Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 13:23

malika det er mit job at tage mig af dig, ikke omvendt" sagde gabriella og rejste sig fra sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 13:30

" søs læg dig nu ned jeg skal nok tag mig af dig ind til du er frisk igen og det kan godt komme til at være meget længe vis du ikke blive liggen i sengen " sagde Malika

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 13:34

jeg klare mig malika" sagde gabriella. men hun lå sig alligevel i sengen igen og hostede voldsomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 13:39

Malika lavet mad. og gjore rent og passe sin søster så godt hun kunne men være aften gik Malika, ned med flaget hun kunne ikke klar mere hendes krop var meget svaget og afkræfte. Men hun kæmpe for at holde sin søster i senge og får at gøre hendes rask igen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 13:43

den næste dag var gabriella rask igen. hun vaskede op efter morgenmaden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 13:49

Malika sov endnu. Hun var så træt at hun ikke hørt Gabriella kalde på hende ved 07.30 som altid, men malika sove som en sten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 13:52

Malika så det op ellers får du vand!" råbte gabriella

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Fre 18 Feb 2011 - 14:02

malika vånge men kunne ikke rigtig holde sig vånge hun hade påført sig en slem virus som gjore hendes krop svaget og træt og endnu mere skrøbelig end den endlig var i for vejen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Lør 19 Feb 2011 - 17:48

gabriella gik ind til hende med en kande vand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 19:20

Malika var godt nok vånge. Men meget svaget hun hade ikke sover længe i mens hendes søster hade være syg

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 19:23

hun så til hende.

(har ændret mit navn til aya, folk kaldte mig gabriel og gab)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 19:35

Malika lag sig ned igen hun ryste og kunne slet ikke forkuse på noget som helst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 19:39

/er det ved at dø/

hun sukkede og følte det som sin skyld

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Ons 2 Mar 2011 - 19:50

Malika var meget syg


// ja emneyt er kedeliget jeg kan laden en ny karater som kan være en lille barn men hvor gammel sker den så være //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 10:16

//du bestemmer..hmm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

løbe hjemmer fra Gabriella(privat) - Page 4 Empty Sv: løbe hjemmer fra Gabriella(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum