Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Due Payment. //Privat - Ashe// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Due Payment. //Privat - Ashe//

Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 10:05

Tid: 19:50
Sted: Gyderne, i nærheden af lejlighederne
Vejr: Allerede helt mørk, koldt og let regn, dog ikke så meget.
Omgivelser: Næsten helt tomt i området, der er kun få personer som var påvej ind i deres lejligheder, og nogen som tog en sidste snak, inden de gik inden døre.

En lyd af tænder der knækkede knogler, og derefte rev kød og sener i stykker, og tykkede på kød, kom fra en side gyde, et godt stykke, fra Vladimir og Ashes mødested. Mennesket der stod foran Vladimir, spjættede, men det var kun nerver der var tilbage. Ligenu, var hans krop som en hovedløs kylling. Ikke i live.. Vladimir havde sørget for, at spise en del mere, end hvad der egentligt var nødvendigt, så han ikke ville blive så sulten som han havde gjordt sidst de mødtes, og at han næsten havde spist hans investering. Det ville han ikke have, skulle ske igen.. Han rev et stykke kød mere af fra menneskets nakke, og gav så slip på liget, og lod det falde til jorden, hvor det lå i en pøl af blod, fra ham selv. Vladimir tykkede igennem kødet, og begyndt eså at gå imod det mødested, han havde peget ud for Ashe. Han hoppede op på en bygnings tag, og hoppede så fra hustag, til hustag, imens han gik langsomt imod området.
Da Vladimir ankom, stillede han sig på et af hustagendes kanter, og kiggede ud over lejligheds komplekserne. Han havde fået sig en nøgle, til en lejlighed, men han havde ingen anelse om, hvor henne denne ville vær. Han kiggede på nøglens nummer, og rystede en smule på hans skuldre, og måtte bare gå ud fra, at Ashe havde hjerne nok, til at kunne finde denne. Han kiggede omkring et par af gyderne, og begyndte at lugte efter Ashes duft. Han knurrede lavt, og smilte bredt, han var tydelighvis tilfreds med sin aften. Han kom så til at tænke på blode ned af hans hage, og hans brystkasse. Han rullede sine øjne en smule, og fik fjerne blodet omkring hans hage med hans lange tunge, og lukkede så sin frakke, så blodet på hans brystkasse heller ikke kunne ses. Han tog så sin hætte, og hev den over sit hoved. Nu ventede han bare på Ashe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 13:05

Hvad laver jeg her? Hvad laver jeg her? Hvad fanden i helvede laver jeg dog her?!

Det var sådan set de eneste tanker, som Ashe havde ladt køre igennem hovedet i den tid op til at hun havde bevæget sig imod dette mødested. Mødested.. heh. Hun skulle mødes med vampyren fra sidste aften og guderne måtte vide hvordan hun havde samlet nok mod til at mødes med denne skabning igen. Egentlig havde hun bare tænkt sig at ha blevet væk og ladt som om det ikke var sket, men hun havde ikke kendskab nok til vampyrernes opsporingsevner, for ikke at tale om stædighed og hang til at lade mandlen smutte om den mindste svigt på lydighed. Ashe gav et opgivende suk fra sig idet hun kiggede imod sin håndflade, hvor hun med en rød kuglepen havde sat en note om hvordan hun fandt hen til stedet igen. Ganske vidst havde hun været nød til at gå forbi gaden fra i går et par gange først, men havde nu endelig fundet frem til det sted som... 'Vlademir' havde udpeget. Det var 'Vlademir' han havde kaldt sig selv, ikke? Ashe rullede med øjnene af sig selv.

Hvad laver jeg dog her?

De brune øjne begyndte nu at bevæge sig lidt imod siderne og søgte automatisk de steder hvor hun mente en vampyr ville elske at gøre sin skræmmende entre fra. Mørke væsener havde altid en forkærlighed for deres entreer efter hvad hun havde set indtil videre. Enten slog de et eller andet ihjel eller osse... nej vent.. den første dækkede det vidst mere end rigeligt. Ashe vrængede et øjeblik inden hun opgav sin søgen på oplysning i den mørke gade. Hun stoppede stille op da hun syntes at ha fundet et sted der havde et bredt udsyn over det område han havde udpeget aftenen før. Stod hun alligevel det forkerte sted, var sandsynligheden for at det var inden for hendes syns rækkevidde betydeligt større.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 13:26

Vladimir trak vejret dybt, og fangede nemt Ashes duft, og kunne lugte hun var i nærheden. Han kiggede kort rundt, og så hende så stå næsten hvor han havd eudpeget.. Helt fortabt, var den lille stakkel heller ikke.. Vladimir observerede hende kort, og beundrede hendes mod. Han ville have elsket at opsøge hende, og så straffe hende for at have blevet væk.. Men denne 'Ashe' havde tydeligvis mere mod, og mere fornuft, end han havde regnet med.. Måske var hans valg af 'spion' ikke helt et skud i tågen, alligevel? Vladimir hoppede ud i midten af hendes synsvinkel, og kiggede imod hende, med hans kolde hvide øjne. Hans hætte dækkede dog over hans ansigt, og hans frakke over hans brystkasse, så hans sanne vansirede udseende, var indtilvidre, gemt væk. Han nikkede så til hans side, som et hint at hun skulle komme med, men sagde det også, for at være sikker på, at han fik hende revet ud af hendes plads.
"Kom.." Hans stemme var lige så hæs, som den havde være helle tiden, og han beyndte at gå imod lejlighedes komplekset. Han stoppede ikke for at se om Ashe fulgte med, men han lugtede sig frem til det. Og hvis hun ikke gjorde, måtte han jo bare tilbage, og sætte, 'skub' i tingende. Rgnen havde gjord hans frakkes stoff mørkere end normalt, og hans mørke skikkelse skar igennem mørket, med et raskt trav.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 13:35

Meget rigtigt... AAaaaalt for rigtigt gjorde vampyren en entre der fik hjertet til at løbe op i halsen på Ashe. Hun klemte hænderne sammen og gjorde kort overraskede øjne, men mere reaktion på at være skræmt var ikke til at se. En kort rysten gled over hendes hænder imens hun i hovedet gav sig selv ret i at man aldrig kunne sætte en direkte plads for disse omgangskredse.. Var der ikke nogen der brugte fortåget mere? Hun lod øjnene lægge lidt på ham med sammenbidte læber for kort at bekræfte at det altså var ham. Hans stemme gjorde udslaget og hun begyndte nærmest på kommando at følge ham.. for en gangs skyld med hans ryg imod hende i stedet for omvendt. En kold brise blev indåndet af Ashe, som en gasformet forebyggelse.. Et sug af mod måske? Nah .. dog ikke.
Hendes første trin var hurtige for lige at falde på en god afstand. Godt to til tre meter. Hun havde stadig fået mere end rigeligt nærhed fra denne aftenen førhen. Som kaldt fra himlen begyndte det lille V-formede ar at prikke imod hendes hud efterhånden som hendes tanker gled hen over emnet. Et spørgsmål om koncentration måske?

Lommerne i hendes jakke var hule.. bortset fra den enkelte lille nøglering til diverse ting. Egentlig var der kun to nøgler der indblandet, støbt til en rundslæben ametyst. Det var osse ligemeget. Hovedsagen var at hun ingen liste havde skrevet til ham. Hun havde i en del timer siddet med en blyant i hånden og set på et stykke brevpapir med en stædig mine. Hun vidste hvad hun ville have og havde ingen brug for en liste dertil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 13:57

Vladimir var ikke interesseret i at skræmme Ashe denne nat.. Denne nat, var det ham, som var til rådighed for hende.. Dette havde han lovet.. Hvad hun ville be om, ville han huske, og skaffe hende, så hurtigt at han kunne.. Vladimir holdt de løfter han lavede, og dette løfte, gjorde ham, til hendes, denne nat.. Men kun denne ene..
Vladimir ledte imod et mindre samling af lejligheder, med støre lejligheder, end dem der var ved de andre områder, og i enden af denne samling, var der et kontor, som Vladimir gik imod. Da han var kommet hen til døren, gik han med det samme ind, og gik directe til disken, hvor han ventede på en til at en ville hjælpe ham. Han udvidste en del tålmodighed, hvilket han havde hft intet af, natten før. Der kom en medarbejder hen til ham, og skulle til at sige noget, men Vladimirs hæse stemme skar igennem, og stoppede hende.
"Nøgle.. Til lejlighed 12a.. Vladimir.. Rasputin.." Sagde han stille. Manden bag disken tog hurtigt en nøgle, og lagde på bordet foran Vladimir. Han var tydeligvis bange for Vladimir, hvilket passede ham fint.
"Den overtages.. Nu.. Af en ny lejer.. Samme pris.." Sagde han lavt. Manden skulle til at sige noget, men fik intet indført, i det Vladimir tog nøglen, med hans vansirede hænder, og manden blev tvunget til at synke en klump. Vladimir forlod så hurtigt stedet igen, og kiggede ned på Ashe fra trapperne.
"I morgen.. For du.. Skrevet under.. På overtagelse.. Af gammel.. Lejekontrakt.." Sagde han lavt, imens han stirede imod Ashe. Han afventede ikke svar, men gik ned fra trappen, og hen forbi lejlighederne, og endnu et dyster 'kom' blev smidt efter Ashe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:05

Ashe trippede lige så stille efter ham og holdt nærmest en konstant vagtsom mine imod hans nakke.. Bare for at tage imod muligheden for at holde øje med ham nu hvor hun kunne. Han var ikke en person hun ønskede ikke at vide hvor var hende fra tid til anden. Ashe kiggede imod siden og vrængede et øjeblik. Latterlig tanke. Hvorfor skulle hun pludselig til at lege vagtsom natteravn? Hun rystede diskret på hovedet af sig selv og kiggede atter imod Vlademirs ryg med et mere afklaret udtryk. Hun tyede tilogmed til at så let imod himlen et øjeblik. Den lette stødregn havde for længst lagt et mørkere lag over hendes blonde hår og gjort det fugtige og det samme med den lyse hud. Hun lagde dog ikke noget i det. Hun havde altid godt kunnet lide regnen. Hun ville ærligt talt hellere fryse end at være skoldhed.

Hun vendte stille blikket ned igen da Vlademir besluttede sig for at gå ind i bygningen. Ashe placerede sig udenfor med et undrende blik der løb over bygningen som en elevator. Hun hævede et øjenbryn imens hun tænkte over hvordan denne vampyr egentlig boede. En samling billeder af ødelagte møbler og krakelerede badeværelser gled hen over nethinden og hun nikkede for sig selv imens hun stadig så imod de øverste dele af bygningen. Det var vel ikke meget skævt?
Vlademir kom ud og Ashe nedfældede atter et blik på ham, fulgte ham med øjnene og drejede atter om da han hidkaldte hende med sit lille 'kom'.
Er jeg nu blevet et kæledyr?
Ashe pustede kort en tot hår væk fra ansigtet imens hun stadig fulgte vampyren. Det hele virkede et øjeblik ikke helt så håbløst eller hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:17

Vladimir gik ned forbi de flere lejligheds bygninger, og stoppede ved en af de laveste, hvor han kiggede over sin skulder for at se om Ashe stadigt var efter ham. Han nikkede så kort, og gik forbi en trappe, og hen til den dør som der stod 12a ved. Han tog nøglen op, og lod den glide i nøglehuldet, og fik døren op, og gik derefter ind. Han stoppede inde i en stue, og betragtede lejligheden. Det var en fire værelset, og med eget bad, og eget køkken. Han kiggede så tilbage på Ashe, og holdt en hånd imod stuen, næsten respektabelt, og bukkede halvt.
"Dette.. Er hvad.. Jeg indtil.. Vidre.. Kan tilbyde dig... Hvis.. DU viser dig.. At være.. Til stor hjælp.. Og.. At du opføre dig pænt... Vil jeg kunne.. Snakke.. Med flere kontakter.. Og nemt.. Skaffe dig.. Et støre, og.. Bedre sted.." Fortalte han, og gik så til siden så Ashe havde plads til at se stedet, og han lagde sine hænder foran sig, og stod nu bare der og ventede. Hans vejrtrækning var lav og rolig, han havde i nat ingen problemer med hans sult.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:26

Ashe fulgte ham og veg kort blikket da han vendte sine egne øjne imod hende. Øjenkontakt.. Ikke hendes bedste ven. Hun rettede dog igen blikket imod ham da han åbnede op til lejligheden. Hendes nysgerrighed var vækket og hun fulgte stille med ham ind med et observant glimt i de mørke øjne. Hun lod ham tale og bevægede sig dernæst en smule ind i lejligheden og så sig om. Det var noget anderledes end den bedsitter hun havde i vestbyen. Et distræt smil plantede sig over hendes smalle læber inden hun nikkede. Burde hun måske sige ham hvad hun havde gjort af overvejelser?
Ashe bevægede kort en hånd igennem hårkanten og vendte sig halvt imod ham. Denne gang en smule smilende imod ham. Tjah. Hun burde nok. Hun vendte sig da helt imod ham og rømmede sig lidt imens hun foldede hænderne foran sig og lod dem hvile imod hendes lår.
"Du behøver ikke tænke på videre udvikling af min betaling." sagde hun så og lod et blik glide igennem lokalet. Endnu et lille smil kom til syne. "Jeg har tænkt over tingene og gjort op for mig selv at jeg ikke behøver videre luksus. Luksus gør en doven og jeg er i stand til at udvikle mine omgivelser på min egen måde." sagde hun så og vendte igen blikket imod ham. "Det her er betaling nok." Et glimt af beslutsomhed dominerede et øjeblik de mørke øjne, hvor pupillen blot var en nærmest usynlig silhuet imod den runde pupil.
"Det betyder dog ikke at jeg ikke har tænkt mig at arbejde for det.. Det har jeg bestemt.." hendes blik faldt til siden.. igen vigende fra hans egne øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:41

Vladimir lyttede til Ashe, og nikkede ved få af hendes ord. Han smilede bredt, og bukkede så en smule, med den ene hånd på maven, og en arm ud til siden.
"Det.. Bestemmer.. Du.." Sagde han, og rankte så hans ryg igen, og kiggede ned på Ashe, med et undersøgende blik.
"Nej.. Det.. Ville jeg.. SÅ sandelig.. Heller ikke håbe... For din egen.. Skyld.." Sagde han, som kommentar til, at hun havde tænkt sig at arbejde for det. Han lagde så sine hænder bag på sin talje, og gik tæt forbi Ashe, og kiggede omkring i lejligheden.
"Der.. Er allerede.. Mange.. Ting.. Som jeg selv.. Ingen nytte, ville have.. Af.. Men jeg har set.. De.. Moderne.. Lejligheder.. Og i forhold.. Til dem.. Er denne... Tom..." Han stoppede så, og kiggede imod Ashe, med hans gennemskærende øjne. Selvom at de var matte, og på ingen måde lyste, kunne man stadigt kun tyde dem, som det eneste, fra bag hans hætte. Han sparrede hende for hans udseende denne aften.. Hun var en investering.. EN han ikke ville skræmme væk længere.. Og i aften, var trodsalt stadigt hendes..
"Har du.. Fundet ting.. Som du vil have? Og.. Hvilke?" Spurgte han så endelig, og rankte sin ryg, næsten som en vagt, der afventede ordrer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 14:53

Ashe lyttede og skævede stille til ham. Hendes smil var forstummet til noget mere observerende og tilstedeværende. Hun lod blikket glide let hen over stedet endnu engang da han bemærkede det sidste. Tomt? Som sagt havde hun ingen liste skrevet ned og ikke mange ting haft i hovedet. Hvorfor skulle man savne noget man ikke havde haft før? Hun vendte ham langsomt ryggen og placerede begge hænder foldet på ryggen imens hun bevægede sig lidt rundt i rummene.. betragtede genstandene hver især og fandt ærligt talt ikke de store mangler fra hendes egen side. Hun sagde ikke noget i den periode og da hun havde bevæget sig lejligheden igennem, gik hun atter imod Vlademir og stoppede op få meter fra ham og lagde igen hovedet lidt på skrå, hvor det blonde hår udskilte sig fra den hvide jakkes krave.
Hun brugte få sekunder til at tænke i og kom kun på ganske basale ting... for hende var de ialfald basale.
"Bøger." sagde hun så og bevægede kort sin højre hånd over halsen. "Romaner og faglitterære. Gåder og digte." sagde hun og smilede let da hun syntes at ha gjort udtryk for sin brede smag indenfor det nedskrevne. Hun trak dernæst på skuldrene og fjernede igen hånden fra sin hals.
"Hvad jeg ellers får lyst til, kan jeg sagtens skaffe mig selv." sagde hun. Igen et blik af uafhængighed. Luksus gjorde dig doven. Ville hun ha yderligere luksuøse goder, ville hun selv sørge for at indbringe det.. Trods alt var at 'se' ikke det vilde og hårdeste job i sig selv, så noget ved siden af kunne hun sagtens holde til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 20:08

Vladimir fulgte Ashe med øjnene og sukkede inde i sigselv. Han regnede med at hun ville komme op med en kæmpe liste af ting, der ville tage ham flere uger at skaffe. Da hun kom tilbage, rejste han et øjnbryn, da hun skulle til at starte, og det eneste der kom, var 'bøger' Vladimir rejste begge sine øjnbryn og så overrasket ud. Han kneb så sine øjne sammen, og kiggede rundt. Bøger? En på hendes alder.. Som faktisk ønskede sig bøger, og ikke noget af alt det, smarte, som folk havde i disse dage. Han nikkede så et par gange, og gik hen imod det ene vindue, i stuen hvor han stod.
"Bøger? Hmh.. Det.. Var ikke.. Det helt.. Store.. Hm.. Det, passer mig fint.. Jeg.. VIl skaffe dig.. Nogen bøger.. I morgen.. Efter det.. Vil du.. Få betaling.. For hver.. Info.. Du giver... Lejligheden.. Er betalt.. Og du.. Vil kunne bo her så.. Længe du vil.." Fortalte han med sin dybe ru, og dystre stemme.
"Men.." Sagde han og pegede på Ashe med den ene pegefinger. "Du.. Kan ikke forlange.. Noget.. Af mig igen.. Dette.. Var den eneste gang.. Du.. Kan forlange.. Hvis du laver.. Et godt.. Stykke arbejde... Kan du.. Altid.. Spørge.. Om ting..." Han lod sin finger falde halvvejs i sætningen, men han så stadigt på hende med en stræng mine. "Så.. Er du sikker.. På.. At bøger.. Er alt?" Spurgte han så, og holdt sine arme lidt ud til hans sider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 22:09

Ashe betragtede ham stille og mærkede et øjeblik efter om den egentlige frygt for ham var ved at dø hen. Hun konkluderede at der var en rest af ærefrygt i hende selv i dette øjeblik, men hun frygtede ikke at han pludselig ville flå hendes nakke op. Ville han det, havde han vel allerede gjort det, ikke? Hun kløede sig kort i nakken imens hun lyttede til Vlads kommentar. Hun anstrengte sig kort for ikke at komme til at smile lidt af ham. Det lød næsten som om han gerne ville ha en længere liste af hende. Hun nikkede til sidst og lod endelig smilet komme lidt frem.. det var dog langt fra så stort som hun kunne formå.
"Bøger er alt jeg har brug for. Finder jeg på andet, vil jeg helst selv stå for det." sagde hun og vippede hovedet atter en gang i et nik. Smilet døde hen imens hendes tanker gled hen over selve jobbet. Hvad ønskede han mon direkte af oplysninger? Navne? beliggenheder? Måske skulle man ta' chancen og se om denne modstandsbevægelse var noget der kunne være tilgængeligt for hende selv.. Dog.. etikken ville dø og hendes moral ville sikkert smuldre af det.
Hun så sig stille om.. betragtede stedet hvori hun nu kunne bo. Var det det værd, og hvad ville der mon ske med dem hun indberettede..?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 9:58

Vladimir nikkede langsomt, og opserverede Ashe. Vladimir ville egentligt godt vide hvad hun tænkte. Men det var tanker, til en anden dag. I dag handlede om at få givet hans nye.. 'Investering'... Et sted at bo.. Han kiggede kort rundt, og så tilbage på Ashe. Hans kolde øjne undersøgte endnu engang Ashe, og et bredt smil gled over hans ansigt, og han nikkede en enkelt gang.
"Så.. Vil jeg.. Skaffe dig, bøger.." Sagde han, og hans ansigt blev så seriøst, og hans døde øjne, stirede nu, næsten skærende, på Ashe, og han pegede på hende.
"Men husk... Dette er ikke et luksus.. Hygge.. Ophold.. Du skal huske.. At arbejde.. For din... 'løn'.. Selvfølgelig.. Vil du også.. Skulle skaffe.. Et arbejde.. Men det.. Er dit problem.. Så længe.. Du husker.. At undersøge denne.. 'Modstandsbevægelse'... Jeg vil komme.. På denne dag.. En gang.. Om ugen... Hvis du ingen.. Form.. For oplysninger har.. Vil jeg.. Minde dig om.. Hvem du.. Arbejder for..." Sagde han, og knurrede lavt. Han havde forkælt Ashe nok nu, nu ville han være sikker på, at hun huskede hvad hun egentligt havde fået sine stakkels hænder, bundet ind i.. Han tog ikke blikket fra hende, og afventede en eller anden form for svar, eller konstatering, om at hun forstod ham, imens hans skarpe klo stadigt pegede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 17:30

Ashe bevægede armene om bag på ryggen og lod blikket glide lidt væk fra Vlad imens han endnu engang forsikrede hende om hendes plads i dette 'forhold' .. Hun sukkede kort opgivende, da hun fandt sig selv ret indforstået. Hun rettede sig dog op, så på ham og nikkede med et stille "javel". Igen dukkede tankerne om modstandsbevægelsen op og hvordan hun skulle komme frem til dem.. Sådan nogle foretagende var vel hellige for deres medlemme? .. Hun havde dog et enkelt spor, ikke? Denne Samuel var vel den første hun skulle opsnuse. Det burde ikke være et kæmpe problem, vel? Det slog hende atter.. ville hun få menneskeliv på samvittigheden? Hun betragtede tavst Vlad i en tid, hvorefter hans replik om at 'tale med dem' kom frem som et ekko i hendes sind. Hvad foregik der overhovedet i dennes hoved?

//Sorry.. blev kort.. lack of krea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 18:33

Vladimir nikkede en enkelt gang til hendes 'javel', og kiggede kort ned af hende. Et smil forbandede, hans ellers kolde blik, og han følte sig helt stolt.. Af sig selv... For, at dette rent faktisk havde lykkedes.. Også selvom han havde været tæt ved at tage hende som mad den anden aften. Heldigt for hende, at Vladimir så nytte i hende.. Hvis han ikke havde, eller hvis at hun havde sagt nej den anden aften, så havde Vladimirs sult taget over, og Ashe ville ikke have fået meget tid i Terre, inden at hun blev en af byens stakkels ofre.
Vladimir gik så hen imod Ashe, og helt tæt op af hende, imens han kiggede ned på hende med et indbidene blik. Han gik så langsomt omkring hende, imens en af hans klør langsomt bredte sig ud fra hans finger, og han skubbede Ashes hår til siden, og observerede hendes ar. Han nikkede en enkelt gang, i det han så at det stadigt ville foblive i en del tid. Han gik så resten af vejen rundt om hende, og imod hendes vindue, og kiggede ud. Han kiggede sig langsomt over skulderen, og lod sine øjne hvile på Ashe.
"Du.. Har.. Forstået.. Alt... Ikke?" Spurgte han lavt, og fortsatte med at stire imod hende. Han ville være absolute sikker på, at hun forstod hvor hun stod. Hun ville ikke have lyst til at glemme hendes arbejde for Vlad.. Lige meget hvad der ville ske.. Så nu ville Vladimir forsikre sig en sidste gang, at hun var helt inforstået med det helle.. For hendes egen skyld..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Due Payment. //Privat - Ashe// Empty Sv: Due Payment. //Privat - Ashe//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum