Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
at stjæle er slemt "Nya!" ~~ Lucas ,R,K
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
at stjæle er slemt "Nya!" ~~ Lucas ,R,K
Omgivelserne ~ Masser af unge teenage piger og nogen fyre "Drag along"
Sted ~ Centret
Vejret ~ Tja?, Sneen er endeligt faldt og har forvandlet veje og gågade til skøjtebane samt himlen er helt klar og midnats blå.
Små fodtrin kunne høres indtil de blev helt lydløse blandt den store mængde af skrigende teenage piger på omtrant Karins egen alder?, der stod med deres veninder og skrig samt diskuteret om hvem af disse twilight fyre der var mest hotte eller IN for tiden`?, dog. Dette var ej noget som Karin gik særlig meget op i, selv om denne Jacob nu var ret så lækker?, så kunne hun ikke se sig selv stå og halv befarmle et blad? en plakat eller en dvd for blot at føle dette kolde livløse dog smukke billede mod sit blødende hjerte? der ville elske vis selveste personen stod foran en. Jaaah det var skam rigtigt nok, midnats præmieren på den mærkelig vampyr baseret ? bog Twiligt?,
eller mere mærkeligt nu når man jo gik rundt og vidste at dette billede af disse skindende vampyr ikke fandtes?, men der skam fandtes vampyr blot ikke så søde og det med at et menneske og en vampyr kunne co-eksistere tja? det var skam noget langt væk i drømmeland der skete.
Hvilket ikke... var Di Morga´s verden.
Karin så rundt med de violet lilla øjne af hendes der glinsede hver gang hun gik fordi et lysskær der fangede hendes våde øjenhinde der reflekteret lyset tilbage og fik det til at ligne mere skindende øjne end normalt?, dog hvor mange havde os lige violet lilla øjne? genetisk fejl desværre, dog var den ikke så gal, de fleste forvekslede hendes øjne med virkelig livagtige ? kontakt linser, men hun bebrejdede dem aldrig fordi hvordan skulle de dog ku vide at netop den farve var meget almindelig i hendes famile?, samt hendes genetiske DNA fejl i familien skyldtes også denne overnaturlige farve i hendes øjne.
Gæst- Gæst
Sv: at stjæle er slemt "Nya!" ~~ Lucas ,R,K
Han var som altid iklædt et fint sort jakkesæt, hvor det eneste der ikke var sort, var den hvide skjorte, samt manchetknapperne i guld. Massivt guld. Da Lucas først havde købt sættet, eller, de mange sæt der hang derhjemme, fuldkommen magen til dette, havde han end mindre samvittigheds kvajel med sig selv. Kunne pengene bruges bedre? der var folk der led! fattige folk, men nej, man måtte vise sig, penge var magt, og i denne verden, i den rigtige verden, så var magt det eneste der rent faktisk betød noget.
Gæst- Gæst
Karin spændte stille sine muskler og ku mærke hvordan hendes indre luske kat stille kravlede inde under hendes menneskelige hud, vis blot hun ikke havde haft sådan et halv befængt racedyr til en mor havde hendes DNA og hendes evne til at forvandle sig ikke slået fejl, skønt hendes far havde prøvet at hjælpe hende ville hun altid føle sig som et misfoster selv om dem der havde set det, anså dette handicap som nuttet, hun hadet selveste idéen ved det ?, hva var der spændende ved at få øre, øjne, negle og hale som en kat? når resten ikke fulgte med, det var belastende og ødelæggende for hende syntes hun selv.
Hun bar en smuk lang dog figursyet og stram hvid jakke lavet af et speciel stof, der var flagrende dog silkeblødt at rør ved, det så let ud men var dog medium tungt vis man skulle sætte hendes jakke i en helt vægt klasse?.
Hun bar en stram tshirt der var lang med U skæring inden under, og den var hvid, dog med en grå vest knappet om selveste livet/taljen, og så bar hun skinny stramme grå bukser, der var lidt slidte ved hendes knæ netop fordi hun plejede at lave sådan nogen små ting som dette. Hun smilede let og hendes tandsæt blev blottet, hvidt og skindende som havde hun været til tandlæge, hendes hud var lettere bleg men havde dog en flot kulør alligevel?, og hun havde små hugtands ligende hjørnetænder, dog så de nuttet ud i stedet for desideret skræmmende?, det var jo ikke lige frem lange vampyr tænder ?, men skarpe katte tænder det var de skam?, men om de ku bruges til noget, tsk næ..
Gæst- Gæst
I hans stille sind, så var 4,5 millioner ingen penge, der var måske 3 millioner alene i hoved stenen, så var der de andre, og sølvet. Jarh, der var en lille formue her, og hvis man handlede de rigtige steder, så kunne man helt sikkert få mere ud af den, end man oprindeligt havde givet? Og hvad fanden, tingen var jo pæn?
Han lynede inderlommen, ingen skulle prøve at tage den fra ham, ingen overhovedet! Han smillede og tjekkede uret igen, måske var det tid at vende snuden hjemad? Det var nok det aller smarteste? Daggryet var nær, og han ville ende som vampyr kebab!
Gæst- Gæst
Lucas... så denne tyv havde simpelthen taget hendes smykke med sig hjem af.
Hun ville finde lucas så hun løb stille efter en halv time ud af centret og fandt frem til selveste Lucas hjem, og hun mærket hvordan hun stille begyndte at forvandle sig til den liste kat hun nu var født som, ja hun ville finde smykket og tage det med sig hjem hvor det rigtigt hørte til, på hendes håndled!.
Gæst- Gæst
Han besluttede sig for det sidst nævnte, hev et ringbind op fra en af de mange skuffer, lagde det på bordet, og åbnede det, hvorefter han begyndte at betragte de mange fakturer. Men som altid, når han betragtede sine penge, sine aktier, og sine forretninger, så tog det han et par få sekunder for at konstatere, at -ja- alting gik som det skulle, og som det plejede var der overskud, direkte ind på hans konto, intet... intet ville nogensinde gå galt, men på den anden side, der var jo også 200 års erfaring bag det?
Han hørte et svagt "ding" fra elevatoren, og løftede blikket. "Er er nogen?" spurgte han, hvem ville dog besøge ham på dette tidspunkt? og så endda uden invitation, det var da fuldstændigt uhørt!
Gæst- Gæst
Elevatoren åbnede sig og hun opdagede at der kun var en dør, fortræffentligt fordi så skulle hun ikke gætte sig til hvilken dør det var hun skulle ind af.
Hun ku høre en der inde med sine katte øre der stille vibrerede af den mindste pudslen, hun mærket blodet koge inden i og hendes lyst til at springe ind af døren og ryge i flæsket op den årh så fine mand, men Karin var langt fra fin, dog havde hun noget fint men dog beskidt over sig, som ville hun aldrig blive ren især hendes sjæl, der var formørket og hendes holdning der viste hvor stolt hun var i sig selv, og aldrig ville opgive en blodig kamp... hendes største svaghed der var ligefrem dødlig for stakkels forsvarsløse karin.
Vis manden kom ud af døren ville Karin stille hænge over selveste døren og ha ødelagt hurtigt samtlige lamper så alt var mørkt, og hun havde smidt sin jakke i elevatoren som afledning, og på en måde ødelagt den, dog os ødelagt den eneste vej for hende ud, så hun kun havde en hvid tshirt der var halv lang, ned til hendes bagdel på med en grå vest og grå stramme bukser... og så når han kom ud ville hun hurtigt men lydløst liste indenfor og prøve at finde sit smykke
Gæst- Gæst
Et smil gled over hans læber, men blev dog erstattet af en irriteret mine "Kom ind!" Gentog han, denne gang en del højere, mon det var en døv person han havde med at gøre, han rejste sig op, og skubbede stolen ud bag sig. Ventede... Skete der noget?
Gæst- Gæst
Hun ville ikke sænke sine parader fordi han var mægtig det ku hun mærke, han var en gammel meget voksen og meget stærk vampyr, sikkert en af dem der ikke havde teenager følser eller homoner i sig selv, og stadig havde en vis tendens til kulde og hårdrammer der var mest firkantet i det hele og skulle være perfekt til punkt og prikke.
Karin smilede let for sig selv og ladet stille pistolen af hendes hurtigt og man ku se hendes øre var let rejste , hun så utrolig unik ud, men hun hadet selveste sin forvandling men uden den var hun blot som et almindeligt svagt menneske uden alt dette hurtighed og smidighed samt reflekser og kattenegle øre(super hørelse), vibrationer og følses sensore i halen der hjalp med at vende hende hurtigt om på bene os.
"så fortæl mig hvor du har gjordt af det smykke du købte tidligere i dag... det et kvindesmykke hva skal en så kold og kynisk vampyr som dig med det"
Gæst- Gæst
Derfor, besluttede han sig for at bruge hans lille trick, et lille trick som var hans vampyriske evne, evnen til at få folk til at lystre simple kommandoer, hans vilje, manifisteret i en anden krop. Derfor, fokuserede han, og rettede blikket imod hende. "Smid Pistolen" Sagde han klart og tydeligt, de isblå øjne pulserende af energi. Han stirrede på hende, ventede på at hans evne tog kræft, og han hørte den raslen der ville komme, han var sikker... hundrede procent, denne kvinde kunne umuligt stå imod. Ingen havde kunnet det, og ørerne kunne da for fanden ikke hjælpe? Han klukkede for sig selv. "Men, jeg er da sikker på vi kunne finde ud af en... overenskomst?" Smillede han og slikkede sig sultent om læberne.
Gæst- Gæst
Karin så lidt på ham og mærket det, hendes øre vibrerede lidt i det han sagde nærmest komandoen, og netop os fordi hun var halv dyr var der blot mere åbent for komandoer?. Hun slap pistolen med det samme han sagde det og stirrede nærmest helt tryllebundet på Lucas?, hva ville han med hende, *hvorfor slap jeg min pistol? hva ... hva er det for en evne han har!* hun gik lidt i panik inden i og mærket en stor form for vrede der bygget sig op, men hendes ansigt var neutral, en neutral skat der var iskold som vinter tiden selv?.
Karin nikket let fra sig og sagde med en kold stemme der viste at hun ikke brød sig om denne komanderende tone han udsendte hende, og den evne han havde over hende? det var ihvertfald ikke helt hende selv der havde reageret på dette"hm... måske" Slikket om hans læber?, var han mund sulten, hun spændte let i skuldre, hals og nakke, man ku se det på hendes hals, den var stram skindet om den var stramt, og hun trak vejret mere fast og hårdt nu, dog lydløst.
Hendes hale viftede fra side til side mens hun stod der og afventede? stille... svar nærmest fra ham, eller en vis reaktion fra ham. De Violet lilla øjne spejdede hurtigt omgivelserne vis hun sku ha brug for hjælp pludselig havde hun hele bygnings ting og område indkodet i sit hoved nu, især hans suites første rum, hun så smukt havde fået at se, dog med lettere dystighed. Hun så hurtigt på sit ur med et tilfredst smil og så bagefter mod vinduerne, *aha...*
Gæst- Gæst
Lucas hev et stykke papir og en blyant op af en af de mange skuffer, og ventede. Ventede på at hun sagde noget, noget om en gæld, eller at hun havde pengene kontant, det var altid godt at have kvittering på tingene. Han stirrede på hende, og da, i et kort sekund, hvis man så bort fra tænderne i ørerne, mindede hun om den kone han havde haft da han var i live. Det mørke sorte hår, hundes glans, hendes øjne der dansede for ham, og hendes person der kaldte til ham. "Cecilia..." Hviskede han, næsten uhørligt. Han kunne næsten ikke selv høre det. "Min kære Cecilia..." Gentog han, endnu lavere. De kunne have været en og samme person, hvis det ikke var for katte trækkene.
Gæst- Gæst
Blikket vandrede over alle hans unikke ting og hun fik dette glimt i de Violet lilla øjne, et specielt glimt? der nærmest advarede Lucas om at han sku passe på vis der var noget hun ville ha tog hun det skam?, og så måtte hun se hvordan det ville ? forandre hendes liv bagefter, når man tænkte på konsekvenser.
Karin strøg let håret til siden og satte sig så overfor Lucas i det hun betragtede hans papir og sagde"Hm?.. lad mig sige det sådan her, sig dit bud og jeg skal se om det er noget jeg kan få til at ske" hun krydset let feminint bene og så meget varsomt på Lucas, men med dyb øjenkontakt som et slags i dare you to try me again, advarsel, fordi hun havde luret lidt ved at det måske sad i øjnene hans magi men hun var ikke sikker, hun havde mærket en slags usynlige tråde og den måde han så på hende?, der måtte være et eller andet over det, så hun var skam klar vis der skete noget.
Hun smilede let for sig igen og en vis hemmelig lusket træk i hendes mundvig kom til syne."så ? hva siger vi?"
Hendes finger spillede let hen over selveste stolens armlæn og man kunne se på hende at hun sad utrolig behageligt, og hendes katteligende pupiller blev stille runde og smukke samt hendes negle blev smuk ligende manicure negle, mens hun sad der og tænkte på sin pistol og på hvilket mærkværdigt væsen lucas var?.
Gæst- Gæst
Lucas betragtede hende, og åbnede læberne. "Uhmm..." han trak tiden ud, og tænkte, tænk Lucas, tænk. Han var helt uden for ord, en ting der kun var sket 3 gange siden han var blevet forvandlet, det var mærkeligt, simpelthen mærkeligt, at selvom han 200 år efter at have drukket sin kære tør, kunne mindes hendes med samme passion som denne gang, og kun fordi en eller anden gadetøs vadede ind og lignede hende. Han var jo latterlig!
Gæst- Gæst
"jeg mindes ikke rigtig navnet, men mine øjne..." hun berørte let sit hår i mens hun stille fandt vej hen til vinduet men ikke for at rulle fra? men blot for at beskue det hun nu kunne ane ? igennem gardinet der var tykt og tungt i sig"men mine øjne... min hårfarve ? og fylde ... stammer fra en fra min fars side, jeg har aldrig rigtig kendt min fars? side... men det stammer fra en af hans søskende eller kusiner? så vidt jeg husker, selveste mit ansigt og hendes er identiske, jeg lærte hende aldrig at kende, end ikke så hende? der skete noget tragisk for hende?" hun så let på sit håndled nu og smilede let for sig"Men... men? hun var en speciel i familien?, mange siger jeg er hende helt identisk undtagen... min race og genetiske fejl i min dna der stammer fra min.. min mor" hun så lidt ned og så temmelig utilfreds ud, i det hun så mod Lucas meget forstående og spurgte "Men?, hvorfor den pludselige nysgerrighed ind til min familie? og dens slægt?"
Hun smilede let og hun slikkede sig over læberne med tungespidsen mens hendes øjne spillede over mod Lucas, hvor han sad og selveste ham i helhed.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"n..NEJ!" man ku høre en piget stemme nu, men meget såret og piget stemme der råbte efter smykket, i det hun så det suse ud af vinduet, men før hun tænkte yderligere over det fik hun hale og øre, i det hun hoppede ud af vinduet, med stor kræft på bagbene(bene). Hun for ud af vinduet med hovedet styrtende ned mod selveste asfalten og de mange biler. Hun ku ikke flyve men det eneste hun ku huske var det smykke, det var hendes families... "nej... NEEEEEEEEEEEEJ" råbte hun i det hun fanget smykket og mærket hårlokkerne berør hendes ansigt sammen med den kolde vind nede fra... hun lukket blidt øjnene i det hun vendte mod vinduet hvor Lucas var, hun så mod det og en tåre faldt blidt fra hende kind i det hun stille sagde"far..... mor... en eller anden hjælp mig... HJÆÆÆÆÆÆLP!!!!" hun råbte det sidste ud med hver eneste fibre i hendes krop, hun var for ung til at dø, verden for smuk og for magisk nu, hun ville leve. Hendes hud var sølv hvid i det og bygnings ydre reflekteret hende inde i sig, hun så underskøn ud, de violet lilla øjne glinsede deres sidste overlevelses glimt i øjet, man ku se på hende hun ville gør alt for at leve.
Gæst- Gæst
Godt nok, var Lucas nok en af de mest udholdne vampyrer man kunne finde. Men ingen, ingen væsner kunne tåle at falde fra højeste etage i et højhus, og så lande på ryggen imod hård cement. Han var ikke død, men der gik ikke så sekunder inden de isblå øjne gled i, lyset forsvandt fra ham, besvimet. Jorden omkring ham var sprækket, som et spindelvæv. Som en stor edderkop lå han i midten, lidt blod piblende fra hans mundvig, det blonde hår lidt rusket af vinden, og med et saligt udtryk over de fine træk. Som en edderkop i hans spind så han næsten fredelig ud.
Det var en sommer dag Lucas havde haft nerver på hele dagen, han huskede hvor smuk hun havde været, i hendes hvide kjole, hans elskede Cecilia, hvis slægtning han nu havde reddet. Men denne tanke strejfede ham ikke, for han var langt væk i drømme. Drømme om den dag i Juni. Hvor han havde giftet sig... Hvilken salig dag...
Og så, huskede han hvordan han havde siddet på hesten. Sebastian, hvilken smuk hest, en rigtig tung krigshest, havde han siddet som kaptajn. Han huskede smerten af kuglen i hans bryst.
Han huskede også sulten, sulten der havde brændt så dybt, at kun Cecilias blod havde slukket den. Blodet som han ville have kastet op tusind gange.
Gæst- Gæst
En svæg rysten kom ned af Karins spinkle og lettere bøjelige rygsøjle, hun mærket selveste kroppen ryste igen, i det hun vendte sig hurtigt om mod Lucas og sagde med sorg i stemmen"nej!... Lucas vågn op, Lucas!" hun ruskede ham ikke, men tog om hans hoved og lagde det på hendes skød, hun så rundt på folkene og strøg blodet fra hans mund væk, og rettet hans hår så han ikke så, så vild ud, før hun hurtigt smed sin jakke og lagde under hovedet på Lucas og skaffede hjælp fra personalet til at bære ham oven på til ham selv igen, hun troede ikke at Lucas var en mand der gerne ville udstilles og så enda som svag for dette styrt?.
Vis der var noget Karin ikke brød sig om, så var det at vente, vente på at se fremskridt, vente på noget der måske aldrig skete. Vinden piskede blidt sneen der dalede fra den grå blå mørke himmel, stille ind mod de fine glasruder, der var slået fra, det var snart nat igen?. Det styrt ville ha dræbt en hver anden?, det ville ha knust knogler og lavet dem om til støv. Men.. men Lucas var overlevet så vidt hun ku se, dog... han var stadig ikke vågnet. Karin havde sat hans hår som han havde det før og vasket hans ansigt og fundet nyt tøj frem til ham, i stedet for det beskidte tøj der var fyld med flænger og stenstøv. Hendes finger strøg let igennem de sorte hårtotter, og hun havde fået sine kattelige dele til at forsvinde ind i hende, dog havde hun haft dem i lang tid, hun lignede et menneske men lugtede af animagus, hendes far var jo os fra en fuldblods familie af dem.
Selveste ventetiden på at han stod op var dræbende, men hun ville ikke forlade ham, noget i hende ville ha han først sku åbne øjnene inden. Karin var selv beskidt med støv fra stene da de havde ramt den hårde jord, det var knækket så smukt og alligevel så voldeligt, som havde en meteor ramt selveste vejen, det lignede det ihvertfald oppe fra Lucas pentlejligheds suite?.
Karin gik stille ud i badeværelset og fandt en klud og gjorde den våd, mens hun stod og vred den, ku hun mærke en vis ubehag ved at ha roddet ham ind i alt dette, dog.. hun havde fået sit armbånd, det var smukt om hendes højre håndled, så prægtigt og glansfuldt, ægte sølv og dirmanter der skindte, samt den smukke blå sten i midten, vidunderligt. Hun satte stille sit sorte hår op i en knold så det ikke generte og gik så ind til Lucas efter at ha vridet kluden og tørte blidt hans kæbe og hage, for blodet der havde løbet ned fra de kolde læber af hans.
Gæst- Gæst
Med et, fløj de isblå øjne op, med et set, og rullede om på siden, hvor han hostede og hakkede. Hostede og hakkede, igen og igen. Indtil han ikke havde mere luft i lungerne. Der hang han så, og trak vejret ind i gisp, som om han søgte efter noget, søgte efter en speciel mundfuld luft, der ville det få til at give mening i hans hoved. Hvad i alverden havde han gjort, hvorfor fanden havde han dog reddet hende? Hvorfor valgte han det, hvorfor i alverden havde han valgte at hjælpe et sådant pigebarn, et pigebarn der intet kunne gøre for ham, et pigebarn uden værdig. Lucas satte en hånd i jorden, og pressede, pressede så hårdt at gulvet knagede, og med den bevægelse fik han sat sig op. Her sad han så, i sit ualmindeligt beskidte tøj, og trak vejret, ind og ud, ind og ud. De blå øjne var aflange som en kats, og da kom den første sætning, den første sætning over hans læber, måske en smule antiklimatisk, men det var det eneste der var i hans hoved på det tidspunkt. "Hvorfor roder mit arbejdsværelse.... Glasskår vej... Gardiner for.... Glarmester kontakt" han hostede de sidste ord frem, og støttede sig imod sit skrivebord med ryggen, de isblå øjne gled i igen, og da, sad han der, med et saligt smil om læberne. Luft, hvilken fantastisk ting.
Han undrede sig kort over, hvad hun havde tænkt sig at betale ham med, smykket var jo et must, og så naturligvis rudens erstatning, plus erstatning for svie og smerte, og hans tøj måtte der naturligvis også kompenseres for. En små.... 20 millioner måtte kunne gøre det? og så havde han selv givet lidt.
Gæst- Gæst
Karin havde sat håret op i en knold, med små totter på hver side af ansigtet, hun så meget mere sofistikeret ud nu, og med sin sorte lange trøje på, og den stramme lukket grå vest, de sorte højhælet det dog var lidt slidt på siden, og de stramme grå bukser der sad tæt. Hun smilede lidt og sagde"Godmorgen solstråle" hun vred endnu en klud over badeværelses håndvasken og gik stille hen til ham og rakte kluden over til ham og sagde dog med en stolt og lettere neutral men angre fuld stemme"angående hele denne situation så undskylder jeg, det var meget upassende af mig sådan at brase ind uden invitation eller tilladelse, men ser du, jeg anede ikke hvordan jeg sku reager, overfor sådan en magtfuld mand som dem, deres facade der er oppe og viser storhed og ære, samt den måde de er klædt sir, den skræmmer mig, fordi det facinere mig til det punkt at jeg næsten får lyst til at berør dem" hun vendte sig langsomt dog elegant om og betragtede Lucas med et lettere ? tilfredst smil over sine rødlige læber.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Tungen gled ned på spidsen af tanden, masserede spidserne. Han kunne mærke hvordan blodet pumpede kunstigt gennem hans åre. Og hvordan trangen til handling blev større og større.
Gæst- Gæst
? ville han vise sig at være mere end blot magt og ondskab. Hun hørte skridtene mod sig, men slap ej håndtaget til ydrekoridoren. De kolde dog mandige hænder der lå på hendes skuldre, den måde han snakkede til hende, hun ku høre på ham at han var en smugle betaget? men måske ikke forblændet af hendes unikke skønhed? der ikke var helt copy right men? mere den måde hun sælgede sig selv eller nærmere sine evner. Hun vendte sig ikke om men sagde blot"tja, de er jo en mand af ord, så jeg stoler på dem, men denne information de sådan hungre efter Hr... den er jeg ej sikker på at jeg kan fremskaffe" hun berørte let hans fingre med sine egne og et skævt smil på hendes læber kom frem, og brød det uskyldige rosa røde læbe skær over hendes smukke fugtede læber. Det så lokkende ud. De bløde lange feminine finger, strøg let over Lucas mandige finger, hun lod let pegefingeren stryge sig ned af hans ene pege finger og sagde"Men ja, smykket.. hvad ville deres pris for det være, jeg kan umuligt tro det skulle være spionage eller penge for det.. nej.." hun fik et lumsk smil der var sensuelt i det hun vendte sig elegant og langsomt om, i en ballerina elegant bevægelse og hendes ansigt blev oplyst af de smukke gadelys der så højt strakte sig med husene, hun havde glinsende violet lilla øjne der betragtede hans iskolde blå øjne nu"nej jeg tror mere... at det et personligt ønske der spiller en rolle angående smykkets værdi.. og omkostning.." hun smilede let mens fingerne stille berørte den flotte skjorte han nu bar"de er en mand af få ord, dog tror jeg let du kan sige dine ønsker i flere handlinger.." hun smilede og talte lidt i gåder, men hun ville vide hva han ville ha for smykket. Hendes øjne var skindende, nærmest glasagtige, og de var himmelske, som havde nogen taget noget af nodlyset og fået det ind i hendes øjne, som var hun et barn af himlen. Hun gik stille forbi Lucas og satte sig hen i sofaen med det ene ben over det andet og lagde fingerne hen over sine lår. Hun så på ham og berørte let en hårlok hun snoede om sin ene finger og sagde"så ? fortæl mig hva du vil ha og så skal jeg sige om jeg har magt nok til at gøre disse ting eller der må findes en anden løsning" hun ku mærke den intense atmosfære mellem dem, ville han mund bide hende?, et smil kom frem på hendes læber og de hvide tænder af hendes blev blottet.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» You went without a goodbye ~ Lucas
» Identify me! (Lucas)
» Down to Earth(Lucas)
» The Rat and The Prince?((Lucas//privat))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips