Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The revenge (Inu=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The revenge (Inu=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The revenge (Inu=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The revenge (Inu=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The revenge (Inu=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The revenge (Inu=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The revenge (Inu=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The revenge (Inu=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The revenge (Inu=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The revenge (Inu=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The revenge (Inu=privat)

Go down

The revenge (Inu=privat) Empty The revenge (Inu=privat)

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 15:34

S: Bjergene
T: midt på dagen
O: Ingen andre end Nick
V: Mørke torden skyer
D: Idag

Nick sad roligt på toppen af bjerget og ventede på at tordenvejret gik igang mens han smilede roligt han havde siddet der i en halv time og det skulle ikke undre ham at han skulle sidde der en halv time mere men det burde snart gå igang han kunne jo sætte gang i det men det ville koste for mange kræfter til at han kunne træne lige nu spiste han bare roligt og tænkte på sidste gang han havde siddet her for en uge siden hvor han havde kæmpet
Nick
Nick
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Antal indlæg : 216

Tilbage til toppen Go down

The revenge (Inu=privat) Empty Sv: The revenge (Inu=privat)

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:36

//ok... jeg skal lige tænke over hvordan inu skal være havnet deroppe, så bliver et halv langsomt svar//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:37

//okay^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:38

//huh?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:39

//du tager dig bare god tur^^ ja jeg er osse Zero samt Nick Killer Deamon^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:44

//hehe... ok derfor jeg var lidt forvirrende//

Inu løb forbi på en sti på bjerget, hun løb som om noget var efter hende... noget slemt der kunne angribe hende... hun virkede bange og forvirret. som hun løb der... men hun stoppede så op pludseligt og kiggede ned ad bjerget... rystede lidt for hun vidste slet ikke hun var løbet herop.. og det var farligt for hende da hun led ad højdeskræk...
Hun satte sig ned og foldede sig sammen tæt op af bjergsiden... bange for at tingen ville komme og bange for højden

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 15:47

Nick hørte nogen komme løbende før han styrtede af sted ned af bjerget og stoppede foran personen roligt "halløjsa hvad har vi her" sagde han og satte sig på hug og lænede sig hen mod hende uden at røre hende
Nick
Nick

Bosted : Han bor på nuværende tidspunkt i en lille 2 værelses lejlighed. Med Stuekøkkenallerum. Samt seperat soveværelse. Samt han lejer et lokalt værksted hvor han reparere biler. I Chicago.

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:51

Inu fik et chok og frøs hans ben fast mens hun rejste sig og gik nogle skridt tilbage "Hve...hvem er du!?" råbte hun og så helt vildt skræmt ud... hun troede jo det var ham der havde fulgt efter hende hele tiden "please lad mig være" hun så ud til at hun var ved at græde

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 15:56

Nick rejste sig op med hænderne op før han lod sin hånd glide ned og tog et skilt frem "Agent Nick fra Interpol" sagde han roligt "jeg vil ikke skade dig jeg hørte du lød bange så jeg ville sikre mig du var okay" han bukkede sig ned og rørte ved issen og kørte det op og ned af det så hurtigt det skabte en varme som fik det til at smelte
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 15:58

Inu gik nogle skridt længere tilbage da han skabte varme "uhm.... undskyld var ikke meningen jeg ville have...." hun kiggede lidt ned "undskyler her interpol nick?" hun bukkede for ham og smilte meget lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 15:59

Han fik sine ben fri "bare nick" sagde han roligt og fik sine hænder kølet ned og gik hen mod hende langsomt og roligt "hvad er der galt hvorfor er du så nervøs" spurgte han roligt og ventede på svar
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:03

"Jeg havde det som om nogen fulgte efter mig... så jeg kom herop, men jeg ved ikke hvor jeg er henne nu og jeg har højdeskræk" hun rystede lidt "undskyld herre... jeg skal nok slappe af" hun bukkede lidt "tak fordi du kom herre"

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 16:28

Nick nikkede forstående "bare nick" grinte han svagt "medmindre du vil være min slave" han grinte lidt igen og rakte hende en hånd "kom så følger jeg dig ned" han smilede roligt "ingen er hurtigere end mig tro mig"
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:30

INu kiggede lidt væk "sla...slave" hun rystede lidt igen "uhm... hvorfor vil du have jeg skulle være en slave? overfor dig? og nej tak kan ikke lide det går hurtigt" hun virkede skræmt over det han sagde, at han ville have hende som slave

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 16:32

"det var for sjov" sagde han roligt og smilede "og det med at være hurtig det var vis de kom så ville de aldrig kunne fange os hvem end så der følger efter jer" sagde han roligt og smilede let "det var osse et tilbud vis du gerne vil være min slave så du ikke kan blive tvunget af andre det eneste det koster er sex en gang om måneden ellers intet"
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:38

Inu rystede på hovedet "uhm...jeg har altså en kæreste, herre" sagde hun så og kiggede på stien "den føre ned ikk?" hun ventede slet ikke på svar men gik hen forbi ham "...hej hej...herre" hun var lidt bange da hun gik forbi ham men hun fortsatte dbare

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 16:42

Nick var rolig og fulgte efter hende "kald mig Nick tak" sagde han roligt og fulgte roligt efter uden at tænke over hun måske ikke ville have det men han fulgte faktisk alligevel efter hende bare for at sikre sig hun var okay

//hvad med at emne med Zero osse^^
Nick
Nick

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:43

//jeg skal nok lave emnet^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 16:44

*//ok?//

Inu begyndte at løbe, dog væk fra denne herre, denne gang "lad mig nu venligst være!!!" råbte hun og løb hurtigere væk... langt væk fra personen hun endnu ikke kendte

Gæst
Gæst

Indlæg af Nick Lør 20 Nov 2010 - 16:49

Nick løb af sted og indhentede hende hurtigt og stoppede hende ved at stille sig foran hende "okay først siger du at du er bange for at nogen er efter dig og når så en prøver at hjælpe dig løber du" sagde han rimelig vredt
Nick
Nick

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum