Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Another memory(Cricker)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Another memory(Cricker)
Tid: Omkring klokken 17:00.
Dato: 23. november, en tirsdag.
Omgivelser: Nadine og skovens dyr, måske mere end bare det?
Vejr: Stille vind og klar himmel.
En latter kunne høres gennem skoven da en pige begav sig videre ind i skoven, et sted hvor hun havde en stor mulighed for at finde et offer, hun var sulten, hendes øjne var mørke røde med et strejf af den sorte farve, hun var en speciel vampyr, hvis kjole blafrede med i vinden, som havde en flot v udskæring ved sine bryster, en meget flot kjole som passede til hendes figur. Hun havde sat sit smukke og lange sort hår op i en flot hestehale, med noget pandehår ned foran øjnene. Hendes navn var Nadine, hun var en ny vampyr i området og alligevel var hun ikke bange for hvad der skulle ske med hende, hvad var der at frygte når hun havde set døden i øjnene? Det værste var vel hvis hun fik øjenkontakt med nogen som kunne gå hen og få kontrollen over hende, som sin egen lille frøken slave, som hun ikke ville udsættes for, ellers havde hun intet at frygte. Der var ingen som var hende nær lige nu, og ingen kendte hende?
Gæst- Gæst
Sv: Another memory(Cricker)
Gæst- Gæst
Et lydløst suk undslap fra hendes læber inden at hun satte sig ned på jorden, og trak sine ben ind til sig. Hun kunne ikke få øje på et offer og smage dets blod, hun prøvede på at slappe af og jo mere hun gjorde det, blev hendes øjne mere mørke i stedet for den røde farve.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Af ren nysgerrighed og med en klar og lidt blidt stemme spurgte hun:
"Hvem er du?", imens at hun gik hen imod ham og lagde sit hoved en smule på skrå.. hun lod sin tungespids glide ud at slikke ved sin underlæbe, imens at lysten til blod endnu engang steg i hende, og hendes øjne blev røde, hun gik tættere på ham, selvom han ikke havde svaret på hendes spørgsmål. Nadine var nogen gange fremme i skoene, fordi hun fik lysten til at smage denne eksemplar af en races blod. Hun lagde sin ene hånd op på hans skulder og sendte et mindre uskyldigt smil, "..Må jeg smage dit blod?" spurgte hun stille med en lurende hvisken mod hans øre, inden at hun slikkede ham ned af halsen for at blod gøre hans hud.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tror ikke du vil kunne finde på det.." sagde hun og kiggede ned i jorden, hun sukkede lydløst, hun ville stadig smage hans blod, det ville hun med alle som hun kom til at møde på sin vej, blod var som en slags hobby for hende, noget hun bare ikke kunne undvære. Hun elskede at mærke noget blod strømme ind i hendes mund.. det velsmagende blod.. om det så var levende eller dødt blod. Hun rejste sig stille op og rettede på sin sorte kjole, og kiggede lidt hen på ham.
"Så må du hygge dig.." sagde hun og bed sig noget hårdt i læben, imens at hun begyndte at gå ud af skoven, hun kunne ikke se hvad hun skulle blive her for, medmindre at manden selv vidste hende noget gestus.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tror alligevel ikke at en som dig..kunne finde på at skade mig.. da det ser ud til at du har meget godhed i dig..", efter det kom ud fra hendes mund gik hun hen til ham igen og fugtede let sine læber, "Har jeg ikke ret?" spurgte hun med et glimt i øjet, imens at hun så på ham, et lille grin undslap fra hendes læber, inden at hun rømmede sig, kørte sin ene hånd igennem sit lange sorte hår, "Hm..hvad laver du ellers her?" spurgte hun af ren nysgerrighed, selvom det ikke interesserede hende så meget, men nu hvor at hun måtte blive ville hun også sætte en samtale i gang.. hun betragtede ham lidt imens.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun lænede sig hen mod ham og lod deres læber ramme hinanden, da hun ville drille ham lidt og samtidig lære ham noget, at det var dumt af ham og hade et væsen så meget som hun var en del af. Nadine lod sin tungespids glide ud at strejfe ved hans underlæbe inden at hun masserede hans læber mod sine i en blid bevægelse og kyssede ham, dog kort, da hun trak sig lidt tilbage efter det og sendte et uskyldigt smil, imens at hun lod sin hånd glide ned til hans brystkasse, hun bed sig i læben før at hun med en alvorlig stemme sagde:
"Vampyrer kan også finde ud af andet end bare at dræbe", hun kiggede lidt ned på jorden inden at hun kiggede på ham, og ventede på hans reaktion, hun var parat til hvis at han ville gå til angreb, da hun ikke ville ende med at dø.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Lige meget hvad hun gjorde så ville han ikke tage imod det, ikke engang hvis hun overfaldt ham eller gjorde noget vildere end det? Hun sukkede lydløst og trak svagt på skulderen uden at hun så sig tilbage.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vil du ikke..nok høre på mig?" spurgte hun og sukkede lydløst, imens at hun prøvede på at komme i en samtale med ham igen, og håbede på at han ville svare hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nadine fjernede sin hånd igen og førte sin hånd op mod sine læber og bed sig fast i hendes eget håndled end til at der begyndte at falde lidt blod ud, et suk undslap fra hendes læber, "Kan vel heller ikke tvinge dig til at stole på mig" sagde hun stille og lagde sin hånd op mod hans hals igen på et af de vampyr bid som han havde, så hendes blod ramte vampyr bidet. Hun lukkede sine øjne og der gik ikke lang tid før at det begyndte at heale og forsvinde, det gjorde måske lidt ondt på ham, hun vidste det ikke, da hun ikke rigtig havde brugt det, hun havde holdt det som sin egen lille hemmelighed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men behøver ikke et tak.. kun.." sagde hun stille og bed sig letter forførisk i underlæben inden at hun lagde sin ene pegefinger på sin underlæbe. Og hun håbede på at han ville indse hvad det var hun ville.. at han skulle give hende et kys. Det ville hun blive taknemmelig over. Hun sendte et lille smil.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det må du jo finde ud af.." kom der ud fra hendes mund og hun trak svagt på skulderen, imens at hun lod sin tungespids glide ud at strejfe ved sin underlæbe, og kiggede lidt på ham igen, "Jeg må vist også til at hjem..så" sagde hun stille og smilede lidt.
Selvom hun ikke havde noget hjem, kunne hun ikke tilbringe hele sit liv i skoven, hun ville hellere leve videre ude på gaderne i Terre. Nadine lukkede sine øjne lidt og sukkede lydløst, uden at hun vidste hvad hun mere skulle gøre. Han hadet virkelig vampyrer, måske var det bedst af hende og gå sin vej?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nadine lod hendes læber ramme hans og lod sin hånd glide ned at tage fat ved hans hage, imens at hun masserede lidt hans læber inden at hun kyssede ham blidt.. "Du..burde ikke hade..vampyrer så meget.." sagde hun lavt mod hans læber.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"..Det..var..fint" sagde hun og smilede lidt, hun lagde også sin anden hånd på hans brystkasse, "..Der er forskellige vampyrer i området.. nogen som slet ikke kan beherske sig selv.. og nogen som har venligheden i sig selv.. som om at deres sjæl ikke er drevet væk endnu" sagde hun og et nydende suk drog gennem hendes næse.
"Jeg ved ikke hvad for en slags vampyr jeg er endnu.. da jeg stadig er en nyfødt vampyr.. jeg kan.. blive trukket hen i begge retninger.. og det kommer an på hvem jeg møder, men jeg syntes ikke at jeg skal..bruge mine kræfter på at skade dig..?" sagde hun og fortrak sine mundvige i et skævt smil.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» A forgotten memory
» That memory though :3 - Angelinas fravær
» Memory Is A Wonderful Thing //Andrija//\\Privat\\
» The first place? - Cricker
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus