vis du finder en bog der hedder stolthed og fordomme må du gerne gi mig den, det var den jeg oprindelig var ude efter og ikkke... tja de millioner andre der faldet ned her" hun grinte let og satte håret hurtigt op i en hestehale og tog en stak bøger og satte dem i rækkefølge og begyndte at putte dem ind imellem de andre bøger der var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:03

"Det ved jeg ikke, for at tænke muligvis" sagde han og bed sig diskret i underlæben imens at han fortsatte med at stille bøger op på hylden, men han sagde hurtigt dog på en blid måde, "Bare kald mig Andy", han kiggede på den næste bog som han skulle til at stille op på hylden og så at der stod 'Stolthed og Fordomme'. "Er det den her?" spurgte han og vendte bogen hen mod hende, så hun kunne se den, han lagde sit hoved en smule på skrå, "Og hvad laver du mere her end at lede efter en bog?" spurgte han stille, dog så hun stadig kunne høre ham snakke. Han fugtede let sine læber og kiggede lidt op mod loftet inden at han lod sine sorte øjne hvile på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:19

Hun smilede og sagde"Okay Andy" hun grinte let og tog i mod bogen da han gav hende den, eller nærmere viste hende den og sagde"Ja det er den" hun grinte let og sagde"Hva jeg laver her?? hmmm, tager en slapper for alt det der sket mig på det sidste" vis man så efter kunne man se hun havde en halskæde på der var gemt under trøjen. Hun smilede lidt og sagde"jeg har oplevet så meget på det sidste at jeg måtte finde et sted at være mig selv og ingen gang det kunne jeg være i min lejlighed så jeg tog her hen og tja? jeg fik vist lidt mere end fred, altså ikke at det er et problem at snakke med dig? det faktisk...." hun tøvede lidt med at sige dejligt men ændret det så til"det behageligt at ha en at snakke med igen" hun smilede lidt og sagde"Hvorfor?... vis jeg må spørge, ser du så dyster ud egenlig? er der sket noget..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:30

Andy lyttede efter det som om hun sagde og nikkede enkel gang. ,,Det har man jo også brug for en gang imellem i stedet for at være omringet af nogen hele tiden, det er ikke alle som kan magte det" sagde han stille og begyndte lige så stille at sætte de sidste bøger op på hylden igen inden at han så på hende igen og lod sine sorte øjne hvile på hende. Andy vidste ikke hvad han skulle svare på hendes spørgsmål, han havde ikke rigtig lyst til at snakke om det, men han ville heller ikke fornærme hende med at sige et ord som et nej. En blid, men noget mørk drengestemme sagde:

,,Der er sket noget ja.. men det er ikke lige noget frem at snakke om", det eneste svar som han kunne komme med og som han ikke syntes lød for at irritere en. Han bed sig diskret i underlæben. Bøgerne var sat på plads. ,,Du må passe bedre på en anden gang" konstaterede han og førte sin ene hånd om bag nakken og kløede sig lidt. Imens at han vendte blikket ned af mod sig selv. ,,Tragisk ulykke.. hvis nogen skulle komme til skade et sted som biblioteket." sagde han og rømmede sig en smule, inden at han fortrak sine mundvige i et skævt, og lille smil der ikke rigtig betød noget for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:37

Akane nikket forstående og tog bogen i sin favn og sagde"nej det ligemeget jeg forstår hehe, altså jeg jo os en fremmede så det ville være lidt mærkeligt vel vis du pludselig begyndte at snakke løs om noget som jeg overhovedet ikke kender noget til og sådan" hun bed sig let i underlæben fordi hendes ord lappede hinanden og intet kom ud som det skulle lige nu,. hun lod sit blik hvile et andet sted end ham fordi hun ville nødig over bestir ham. Hun smilede lidt og sagde"Nåårh men jeg må hellere se at komme hjem af eller noget i den stil så... tak Andy for hjælpen" hun vendte sig stille om og sukket let, i det hun aldrig havde været go til at begå sig om fyre men hva pokker det var jo os kun fyre det var ikke som om de egenlig var noget specielt for hende, hun datede ingen gang i nu, det var nok derfor hun ikke lige gik så højt op i hvordan hun så ud sådan generaldt.
Hun gik stille hen og fik bippet bogenind og så lidt hen mod Andy og tænkte*Hmm håber du får styr på det der plager dig* hun smilede lidt og gik så ud af biblioteket mens hun vendte blikket væk fra Andy og håret lod sig blidt falde ned over den ene side af hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:44

Andy så på hende med sit hoved lagt en smule på skrå ,,Så lidt" sagde han og fugtede let sine læber ,,Skal også hjem ad" mumlede han bare uden at vide om hun ville høre ham.
Han begyndte også at gå hen mod udgangen af biblioteket, uden at kigge sig tilbage eller lignende, han havde bare sat retningen hen mod udgangen og tanken havde strejfet ham om at han ville tage direkte hjem til sin lejlighed for at slappe af og måske få rodet op i nogle af tingene.

//out I Guess.. ?:]//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Gæst Fre 19 Nov 2010 - 12:46

//Tjaa er det vel ^^"//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Why do this always happens to me!? (Andy Empty Sv: Why do this always happens to me!? (Andy

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum