Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Skovens stille ro. //Devil=Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Skovens stille ro. //Devil=Privat//
Tid: Midnat
Dato: IRL
Vejr: Det er køligt og sneen daler langsomt ned
Omgivelser: Træer, buske, sne.
Sneen dansede let ned fra himlen i den stille nat og dækkede jorden, træerne og buskene. Det meste af sneen var uberørt af menneske fødder. Tilgengæld kunne man se små dyre aftræk få steder. En pige kom gående gennem skoven. Lyden af sne der blev presset sammen under hende lød imens hun gik. Hendes sorte hår hang løst ned af ryggen og hendes blå øjne skimtede ud i nattens mørke.
Angela, som pigen nu engang hed, havde tænkt at hendes opgave for sin Herre kunne vente lidt da hun trængte til at slappe lidt af. Hun var blevet en smule stresset over den opgave hendes herre havde givet hende.
Angela stoppede op og indåndede lugten af naturen.
Gæst- Gæst
Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//
Gæst- Gæst
"Hvad med dig, hvad laver du her?" spurgte hun så.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Angela lo stille imens hun lod sine fingrespidser glide hen over hans hals og nakke imens hun gik op foran ham igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Angela stalte sig helt ind til ham. "Gad vide hvad du er klar til at give mig for mit blod i bytte?" sagde hun med forførende stemme og lagde en hånd på hver af hans skuldre. "Gad vide hvad du tør, give mig i bytte?" sagde hun, mere til sig selv denne gang.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Angela kiggede nøje på ham. "Hvad er du villig til at gi for det?" spurgte hun. Hun ville have det til at virke, tænde ham, så de begge ville nyde biddet. Efter hendes mennign havde det ikke lykkes rigtigt endnu. Hun lod en finger glide fra hans tindning, ned over hans kind og rundede af ved hans hage. "Du er jo ikke grim..." sagde hun og studerede ham nøje. "Men den længsel efter mit søde saftige blod ophidser dig, har jeg ret?" hun klukkede "Selfølglig har jeg ret... jeg kan se det på dig." hun kiggede nøje på ham.
"Sig du beundre mig, sig du behøver mig... Sig du vil ha mig... Sig jeg er uimodståelig... og du skal få mit blod" hviskede hun med en forførende stemme i hans øre.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gjorde så hendes mund var ved hans øre, en mærkelig lyd kom fra hendes strubbe. Hun spandt, som en lille sexkilling.
//Undskyld jeg ikke svarede igår, min mor slukkede for nettet inden jeg nåede at sende den//
Gæst- Gæst
han kiggede på hende og sagde " ja det vil jeg" han tog fat i hendes hals og så sat han tænderne i halsen på hende han nød smagen af hendes dejlige søde blod..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Angela kunne mærke at hun blev ved med at blive mere og mere svimmel, det begyndte at blive lidt ubehageligt. Hun prøvede at få hans mund væk fra sin hals da hun var bange for at hun ikke ville overleve. "Devil... Stop" hviskede hun. Selvom hun ønskede at følelsen ville vare ved i en uendelighed, var han nødt til det, ellers ville hun ikke overleve.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» i skovens dybe stille ro Kai(privat)
» I skovens dybe, stille ro. // Privat - Elandriel //
» Et stille måltid, eller et stille mord.. \\Cricker - Privat//
» En 'død' stille nat.... [Privat]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift