Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur til søen EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur til søen EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur til søen EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur til søen EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur til søen EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur til søen EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur til søen EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur til søen EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur til søen EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur til søen EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur til søen

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

en tur til søen Empty en tur til søen

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:02

tid: sen aften
vejr: klar himmel
sted: søen
omgivelser: kun Gabriella

Gabriella sad ved søen og tegnede, hun så ud på søen. hun ville ønske at der kom nogle andre. hun havde nemlig ikke talt med andre end sine kolegiaer og sin lillesøster malika. hun ville så gerne møde en fyr, en hun kunne snakke med. hun så en svane og begyndte at tegne den. hendes lange lilla hår var flettet og lå ned af ryggen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Man 1 Nov 2010 - 15:12

Zankuji kom stille gående ned til søen og havde bar mave selvom der var aften var han ligeglad og han havde et par flotte sorte bukser og sko.
Han kiggede rundt og fik stille øje på en eller anden kvinde og gik stille og roligt hen mod personen og kiggede på hende "hej"sagde han med et smil på sine læber som var venligt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:18

hun så op fra sin blok. "Jamen godaften" sagde hun og smilede, et smukt smil over sin rosen røde mund. "Hvad laver du ude så sent" sagde hun. gabriella lå sin blok og rejste sig. hun børstede jord af sig. og lå blokken i sin taske. "mit navn er Gabriella" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Man 1 Nov 2010 - 15:23

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede på hvad hun lavede "sider du og tegner"sagde han med et smil på sine læber "mit navn er Zankuji"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende *hun er vist bare et menneske*tænkte han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:26

jeg tegner billeder til min lillesøster, da hun intet har på sit værelse" sagde Gabriella. hun løsnede sin fletning. og lod sit hår hænge ned af ryggen. hun tog sine sko af og gik mod vandet, hun sprang på hoved i søen. hun smilede. "kom i, vandet er skønt" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Man 1 Nov 2010 - 15:29

Han kiggede på hende "nej tak har ikke lyst til det"sagde han med et stille smil på sine læber og havde sine egne grunde til at ikke ville i vandet men det var der ikke nogen der kendte til udover ham.
Han kiggede på hende med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:37

okay" sagde hun. hun svømmede lidt rundt og kom så op i gen. hun rystede af kulde, for vandet havde været is koldt. hun nøs. "pokkers det var koldt" sukkede hun og satte sig i græsset, i håb om at blive tør. hun frøs meget, hendes smukke røde læber var helt blå af kulde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Man 1 Nov 2010 - 15:42

Han kiggede på hende "du skal viste ikke beholde det våde tøj på hvis du ikke vil være syg"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han ellers kunne sige til hende hun havde jo selv hoppet i vandet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:47

hun tog sin taske og gik bag et træ. "ikke kigge" sagde hun og smed sin våde kjole og fik en tør på. hun flettede sit hår igen. og kom så frem fra træet. hun lå den våde kjole op over en gren. "så kan den tørre" sagde hun. hun satte sig i græsset igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Man 1 Nov 2010 - 15:50

Han kiggede ikke på hende da hun gik om bag træet han sad bare og ventede på at hun kom tilbage og kiggede så på hende da hun kom tilbage "ja det kan den jo"sagde han med et smil på sine læber og det var jo kun godt at hun skiftede
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 18:01

hun smilede. "Kan du ikke svømme siden du ikke ville i vandet?" sagde hun stillle. *dumt at spørge* tænkte hun og så flovt ned. 2hvor er jeg dum" sukkede hun. hun bed sig i læben, og så så ikke op igen. hun var bange for om hun havde fornærmet ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Man 1 Nov 2010 - 19:18

Han kiggede på hende med et stille smil "nej men har bare ikke lyst til at komme i vandet og du sagde lige det var koldt"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende.
"men du så da ud til at kunne svømme"sagde han med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:32

jeg svømmede meget som barn, og undskyld jeg spurgte om det" sagd ehun flovt. gabriella bed sig i læben, hun bed for hårdt, så hun kom til at bløde fra munden. hun lod ikke selv mærke til det. hun lå sine hænder i sit skød, for ikke at sige mere der lød dumt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Man 1 Nov 2010 - 19:55

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay der kan man bare se så kan du sikkert svømme langt på ingen tid"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "du bløder"sagde han og pegede på hendes læbe med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 19:57

det er lige meget" sagde hun. man kunne nu høre at gabriella ikke havde selvtillid. hun satte sit hår i en knold og rejste sig. hun lå sin våde kjole i tasken. *hvorfor dummer jeg mig over for ham* tænkte hun. hun tog sit lommetørklæde og tørrede sin læbe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Man 1 Nov 2010 - 20:04

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "Noget galt"spurgte han med et stille smil på sine læber og kiggede bare stille og roligt på hende det var der forhåbentligt ikke men hvem kunne vide han syns ikke der var noget galt lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 16:17

nej der er intet galt, jeg tænkte bare på min lillesøster. og på hvor mon hun er nu, og om hun har det godt" sagde gabriella. "Ser du, jeg mistede kontakten med min familie for nogle år siden, her hverken hørt fra min søster, eller fra mine forældre" sagde gabriella, og så ned. hun ville gøre alt for at mærke lykken igen og for at skjule at hun græd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Ons 10 Nov 2010 - 19:55

Han kiggede på hende og sad stille og lyttede til hvad hun sagde om hendes forældre og søster hvem det så enten var "det lyder da ikke godt hvad skete der siden du ikke ser dine familie"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke hvad han ellers kunne sige til hende udover han måske kunne trøste hende eller noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 19:57

mine forældre blev dræbt, og jeg ved ikke om malika overlevede. jeg var i skole da det skete. jeg hørte det bare da jeg var på vej hjem, at hele min familie var død" sagde hun. hun lå sit ansigt ned i sine hænder. hun græd. det pinte hende at tale om tabet af hendes familie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Ons 10 Nov 2010 - 20:17

Han kiggede på hende "avs det var ikke så godt at høre at du mistede dine forældre og ikke ved om din søster Malika er i live"sagde han og lagde en arm om hende og kunne godt se hun græd nu og det ville han ikke ha hun skulle gøre "du skal vel nok få fundet hende en dag"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 20:20

jeg er ved at opgive, jeg har ledt i 3 år nu, jeg er så bange for om malika er i live eller død, jeg kan ikke klare hvis hun er død. jeg er bange for at være alene, vil have en at være sammen med, en at snakke med" sagde hun og så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Tirs 11 Jan 2011 - 20:31

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg er her da hvis det er du kan snak med mig om det"sagde han med et smil på sine læber og ville jo gerne hjælpe hende hvis han kunne det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jan 2011 - 20:37

//åbent emne?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Zankuji Tirs 11 Jan 2011 - 21:01

//spørg gabriella//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Gæst Tirs 11 Jan 2011 - 21:03

//2 sec sender lige sms til hende//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur til søen Empty Sv: en tur til søen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum