Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The slave //Cricker//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: The slave //Cricker//
Gæst- Gæst
Mændene fortrak ikke en mine og Spike lavede en opgivende gestus med armene og vendte sig mod Cricker igen. "Det er da svært at få nogen til at grine nu om dage!". Den største af de tre mænd var omkring tre hoveder højere end Spike og var bygget som en mur, han kom helt over til spike og råbte af ham. "Din lille mide, du har slået vores venner ihjel" han pegede over mod den døde mand. "Vores mester vil have dig død nu" Han smilede på en uhyggelig måde, men Spike var helt rolig og gik over i det andet hjørne og begyndte at lave strækøvelser. "Håber du er klar til et stort blodbad Hr. firben!" han råbte til Cricker med ryggen til ham og forvandlede sig til sin ulveform.
Gæst- Gæst
Cricker stod bom stille, med armene foldet over kors, og ville se hvordan Spike klarede de 3 mænd, selvom at han nok vidste hvem der ville vinde af dem. Han kiggede på de 3 mænd og rystede stille på hovedet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Spike sad og så hans modstander komme nærmere og nærmere, han var mere end klar til han skulle angribe, han var ikke så meget i problemer som han så ud til, i hans ene hånd lå en lang hugtand gemt. og da ulven omsider angreb ham hamrede han tanden ind i siden af hoved på den og grinede højt og hånligt "SÅ MAN TROR JEG ER FÆRDIG VAR?... SÅ LÆRTE MAN NOK NOGET ANDET!" han kom usikkert på benene og vinkede med et smil til Cricker "Kunne du have gjort dether Hr.firben" han bukkede som om der var en masse mennesker der klappede af ham. Han var tilsølet i blod og blev hvid i ansigtet, han satte sig ned og så på hele herligheden.
Gæst- Gæst
Cricker fløj ned og sparkede lidt til de døde røvere. "Det var faktisk imponerende, den her gang, kune jeg godt lide det, det var jo selvforsvar" Cricker trak på skuldrene. "Du er faktisk god til at kæmpe, det må jeg indrømme" Sagde han ig kiggede på Spike igen. "Men du skal ikke tro at det er lige så nemt imod mig, jeg indrømmer at du ville være en værdig modstander" Sagde han og kigggede hurtigt på ligene og derefter på Spike, han kunne åbenbart komme ud af næsten enhver situation, det var ret imponerende, Cricker var ikke så meget imod det den her gang, eftersom at Spike bare gjorde det i selvforsvar. "Der er faktisk et væsen jeg jagter for sjov her på jorden" Sagde han lidt efter.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
//srry har krea svigt xD//
Gæst- Gæst
Spike tog med det samme imod hånden men stod og hinkede hved siden af Cricker. "Øhm... kan jeg støtte mig til dig? jeg har lidt knas med benet" han grinede mens han sagde det men det var tydeligt han var i stor smerter. Hans tøj var flænset og hans hud havde fået en ligbleg farve. "Hvorfor har du noget imod vareulve og vampyre hr firben" han sagde dettte for sjov men stadig med en vis nysgerrighed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Efter at have spurgt utallige mennesker om den rigtige vej, fandt han det endelig og han fik da Spike derind og fik sygeplejersken til at giveham en stue. Cricker blev bedt omat forlade rummet men nægtede. Det kunne godt være at Spike dræbte for sjov, men nu var de jo blevet "venner" så han valgte at blive.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst