Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 12:46

jeg ville ønske det var mor der var i live.. hun ville kunne have hjulpet dig, jeg er ikke læge, jeg er kun skolelæreinde" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 12:49

" du er god nok søs. en ting jeg ikke har fortalet dig er at jeg endlig slet ikke kan huske værket mor eller far, i alt den tid jeg kan huske er du den mor som jeg altid hade haft " græde Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 12:52

selvom du ikke husker dem, så er de stadig i dit hjerte" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:06

malika ryste på hovedt hun kunne slet ikke huske dem hun hade midste sin hukommels efter deres død og ville måske aldrig mere kunne huske dem igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:08

gabriella tog malika hen i sofaen. hun hentede nogle film og satte en på. det var film om deres forældre. "Her er lidt film som vores forældre optog" sagde hun og gik ud i køkkenet og lavede dej til boller og kage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:16

Malika sad og så det. hun følde at hun hade midste ikke kune næsten hele sin familie men også sig selv det har var en det af hende og den var væk for altid hun så på dem med tåren trillen ned af hendes kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:18

gabriella stod i køkkenet og græd. hun sank grædene på knæ. hun kunne ikke klare mere, hun kunne ikke fulde det tomrum der var over tabet af deres forældre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:25

Malika sad helkt tæt for at Tvet her sad hun oig græde i mod skærmen hun var så ulykkelig over hun hade glemt dem på den måde dem som hade skabet hende og hendes storesøster tilsidste var Malika ikke andet en et græde navevrave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:26

gabriella gik ind og slukkede. hun tog malika ind til sig for at trøste hende. "Jeg burde ikke have vist dig det" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:31

Malika nikke hun var endlig glad for at hun hade set dem på vidioen nu viste hun hvem de var og hvorfor hun var så ked af det hun gemt sig ind til sig søster og mærke hendes armne omkring hendes egen ryg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:40

hun smilede og begyndte at synge en melodi deres mor altid sang når de var ked

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 13:49

Malika begynde at falde i søven til sangen som hendes søster sang for hende Malika var som en lille pige endnu efter som hun var svære hjereskadet efter hendes slaveri i Rusland siden hun var meget lille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 19:35

gabriella sang den længe og bar malika ind i seng. hun puttede hende og lå dynen over hende. "Hun behøver en mor" mumlede hun og gik ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:00

Malika faldt i søven. Selv om hun lå og græde hun var så ulykkelig uden sine forælder men hun ville, heller ikke væk fra sin søster som tog sig godt af hende. Lige siden de hade funden hinanden igen efter 11 år

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:04

hvis man kunne gøre hende lille igen, kunne jeg opfrostre hende som min egen, og så havde hun en mor" mumlede gabriella. hun gik hen til vinduet og så ud. "Mon Cricker kender til sådan en ting" sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:09

Malika led af Mararidt.Flere gang i løbe af natte og det vække hende så hun græde være nat det var meget sværet for hende, at kukke sove noget vider være nat oog om dage. Når hun var i skole var hun meget træt og faldt altid i søven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:14

gabriella sad hos hende, for at berolige hende. hun sang for hende og nussede hende i håret.

(jeg trænger til et nyt billede)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:18

Malika faldt. Endlig så meget til ro at hun sove meget stille i sine seng og med sin bamse i armne


// ja det syned jeg også //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:19

(men hvilket aner jeg ikke)

gabriella smilede og kyssede hende på panden. "Sov godt malika" sagde hun og gik ind til sig selv for at sove

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:21

malika smilede svaget i søven. og trak dyne op opmkring sig


// ved det ikke //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:23

gabriella sov tungt, da hun tog sovepiller for at kunne sove, men det hjalp hende max i en time

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:28

da Klokken var 3 om natte. Vången Malika med at hun hade haft endnu et Marartidt hun gim ud i, køkknet for at få noget at drikke og for at tag en sovepile af sine egen. Men probllemet var at hendes søster også fik sovepille og glasen var ene, så det var svære for Malika t finde sig egeng og hendes søster. Var 3 gange stærker end hendes egen var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:31

gabriella kom ud og tog sit pille glas. hun satte sit navn på glasset. "Så ved du hvilket der er mit" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:35

Malika nikke og tog sit eget glas. Og fik fat i 2 piller hun tog dem i munden samt noget vand og sluget dem, så hun begyndte med det smamen at gabe endnu mere end før. Nu var hun endnu mere træt endnu sidst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 12:37

gabriella fik hende i seng. "Næste gang skal du kun tage en" sagde gabriella. hun havde sat håret op, så det sad som deres mors hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 2 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum