Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Farvel Vie La Mort - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Farvel Vie La Mort

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:52

Hvem er det lige der siger det er for latterligt det der sker her inde på siden ? :P
Hvem er det lige som siger at dette er gået for vidt.. man er altså godt dum hvis man ikke ved at der kommer en diskussion ud af det.. så ja.. fair nok så blander jeg mig uden om, men synes ikke det er fair at du et eller andet sted faktisk angriber siden på den måde som du ikke siger du gør, men faktisk gør
Kan fandma godt forstå det ikke er fedt at få at finde inddirekte at siden den er for latterlig.. synes du selv det ville være rart at få at vide på den måde ?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Jay Wu Tirs 4 Maj 2010 - 20:53

Vel, du har under ingen omstændigheder informeret os omkring problemet omkring overpower, og du kan da sige til personen at du synes det er overdrevet det han/hun skriver også kan du jo bare lade være med at skrive med personen, det betyder jo ikke at alle 100 medlemmer skriver sådan?! Og det bliver til en diskussion når man ikke melder besked først omkring problemet i stedet for at sige det til dem der styrer siden, så de kan lave noget om på det!
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:55

Det bliver kun en diskussion hvis sidens bestyrere tager det op offentligt. Det bør en admin ikke gøre... Adminen bør sige "Okay. Ærgerligt, men sådan er siden. Ha' det godt du!" og det er det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Jay Wu Tirs 4 Maj 2010 - 20:57

Nej det bør en admin ikke gøre! En admin bør kæmpe for at få problemet løst, og få brugeren til at blive istedet for bare at trække på skuldrende og lade som om det var ingenting, fordi det er det ikke !
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 20:59

Nej, sådan skal en admin ikke være! En admin skal være den som finder bedre løsninger og gør siden bedre for alle medlemmer. Men nu, ja Vel sådan er siden, vi arbejder faktisk på sagen omkring over power, og hvis du ikke kan lide det så stopper jeg dig heller ikke i at gå. Men jeg tager sagen op fordi at jeg ikke mener at det du gør er den rigtige måde at løse et problem på. Hvis du sagde det var fordi at du havde problemer i dit eget liv eller bare ikke fandt siden interessant mere havde jeg sagt "okay det var sku da synd.. og du må have det" Men selv det ville jeg egentlig spørger ind hvorfor, det er kun underlige admins der ikke bekymre sig for sine medlemmer der gør det sådan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:02

Absolut enig Faith. Men det tager man privat, f.eks over PM. Ikke i en offentlig tråd. Det er basis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:05

Jamen du kom jo ikke til os Vel gjorde du vel? Nej du valgte bare sådan at nu ville du altså ikke være på siden mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:07

Nej det gjorde jeg ikke.

Hvis jeg overvejede at blive på siden, så har den her tråd da godt nok smadret den tanke... mudderkastning, anklager og spot.

Tusind tak for noget god tid på Vie La Mort. Jeg håber at vi kommer til at skrive igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:10

Undskyld jeg sådan lige bryder ind i det hele hehe ^^'''

Men vil altså give Seth ret, når du skriver her over i en nyhed om at du vil slette dig selv burde det altså være sidste løsning, ikke den første, du kunne jo have skrevet til en af de to admins at du havde overvejelser om at slette dig selv på grund at et problem, som du kunne fortælle nærmere om, også ville der jo blive gjort noget ved sagen, og efter hvad jeg har set i de mange nyheder er der altså blevet gjort en masse for at kunne få folk til både at skrive mere, og få dem til at dæmpe ned på det med overpower og det, og hvis de ikke føler sig tilpas med det kunne de måske få et race skift eller noget? Det ved jeg så ikke noget om men det kunne jo være godt nok hvis det skulle være sådan?

Men anyway tilbage til emnet omkring sletning, så syntes jeg personligt du skulle have sagt til en af de to admins om at du havde overvejelser om at slette dig på grund af det og det problem, så i kunne have fundet en løsning på det hele og ikke hænge ved herinde i denne tråd ^^.

Efter egen mening burde denne tråd blive låst da det ikke er fedt for andre at se på dette der bliver skrevet som sådan, også kunne i jo selvfølgelig gå videre med dette over en pm eller noget. Men Vel vil give den ene admin ret i at man ikke skal tage sletning som den sidste løsning de gør jo hvad de kan får at få siden til at blive bedre, og hvad jeg har hørt tager de jo imod kritik men ikke groft og indirekte kritik mod siden men over nogle forskellige emner omkring siden og det, nogle af reglerne og det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:15

1. Han skrev bare at han smuttede IKKE at han ville slette sig selv. det kom ikke som et ultimatum, som det ville have gjort hvis han ville have haft opmærksomheden. det han gjorde opmærksom på var bare at han smuttede så dem han evt. spillede med ville vide det.

2. det nytter ikk at gå til angreb på ham bare pga af at han stopper. I siger at i godt kan tage kritik hva så med at bruge det han siger til noget konstruktivt i stedet for at blive vrede og gå defend-mode?

3. Det Vel siger er rigtig nok men der er heller ingen der siger at i skal ånde alle i nakken. Der skal bare nogle mere udpenslede regler og definitioner på regler til. Er der guide-lines så følger folk dem, som oftest. Lidt ligsom at opdrage børn, uden retningslinjer eller grænser så bliver de ved med at søge dem. og lige pt er der næsten ingen grænser her på siden.

4. For at det hele nu ikke skal være negativt så vil jeg lige nævne at jeg synes det her er en virkelig fed side med en masse gode ideer som sagtens kunne blive endnu bedre og større osv! virkelig, I står med noget som kunne blive til noget virkelig STORT stort! men det kræver en del mere arbejde og hvis det er skal jeg da nok hjælpe. Jeg har selv min egen site som denne, godt nok på engelsk men jeg ved godt hva det handler om.

5. Hvad angår power-play og Godmod, så er det da klart at hvis en gør det så er den næste også nød til at gøre det for at overleve and so on and on it goes. Hvilket bringer os tilbage til opstramning af reglerne.

men igen, jeg synes det er en fed side, og det som der bliver sagt her er jo bare finpudsning. Kritik som i kan brug konstruktivt. Men det er bare ikke nemt at bruge konstruktiv kritik hvis man bliver vred eller sur over det man får at arbejde med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 22:29

Kilia ^^ undskyld men vi låser emnet da dette ikke længere er en sag..
Jo han sagde faktisk at han ville slette sig fra siden men nok om det. Denne sag er lukket.
men ellers mange tak og vi er også igang med at ordne det med power-play da vi heller ikke er enige med at vi skal have det :]

FOR det andet så tager vi da imod kritik og vil da også tage det til mig som du siger lige nu, men på den måde som Vel sagde det på er bare ikke nogen måde at komme frem det er en anklage mod os om 'går det bedre eller jeg smutter' og den finder jeg mig simpelhen bare ikke i :] Men nok om den her sag den skal bare lukkes og hvis du vil komme med mere konstruktiv kritik vil jeg meget gerne lytte til det over en pm eller hvis du skriver til forummet idéer og hjælp jeg vil med glæde lytte til det ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Farvel Vie La Mort - Page 2 Empty Sv: Farvel Vie La Mort

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum