Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The Beast, told to watch. // Privat - Inu
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
The Beast, told to watch. // Privat - Inu
Sted: Terras gågade
Vejr: Koldt, let blæsende og små sne, men dog ingen sne på asfalten. Denne er for varm.
Omgivelser: Ikke mange mennesker. Dem der er, har alle stort tøj på, og hætter over hovedet.
En brise ramte de få mennesker nede på gaden, hvilket fik dem til at ryste helt ind itl benene. Deres varme ånde lavede små dampskyger foran deres ansigter, imens de hasteligt bevægede sig igennem den kolde gågade. Nattene var altid kolde i Di Morga, i disse dage. Men at vinterens kolde tæppe var slået ind over, havde absolute ikke gjordt det bedre. En stor Flagermus fløj op fra en kloark indgang, og op over tagende på gågadens huse. Den landede på kanten af et tage, og forsvandt så i en sort røg, og op fra røjen rejste en sort skikkelse sig. Denne skikkelse lavede ingen varme dampe, foran hans ansigt, når han hastigt trak vejret. Hans tynde, brune stof frakke, kunne umuligt holde på varmen i sådanne en kulde, og den var heller ikke knappet ved brystkassen. men det var for mørkt til at kunne se denne skikkelses overkrop, eller ansigt. Denne gik fra side til side, og holdt et vågent øje, ned på gaderne, og kiggede omkring.
Gæst- Gæst
Sv: The Beast, told to watch. // Privat - Inu
Hun gik ud derfra og begyndte at gå hen ad gågaden med en pose i hånden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mit navn.. Er Vladimir... Jeg tænkte.. Om du.. Ville.. Kunne hjælpe.. Mig?" Spurgte han, og smilede bredt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Glæder.. Mig.. At møde dem.. Inu.. Ja.. Så det.. Jeg søger.. Jeg.. Har fået... En.. Besked.." Han stod bare helt stille imens at han snakker. "Jeg. Har skulle bringe.. En.. Besked.. Til nogen.. Som.. Ja.. Som ikke er.. Tilfreds.. Med.. Dette nye.. Di Morga... Ja.. Måske.. En modstands.. Bevægelse? Nogen.. Som gerne vil.. Nedbryde.. Ma'lakel? Ville.. Høre om at du.. Måske.. Skulle kende nogen? Har.. Virkelig behov for.. At.. Snakke med dem." Sagde han langsomt, og hæst, med hans ru stemme. Han rørte sig ikke imens han snakkede, og hans ansigt forblev tildækket.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"ah.. Din kæreste? Oog.. Din kæreste heder? Det. Kan jo være.. Jeg ved.. Hvor.. Jeg skal lede? Hvis.. Jeg kender hans navn?" Blev Vladimir ved med at spørge ind til, og holdt sine hænder ud til hver sin side, med håndfladerne opad.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Neej nej.. Det.. Var ikke meningen... Bliv her!" Råbte han. Han holdt ikke specielt godt fast længere, så det ville være muligt for hende at slippe fri, hvis at han fik fat i hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Inu fik et lille smertes udtryk i ansigtet da han fik tager hårdt fat i hendes arm "ngh...det gø...gør ondt hr" sagde hun stille og stoppede op for at det ikke ville gøre så ondt mere
"Jeg skal nok Blive, herre" sagde hun med en meget nervøs og lav stemme uden at se på ham
Gæst- Gæst
"Godt.. Min lille ven... Se.. Mig i øjnene.. Og.. Fortæl mig så.. Hvad din kæreste heder?" Sagde han lavt, og roligt, dog med en truende mine, over hans hæse stemme.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej, nej, nej min lille ven.. Det.. Kan jeg ikke.. Lade dig gøre endnu... Ham.. Din kæreste.. Ved.. Måske.. Noget omkring.. En modstandsbevægelse... Dette.. Vil jeg også.. Vide..." Han gik langsomt imod hende, med sine arme ned langs hans side. Sådan, gik hans klørs spidser, helt ned til hans ankler, og han smilede bredt.
"Og enten.. Fortæller du.. Mig.. Noget omkring.. Denne.. Modstandsbevægelse.. Ellers.. Fortæller du mig din.. Kærestes navn... Så jeg kan finde ham... Der er ingen.. Tredje.. Mulighed..." Hvæsede han lavt, og kneb så sine øjne sammen, imens han stirede hende dybt i øjnende, hvis ikke at hun kigger væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Joo... Egentlig.. Så har du.. Lidt.. Med mig.. at gøre.. Du.. Er kærester.. Med denne... Lime.. Hvis.. Dette overhovedet er, hans.. Rigtige navn?" Sagde han med et spørgende, og lumskt smil.
"Og denne.. "Lime" Kender måske.. TIl en.. Modstandsbevægelse.. Imod.. Dette nye.. Di Morga? Og at se det.. Falde.. Ville.. Være noget rod.. Deet... Ville slet ikke.. Passe.. Mig..." Vladimir rystede på hovedet af tanken.
"Så derfor.. Kan du vel se... At du.." Han pegede på hende med en klo. "Er mit eneste link.. Med denne.. Modstandsbevægelse... Derfor.. Ville jeg gerne.. Have.. At du bragte.. En.. Ja, en besked.. Til din.. Kæreste..." Sagde han, og bredte, et endnu længere smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad nu.. Hvis.. Jeg efterlader... Et mærke... Som han.. Ikke... Ville kunne undgå.. at opdage?" Spurgte han, og smilte bredt, med spidsen af sin klo stadigt tæt ved hendes kind.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvad.. Nu.. Vids jeg skrev.. Et 'V', på din ryg? Hm? Hvordan.. Ville du.. Forklare.. Det?" Spurgte han, med et bredt smile, og endnu en dyb latter.
"Jeg skal nok få min besked igennem.. DU! Bestemmer hvor ondt det skal gøre, på dig!" Hvæsede han højt af Inu, og skar så ete meget tyndt ar på hendes ene skulder, for at true.
Gæst- Gæst
"er lidt ligeglad med det ok!"
Gæst- Gæst
"Hraargh! Hvis det.. Til denne.. Lime! Eller ej..." Han slikkede sin klo ren for hendes blod, og smilede bredt. "Jeg har.. Din lugt... Og jeg.. Vil finde dig igen! Tro mig... Og da.. Vil jeg.. Håbe.. For din skyld.. Af denne.. 'Kæreste'... Er tilstede..." Hvæsede han lavt, og kiggede på Inu, med stadig sammenknebne øjne.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Watch out 4 the Kitty! // Bleedingangel - privat//
» Beauty before Beast!//Kilia & Vladimir- privat.
» The Creature Of Night Meets The Beast (Haze - Privat)
» Those things nobody told us about
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage