Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 Empty Sv: jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 15:11

Riku kigget op på hende "nej jeg har det fint du skal bare tag den sprøjte der ligger i min taske og give mig den så er jeg oppe på 10 minutter der er noget der frem skyder min healingsevne " siger han imens han prøver at pege på sin taske.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P - Page 2 Empty Sv: jagten på den manglene mester //åbent emne// plz join :P

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 15:14

Angela så rundt og fik øje på tasken. Hun tog fat i den og ledte. "Den her?" spurgte hun og hev en sprøjte op af tasken. Hun kiggede på ham og viste ingen form for følelser. "Hvis du ikke får den, hvor langt tid tager det så for dig at hele?" spurgte hun med et mindre eftertænktsomt udtryk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 3 Dec 2010 - 16:08

"to til tre time "sagde han afkraftet "med minder jeg kan få noget strøm eller enegi eller adrenalin som der er i den sprøjte "sagde han og smilte og kæmpet sig op og sede. "men lige nu er det bare en minder skade det er bare enegi jeg mangler det er hårdt at telportere for det hvor jeg forsvinder og dukker op igen det bevæger jeg mig bare hurtigt så at gøre det rigtigt kræver en stor mængte enegi "

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum