Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Wrong time wrong place? (Sookie)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Wrong time wrong place? (Sookie)
Gæst- Gæst
Hun blev ved, med lukkede øjne. Hun vidste ikke hvad hun ellers skulle, det var så.. Fristende, og lækkert? Han var så fristende, som man kunne blive, efter hendes mening. Alt dette han havde gjort for hende, det var så… Hun kunne gøre alt for ham, for han havde givet hende alt. Alt hvad hun behøvede, og ville eje. Det var ham, hans hjerte.
Hun flettede deres fingre ind i hinanden, og trak vejret hurtigt. Det var meget… Ophidsende? Og hun hadede sig for det, det var pinligt på en måde. At ligge der, og suge blod ud af ham. Og så det eneste hun ønskede, var hans krop mod sin. En underlig tankegang, hun havde.
Hun knep øjnene mere sammen, da han sagde bliv ved. For hun ønskede mere, mere end hun nogensinde havde ønsket en persons blod før. Hun følte at der skete noget med dem, eller så var det bare rusen? Sikkert. Hun tog lidt blod af gange, og gjorde alt, for at skade ham mindst muligt. For… Det ville bare være under hendes værdighed, vis der skete noget med ham. Hun var også pænt overrasket over, at hun kunne styre sig, at hun havde kræfter nok til det. Men det var nok bare kærligheden til ham, som gjorde forskellen. Selvom at kærlighed ikke bare var bare, det var den stærkeste følelse man kunne have. Eller så var det had? I nogles tilfælde var det nok, disse rigtige fuldblods vampyrer. De hadede nok kun folk, og så måtte det vel være den stærkeste følelse.
Hun sukkede under hans hals, og skubbede ham om på ryggen. Så hun lå halvt over ham, med deres hænder på hans bryst. Og hendes anden hånd, der kærtegnede hans kind. Og lidt af læberne, da hendes lillefinger blidt berørte hans mundvige.
”Okay..” Hun var meget ophidset, så hun orkede ikke rigtigt at snakke. Bare ligge der, med ham under sig. Eller halvt under sig, da hun kun lå halvt oven på ham. Og resten lå ned langs ham, liggende på maven. Hun kyssede ham engang imellem, imellem hendes små slik. Hvor smagte hans blod bare godt, helt utroligt! ”Mh..” Mumlede hun, uden af opdage det. Hun havde for travlt, med hans hals, og hans kind og mundvige.
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Gæst- Gæst
Stønnede hun? Man, hvor kunne man blive pinlig berør, over at tage en man elskedes blod. Hun mærkede først ikke hånden på hendes hage, men stoppede så brat. Og så halvt op på ham, for han skulle ikke se hende sådan, med blod ud over det hele. Okay.. Ikke ud over det hele, men ud over hele munden.
Hun hørte godt at han havde sagt noget til hende, men hvad? At hun skulle stoppe, at han ikke kunne mere? At han kunne mærke at han var ved at dø?!
Hun lod sin tunge glide over hans sår, for at heale det. Men var bange for, at hun ville have lyst til at tage mere fra ham. Og det var ikke det hun ønskede inderst inde, hun ville ikke gøre skade på ham. For hun var jo ikke ligefrem stolt over det hun var, faktisk slet ikke. At stjæle for at holde sig i live? Det var det værste hun vidste!..
Da hun var sikker på, at såret ikke var der mere. Lagde hun sit hoved på hans bryst, og lagde armene blidt om ham. Han havde virkelig været modig, og dygtig. Hun kunne ikke sætte nok ord på, for dejlig han var, i dette øjeblik. Hun kyssede hans bryst, og nussede ham på kinden, brystet over det hele. Hun kunne ikke gøre nok for ham nu, ikke efter hvad han havde gjort.
”Undskyld… Andy?.. Hver sød at sige noget?.” Hu ville ikke se ham i øjnene, ikke nu. Da hun havde disse næsten lilla øjne, de var så skræmmende, efter hendes mening! ”Jeg… Åh.. Du var så god!..” Hun kunne ikke rigtig sige andet, for hun vidste ikke hvad hun skulle sige.
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Gæst- Gæst
Hun trak sig en smule op, og kyssede ham tilbage. Hun nød at han i det mindste snakkede, at han kunne det. Så hun lyttede bare på hans stemme, uden at fokusere på det han sagde. Dog hørte hun godt, at han elskede hende. Hvem ville dog heller ikke høre det?
Hun lå mere oven på ham, end ved sidden af ham. Og hun nød hans krop mod sin, ikke sådan sexualt ment. Bare at de var sammen, og begge levede på sin vis.
Hun trak sine læber en andelse væk, og nussede hans næse med sin. Hun cirkulerede hendes næse, rundt om hans. Hun grinede lidt, da det føltes sjovt.
Hun mærkede godt, at han bevægede den hånd, han havde nusset hendes kind med. Længere ned, af hendes krop. Men tog sig ikke af det, for de var sammen, og det var det vigtigste. At de begge, havde energi til at trække vejret.
Hun lagde sine hænder om hans kæbe, på hver sin side af hans hoved. Og nussede ham med sine tommelfingre, mens at hun så kærligt på hans ansigt. Han så meget træt ud, og da han 'prøvede' at massere hendes ene balde, kunne hun ikke lade være med at grine. Han prøvede virkelig, at få sig selv til at se ud, som om han var den stærke. Det var han nok også ellers, men lige nu, var han ikke meget værd.
Hun trak sit ansigt længere mod hans, og hendes overkrop, lå over hans.
Hun kyssede ham blidt på hagen, og så næssetippen.
"Andy... Bare slap af, okay!.." Hun smilede, og nikkede ned til hans hånd, der lå på hendes balde. "Du behøver altså ikke at gøre dette, der." hun bed sig i læben, og trak vejret dybt. "Bare hvild dig.." Hun smilede med lukkede øjne, mens at hun lagde deres pander mod hinanden. "Det har du brug for.." Hun kyssede først hans ene øjelåg, og så det andet. Mens at hun hvilede sine læber, lidt over hans. "Du er mere værd når du har sovet.. Og så kan du også få din sving om.." Hviskede hun, og lod deres læber modes med eleganse. Hun adskilte let sine læber, og tog drillende fat i hans underlæbe, og trak en smule ud i den. Men stoppede så, og kyssede ham inderligt. Hun havde ikke troet, at man kunne lægge så mange følelser i et kys. Men det vidste hun nu, og det kunne man.
"Jeg er glad.. Når du er glad." Sagde hun lykkeligt. Hvor var han dejlig!..
Gæst- Gæst
Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle gøre, eller hvad hun skulle sige. Det var ikke fordi hun ikke havde lyst, hun havde mere end lyst. Hun ville bare ike virke... Billig? Ja, hun ville ikke virke billig.
Hun lagde sit hoved under hans hage, pg lukkede øjnene. Hendes åndedræt var efterhånden blevet hurtigere, for han skulle ikke ligge der, og være såret. Hun kunne nemt se det, selvom at hun nok mente at han prøvede ikke at vise det. Hun havde ikke kendt ham i særlig lang tid, men hun havde studeret ham, sine øjne ud af hovedet.
"Andy... Undskyld.. Det var ikke ment sådan, det er bare.. Jeg elsker dig, og jeg har lyst til dig.." Hun sukkede, hun skulle altså lade ham sove snart. "Jeg vil bare ikke have, at vores forhold skal opføres... Kropsligt." Hun rødmede let, og ved sig i læben.
Hun lod sin hånd, glide ned fra hans hage. Og ned til starten af hans bukser, hun følte sig ikke hjemme i dette. Men hun havde lyst, til at være sammen med ham. At han tog på hende, at.. Man hvor kunne det blive pinligt i længden!
"Du.. Du skal ikke blive FOR udmattet, men.." Hun nussede hans bare hud, ved buksekanten. "Men jeg tror at jeg har lige så meget lyst.. Som dig.."
Hun sukkede, og så ham bare i øjnene. Og ventede på, at han ville åbne dem, vis han ville åbne dem. "Jeg ved ikke hvorfor det er så nemt for mig.. At skuffe dig.." Hun lød lidt trist, for på en måde var det som om han ønskede mere af hende. "Jeg vil ikke gøre sig ked af det.. Jeg vil bare have.. At vores forhold, skal være baserer på det rigtige" Hun kyssede ham på læberne, og holdt det længe. "Og jeg.. Jeg vil ikke være skyld i, at du har det dårligt i morgen.. Fordi at jeg ikke gav dig lov til at sove."
Gæst- Gæst
Det lød forkert.. Men kan ikke sige det på en anden måde.. Skal vi fortsætte med dette emne! n__n//
For jeg har nogle onde konklutioner, om hvad det du sagde ville blive til. Bare forklar det nærmere.. Såh.. Er det fint. Vi kan godt fortsætte, vis det er det.. Det er jeg helt med på.xD//
Gæst- Gæst
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
» The wrong place to be
» You're sleeping the wrong place, my dear
» Right or Wrong?
» Do you think that? It was wrong ...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus