Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 19:50

S ~ Skoven?
T ~ Aften, solnedgang.
O ~ Træer, træer og flere træer.
V ~ Dejlig sommeraften.
P ~ orte gemacher med en nederdel til det nederste af lårerne og en lidt stram hvid top.

Keela gik igennem skoven, hun var på sin daglige gåtur og vejret var dejligt for det. Hun frøs ikk det mindste, selvom der kom en enkelt lille kølig brise nogle gange. Hun smielde let og nød den når den kom frem de få gange. Hun stoppede ved et træ og hoppede op i det. Hun smilede let og sad roligt i det. Hun svang lidt med sine ben og slappede roligt af oppe i dens grene. Hun kiggede rundt for at se om der måske var noget. Hun sukkede let, nej... Men det var vel ikk til at bebrejde, mange var hjemme fordi det var aften og spisetid. Hun sukkede let og støttede sig ind til træets stamme. Hun kiggede op på den let skyede himmel, "Hvis det regner bliver jeg sur..." sagde hun til sig selv. Hun kiggede ned på jorden og smilede let, der var lidt langt ned. Så hun måtte bare håbe hun ikk ville falde ned fra træet. Hunkiggede på sit tøj og smilede let, "Ny stil Keela?" spurgte hun sig selv og grinede lidt. Hun havde en vane med at skifte fuldkommen stil så de passede med årstiderne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:08

"en ung mand i en lang hvid gåbe med en guld og sølv striber skråt ned og med en hættte der gik ned til hans mun så munden så kun ville kunne ses. Koishite er navnet og han er ganske rigtigt vampyr og hans aura afsløre ham og det er aften så hans øjne er ræde som betyder AFTENSMAD. Han gik langsomt ind langs skoven og sagde ingenting.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:11

Hun lugtede lidt og smielde let, *Vampyr.* tænkte hun glad og kiggede rundt. Hun rejste sig og hoppede fra træ til træ for at følge lugten af vampyren. Hun var let som en fjer og landede så blidt på grenene at man kanp opdagede hun var der. Hun stoppede og kiggede på vampyren. Han havde en kåbe på hovedet. Hun surmulede lidt, nu kunne hun jo ikk se hans ansigt! Hun vidste det var en dreng på den måde kroppen var bygget på. Hun satte sig på en gren og kiggede på ham. "Hej." sagde hun let til ham og kiggede. Hun havde dog skimtet nogle røde øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:16

Hans øjne endres hurtigere en 10 milisekunder til brune som betød at han var villig til at snakke "hey fremmede"sagde han og vedte hovedt mod personen "lugter jeg øhm animagus?"spurgte han så og smilede stille. Han teleproterede op på samme gren og sad bare ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:23

Hun så hans øjne blev brune på ingen tid. Hun smilede let, måske ville han hellere snakke end spise. Hun grinede let, "Jeg hedder Keela, ikk fremmede..." smilede hun og fik et lille chok da han kom frem ved hende. Hun var lige ved at falde, men fik dog sat sig til rette igen. Hun kiggede stille på ham, "Jep, jeg er animagus og du er vampyr." smilede hun. Hun kiggede rundt, men derefter på ham igen. "Jeg er som sagt Keela og du?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:29

"koishite og vagt for abbadon og af den stolete klan kolana som er en af verdens hurtigste vampyre"sagde han stille til hende og smilede "og jeg er stolt over at være en kolana da de er de fødte jægere og vis de støder på et yr ala animagus vil de ikke andgribe"sagde han og kiggede tomt ud i luften men fjernede ikke sin hætte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 20:34

Hun nikkede med et smil, "Jeg er en Uzumaki." sagde hun lidt glad. "Man kalder en spiral af elementerne vand, ild og vind for en uzumaki" sagde hun med et let smil. "Det passer megetgodt fordi vi er tre racer i min familie." sagde hun glad, "Varulv, animagus og vampyr." sagde hun glad. Hun kunne godt lide at tænke på den form for familie. Hun kiggede på ham, 2Du må gerne tage blod hvis det er, men ikk så meget at jeg dør af det." grinede hun lidt og kiggede på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:18

#vis jeg bider skal du vel ahve noget til gengel"spurgte han hende og kiggede bare på hende. Han fjernede langsomt hætten da solen var væk "åh dejligt"sagde han og et marmor hvidt ansigt kom frem og hans øjne var stadig brune.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:22

Hun kiggede roligt på ham og smilede. Hun rystede lidt på hovedet, 2Det er ok." sagde hun let. "Det er jo den måde du overlever på." sagde hun roligt og kiggede stille på ham. Hun smilede let, "Det tror jeg på når du er vampyr." sagde hun glad. Hun rystede dog lidt over det og krøllede sin krop lidt sammen. Det var jo lidt koldere når solen var væk. Hun gned sine arme lidt, hendes hud var normalt farve. Hun kiggede på hans brune øjne og smilede let, "Det er sjovt at du har brune øjne når du er vampyr." smilede hun let. Men hun havde jo ogs lilla øjne selv og det var heller ikk helt normal.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:25

"okay så"sagde han og lod sig kommer tættere på hende og ville ikke såre hende da hun var animagus og noiana ikke drak af dem ville han blive udsødt af klanen men han tog chancen. "Kan du så blotte din hals lidt"sagde han og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:28

Hun kiggede på ham, hun rødmede ldit over hvor tæt han kom på. Hun kravlede lidt ind af stammen, men blev lidt rolig da han sagdehun skulle blotte halsen. Hun nikkede let og fjernede sit hår fra den ene side af halsen. Hun blottede den, men var lidt bange for hvor ondt det nu ville gøre. Hun havde aldrig prøvet at blive bidt af en vampyr. Men hun var ikk bange for det, måske en smule men det var så lidt at man ikk kunne se det på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:33

an bed hende så og blev bare ved da han jo skulle have noget. Han lagde sin ene arm om hende og pressede hende let ind mod sig så han bedre kunne få fat i blodåren i hendes hals. Hans anden hånd var så fræk at den sneg sig op under hendes nederdel og kom rimelig højt op til hendes lår og tog fat der og overvejede at bide hende der i stedet for da der var meget blod der så han gav slip i halsen på hende og teleprotrede dem ned på jorden hvor han så svang nederdelen op over hende og bed hende så der istedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Ons 24 Nov 2010 - 21:44

Hun åbnede munden lidt da han bed hende, men sad stille. Hun mærkede sin krop blive presset mod hans og hun rødmede lidt. Hun rødmede mere da hun mærkede en hånd ved sit lår under sin nederdel. "Ne-nej... DU må ikk..." sagde hun og åbnede øjnene lidt. Hun kiggede på ham, hun følte sig lidt skræmt oer at han pressede hendes krop ind til hans og ogs rørte hendes lår. Hun mærkede han slap og åndede lidt ud. Hun troede det var slut, men han skulle bare bide et andet sted. Hun kiggede skræmt og skreg lavt da han bed hendes lår, "Nej! Det gør ondt Koi...!" Hun havde godt nok gemacher på, men det var vildt skræmmende hans hoved var så tæt på hendes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 9:51

Han stoppede da han sagde det "undskyld min vampyr del tog over da låret er der blodet er bedst"sagde han stille og sukkede så stille og kiggede på hende og tørede blidt blodet væk fra hendes lår og hals "undskyld"sagde han så igen og overvejde at løbe der fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 16:32

Hun lagde hovedet igen da han slap. Hun drejede hovedet væk da han fjernede blodet fra hendes lår og hals. Hun satte sig forsigtigt op, men følte sig lidt svimmel. Hun havde ikk mistet for meget blod, men hun var ikk vant til at blive bidt af en vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 16:42

"er du okay!spurgte han hende med et smil. Hans øjne var nu blevet krystal blå som betød intet fare på fære. Han kiggede ned og bare smildte stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 16:44

Hun kiggede på ham og nikked eforsigtigt, "Ja... Har det fint... Bare lidt svimmel..." sagde hun let. Hun vidste at den dårligste måde at slippe af med sin svimmelhed var at ligge ned. Hun sad stille og kiggede på ham, "Det er ørste gang jeg mister blod, i hvertfald så meget på én gang.2 sagde hun let. "Selvom det ikk varså meget vel?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 16:51

"nej men jeg har dræbt mange ved at jeg ikke kunne styre mig"sagde han stille og kiggede på hende "du heldig at du kun mistede en tiendedel af dit blod"Sagde han og smilede


//sjovt skulle til at skrive jan istedet for han//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 16:59

Hun smilede let og kiggede lidt rundt. Hun kiggede lidt overrasket på ham, men smilede så igen. "Ja, det var jeg vel." smilede hun let og strakte sig lidt. Hun fik sin nederdel lidt op så hun kunne se på bidemærket. Det blødte lidt, men det var begyndt at størkne allerede.

//Heh...xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^) Empty Sv: Hvor er jeg? I skoven... (Koishite, privat... ^^)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum