Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 16:33

T: 00:00
O: ingen
V: nymåen og en let brise
S: gydernad hun



Malika gik alene rundt i gyrden. Hun hade været ude og feste ind til nu men nu måtte hun hjem og sove lige inden, hun skulle op og på arbejte men hvad hun ikke viste at hun ikke var alene i gydern. Men det stod en og lure på hende i mørket men hvem eller hvad det var viste hun, ikke endnu men det skulle nok ikke gå særlige længe før hun fandt ud aff det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 16:47

Et smil spillede over hans læber, de isblå øjne stirrede på mennesket, mennesket, der uskyldigt og stille gik. Et smil gled over Leonards læber, og en lille lyserød tunge stak ud mellem læberne, gled over dem, fugtede dem. Han trådte frem fra skyggerne, frem bag på hende, han var iklædt et sort jakkesæt, hvid skjorte og sort slips, det korte mørke hår var redt tilside i en pæn sideskilning. "Godaften min kære, du er sent ude, er du ikke?" hans stemme var rolig, silkeblød og kunne lige så godt have tilhørt en slange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 16:54

" ååh de gjore mig forskræget. Og jo det er jeg men jeg er på vej hjem for at sove en smule ind klokke 05.50 " sagde Malika stille, hendes sorte hår hang løst ned over hendes skulder da hun ikke hade får.Det sat op til festen i aften for det gav hun ikke men hun tog en, sløjfte frem og sammen sit hår og satte det op i en hestehale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 16:59

"Aha, hvor bor de da? har de et navn?" hans trådte et skridt nærmere hende, de blå øjne gled fra hendes fødder, over ben, mave, og standsede et sekund længere end de andre steder ved halsen, og gled så op til hendes øjne, et smil gled over hans læber, næsten varmt, næsten venligt, næsten kærligt. Hans hænder var foldede bag ryggen, dem ville han ikke få brug for. Han betragtede pigen, en anelse af sult kunne anes i de blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:05

" i en lejlighed ikke så langet her fra. og jeg hedde malika " sagde Hun stille hun smilede svaget til ham og så ind i hans øjnen, hun kunne ande en sult i ham men ville ikke begyndte at løbe. Da han nok var meget hurtiget ende hun var og hendes ban var ikke så gode, til at løbe med da hun være gange hun gjpore det faldt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:18

"Malika?" Spurgte han interesseret. "Intet efternavn?" Han lagde hovedet en eller 2 grader på skrå, og betragtede hende nysgerrigt. Hvem var hun? Og havde hun luret han, om han kunne fange hende var en helt anden sag, men så længe han kunne mønstre nok selvkontrol til evnen, var alt hjemme, men lige nu, var det jo ikke sikkert om hun ville give ham det han ville have, frivilligt eller ej.

Han smillede bredt. "vil du følges hjem? eller kan du selv?" spurgte han faderligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:23

" jo da mit fulde nave er Malika.Luisa.Usaki. Og du må godt følge mig hjem jeg er ikke så tryg ved alle de skygger som hele, tiiden holde øje med mig og følger efter mig " sagde Malika stille. Hun ryste en smule men lod ham ikke vide at hun var bange for ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:25

"Hvad er der at være bange for i mørket? Ja, mørket gemmer andre, men mørket gemmer også dig" forklarede han, og satte i et raskt gå tempo, han kendte det meste af byen ud og ind, havde været der i mange år nu, og derfor kunne han nemt dreje den rigtige vej. Efter lidt tid skævede han til hendes nakke, havde hun noget der dækkede den?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:30

Malika trak sin karve op omkring hendes nakke og hals. For at ingen kunne komme til at bide hende eller forsøger på det hun var, meget forskitig over for ander væsner end hendes egen race. Da mange var efter hende på grund af hendes krop og hends blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:32

Leonard drejede ikke, og kunne høre billerne nu, han besluttede sig, at hvis det skulle være, så skulle det være nu. Han anstrengte sig, forsøgte at bruge sine manipulative evner, forsøgte at få dette til at lyde som det bedste forslag i verden. "Hvorfor hiver du ikke din krave lidt længere ned?" spurgte han silkeblødt.

Det var sjovt, Leonard havde ikke evnen til at kaste besværgelser, spy ild, smadre vægge, eller noget andet. Nej, hans evne lå i at få andre til at gøre, som han ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:39

" nje jeg fryste lidt. og nu er vi her jeg bor det oppe på 3 sal og jeg gå op nu men du kan komme med ind vis du vil, men jeg er ikke komme helt på plads endnu " sagde malika. Og skubbe dørenop til opgangn så de kunne komme ind i varmen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:43

Han kunne have skreget, hvor svært var det? Denne kvinde måtte have et magisk værn af den ene eller den anden art? Han rystede på hovedet, nikkede så, og gik med op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:54

Malika åben op for ham. Og da de begge var komme ind lukke hun døren og tog sin jakke af og satte hårt op i en knold, og så gik hun hen til vinduet og så ud på himmel og sang meget stille. hun elste at synge for sig selv hun holdt ikke øje med ham , så han kunne bare gå til angreb vis han ville det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 17:59

Han skælvede indeni. Forfærdeligt. Hun havde da intet talent overhovedet, det var jo langt fra opera det der, hvad var det for noget hun troede hun lavede. Han rejste sig, rystede sig en enkelt gang, og trådte sig hen til hende, indtil han stod bag hende. "Du synger smukt" Løj han, hvorefter han med den ene hånd hev til sine i hendes krave, og med den anden, pressede hovedet til sine. Begravede hjørnetænderne i hendes hals. Eller hans forsøgte ihvertfald.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 18:20

Malika sang ikke mere. For sangen minde hende om hendes forælder som var døde og bort foraltid, Hun sadge ikke noget og hun ville slet ikke rør sig lige nu hun tænke på den gang. hun hade været helt ny her og slet ingen steder at bo , men hun hade nu får en lække lejlighed og hun var nåæsten færdig med at sætte på plads. Hun mærk at han hade fat i hendes krav og forsøget at bide hende, så hun vred sig for at komme fri af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 18:51

"Så hvad har du tænkt dig at gøre nu?" hvislede han, blottede de spidse tænder, stirrende hadefuldt på hende, sultent. Vredt. Al ide om at overholde maskeraden var for længst glemt. "Løbe? Tror du selv du kan løbe fra mig? Vi ved jo begge to hvordan du ender, så hvis du har tænkt dig at samarbejde, så kan vi måske endda nyde det, begge to, eller ihvertfald glemme det bagefter" Han knækkede sine fingre, og holdte dem ud fra kroppen, klar til at gribe fat i hende hvis hun skulle forsøge at løbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 19:09

Malika løb forbi ham. og hen til døren ind til hendes soveværlse hun lukke døren " hold dig fra mig " sagde Malika stille, hun var noget så bange og kunne ikke lige det mere. Hun sank i knæ da hendes kræfter ikke kunne hold mere nu var hun et meget let bytte for ham, Men hun hade flere trick i ærmet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 19:41

Han fulgte roligt efter hende, dette var jo blot katten efter musen, ting tog tid, jo vist, men han havde ikke tænkt sig at gøre så meget ved det. Han åbnede forsigtigt døren, og kiggede på hende, her stod han så og stirrede på hende. "Men min ven, hvorfor løber du?" klukkede han for sig selv, og betragtede hende med store øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 19:47

" hold dig væk fra mig. Blodsuger du er et monster " sagde Malika og kunne knap nok komme på bene, som var tunge og træt da alle hendes kræfter var væk og hun var forsvarsløs. Over for ham han hade flere kræfte end hun hade og det for kralve, hun så hurtig hun kunne over i mod sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat) Empty Sv: i gydernes mørke Leonard Alegma Galbraith(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum