Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Here is so cold!- Davy - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Here is so cold!- Davy

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Here is so cold!- Davy - Page 2 Empty Sv: Here is so cold!- Davy

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 17:03

Davy smilede hvorefter han gik hen til sengen og satte sig ved siden af hende, han sukke svagt men rystede så på hovedet "tak men jeg må nok sige nej, min herre vil nok selv købe noget tøj til mig"sag han hvorefter han smilede let til hende, han havde vænnet sig lidt til at ha det beskidte samt ødelagte tøj på men blodplet på skjorten blev lidt større fordi såret stadig blødte men han se det dog ikke, han sendte hende et let smil"nå men vil du ikke fortælle lidt om dig selv?"spurgt han så nysgerrigt og lage hovedet let på skrå.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 17:36

Cath kiggede let på ham da hun så at en blodplet bredte sig på hans skjorte. Hun skubbede ham let ned i sengen. ”Du bløder” hviskede hun og lagde let en finger hen over blodpletten. Hun satte sig let over ham og spændte let hans skjorte op. Hun tænkte ikke over at det måske virkede lidt forkert. Hun lod let hendes finger glide hen over en af hans sår. Hun kiggede let på det inden, hun le hev en stykke stof af hendes trøje, så den let afslørede lidt af hendes hofte. Hun lod let det sorte stof presse imod hans sår. ” Det kan jeg vel” mumlede hun og kiggede let ham ind i øjnene. ”Jeg hedder Cath. Jeg er generelt sky. Jeg er ensom. Jeg ved ikke hvad jeg mere skal fortælle.. Er der noget du vil vide” spurte hun og lod let hendes fingre glide hen over hans kind. Hun smilede forsigtigt. Hun lod bare det tynde sorte stykke stof presse imod hans sår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 17:52

Davy så undrende på hende da hun satte sig ovenpå ham, og begyndte at pille ved hans sår som kom fra en lang flænge som stamme fra et piske slag som slavehandleren havde givet ham"det ved jeg"svarede han og bed sig let i læben, hun var da sød og overfor han virkede hun da ikke sky? han sendte hende et let smil"hvor bor du?"spurgt han nysgerrigt og betragte hende let nu hvor hun sad på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 18:03

Cath kiggede let på ham, da han sagde noget. Hun smilede blidt tilbage. ”Jeg bor i en kælder i Terre” mumlede hun og så undersøgende på ham. Hun fjernede ler det tynde stykke stof og lod let hendes finger følge hele vejen langs hans flænge. Hun kiggede undersøgende på det. ”Har du fået det renset?” spurte hun og lagde hovedet let på skrå ligesom en kat gjorde. Hun smilede forsigtigt og lagde igen let stoffet hen over det. Hun lod let hendes fingre kærtegne området omkring hans flænge. Hun smilede forsigtigt igen, og lod igen let hendes fingre glide hen over hans kind. ”Det er utroligt at nogen vil gøre dig ondt” hviskede hun. Han virkede da bare ikke som sådan en der blev straffet. Hun kiggede igen let ned på alle de små ar fra en pisk, og sådan noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 18:12

Davy løftede øjenbrynet"en kælder hvorfor i en kælder?"spurgt han undrene og smilede let til hende, han betragte hende imens hun så på hans flænge men også de andre ar som også kom fra en pisk"det gjor jeg ude i badet"svarede han roligt hvorefter han lukke øjne let og slappe lidt af det ku han ikke hos sin herre"hm ikke alle folk er så søde som os"sag han stille og sukke let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 18:28

Cath kiggede undrede på ham, ”Så du mener at eg er sød?” sagde hun med et svagt smil, og lod let hendes fingre berøre hans let kolde hud. Hun lod dem let køre ned over hans kind, mens han lå der med lukkede øjne. Hun lod sig let rulle ned ved siden af ham, og lagde let hovedet imod hans skulder. Hun fugtede let hendes læber, og lukkede så let øjnene. ”Jeg bor i en kælder da jeg ikke har pegene til andre steder” mumlede hun let til hans første spørgsmål. Hun lagde let hovedet ind mod hans. Hun kunne godt mærke at hun var temmelig træt. Men det var nu rart at ligge der med ham. Det var helt af stressende og behageligt. ”Jeg kan ikke lide at de pisker dig” mumlede hun og lagde let hendes hånd på hans brystkasse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 18:34

Davy smilede let"du har da været sød mod mig"sag han roligt og åbnede øjne for at se lidt på hende, han ku faktisk li det hun gjorde ved ham det var rart at blive nusset lidt"når okay, det er måske os et godt gemmested "sag han roligt og lukke øjne lidt igen, han smilede let af hendes ord"jeg kan ikke gøre noget ved det, men ja det er skam heller ikke rart"sag han og lag en hånd ovenpå den hånd hun havde på hans bryst, han nusse let hendes hånd imens han holdt øjne lukket.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 18:45

Cath lod bare hendes øjne være lukket men lyttede dog til ham når han snakkede. ”Måske mod dig,” hvislede hun med et smil. Da han kaldte hendes kælder for et skjulested, kunne hun ikke lade være med at smile. ”Ja, det er min hule” svarede hun, og åbnede blidt øjnene. Hun lukkede dem let igen. Da hun mærkede hans hånd over hendes fik hendes kinder en meget, meget svag rød farve. Denne gang lagde, hun ikke mærke til det. Hun lod sig bare ligge med lukkede øjne og mærkede hvordan han nussede hendes hånd. Hun gabte, let og lagde sig let ind til ham. *Ik’ fald i søvn Cath* tænkte hun let for sig selv. Men det kunne hun jo ikke bestemme. Hun lod sig bare ligge og tænke alt igennem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 18:58

Davy smilede roligt"det er fint nok for mig"sag han smilene og nusse hendes hånd lidt mere, han havde det nu ret dejligt her ved siden af hende for hun var ikke ond mod ham eller noget, han lukke øjne helt og nød det let"ja"svarede han roligt og betragte hende, hun lignede en det var ved at falde lidt i søvn så han lod hende roligt være men nusse stadig hendes hånd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 19:15

Cath åbnede let hendes grønne øjne. Hun kiggede op på ham. Hun smilede forsigtigt og satte sig let op. Hun bukkede let hendes hoved ned og gav ham et kys på kinden. ”Jeg falder bare i søvn hvis jeg lægger mig ned,” mumlede hun og kiggede let og betragtede på ham. ”Hvad tænker du på?” hviskede hun næsten og gned sig let i øjet. Hun sukkede let, og bed sig så i underlæben. Hun lod let hendes tungespids fugte hendes læber. Hun kiggede så let rundt. Der var ikke specielt pænt, men rart. Hun kiggede ned på ham, og smilede så forsigtigt til ham. Hun lod let hendes blik glide ned på madrassen, mens hendes tanker let strøg frem og tilbage gennem hendes hoved. Hun havde så mange spørgsmål som der nok aldrig ville blive besvaret. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, inden hun let lagde sig på ryggen ved siden af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 19:34

Davy smilede roligt til hende ogh rømede da hun kysse ham på kinden, han satte sig så selv op, han så på hende med et nysgerrigt blik"hmm jeg tænker på mange ting"svarede han roligt og smilede blidt til hende.''//svare længre næste gang//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 19:42

Cath smilede forsigtigt, ”Som for eksempel?” spurte hun med et nysgerrigt blik, og kiggede let på ham. Hun bed sig let i underlæben, og så nysgerrigt rundt, men hendes blik landede på ham. Hun lukkede let øjnene men åbnede dem hurtigt igen. Hun lænede sig forsigtigt ind mod ham og pustede let til ham, da hans hår tot sad lidt forkert. Hun håbede det var okay. Hun kiggede let og nysgerrigt på hans ansigt. ”Har du en idé om hvad klokken er ved at være?” spurte hun og kløede sig let i håret. Hendes røde hår var lige så fladt som der var til at starte med, men det var det jo næsten altid. Hun havde engang i hele hendes liv fået lavet krøller, og haft kjole på. Det var dengang hun var omkring de 4 år eller sådan noget. Ellers havde hun aldrig skænket det en tanke. Hun tænkte ikke rigtigt over det med fester og sådan noget. I hvert fald ikke mere. Hun strøg let en hårtot til side da hendes tanker var faldet på en fest.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 19:56

Davy tænkte let over sit svar"hm lidt på min fortid og sådan"sag han så med et let smil på læben, han betragte hende roligt"du er enligt ret køn"sag han blidt og nikke let"det var skam helt okay"sag han smilne hvorefter han kørte en hånd gennem sit hår som nu var ved og tørre, det betød også at det begyndte at krølle let.
.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 20:17

Cath lagde let hovedet på skrå. ”Synes du?” mumlede hun undrede, og betragtede let hans små fine krøllr som der tittede frem jo tørrere hans hår blev. ”Du er sød med krøller” mumlede hun. Hun kiggede let hen på ham, ”Og hvordan er din fortid?” spurte hun og kørte forsigtigt 2 fingre gennem håret. Hun lod let hendes blik vakle rundt i rummet, og sukkede så let, da hun prøvede at kvæle et gab, men det gik ikke så godt. Hun bed sig let i underlæben, og kiggede så igen hen på ham. Hun smilede igen forsigtigt og ventede spændt på at han eventuelt ville fortælle om sin fortid. Hun overvejde at ligge sig ned, men rygtede at hun bare ville falde i søvn. Nu havde hun heller ikke sovet i et stykke tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 20:38

Davy smilede og rødmede mere"tak, ja du er skam sød"sag han blidt og så let rundt før han lukke øjne for at tænke lidt tilbage, han nikke så let"jo nu skal du hørere "sag han"jeg blev efterladt i en skov som 6 årig og kan slet ikke huske noget om min familie, jeg lærte at klare mig i skoven og har boet der siden jeg så var 6 år men da jeg fyldte 20 år blev der påsat en brænd i den skov jeg boede i, jeg overveje heldigvis men hvorfor vides ikke, så da jeg forlod hospitalet efter branden rejste jeg her til"sag han roligt og åbnede øjne og så på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 20:46

Cath betragtede ham let mens han snakkede. ”Lyder ikke som en god barndom.” mumlede hun. Det havde hun bestemt heller ikke haft. Hun kunne næsten ikke huske noget af den. Hun bed sig let i underlæben, og gabte så.. ”Klokken er vidst mange” mumlede hun og fiskede efter hendes mobil, som der lå hendes bukselomme. Klokken var omkring 23;00 eller sådan noget. Hun kiggede let på ham, ”Skal du overnatte her, eller?” spurte hun med et forsigtigt smil. ”Eller skal du noget andet?” spurte hun og kiggede let på ham. Han var da bare en dejlig ven. Lige sådan en man manglede ikke? Jo, det var det vel. Hun lod let igen hendes fingre glide igennem hendes røde hår. Hun sukkede let igen, da hun prøvede at kvæle et gab.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 20:53

Davy trak let på skulderen "hm jeg overlevede"sag han roligt og smilede let men rejste sig så op fra sengen"jeg må nok komme hjem til min herre, jeg er endda forsinket "sag han hvorefter han kort lænede sig ind over hende og gav hende et kys på munden før han gik hen mod døren"bare bliv her vis du vil jeg skal hjem"sag han med et suk hvorefter han åbnede døren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 20:58

Cath kiggede overrasket på ham, da hun mærkede nogle dejlig varme bløde læber imod hendes. ”Øhm.. tak tror jeg” sagde hun en smule forvirret. ”Vent lige, jeg vil godt med ud” mumlede hun og hoppede let op fra sengen og gik ud gennem døren. Hun fulgte med ham. Hun kiggede lidt ned i jorden, da hun let undrede sig over det kys. Det var bare sådan en underlig ting. Eller sådan var hun vel bare. Det var nu heller ikke fordi hun, ikke kunne lide det. Hun stak let hænderne i lommen. Hun kiggede over på ham. ”Hvor bor din Herre henne?” spurte hun og kiggede let op på ham. Hun lod bare let hendes øjne hvile på ham. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og fjernede så let blikket igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 21:03

Davy lod hende følge efter sig"han bor i et stor palæ et stykke herfra"sdag han med t suk og satte farten let ned så hun ku gå ved siden af ham, de kom hurtigt ud af kroen og vidre ud på gaden hvor han dreje om nogle hjørne, han så lidt på hende"det var hyggligt at møde dig"sag han smilne hvorefter han gik så frem, han kendte ikke vejen helt enddnu desværre men det kom nok snart eller måtte han vel få en GPS som vist var en ting som ku vise vej, han sukke let ved tanken om sin herre og de piske slag han snart ville få.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 21:09

Cath kiggede let på ham da han gik… ”Davy” halvråbte hu, og løb hen til ham inden hun sprang i hans arme i et knus. Hun kunne ikke bære tanken om at han skule blive straffet, af sin herre. Det gjorde bare for ondt. Han var jo nærmest en af hendes eneste venner. Selvom de lige havde mødt hinanden. Hun havde ellers kun, mødt en anden fantastisk person ved navn Cricker. Hun lukkede let øjnene. ”Jeg vil ikke have at du bliver straffet begrund af mig” mumlede hun og trykkede hendes hoved ind mod hans brystkasse, da hun ikke var helt så høj. ”Tag med mig, jeg skal nok passe på dig” mumlede hun og kiggede let op på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 21:14

Davy stoppe op da hun råbte hans navn hvorefter hun med det samme havde armene om ham, han lag blidt armene om hende"det skal du ikke tænke på mig, jeg klar det"sag han blidt"og nej jeg må altså gå for du skal helst ikke blandes ind i det her, vis jeg tog med dig ville han finde os og nok dræbe os"sag han med et sug hvorefter han blidt skubbe hende væk og gik videre ned af gaden, han sukke det var hårdt at sige farvel for hun var sød men han måtte se at komme hjem, så han satte farten op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 21:23

Cath vendte sig let om for at gå den anden vej. Kunne denne her herre være så farlig? Åbenbart. Hun trak let på skulderne, og kiggede lige frem. Så var det bare hjem ad, åbenbart. Hun sukkede let og kiggede sig let omkring. Ingen mennesker. Hun lod sig let transformere sig om til en kat. Hun lod bare hendes vandring fortsætte. Hun lod let hendes hale slæbes hen ad jorden. Det var blevet en vane. Måske en dårlig en da hendes pels blev slidt af det. Hun lod let sine øjne lukke i og gik let i hendes egen verden.

//Skal vi starte et nyt emne? 0.0 xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 21:29

//hmm ja men kan vi så ikke vente til imorgen?//

Davy så kort efter hende hvorefter han så området an før han forvandle sig om til sin ræve skikkelse, han listede ind i skyggerne og gik gennem skyggerne hjem af med et hurtigt tempo.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 21:30

//Jo! Skal os til i seng (-; tideligt opp -.-'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Dec 2010 - 21:32

//super;) //