Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The Beast, told to watch. // Privat - Inu EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 10:33

Tid: 23.00
Sted: Terras gågade
Vejr: Koldt, let blæsende og små sne, men dog ingen sne på asfalten. Denne er for varm.
Omgivelser: Ikke mange mennesker. Dem der er, har alle stort tøj på, og hætter over hovedet.

En brise ramte de få mennesker nede på gaden, hvilket fik dem til at ryste helt ind itl benene. Deres varme ånde lavede små dampskyger foran deres ansigter, imens de hasteligt bevægede sig igennem den kolde gågade. Nattene var altid kolde i Di Morga, i disse dage. Men at vinterens kolde tæppe var slået ind over, havde absolute ikke gjordt det bedre. En stor Flagermus fløj op fra en kloark indgang, og op over tagende på gågadens huse. Den landede på kanten af et tage, og forsvandt så i en sort røg, og op fra røjen rejste en sort skikkelse sig. Denne skikkelse lavede ingen varme dampe, foran hans ansigt, når han hastigt trak vejret. Hans tynde, brune stof frakke, kunne umuligt holde på varmen i sådanne en kulde, og den var heller ikke knappet ved brystkassen. men det var for mørkt til at kunne se denne skikkelses overkrop, eller ansigt. Denne gik fra side til side, og holdt et vågent øje, ned på gaderne, og kiggede omkring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 11:25

Ud af en lille butik der solgte de mest mærkværdige genstande. såsom en lampe lavet af ølkapsler og sådan, kom en ung pige gående ud... det så ikke ud til at hun frøs selvom hun kun havde en sort kort kjole på, og selvfølgelig undertøj men hendes blege hvide ben og bare tær, og samtidig med hendes bare arme, så slet ikke ud til at tage skade af denne kulde.
Hun gik ud derfra og begyndte at gå hen ad gågaden med en pose i hånden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 11:37

Den sorte skikkelse blev ved med at betragte gågaden, og dens tomme, mat hvide øjne, fangede hver eneste bevægelse af folkemængden. Han fik så øje på den unge pige, og han fulgte hende kort med sammen knebne øjne. Han begyndte sa at gå hen over hustagende, og følge hende. Skikkelsen gik lidt ned i knæ, og kravlede så ned af siden af taget, og blev ved med at observere pigen. Han blev ved med at følge hende med langsomme bevægelser, og holdt sig så godt gemt som muligt, men smålys kom dog på ham, så det var muligt at se ham, hvis man tilfældigvis kiggede i hans retning

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 12:09

Inu stoppede lidt op efter et stykke tid og kiggede sig tilbage over skulderen fordi hun følte at hun blev forfulgt. "hvem der?" spurgte hun klart og tydeligt medens hun så mod en mand der lignede en der heller ikke frøs i denne kulde "hvem er du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 16:38

Da Inu så Vladimir, hvæsede han lavt, og lod sig lande på jorden. Hans ansigt var stadigt dækket af hans hætte, men hans temmelige vansirede overkrop var nu så småt i lyset, fra lygtepælen ved hans side. Hans overkrop lignede næsten at den var udtøre, men bevægede sig stadigt som om at denne trak vejert. Hans lange finger var også tilredt på den samme måde.
"Mit navn.. Er Vladimir... Jeg tænkte.. Om du.. Ville.. Kunne hjælpe.. Mig?" Spurgte han, og smilede bredt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 16:42

Inu så på ham og smilede lige så stille "hvad skulle jeg kunne hjælpe dem med hr?" sagde hun lige så stille og rakte en hånd ud til ham i venlighed da han jo sagde sit navn "mit navn er Inu, hr. Vladimir" hun ventede lidt på at han tog fat i hendes hånd også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 22:54

Vladimir smilede bredt, og rakte hans hånd ud, og tog imod Inus. Hans hænder var også udmagrede, kolde og virkede næsten ikke levende. Han rystede hendes venligt, og gav så slip igen.
"Glæder.. Mig.. At møde dem.. Inu.. Ja.. Så det.. Jeg søger.. Jeg.. Har fået... En.. Besked.." Han stod bare helt stille imens at han snakker. "Jeg. Har skulle bringe.. En.. Besked.. Til nogen.. Som.. Ja.. Som ikke er.. Tilfreds.. Med.. Dette nye.. Di Morga... Ja.. Måske.. En modstands.. Bevægelse? Nogen.. Som gerne vil.. Nedbryde.. Ma'lakel? Ville.. Høre om at du.. Måske.. Skulle kende nogen? Har.. Virkelig behov for.. At.. Snakke med dem." Sagde han langsomt, og hæst, med hans ru stemme. Han rørte sig ikke imens han snakkede, og hans ansigt forblev tildækket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 16:08

Inu så på ham og undrede sig lidt, før hun begyndte at tænke "uhm... jeg ved det ikke helt, men kan spørge min kæreste om det måske?" sagde hun så til ham og smilte sødt. Inu vidste det ikke så meget om sådan noget men hun havde da hørt lidt om det fra sin kæreste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 17:50

Vladimir smilede bredt, og nikkede et par gange. Han tog sine hænder op foran sigselv, og klikkede hans negle imod hindanen, imens hans stirede på hende stadig, men med hætten ned over, så hans ansigt ikke kunne ses.
"ah.. Din kæreste? Oog.. Din kæreste heder? Det. Kan jo være.. Jeg ved.. Hvor.. Jeg skal lede? Hvis.. Jeg kender hans navn?" Blev Vladimir ved med at spørge ind til, og holdt sine hænder ud til hver sin side, med håndfladerne opad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 17:54

Inu gik nogle få skridt tilbage "uhm det har jeg ikke lyst til at fortælle dig, for du skræmmer mig lidt nu hr. så...uhm jeg, går bare...nu" sagde hun mens hun gik flere skridt bagud og vendte sig stille om for at begynde at løbe... Han havde virkelig skræmt hende for den måde han havde gjorde det med hænderne og skjult sit ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:03

Vladimir smilede bredt, og grinte lidt, og satte hurtigt efter hende, inden hun nåede at løbe for langt, og forsøgte at gribe fat i hendes arm, med et fast greb, så fast at det formegentligt ville gøre ondt, hvis han fangede hende.
"Neej nej.. Det.. Var ikke meningen... Bliv her!" Råbte han. Han holdt ikke specielt godt fast længere, så det ville være muligt for hende at slippe fri, hvis at han fik fat i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:07

//ok, hvad, fangede han fat i hende eller ej, for det forvirrede mig når du skriver, hvis nu han fangede hende, hvis han fik fat i hende???//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:13

//Jeg kan da ikke bestemme, om jeg fanger hende eller ej.. Du kan jo gøre noget for at stoppe ham, bruge din magi, eller nå at løbe væk? Det er sådan man rp'er, det er at godmode hvis jeg bare bestemmet at jeg fangede dig..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:15

//ja ok så siger vi det//

Inu fik et lille smertes udtryk i ansigtet da han fik tager hårdt fat i hendes arm "ngh...det gø...gør ondt hr" sagde hun stille og stoppede op for at det ikke ville gøre så ondt mere
"Jeg skal nok Blive, herre" sagde hun med en meget nervøs og lav stemme uden at se på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:25

Vladimir knurrede lavt, og smilede så bredt igen. Han trak sin hætte tilbage med sin ene klo, så hans vansirede, og udmagrede ansigt kunne ses. Hans tomme mat hvide øjne kiggede på Inu, og han lagde spidsen af en klo, under Inus hage, og drejede hendes hoved med den, så hun kiggede imod ham.
"Godt.. Min lille ven... Se.. Mig i øjnene.. Og.. Fortæl mig så.. Hvad din kæreste heder?" Sagde han lavt, og roligt, dog med en truende mine, over hans hæse stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:27

Inu rødmede lidt da han drejede hendes hoved "....nej det vil jeg ikke og du kan ikke tvinge mig til at skulle sige det til dig ligemeget hvad" hun slog hans hånd væk og kiggede væk "og lad mig så gå herre" hun begyndte at gå nogle få skridt tilbage før hun vendte ryggen mod ham og gik nogle skridt fremad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:34

Vladimir hvæsede højt, og forsvandt så i en sort røg. En Flagermus fløj hurtigt forbi Inu, og rev efter hendes hår på vejen. Da den var en meter foran hende, forsvandt den nu i en sort røg, og Vladimir faldt ud af den.
"Nej, nej, nej min lille ven.. Det.. Kan jeg ikke.. Lade dig gøre endnu... Ham.. Din kæreste.. Ved.. Måske.. Noget omkring.. En modstandsbevægelse... Dette.. Vil jeg også.. Vide..." Han gik langsomt imod hende, med sine arme ned langs hans side. Sådan, gik hans klørs spidser, helt ned til hans ankler, og han smilede bredt.
"Og enten.. Fortæller du.. Mig.. Noget omkring.. Denne.. Modstandsbevægelse.. Ellers.. Fortæller du mig din.. Kærestes navn... Så jeg kan finde ham... Der er ingen.. Tredje.. Mulighed..." Hvæsede han lavt, og kneb så sine øjne sammen, imens han stirede hende dybt i øjnende, hvis ikke at hun kigger væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:37

Inu smilte lige så stille som man overhovedet kunne "uhm... han hedder Lime" sagde hun og kiggede så lidt væk "han bor udenfor terre" hun kiggede på ham igen "lad mig nu gå, jeg har intet med dig at gøre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:58

Vladimir smilte bredt, og gik hen imod Inu igen, indtil hun var inden for rækkevide, og stod så stille igen.
"Joo... Egentlig.. Så har du.. Lidt.. Med mig.. at gøre.. Du.. Er kærester.. Med denne... Lime.. Hvis.. Dette overhovedet er, hans.. Rigtige navn?" Sagde han med et spørgende, og lumskt smil.
"Og denne.. "Lime" Kender måske.. TIl en.. Modstandsbevægelse.. Imod.. Dette nye.. Di Morga? Og at se det.. Falde.. Ville.. Være noget rod.. Deet... Ville slet ikke.. Passe.. Mig..." Vladimir rystede på hovedet af tanken.
"Så derfor.. Kan du vel se... At du.." Han pegede på hende med en klo. "Er mit eneste link.. Med denne.. Modstandsbevægelse... Derfor.. Ville jeg gerne.. Have.. At du bragte.. En.. Ja, en besked.. Til din.. Kæreste..." Sagde han, og bredte, et endnu længere smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:02

Inu så på ham med et vagtsomt blik da han talte og lyttede stille efter, ventede på hvad han sagde og stod så lidt lammet tilbage "hmm, jeg vil ikke give ham den besked selv hvis du gav mig den besked ville jeg ikke give den videre om du så tvang mig" hun vendte ryggen til ham i samme tidspunkt som noget af hendes hår fik et pust af vinden så man kunne se hendes hals tydeligt ved nakken

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:29

Vladimir hvæsede højt, og holdt hans hænder frem for sig, og forsøgte at tage fast i Inues skuldre, og så træde tæt op af hende, med endnu et hvæs. Han knurrede lavt, imens han holdt hende godt fast. Han gled så en finger negl op fra hendes skulder, og op til hendes hals. Han hvæsede igen, og nærmede sig hendes hals, med hans tænder. Han stoppede dog sigselv. I stedet gled han en klo op fra hendes hals, og til over hendes kind, nu med den skarpe spids, peget ind imod hende.
"Hvad nu.. Hvis.. Jeg efterlader... Et mærke... Som han.. Ikke... Ville kunne undgå.. at opdage?" Spurgte han, og smilte bredt, med spidsen af sin klo stadigt tæt ved hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:33

Inu fik et lille chok og kunne godt mærke hvor nervøs hun blev nu...rædselslagen for om han ville vide hende eller noget "... jeg vil ikke give det videre, og selv hvis du gjorde det så ville jeg ikke sige det... og jeg er klodset nok nogen gange så jeg kunne selv fortælle det var min egen skyld" hun kiggede væk og ignorerede det han gjorde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:48

Vladimir klukkede dybt, med få lyde, som kunne lyde hen af en latter. Han lod så sin klo køre fra hendes ene skulder, ned af ryggen til hendes talje, og så op til hendes anden skulder, dog uden at skære, han rørte bare.
"Hvad.. Nu.. Vids jeg skrev.. Et 'V', på din ryg? Hm? Hvordan.. Ville du.. Forklare.. Det?" Spurgte han, med et bredt smile, og endnu en dyb latter.
"Jeg skal nok få min besked igennem.. DU! Bestemmer hvor ondt det skal gøre, på dig!" Hvæsede han højt af Inu, og skar så ete meget tyndt ar på hendes ene skulder, for at true.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 19:59

Inu stod stille og tog så sin bluse af så hun faktisk kun stod i bh "så skær da et V!" råbte hun nærmest ligeglad ad ham og holdte sin bluse foran så man kun kunne se hendes ryg nu
"er lidt ligeglad med det ok!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 20:09

Vladimir kneb sine øjne sammen, og skulle ikke have den udfordring to gange, og rev hurtigt, og uden nåde, et stort V på hendes ryg. Et V, der ikke ville efterlade et slemt ar, et nogen tid, da ridset var forholdsvist dybt. Vladimir hvæsede, og skubbede Inus ryg hårdt fremad.
"Hraargh! Hvis det.. Til denne.. Lime! Eller ej..." Han slikkede sin klo ren for hendes blod, og smilede bredt. "Jeg har.. Din lugt... Og jeg.. Vil finde dig igen! Tro mig... Og da.. Vil jeg.. Håbe.. For din skyld.. Af denne.. 'Kæreste'... Er tilstede..." Hvæsede han lavt, og kiggede på Inu, med stadig sammenknebne øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Beast, told to watch. // Privat - Inu Empty Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum