Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat//

Go down

Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// Empty Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 21:31

Sted: Maison de fous
Tid: sen aften/ nat
Dato: IRL
Vejr: Koldt, sneen er næsten blevet til is, månen skinner
Omgivelser: Sne, den gamle galeanstalt, skoven omkring.

Solen havde skinnet tidligere den dag så sneens øverste lag var blevet til is. Nu havde månen taget over og lyste mat ned på sneen og galeanstalten, Maison de fous. Sneen, som ellers havde danset relgmessigt ned fra himlen den sidste tid, var holdt op med at dale ned. Desværre resulterede de i at sneboldskampe var nær så sjove når man fik en Is-vasker i stedet for en Sne-vasker.
Midt i det hele lød lyden af sne der blev presset sammen. Et par fødder, med krop selfølglig, kom gående i en trist formation. Fødderne tilhørte en pige ved navn Angela.
Angela var gået en tur i måneskinnet for at finde en hel speciel person. Nanase. Hendes herre havde beordret hende til at opsøge denne Nanase og ydmyge hende eller ligene. Ved hjælp af hendes dødsengle kræfter, var hun i stand til at få spor til hvor en bestemt person befandt sig. Hendes instinkt fortalte hende at denne Nanase ville være i nærheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat// Empty Sv: Undskyld, det er min ordre... //Nanase=Privat//

Indlæg af Gæst Man 6 Dec 2010 - 21:52

Nogle gruopvækkende skrig kunne høres længere fremme, men de var ikke i sig selv det mest skræmmende, det der var mest forstyrrende var latteren der fulgte lige efter, dog var det ikke den samme stemme. "Hvis nåde!" en grådende stemme skreg bønfaldende ordene, man kunne høre den hulkende undertone i hendes stemme. Et kort øjeblik var stedet helt stile, indtil det sidste skrig blev hørt, og et næsten leende svar blev afgivet, "Nåde? Nok en af de eneste ting jeg ikke ejer", stemmen skar klart igennem luften, med en næsten foruroligende ro og blidhed. Den ranke og lettere elegante skikkele var Nanase, hun lod kort blikket glide henover de blodige fingerspidser før hun vendte blikket imod hjertet der lå foran hendes fødder. Underholdningen var slut, nu afventede hun bare englen hun kunne lugte fra lang afstand, hun kunne jo sagtens bruge et nyt midlertidigt legetøj. Et næsten drillende smil, spillede op på de rosadybte læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum