Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
at stjæle er slemt "Nya!" ~~ Lucas ,R,K
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: at stjæle er slemt "Nya!" ~~ Lucas ,R,K
De isblå øjne gled op og ned langs hende, hun mindede om hende, så meget at det var helt ustyrligt. Den flamme som han afskyede vendte sig i ham. Ild, en vampyrs mareridt. Men stadig brændte den indeni ham, varmede enhver celle. Begær. Hun var hans, lige så meget som hvis han havde købt hende af en anden slavethandler. Øjnene der gled rundt på hende, stoppede hist og her, på brystet, på halsen, på hofterne, på halsen igen, og så på læberne. Han smillede og betragtede hende. "Er det noget du kan klare? Smykket i sig selv... Har jeg andre tanker om" Hans stemme var blød, rund og slesk. Kælen som en anden kattekilling.
Han rejste sig, og gik hen til vinduet. Med et ryk hev han gardinerne for, og vinden tog af.
Gæst- Gæst
Hendes smukke tunge slikkede sig let over hendes rosa røde læber og gjorde dem smukke funklende og fugtige. Hendes finger strøg let igennem de lange sorte hårtotter der ej var farvet men naturligt ejet af hendes animagus familie, de havde sort hår alle sammen i den familie.
Hun så lidt på det sorte gardin og smilede i det hûn vendte sig om og sagde"men jeg skal gør alt i min magt for at skaffe visse informationer, dog.. vil jeg ej love noget, men jeg vil samtidig betale gælden af ved siden af og gør hva jeg kan for at erstatte det ustattelige i dit yderst facionable hjem lucas" hun sagde hans navn flydende og blødt, nærmest sensuelt lød det.
Hendes finger strøg let over hendes hvide jakke og hun tog den på ovenlig og knappede i det hun så mod Lucas og sagde "men jeg vil ej spilde deres dyrbare tid Lucas, så nu vil jeg gå ved mindre.... de syntes om mit selvskab og de ej har vigtigere fortagen"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun mærket hele sin krop stille ryste, og hendes hjerte rytme blev langsommere og mindre...
Hun ku næsten ikke trække vejret længere, hun huskede hvordan alt stille havde været fint de sidste par dage, dette var den første vampyr der drak af hende, og gennem bordet hendes hals. Hun tog lettere hårdt fat i Lucas slips med den højre hånd og trak let ned i det med sine sidste kræfter indtil hun syntes at hendes verden blev mørk og sort...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så stille på Lucas og sagde"Hva har dit blod? gjordt ved mig nu" hun så lidt på sig selv, heldigvis ingen forandring men.. men hva var det han havde gjordt ved hende, fordi hun ku mærke en anelse forandring?..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Sejren... var indenfor rækkevide.
//out//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» You went without a goodbye ~ Lucas
» Identify me! (Lucas)
» Down to Earth(Lucas)
» The Rat and The Prince?((Lucas//privat))
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips