Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En stor druktur //Rose\\ - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En stor druktur //Rose\\

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En stor druktur //Rose\\ - Page 2 Empty Sv: En stor druktur //Rose\\

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 15:46

Red grinte stille "haha, jeg tager ikke skade af din gift" hun rejste sig op og så på ham medens hun tørte sig om munden "ok? hvorfor er du bange for mig, det er jo bare lille rose's krop" sagde hun så og gik hen til ham og videre så de stod op af en mur "årh...du er virkelig bange"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 15:53

"Hold dig fra mig vanskabning!" han skubbede hende væk med begge hænder. "Den mand fortjente ikke at dø på den måde!". han hævede sin stemme mere og mere og var faktisk hved at være ret hidsig. "Jeg ville kun såre ham og gøre ham syg, du slog ham ihjel i koldt blod" Han knyttede sine små hænder og han kunne mærke vreden boble i ham som en vulkan der er hved at gå i udbrud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 15:55

Red så på ham og lagde hovedet på skrå "hmm hellere dø en hurtig død end at lide...så ja du er faktisk monsteret her" sagde hun så og så på ham med ligeglade øjne "og ja du loggede den sultne vampyr frem ved at få hans blod til at vælte ud af ham" hun smilte venligt "så...lille druk mås...er du sikker på du ikke er monsteret selv`?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 16:01

Spe kiggede på hende *jeg er intet monster jeg... jeg.... suk hun har ret, men det var jo ikke for at slå idioten ihjel, han ville jo ikke dø af det... ville han? Han stod og så rasende på hende hans øjne lynede af vrede, al sprutten var nok med til at situationen ikke blev bedere. Spike sprang frem mnod hende og slyngede højre hånd mod hendes hoved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 16:03

red grinte stille og tog fat i hans hånd "skal vi danse" og drejede rundt og fik ham tilbage mod væggen hvor hun så stod tæt ind til ham "årh...er det ikke bare sjovt at lege, men måske det bliver udviklet til noget tilfredstillende i stedet for" hun smilte frækt til ham og blinkede en gang "du er jo fuld alligevel"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 16:13

Spike blev mere tosset og han bed Roses hånd da hun tog fat i ham, han bed til så hårdt han kunne og blodet begyndte at løbe ud af hans mundvig. Han stoppede og kiggede på hende med store øjne da hun begyndte at snakke frækt til ham. "ER du da helt tosset" han prøvede at bakke væk men muren bag ham stoppede hans forsøg på at komme væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 16:17

Red følte så meget smerte i sin hånd at hun lod rose komme frem så øjnene blev skiftet tilbage til at være det blå som dominans.
rose åbnede munden lidt og spærrede øjnene op i smerte, og hun skreg lige så meget dog holdte hun sig så for munden ".............De....det...gør..ondt...spike"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 16:30

Spike var skregslagen og skubbede hende væk og løb over mod en gyde for at gemme sig. *hun er jo skør... endu værre end mig!* han gemte sig baghved et par containere. *hvis hun vil have mig skal hun kæmpe for det.* stemmer i bagenden af hans hoved roste og klappede af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 4 Dec 2010 - 16:33

Rose lå på knæ nede på jorden og holdte sin blødende hånd ind til sig "....det gør ondt" tårerne væltede ud af hendes øjne, og ned ad hendes kinder, og hun virkede meget svag nu... som en lille pige i mørket

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 16:19

Spike stod bare og kiggede ned på pigen med store øjne *hun er flere personer.... i en!* han stod der i et øjeblik før han satte sig på knæ hos hende. "Det... det.... jeg var meget bange undskyld" han var der bare og kløede sig i nakken, han var usikker på hvad han nu skulle gøre og følte sig lidt hjælpeløs.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum