Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:12

Jeg siger ikke de må lave de racer de har lyst til, de må jo godt lave deres egen underrace af dæmoner (som eksempel) så længe de beskriver hvad det er for en slags dæmon de er nede i profil teksten. Desuden skrev jeg også at hvis de havde en ide til en ny race ville vi snakke om det, det vil ikke sige at de må tage den race før det er afgjort, jeg snakkede med Faith kort inden at jeg lavede den her nyhed.

Jeg kan godt følge dig i det med mana dæmonerne, da vi ikke har det system herinde, og hvis folk ser en der har lavet en eller anden form for dæmon som ikke passer ind her, kan de jo bare skrive til os. Jeg har selv set nogle dæmoner der måske ikke passer herind, men det var jo så før jeg var blevet admin, og jeg har også tænkt mig som race admin at holde øje med de dæmoner som folk laver. Nu er der jo mange skygge dæmoner, så jeg går nok snart i gang med at lave noget til dem inde under racer. Jeg har også sendt PM's til nogle brugere herinde som er en dæmon race der ikke passer i den her verden, hvor de bedes ændre det, men det er ikke alle der helt forstår det, eller også bliver de sure på mig, men det er jo i følge reglerne ikke?

Det der var meningen med den her post, var at folk skulle vide at hvis de er en skygge dæmon eller sådan noget, så skriv i deres profil tekst hvad den gør, så kan vi jo selv som admins bedømme hvad vi synes om den og så enten sige ja eller nej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Ons 22 Dec 2010 - 18:24

Det var slet ikke sådan jeg forstod det. Jeg undskylder hvis jeg har lydt hård, men jeg føler bare at de her under dæmoner, er noget som burde blive yderligere diskuteret, ikke blot med fx. dig som er inde for raserne, men med alle hjælpe admins. Og under raser, af hvad helt nøjagtigt? Af Ild-dæmoner, vand-dæmoner, og så videre kan jeg forstå.. da der var vi de grundlægende ting til! Men når en dæmone hedder fx, en blod dæmon eller lign. så er det en helt andet dæmon rase, og derfor ikke blot en under kategori, men en selvstændig rase form. Hvis folk laver en plante dæmon, er den jo en under kategori til en jord dæmon, det er klart.. lava dæmon, under rase til ild-dæmon.. and so on.. I get it..

Men dæmoner der ikke har en relation til de allerede eksisterende dæmon raser er altså en selvstændig rase.
- og det er det jeg måske er bange for bliver misforstået i dette, for det er sådan jeg har forstået det da jeg læste det.

- udover det, mener jeg stadig dette burde være taget op med de andre hjælpe admins også.. jeg ville gerne have været informeret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Gæst Tors 23 Dec 2010 - 8:12

Så er det sikkert mig der har formmuleret det forkert, og i det tilfælde så beklager jeg :P jeg skal nok kigge på min post senere i dag, for at rette fejl og formulere den bedre, så alle kan forstå hvad det er jeg mener :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

VIGTIGT! Dette kan omhandle din race! - Page 2 Empty Sv: VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum