Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skovens stille ro. //Devil=Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 14:31

Sted: Skoven
Tid: Midnat
Dato: IRL
Vejr: Det er køligt og sneen daler langsomt ned
Omgivelser: Træer, buske, sne.

Sneen dansede let ned fra himlen i den stille nat og dækkede jorden, træerne og buskene. Det meste af sneen var uberørt af menneske fødder. Tilgengæld kunne man se små dyre aftræk få steder. En pige kom gående gennem skoven. Lyden af sne der blev presset sammen under hende lød imens hun gik. Hendes sorte hår hang løst ned af ryggen og hendes blå øjne skimtede ud i nattens mørke.
Angela, som pigen nu engang hed, havde tænkt at hendes opgave for sin Herre kunne vente lidt da hun trængte til at slappe lidt af. Hun var blevet en smule stresset over den opgave hendes herre havde givet hende.
Angela stoppede op og indåndede lugten af naturen.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 14:51

pludselig kom en ung mand stille og næsten lydløst gående hen mod Angela fra midten af skoven. han havde en rød lang lædder jakke på med et blik lige så koldt som isen. han gik tætter og tætter på Angela mens hans blå øjne bliv mere og mere røde jo tætter Devil kom på Angela han kunne lugte hendes blod der gjorde ham vilder som var det extasy. han smilte ondt til hende og sagde "jamen dog, jamen dog... hvad laver sådan en sød og uskyldig engel herude helt alene på den her tid af natten?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 14:56

Angela fnøs og kiggede på ham. "Jeg er hverken sød eller uskyldig" sagde hun med et smil. "min straffe artest er sikkert mere plettet end din" sagde hun og lo. Hun var lige glad med hvad han kunne gøre. Hun kunne så let som ingenting tage hans liv fra ham. "Og jeg er ingen engel... Ikke en rigtig en ihvertfald... Døds-engel" sagde hun og lavede en håndbevæhelse der viste at engel og dødsengel var to vidt forskellige ting efter hendes menning. "Jeg er her af grunde der ikke kommer dig ved." svarede hun så bare og stod stille. Han var jo på vej hen til hende, nogle få skridt nærmere så ville hun kunne få ham til at føle det hun ønskede han skulle føle. Hvis hendes evne gad og lystre, som den ikke altid gjorde.
"Hvad med dig, hvad laver du her?" spurgte hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 17:35

han sagde bare koldt "jeg går bare rundt herude i skoven og kigger efter en lille engel som jeg tage noget blod fra" og han gik tættere på hende mens hans hugtænder kom frem i et smil. hans øjne fuldte Angela nøje for at se hvad hendes næste træk er mens han stadig er klar vis hun nu skulle begynde at flygte. mens han tænkte *hvordan mon hendes blod smager*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 19:47

Angela stod bare utålmodigt. "Vil du ha blod?" spurgte hun hånligt og børstede noget hår væk fra sin hals og blottede den med vilje. Hun lagde hovedet på skrå og smilte forførende til ham. "Kom og tag det" sagde hun spydigt. Hun var ikke bange. Det var hun næsten aldrig. Når man havde stået ansigt til ansigt med døden kunne få ting skræmme en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:01

han sagde "ja men hvad er du ude på" mens blottede sine hugtænder og gik nærmer på Angela forført af hendes hals og helt tør i halsen efter hendes blod og tankerne kørte rundt i hans hovede *hvad er det hun er ude på hvorfor blotter hun sin hals uden noget tegn på at forsvare sig?*. han står helt oppe ved hende nu klar til at bide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:05

Angela lænede sig frem og hviskede ham i øret: "Hvis du bider mig mod min vilje, dør du" sagde hun med forførende stemme. Hun gik et skridt tilbage imens hun lo. "Du må få noget af mit blod, hvis! jeg lærer dig at kende og bryder mig om dig. Og hvis jeg ikke dør af det" sagde hun og blinkede forførende til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:14

*hmm..* tænkte han det var et spænde tilbud. men sagde " du må spøger hvad du vil vide, for spøger du ikke om hvad du vil vide kan jeg ikke give dig svar og så må du selv bestemme om jeg er noget for dig" et koldt men venligt smil kom frem på hans ansigt selv med de røde øjne og blottede hugtænder. han fandt hende rigtig intresant i alle de år han havde levet havde han aldrig set en engel der var som hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:20

Angela smilte. "Hvad er dit navn? Hvor gammel er du? Både krops alder... og hvor længe du har levet. Hvad race er du? har du nogen familie?" hun kom med en masse spørgsmål som lød normale men i virkeligheden manipulerede hun nærmest med ham. Så længe han var efter hendes blod og hun kunne tilbyde ham det, for hvis han bare bed uden tilladelse ville hun tage hans liv fra ham. "Mit navn er Angela Natalie Blume... Men kald mig Angela... " sagde hun med en forførende stemme. Hun gik helt hen til ham, stalte sig så hendes hals var tæt på hans ansigt og hviskede ham i øret. "Jeg vil gerne vide så meget om dig som muligt." hendes stemme var meget forførende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:28

"mit navn er Devil Corvenius men bare kald mig devil min krops alder er 20 men jeg er 500 år jeg er halvt vampyr og halvt dæmon jeg har ingen familie jeg har kun mig selv" sagde han og kiggede på hendes hals og slikkede sig om munden. og han tænkte * hvad har hun gang i hvorfor vil hun vide alt det om mig* men han kunne ikke gå kun blive ved med at kigge på hende og hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 20:32

Angela skruede helt op for charmen. Hun lod fingrene glide ned over hans skuldre og mave. Hun smilte til ham og lod en hånd glide hen over hans vrenstre kind. "Jamen Hej Devil så..." sagde hun stille og kiggede på hans øjne. Hun så at hans kiggede på hendes hals. Hun lo stille. "Do you want some of my sweet blood?" hviskede hun stille i hans øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:02

"ja da men det er mere om du tør at få et lille bid" grinede han koldt og tænkte * kan hun blive ved med det der* og han kiggede hende i øjene og sagde så " hvad synes du så om mig er jeg får farlig til din smag eller?" han smilede bare koldt til hende for at se om han kunne få lov til at drikke noget af hendes blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:08

Angela sukkede dybt. Hun trådte et skridt bagud. "Jeg er ikke bange. For hverken dig eller dine små bid" sagde hun. Hun lod fingrene glide hen over hans skulder og om på hans ryg, da hun gik rundt om ham. Hun stalte sig på tær og hviskede i hans øre bagfra "Det er mere om du tør være sammen med mig... og min magt" sagde hun med en sexet og forførende stemme.
Angela lo stille imens hun lod sine fingrespidser glide hen over hans hals og nakke imens hun gik op foran ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:27

//Skal logge nu men svarer i morgen på det du har skrevet xD //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Søn 5 Dec 2010 - 21:56

"hm vis du ikke er bange for mine bid hvorfor lader du mig så ikke bide dig" grinede han. han var go til at lege med ilden når han kom dertil for han havde ikke noget problem med at skulle dø men han havde heller ikke imod at leve det var det han bedst kunne li så leve og drikke andres blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 20:28

Angela lagde hovedet tilbage, så hendes hals blev mere tydlig, og klukkede stille. Hun kiggede på ham med onde sexede øjne. Hun lænede sig frem og hviskede i hans øre "Noget for noget..." sagde hun med et smil i stemmen.
Angela stalte sig helt ind til ham. "Gad vide hvad du er klar til at give mig for mit blod i bytte?" sagde hun med forførende stemme og lagde en hånd på hver af hans skuldre. "Gad vide hvad du tør, give mig i bytte?" sagde hun, mere til sig selv denne gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 21:52

"hvad vil du have i bytte for dit blod for så kan vi se om det er prisen værd" sagde han og blev mere opslugt af hendes hals for den var så tæt på at han nærmest kunne se pulsen og han begyndte at slikke sig om læberne og sagde igen hvad er noget af dit blod værd efter din mening" han smilede koldt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 21:59

//Wraaa... 3 jeg emner med sendte afsted på samme tid... stress! xD//

Angela kiggede nøje på ham. "Hvad er du villig til at gi for det?" spurgte hun. Hun ville have det til at virke, tænde ham, så de begge ville nyde biddet. Efter hendes mennign havde det ikke lykkes rigtigt endnu. Hun lod en finger glide fra hans tindning, ned over hans kind og rundede af ved hans hage. "Du er jo ikke grim..." sagde hun og studerede ham nøje. "Men den længsel efter mit søde saftige blod ophidser dig, har jeg ret?" hun klukkede "Selfølglig har jeg ret... jeg kan se det på dig." hun kiggede nøje på ham.
"Sig du beundre mig, sig du behøver mig... Sig du vil ha mig... Sig jeg er uimodståelig... og du skal få mit blod" hviskede hun med en forførende stemme i hans øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 22:05

han tænkte over hvad hun sagde så " ja jeg har lyst til dig, jeg beundre dig, ja jeg vil have dig og du er uimodståligt" og han smilte til hende og sagde så igen "du er noget helt for dig selv meget godt efter min meninng og du er også rigtig smuk af en dødsengel at være" og han grinte lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 15:13

Angela lo. Hun så på ham med øjne der udstrålede en form for magt. Hun havde lyttet efter hvad han sagde for at være sikker på han fik det hele med. Hun lod en hånd løbe ned af hans ansigt, fra tindningen, ned af kinden og kæben, for at runde af ved hans hage. Hun var undret over hans egen kommentar om at hun var smuk. Det var nok bevis for hende til at tro at han var ved at være i hendes magt. Ikke bogstaveligt talt, hun elskede bare at lege med folk på denne måde. Hun lænede sig helt op af ham, og lod sine fingre glide ned af hans ryg og op igen og hvile på hans skuldre. "Vil du have noget af det?" hviskede hun og mente blodet. Hun kiggede på ham med store forførende øjne. "Bare... gør det... Hvis du lover jeg overlever og stopper når jeg siger det... For hvis ikke..." hun lo. "Så tager jeg dit liv..." hendes stemme var stadig lige så forførende som før.
Hun gjorde så hendes mund var ved hans øre, en mærkelig lyd kom fra hendes strubbe. Hun spandt, som en lille sexkilling.


//Undskyld jeg ikke svarede igår, min mor slukkede for nettet inden jeg nåede at sende den//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 15:50

//det gør ikke noget//

han kiggede på hende og sagde " ja det vil jeg" han tog fat i hendes hals og så sat han tænderne i halsen på hende han nød smagen af hendes dejlige søde blod..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Tirs 7 Dec 2010 - 19:44

Angela gispede let da hans tænder brød igennem hendes hud. Hun kunne mærke at hun lidt efter lidt blev mere og mere svimmel, pågrund af blodtabet. Hun tag fat i hans hår i nakken og holdte det mellem sine fingre med den ene hånd. Med den anden hånd pressede hun hans hovede ned mod sin hals. Hendes øjne startede med at være store men hun lukkede dem i og nød det. Små lidenskabelige og smertelige støn undslap for tid til anden fra hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 17:03

han nød smagen af hendes blod det var så godt at få noget engel blod og hendes måde at holde fast i hans nakke hår på.. og klemte mere fat om livet på hende så hun kom helt ind til ham mens han blev ved med at suge hendes blod

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Ons 8 Dec 2010 - 19:17

Angela var overvældet af bidet. Det føltes nærmest som når man havde drukket eller var blevet helt høj. Hun pressede sig ind imod ham og pressede stadig hans hovede mod sin hals med sine fingre. Hun havde aldrig prøvet noget ligene. Det var en ubeskrivelig følelse. Helt uden ord. Helt for sig selv.

Angela kunne mærke at hun blev ved med at blive mere og mere svimmel, det begyndte at blive lidt ubehageligt. Hun prøvede at få hans mund væk fra sin hals da hun var bange for at hun ikke ville overleve. "Devil... Stop" hviskede hun. Selvom hun ønskede at følelsen ville vare ved i en uendelighed, var han nødt til det, ellers ville hun ikke overleve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Gæst Fre 10 Dec 2010 - 17:54

Devil stoppede da han mærkede at hun ville have ham væk fra sig slikkede blodet af hans læber smilede og sagde "tak det var dejligt og dit blod var dejligt sødt" han smilte til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skovens stille ro. //Devil=Privat// Empty Sv: Skovens stille ro. //Devil=Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum