Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:37

Han havde igen lagt sig på ryggen. Den her gang var vingerne spredt ud til begge sider, for at de kunne blive vasket lidt også. "Ja selvfølgelig" Sagde han og prøvede at finde ud af hvor hun flød henne i forhold til ham. Han fandt dog ud af det og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:41

"hvordan er det at være forelsket?" spurgte hun, og så imod ham. "der er en dreng, som jeg syndes er ret sød, og jeg for helt sommerfugle i maven når jeg tænker på ham" sagde hun og så op igen, "betyder det at jeg er forelsket?" spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:51

Han smilede. "Hvem er han?" Spurgte han ud af ren nysgerrighed, men nikkede lidt efter "Nu er jeg ikke professionel i den slags ting, men det tror jeg at du er ja... Det er lang tid siden jeg sidste var rigtig forelsket" Forklarede Cricker. Han kiggede på hende, imens at han stadig flød i vandet. Han følte sig rigtig doven lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 18:54

hun smilede, "han er rigtig sød, men min veninde er osse ret vild med ham, og hun sagde han var vild med hende. så har ikke rigtig lyst til at gøre noget ved det. hun er så uheldig,s å vil ikke ødelægge hendes lykke" sagde hun stille og flød rundt. hun lukkede sine øjne, og slappede rigtigt af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:26

Han tænkte en smule. "Hmm, ja den var lidt værre. Det havde da været nemmere hvis han ikke var forelsket. Men for mit eget vedkommende, så er jeg ikke.. Som sådan forelsket i nogen, jeg ved at jeg ikke rigtig ville kunne finde tid til det. Jeg havde et forhold en enkelt gang, men det endte galt, så jeg er bange for at starte et nyt" Forklarede han og kiggede over på Mirale.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:30

Mirale så på ham med et forvirret blik, og tænkte på det gabriella havde fortalt hende. "øh" mumlede hun, hun forstod godt det han sagde "vel det sige at dig og gabriella ikke har noget sammen?" spurgte hun. Men lod sig flyde igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:33

Han kiggede pludselig på hende med lidt store øjne. "Så det her handler om dig, mig og hende?" Spurgte han pludselig, han var ret sikker på at det var sådan det hang sammen nu. "Men nej vi har ikke noget samme, hun kan godt lide mig, men jeg ser hende som en ven. Det har jeg også sagt til hende." Han tænkte lidt over det hele. "Så der er ikke noget imellem os" Tilføjede han lige bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:36

"det fordi vi snakkede sammen for et par dage siden, og først sagde hun at du godt kunne lide hende, men efter lang tale kom vi tilbage på emnet og der sagde hun i kun ar venner, så det forvirrer mig temmelig meget" sagde hun med et grin. "og så ville jeg være på den sikre side" sagde hun smilende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:39

"Ahh, på den måde, jo der var lige på et tidspunkt, men jeg var så forvirret" Sagde han. "Og jeg kunne egentlig ikke være det bekendt overfor hende, men jeg fik det da forklaret for hende, og jeg tror at hun forstår det" Sagde han derefter og kiggede på Mirale med et smil. "Så det er altså ikke fordi at du er vild med mig?" Sagde han og rakte tunge af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:42

"jov helt klart, man kan da ikke ustå din charme" sagde hun med et drillende grin, og rekte tunge af ham. og sprøjtede på ham. hun smilede og så glad på ham. istedet for dirakte at fortælle det lod hun sig bare flyde rundt i vandet, hun smilede glad til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:50

Han dykkede under vandet, og tog om hende bagfra og hev hende under vandet. Men han var nok klar over at sådan noget kunne komme som et chok, så han trak hende hurtigt med op igen. "Undskyld, jeg følte bare for det." Han smilede drillende og krammede hende. "Hvad har du lyst til at lave?" Spurgte han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:52

hun grinede, og så på ham, "ja nu følte jeg mig lige så dejlig doven" sagde hun med et grin. "men jeg kan da hurtigt finde på nogle ideer" sagde hun smilende "tror jeg nok" tilføjede hun og så på ham med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 20:55

"Jeg ved hvad du mener. Jeg er også rigtig doven lige nu" Sagde han med et grin. "Jeg er helt blank. Det er heller ikke nogen dårlig ide at ligge her og lave ingenting" Sagde han til hende og smilede imens han lod sig flyde på ryggen igen, men vingerne spredt ud til hver side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:00

hun smilede og lagde sig til at flyde ved siden af ham. "når den endelig er her, kan man lige så godt tage den," sagde hun med et grin. og lod en vand stråle, stå op af vandet i utroligt smukke cirkler. hun smilede tilfreds og så på dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:06

Han kiggede op i luften, og sagde ikke noget, han kiggede dog hurtigt på hende imens at hun var ved siden af ham, og derefter op på himlen igen. Det var rigtig smukt, der var få skyer, men det var ikke så at de dækkede for solen. "Jeg burde kommer her noget oftere" Sagde han så lige pludselig og smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:08

"husk første hjælps kassen, uden mig, har du ingen til at diregere dig unden om alle de jord klumper" sagde hun smilende, og så på ham, med et drillende grin. og lod de smukke cirkler falde roligt ned igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:13

Han grinede og sprøjtede noget vand over på hende. "Det er ikke min skyld at jeg har så stort et hoved. Der skal være plads til hjernen" Sagde han med et grin. Han vidste godt at det nok ikke havde været så smart bare at klaske hovedet ind i stenen, men han havde altså ikke set den. "Hvad lavede dig og Gabriella egentlig?" Spurgte han pludselig, han var blevet lidt nysgerrig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:20

"ja altså, det er en lang historie. jeg troede faktisk hun hadet mig i starten. men jeg vidste hende stedet, men hun besvimede da hun remte en jord klump. så jeg bar hende over til brede," sagde hun og peget der hen. "så snakkede vi lidt igen, om drenge osv. også ville hun ud, men gled hende klippe ud springet, og hendes bog blev våd. osv. hun tog sin sang bog og tegnede sine kjole ind der. og vi gik ud igen." hun holdt en kort pause for at trække vejret ind. og smilede "men det vidste sig at jeg tog fejl hun hadet mig ikk, men en vareulv kom efter hende. den angreb og jeg beskyttede hende. den skadet mig, og jeg slog den ihjel, tror jeg nok, " sagd ehun med et smil "jeg har ikke helt styr på det der med at bestemme over kampe og spil, eller med heale mig selv" sagde hun med et grin


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:31

Han sad og hørte nøje efter. "Hun er skam ikke helt heldig, er hun?" Sagde han med et smil. Han vidste godt at hun havde en bog som hun tegnede i, der var jo en tegning af ham deri. "Hun var nok ked af at den var gået i stykker kunne jeg forestille mig, og når du siger snakker om drenge, så skulle det vel aldrig være mig skulle det?" Sagde han og løftede et øjenbryn og smilede. Der var en drilsk tone i hans stemme, da han nok vidste at det sikkert var om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:34

"hmm jeg kan ikke rigtig huske det, han hed nóget med C og slutter med r, han er mega hot, og kan flyve" sagde hun drilsk og grinede. "hmm måske var choker eller creker" grinede hun, og spille glemsom med vilje.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:37

Han svømmede hen til hende og holdte om hende. "Jeg tror ikke at du har glemt det, jeg tror nok at du kan huske det" Sagde han og blinkede. Han grinede af hende og svømmede lidt tilbage. "Mega hot var?" Sagde han med en drilsk tone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:40

hun smilede, "ja, han ser rigtig godt ud" sagde hun grinede. og så på ham, med et smil og flød rundt i vandet. "ja nu du siger det, er der en lille klokke der ringer" sagde hun drillende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:45

Han grinede imens at han rystede på hovedet. "Jeg ved ikke, er du sikker på at du mener det hvis du skulle sige din ærlige mening?" Spurgte han, nu ville han drille hende, ved at få hende til at sige hvad hun synes om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:47

"hmm du strid hva" sagde hun smilende. "men ja, hvis det var min ærlige mening havde jeg nok sagt det på en anden måde, men ja" sagde hun grinede og så hen på ham. hun vendte sig om, og så på ham. hun svømmede lidt rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 21:51

"Tja, der kan man jo bare se" Sagde han og smilede. Det var ikke første gang han havde fået det af vide, så det var ikke noget han som sådan blev over lykkelig for at høre, jo selvfølgelig er det da dejligt. Han kiggede på hende "Og i lige måde da" Sagde han og lod sig flyde igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat - Page 3 Empty Sv: En forhåbentlig normal dag - Mirale Privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum