Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Another memory(Cricker)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Another memory(Cricker)
Gæst- Gæst
Hun knep sine øjne lidt sammen da han krammede hende ind til sig.. nok det første af en form for kram hun havde fået i sit liv efter at hun var blevet forvandlet til en vampyr, et lille smil formede sig på hendes læber, "Nogen gange kan jeg heller ikke beherske mig selv.. det.." mumlede hun tænkende og så op på ham..
"Kommer an på så meget.. men jeg gør dig ikke noget" sagde hun stille og nikkede som bekræftelse på at hun mente det som hun sagde. Nadine holdte på sine ord. Hun var ikke en som bare forrådte alle og enhver.. Et eller andet sted var hun vel en trofast..vampyr? Hun fniste lidt ved tanken og rystede kort på hovedet.
"Hm..gør hvad du lyst til.." sagde hun forsigtigt med et skævt smil som et svar på hans spørgsmål om han skyldte hende et kys eller noget andet. Det måtte han helt..selv bestemme. Nadine var ikke bundet til nogen endnu og hun vidste ikke om hun ville møde kærligheden når hun havde et koldt hjerte som ikke bankede.. Det ville tiden vise. Nadine glippede lidt med sine øjne, "..Heldigvis er der ikke nogen i skoven..udover os.." smilede hun skævt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Ved det ikke.. det var bare mit svar på dit spørgsmål" sagde hun letter tænkende og smilede lidt, hun tænkte ikke rigtig over noget.
Hun tog stille fat i hans hånd og kiggede lidt på den, som om at hun fandt det interessant.
"Hvad tænker du på?" spurgte hun stille og lod sin ene finger glide hen over Crickers håndflade. Hun lagde sit hoved ned på hans skulder og sukkede lydløst, ikke fordi der var noget som irriterede hende, det var ved at blive en af hendes dårlige vaner. Hun trak sine ben ind til sig og lagde hans hånd på sit ene knæ og kiggede på ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du var ivrig efter at vide det?" spurgte hun og undslap et lille grin, imens at hun lænede sig lidt mod ham og lagde sin ene hånd på hans skulder, deres læber var få mm. fra hinanden, "Men..jeg siger aldrig rigtig..noget om det mennesker kalder for følelser..da det kan gøre en svag" sagde hun lavt og hendes læber rørte lidt hans imens at hun snakkede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Knyttede sine hænder ind mod trøjen, Nadine ville dog ikke rive den af ham som sådan, hun smilede indvendigt og havde overhovedet ikke regnet med det, hun troede inderst inde at han ville skubbe hende væk. "Mh.." mumlede hun lavt af nydelse.. imens at hun fortsat deltog i tungelegen.
Gæst- Gæst
Efter noget tid med snaveri kiggede han på hende. "Så tror jeg også at jeg har betalt det tilbage jeg skylder" Sagde han med et smil. Han kiggede på hende. "Men jeg ved ikke om vi skal blive ved" Sagde han og grinede lidt, hun var jo vampyr, så hun havde vel ikke de der følelser, eller havde hun? Cricker var ikke helt sikker på hvordan det var med en ny vampyr, havde de stadig følelser eller sådan noget? Det var ikke noget han tænkte længe over, han kiggede stadig på hende med det samme venlige smil som han altid havde givet hende.
Gæst- Gæst
"Vi har jo allerede..brudt..naturens..love?" sagde hun og fniste lavt, imens at hun betragtede ham og afventede hans reaktion. "Eller skal vi stoppe?" spurgte hun og lagde sit hoved en smule på skrå.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så du behøver ikke at sige noget inden for det..jeg forstår" gentog hun nærmest fra det første som hun havde sagt.
Hun sendte et lille smil. "Vil du lære..mig noget om dæmoner..? så jeg er klar til hvis en ond dæmon..skulle gå til angreb på mig?" spurgte hun med en blid stemme, hun ville gerne lære noget mere om dæmoner, inden at hun endte i en kamp med en, Nadine ville gerne lære at kunne finde deres svageste punkt.. og det var nok smartest af hende at spørge en dæmon til råds... hvis dæmonen selv ville hjælpe hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jamen.. en ild dæmon er fra din egen race?" sagde hun noget forvirret, da han sagde at det også var hans svaghed, hun forstod det ikke rigtigt. Hun kiggede på ham, dog uden at kigge direkte ind i hans øjne. "Glem det jeg sagde til sidst.." mumlede hun og rystede kort på hovedet, da hun nu godt forstod det efter at hun tænkte tilbage på at han var en jord dæmon.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun kiggede lidt ned på sine fødder, inden at hun ville forlade skoven, ville hun finde en eller anden sø eller et sted hvor der var noget vand.. så hun kunne få vasket sine fødder, da hun jo ikke gik med sko. Og hendes fødder ville blive beskidte på et tidspunkt, også skulle hun også få dem vasket, som et hvert andet levende eller dødt væsen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Inderst inde..ved vi jo godt at vi ikke kan stole på nogen..selvom vi gerne..vil" sagde hun mere eller mindre forsigtigt. "Men et eller andet sted..så vil vi altid blive såret, når vi kommer til at stole på nogen..ikke?" sagde hun og fjernede sin finger, inden at hun kyssede ham blidt på hans ene mundvige. Nadine ville ikke gøre ham sur, men lige nu turde hun ikke at stole på nogen lige foreløbig, da hun var blevet snydt før.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Eller?" spurgte hun tænkende imens at hun så på ham og holdte stadig fast i hans hænder. Nadine vidste ikke om hun kunne stole på ham,
hun var vel bare bange for hvis det bare var et forræderi. Da hun ikke ville ud for det igen. Hun smilede lidt, imens at hun blot betragtede ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» A forgotten memory
» That memory though :3 - Angelinas fravær
» Memory Is A Wonderful Thing //Andrija//\\Privat\\
» The first place? - Cricker
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift