Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 13:01

"nej jeg kan ikke flyve" sagde hun og kløede sig lidt i håret. og så på ham.
hun havde aldrig prøvet at flyve før, og var ret sikker på hun heller ikke kunne. hun så op i luften. "men jeg vil da gerne flyve med dig hvis det er?" sagde hun og så på ham med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 14:39

"Det er så i orden" Sagde han og tog om hende, for at løfte hende. "Så er det afsted, du viser bare vej" Sagde han og smilede til hende da han satte af. De fløj lidt oppe over træerne, man kunne røre ved bladene og grenene hvis man ville. Han fløj ikke særlig hurtigt, da han samtidig skule være i stand til at høre hvad hun sagde, så han ikke fløj det forkerte sted hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 14:43

HUn smilede stort, og så på bladene under dem, det var så smukt at se det oppe fra, hun kom med et lille udbrud, af glæde, og regte hånden ned for at rører ved bladnene.
men måtte koncentere sig om vejen. "vi skal hen ved foden af bjergpasset, hvor der stadig er masser af skov" sagde hun, og pegede i den retning det lå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 15:34

Cricker kiggede imod den retning som hun pegede. "Okay. så flyver jeg derhen" Sagde han og fløj hen imod bjergpasset. Han kiggede på hende imens at hun rørte ved bladene, han kunne ikke lade være med at smile. Det var faktisk sådan de fleste reagerede når han fløj med dem, men han kunne godt forestille sig at hun var lidt mere glad for det, eftersom hun også var en af skovens racer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 15:38

mirale smilede glad til ham, og så ned mod bladene igen, skoven var så smuk i sig selv, men smukkere set oppe fra.
hun skubbede de røde lokker væk fra sit ansigt, men viden gjorde det helt umuligt. hun kom med et lille grin, og så på den smukke udsigt der behagede hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 17:20

Han kunne ikke lade være med at grine lidt da hun grinte lide. Han fortsatte med at flyve, og de var nu kommet hen til det sted som hun havde udpeget. Han landede og satte hende ned. "Hvor skal vi så hen nu?" Spurgte han og kiggede sig omkring, før han kiggede over på hende igen med et smil. Han havde ikke set det her sted før, fordi han havde altid fløjet op på bjerget når han skulle derop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 17:55

Mirale tog hans hånd og smilede "nu skal jeg føre dig vej" sagde hun, og trak ham hen mod et vandfald. hun kravlede lidt op på nogle sten, og smilede til ham

//lidt alla rubin hood :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 18:41

Cricker kiggede på hende da hun tog hans hånd og smilede. Han fulgte stille med hende hen til vandfaldet og op på stenene. Han kiggede sig omkring imens at de gik. "Hvordan kender du egentlig de her steder?" Det var såmænd ikke fordi at han var mistænkelig, men det var bare af ren nysgerrighed. Han kiggede på hende igen med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 18:52

"jeg kender skoven ud og ind som min egen baglomme." sagde hun med et smil. hun tog hans hånd igen og førte ham længere ind, bag vandfaldet. der var ligesom en lang mørk grotte, der var fugtig. hun gav slip på ham igen. "der er lidt gå tur endnu" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:00

Cricker kiggede sig omkring, men var uopmærksom, han slog hovedet imod en sten, men ikke hårdt. "Av for satan" Fløj det bare ud af munden på ham. "Ups.. Øhh undskyld" Sagde han og kiggede over på hende imens at han havde en hånd for panden, hvor han havde slået sig. Han smilede en smule til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:06

"er du okay?" spurgte hun oprigtigt bekrymeret. og gik hen til ham. hun smilede da han smilede. "bare gør som mig, så kommer du ikke til skade" sagde hun blidt, og vendte sig om igen. hun bukkede hovedet flere gange mens hun gik. og flere gange måtte hun ned og kravle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:10

"Bare rolig, der er ikke noget deroppe der kan tage skade alligevel" Sagde han og grinede lidt for sig selv. Han bukkede sig ligesom hun gjorde og kravlede, den her gang besluttede han sig for at være lidt forsigtig. "Hvor langt er der endnu?" Spurgte han et stykke tid efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:13

"vi er der nu" sagde hun, og rykkede sig lidt så der kom lys ind til ham. man kunne se en smuk frodig skov, med en stor sø. hun smilede og kravlede ud på en klippe format

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 21:51

Cricker kiggede sig omkring da de kom ud af grotten. "Wow.. Det er jo smukt" Sagde han og kunne ikke lade være med at smile. Tænk at han aldrig havde set det her sted før. Han kravlede ud ved siden af hende og kiggede på hende. "Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, udover tak for at du ville vise mig stedet her" Sagde han smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 4:47

Mirale var et stort smil "det her sted er så fantatisk, mine øjne var ved at trille ud af hovedet på mig da jeg fandt stedet her" sagde hun ret stolt over sig selv. Det var et smukt syn, man kunne egentlig godt mærke at der var meget vind der oppe hvor de stod. "kan Du svømme?" spurgte hun smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 12:16

"Det må jeg give dig ret i" Sagde han og kiggede sig omkring igen. Han kunne stadig ikke rigtig forstå at han ikke havde set det her sted før. Han kiggede på hende. "Om jeg kan svømme? Det kan jeg da, hvorfor spørger du?" Spurgte han og smilede. Hun ville vel sikkert have ham med ud i søen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:02

Mirale smilede, "vil du prøve noget rigtig fedt, uden at bruge dine vinger?" spurgte hun, og strålede som en lille sol, hendes smil kunne næsten ikke blive størrer og mere gladere fordi han kunne lide dette sted. hun så på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:14

"Uden mine vinger?" Han kløede sig i nakken. "Jeg kan ikke få dem til at forsvinde hvis det bliver nødvendigt" Sagde han så et par sekunder efter. "Jeg ved godt at dæmoner skulle være i stand til det, men mine har været fremme i 97 år nu, uden at forsvinde, fordi jeg ikke har ønsket det" Forklarede han videre og så på Mirale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:16

"det iorden, men jeg tror ikke det bliver en nødvendighed" sagde hun med et smil, og lagde hovedet på skrå. "stol på mig" sagde hun, og tog hans hånd. hun tog tilløb og sprang ud fra klippen, og trak ham med sig. men fordi der var så meget vind. blev de nærmest båret ned imod det rene vand, dog med lidt fart på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:20

"Okay vi kan da go..-" Mere nåede Cricker ikke at sige før han blev hevet med ned og kiggede på hende. "Du var da lidt hurtig der var?" Han grinede lidt imens at de faldt. Han havde foldet sine vinger helt ind til sig, for at de ikke skulle bære ham. Hvis det blev en nødvendighed, så kunne han sagtens folde dem ud igen. Han kiggede ned for at se hvor langt der var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:23

HUn grinede og samlede sine lemmer ind til sig, for ikke at komme slemt til skade når de remte vandet. hun så på ham, inden hun med et plask, dykkede elegant ned i det dybe vand, hun svømmede op til overfladen og smilede over hele ansigtet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:25

Cricker lavede en bombe og kom op til vand overfalden. "Jeg skulle have taget skifte tøj med" Grinede han og kiggede på Mirale. Han kiggede sig derefter omkring og dykkede lidt, hvorefter han dukkede op lige foran hende, og svømmede lidt væk. "Jeg kan rigtig godt lide det her" Sagde han og lagde sig på ryggen så hans vægt fik ham til at flyde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:28

Mirale grinede og svømmede hen til ham. "jeg glad for du kan lide det" sagde hun smilende og så på ham. hun sprøjtede drillende på ham, og grinede blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:32

Cricker dykkede igen og dukkede op bagved hende efter at have sprøjtet på ham. Han plaskede vand i nakken på hende, så det forhåbentligt røg ned under trøjen. Han trak på skulderen og sagde bare "Ups, det var ikke mig" Og grinede lidt imens at han kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:35

hun grinede og vendte sig om imod ham, hun smilede stort. "må jeg spørge om noget" spurgte hun smilende, og betraktede ham med hovedet på skrå. hun lagde sig selv på ryggen, og lod sig flyde rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 2 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum