Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Stilhed! Scars EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Stilhed! Scars EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Stilhed! Scars EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Stilhed! Scars EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Stilhed! Scars EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Stilhed! Scars EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Stilhed! Scars EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Stilhed! Scars EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Stilhed! Scars EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Stilhed! Scars EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Stilhed! Scars

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Stilhed! Scars Empty Stilhed! Scars

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 16:54

Tid! 21:00
Sted! banegården
Omgivelser! gæt?
Vejr! sne ude, varmt inde
Tøj! en lilla hættetrøje og et par grå stramme bukser samt et par slidte lilla all stars

Togstationen lå øde hen, gamle aviser og flasker lå rundt omkring i den store indgangs hallen dog var her fuldt oplyst og små røde lamper lyste oppe ved loftet hvor overvågnings kamera sad fast så man ku se hvad der forgik, her var helt stille eller ikke helt for en let nynne ku hørers over fra en bænk hvor en ung kvinde sad, hun var meget nem at få øje på for hendes hår var rødt meget rødt og så var hun også ret høj samt tynd, hun var faktisk ret smuk dog var hun ikke menneske men dæmon og ikke viklen som helst dæmon men en ild dæmon, hendes øjne var lukket og hun sad med sin lilla ipodt i hånden, hun nynnede roligt med på et rock nummer imens hun tromme let med hånden på sit lår*hmm selskab ku være godt*tænkte hun hvorefter hun smilede koldt og slog de gule øjne op, hun så let rundt men her var tom eller der sad et par duer et stykke væk og hugge i et stykke brød, hun smilede koldt hvorefter hun rejse stig op og begyndte at vandre lidt rundt, hun trængte til underholdning og helst fra modsatte køn da hun ikke rigtigt gad snakke sammen med kvinder de var for kedelige efter hendes mening men mænd var noget andet noget sjover og dem ku man forføre.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Stilhed! Scars Empty Sv: Stilhed! Scars

Indlæg af Scars Søn 26 Dec 2010 - 17:43

En jeep kom flyvende ned gennem Di Morgas gader, på føresædet sad en vredt udseende meget arret mand, der var ikke andre i bilen udover noget der lignede en ganske lille pakke i brunt papir. Folk sprang til siden mens den dyttene jeep kom flyvende, den arrede mand råbte skælsord efter folk der gjorde det for langsomt og truede vredt med en stor næve. Bilens hjul hvinede og skreg da den stoppede udenfor den tomme banegård og Alexander svingede sig over siden af bilen og tog pakken med sig, den aldrene gamle soldat var iført sort kampudstyr, sorte støvler og en kampvest, på hans skulder sad en meget stor kommando kniv, hved hans side sad en Heckler og Kock Mk23 45 kaliber pistol og over ryggen havde han et oversavet haglgevær, med tunge dybe skridt gik han op til døren og smuttede forsigtigt ind i bygningen, han kiggede hurtigt rundt men så ikke kvinden. Alexander stillede sig foran et af de låseskabe man så ofte ser i lufthavne eller på banegårde, han kiggede sig en ekstra gang diskret om og satte den lille pakke derind med et stort smil på læben *så er du i sikkerhed min lille ven... vi skulle nødig have at nogen finder dig*. Alexander gik lette fra skabet og så kvinden, han blev overrasket og satte sig næsten ned på grund af chok, "Ehm... hvem er du?", hans stemme var rusten af for mange cigaretter og et hårdt liv.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 21:58

Taylor slukke musikken hvorefter hun smilede iskoldt og så op da en kraftig menneske lugt ramte hendes næse, hendes smil blev så lidt mere drilsk hvorefter hun lod de gule næsten gyldne øjne se rundt for at finde denne person, hun fik så øje på en militær agtig mand som gik hen til en boks og lage en mærkelig pakke, hun løftede undrende øjenbrynet imens hun blev mere nysgerrigt noget der fik hende til at gøre de mærkeligste ting, hun trådet et skridt hen mod ham da han så hende"Taylor og du er?"svarede hun koldt men også lidt drilsk imens hun betragte hans udsende, han en slags soldat regnede hun med nu hvor hun ku se de mange våben"og hvad laver de her?"tilføj hun drilsk, hun elske at lege med folk og få dem til at tvivle på hvem og hvad de er, hun var dog klar til at skabe ild vis han sku prøve på noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 26 Dec 2010 - 22:24

Alexander fik et irreteret udtryk "Mit navn er ikke noget du behøver at vide og hvad angår min tilstedeværelse her... bare vær glad for du stadig er i live", han lod sin hånd glide ned over pistol hylsteret for at sende et sinal om at han ikke var en man skulle prøve at lave numre med. Alexander begyndte langsomt at gå rundt om pigen i en let krybene gang som om han dukkede sig en smule, han havde ikke været i Di Morga længe, men han havde allerede mødt en stor del af de charmerende typer her i Terre, han kiggede nervøst over skulderen som om han ventede på at nogen eller noget skulle komme over den lille bakke der førte ned til banegården. Alexanders støvler lavede en knirkende lyd når de gik hen over det hårde flisegulv, det mindede ham om sne fra derhjemme.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:33

Taylor lo koldt af hans lille trussel "som om en pistol kan skade mig"svarede hun ham hånligt og fulgte ham med øjne imens han vandre rundt om hende for at betragte hende, hun betragte skam også ham dog var hendes tanker nok anderledes for hun tænkte på at han måske var en som hun ku købe som slave, hun smilede drilsk til ham"nå så du venter på hjælp fordi du ikke kan klare en kvinde som mig"lød det koldt for hende, hun var ikke spor bange for ham og det ku tydeligt ses på hende, hun strakte let sin hånd frem hvorefter hendes øjne blev knaldrøde og lyste op imens en flamme dukke op i hendes hånd"det her er et våben"sag hun tørt til ham og begyndte med let hed at forme flammen til en kugle af ild.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:21

//er du her?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tirs 28 Dec 2010 - 23:46

Alexander grinede højlydt af hende "Ja jeg tro min pistol kan gøre ret så meget mod dig... det er ikke første gang jeg møder en vampyr eller dæmon eller djævel", han hev pistolen op og snurrede den rundt engang på fingeren "Jeg bruger kaliber 45 hollowpoint kugler med flydende plasma, det bliver ikke mere dødbringende for et uhelligt væsen", hans smil var ikke til at tage fejl af, han havde styr på sine våben og hvordan man brugte dem, han pegede med en finger på hendes ildkugle "Og ikke noget fyrverkeri tak jeg er allrede dækket ind", han viste hende et alngt ar der løb ned af højre side af hans krop og stak så sin pistol i hylsteret igen "Men jeg tror ikke at nogen af os er dumme nok til at inlade os på en sådan kamp da den kun kan falde ud til ens fordel", han grinede igen smørret og gik tættere på hende.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 23:55

Taylor så let på hans pistol sku den ku dræbe hende nej den troede hun skam ikke på, hun lo koldt og rystede let på hovedet "jeg kan sige dig at den ikke ville hjælpe dig i en kamp mod mig"svarede hun tørt og løftede et øjenbryn da han kom tætter på hende, hun fnøs let hun frygte ham skam ikke han var jo kun et menneske, hun så kort på hans ar"jeg ku godt gi dig flere ar vis du ønsker det"lo hun let hvorefter hun smilede drilsk og puste til flammen så den forsvandt "nå så man tør ikke, men så lader vi da bare vejr"svarede hun hånligt, hun elske at drille samt lege med folk og han var nu endt som dagens legetøj.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Ons 29 Dec 2010 - 0:22

Alexander blev mildt sagt skidesur over hendes måde at værre på, her prøvede han hårdt på ikke at få det hele til at ende med at hun lå på gulvet og bad om nåde. Alexander åbnede munden i et stort smil, han var faktisk ligeglad med at hun troede han kun var menneske, det gjorde det hele en smule sjovere for ham når hun blev fælt overrasket, en lille smule hånd til hånd træning kunne vel heller ikke skade ligenu. Alexander lænbede sig tilbage og begyndte alngsomt at knække leddene i hans krop og sluttede af med knoerne, Han stillede sig foran hende med et sært glimt i øjnene "Jeg håber du ved havd du går ind til hvis du prøver at slås med dette stakkels lille menneske", han grinede hånligt af hende og var ikke sikker på hvem der legede med hvem.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Ons 29 Dec 2010 - 0:29

Taylor så på ham og fnøs koldt"pas nu på"svarede hun koldt hvorefter hun lukke øjne og strakte armene ud til siderne, en flamme begyndte at vokse omkring hendes krop og kort tid efter var hun helt væk i en mega stor flamme, så forsvandt den hvorefter en meget høj smuk skikkelse trådte frem, hun smilede iskoldt og så på ham med et drilsk blik"kom du bare an"svarede hun tørt og lo koldt, denne skikkelse hun nu var i var smuk meget smuk og man fik næsten lyst til at røre hende.
Stilhed! Scars Demoness

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tors 30 Dec 2010 - 0:03

Alexander tabte kæben i et øjeblik før han kom til sig selv og prøvede at kigge uforstyret på den smukke skabning, dybt inde i ham havde han lyst til at røre hved hende for at se om han så syner, men han havde en bange anelse om at hun måske kunne værre en forfærdelig modstander i denne form og holdt sig på en god afstand af hende "Du er ikke hvad man tror du er... hvad helt precist skald du forestille at værre?", hans spørgsmål lød mere smirende end ondt, som om han havde slemme tanker i hoved om hvad han kunne tænke sig at gøre hved hende, hvis han da fik chancen. Alexander gik et par skridt tættere på hende så de stod lige foran hinanden, hans ansigt var lyst op i et alt andet end sødt smil og han lod sin tunge glide hen over en spids hjørnetand.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 0:15

Taylor lo koldt da han så lidt overrasket ud han havde sikkert troet at han sku kæmpe mod hendes menneske lige form men ikke efter hendes mening, hun smilede drilsk"hvad jeg er? jeg er skam en dæmon"svarede hun koldt og betragte ham med helt gule øjne hvor der intet sort var i hendes øjne, hun strakte den ene hånd frem hvorefter fignerne forsvandt og blev til lange skarpe klør, hun lo koldt igen og så på ham"vil du stadig kæmpe?"spurgt hun koldt og lage hovedet på skrå, hun betragte ham køligt og afvendte hans svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tors 30 Dec 2010 - 0:40

Alexander stod nu kun få skridt fra hende og grinede af hendes lille opvisning, "Jeg er mere end en match for dig min skønne ven". Alexander smilede til hende og forsvandt så fuldstændig, det så ud som om et tæppe blev trukket ned over ham og han forsvandt i den blå luft, ingen skridt kunne høres, ingen lugt kom længere fra ham og hans aura kunne ikke længere mærkes, det var som om han aldrig havde været til stede, han elskede denne nye kraft, den gjorde ham istand til at dræbe bytte der var meget større og stærkere end hamselv. Alexander stod nu helt henne på siden af taylor og slikkede hende på halsen med hans lange tunge mens han hviskede "Du smager så godt min søde", han styrtede væk igen stadig uden at lave den mindste lyd og lod sig selv blive synlig igen da han var kommet på sikker afstand af hende igen.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 1:02

Taylor lo koldt af ham og rystede på hovedet hvorefter hun smilede koldt så man ku se hendes hvide lidt skarpe tænder, hun så dog undrende rundt da han var væk men slog ud med den hånd hvor klørene sad på for at prøve at ramme ham"kom frem dit kryb"snerre hun koldt hvorefter hendes øjne blev røde og en stor flamme lag sig om hende som et skjold, da hun igen ku se ham snerre hun koldt hvorefter hun forme en ildkugle som hun kaste efter ham i håb om at ramme, man ku se at hun nu var sur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tors 30 Dec 2010 - 2:23

Alexander smilede provokerende til hende og kastede sig hurtigt væk fra ildkuglen "Min søde ven... vi behøver jo ikke at slås", hans stemme var spændt med en irreterende tone for at plage hende lidt ekstra, det eneste han kunne tænke på var at det nu var ham der legede med hende og hun blev mere og mere sur over ikke at have kontrollen. Alexander gjorde sig igen usynlig og løb rundt om hende, han lod sig med vilje løbe igennem vandpytter engang imellem så hun stadig kunne vide at han var der. Alexander stoppede og hoppede op på en søjle hvor han gjorde sig synlig igen, han grinede til hende "Skal vi ikke bare sige stop nu, jeg er for hurtigt, for stærk og for pæn til dig", han grinede og forventede enduen ildkugle eller andet magi
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tors 30 Dec 2010 - 12:00

Taylor udstødte et koldt fnys"hvorfor det? vi kan ikke snakke sammen for hvad sku vi snakke om?"sag hun koldt hvorefter hun lod ilden forsvinde omkring sig, hendes krop var utrolig smuk, hun knurre af ham"kom frem dit kryb" snerrede hun koldt"du er ikke smukkere ind mig"tilføj hun iskoldt og tog et par hurtige skridt mod ham, hendes horn bevæge sig lidt imens hun kom nærmer"du er ikke andet en ussel slave"tilføj hun koldt dog var der noget ved ham der tændte hende dog ku det ikke ses på hende det eneste hun vidste, var at hun var sur men også drilsk, de tomme gule øjne stirrede på ham uden at blinke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 14:14

Alexander grinede højlydt af hende "Slave?... sikke dog et skælsord!... kom nu jeg ved du kan gøre det bedere end det!", det hele var en leg for Alexander, her kunne han endelig få prøvet nogen krafter af på en modstander der sikkert ville elske at gøre det af med ham, dog var der noget over hende som han godt kunne lide, var det hendes udseende, helt sikkert hun var jo smuk på en måde som Alexander ikke kunne beskrive og dog kunne hun bide fra sig som en giftig slange. Alexander stod og smilede til hende med et sigende blik mens han lod sine øjne vandre op og ned af hende, "Du er en værdig modstander", han snakkee med en halv hvisken og indsnusede lidt af luften omkring dem som om han kunne lugte hende hvilket han ikke kunne.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 14:31

Taylor fnøs koldt og trådte tætter på ham"du holder bare din kæft arfjæs "hun sendte ham et drilsk smil, hvem lege med hvem? Taylor var i værtfaldt begyndt at lege med ham, der var noget over ham som der gjore at hun ville dræbe ham men os røre ham? det var mærkeligt, hun sendte ham et koldt smil"jeg er mere en værdig"svareder hun koldt og lod hendes finger blive af stadet af lange skarpe klør, hun slog ud med kloen for at ramme hans bryst imens hun hvæsse lidt som en kat samt en slange.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 14:45

Taylors klo skar Alex hen over brystet så der kom en dyb flænge i hans tøj og man kunne se ind til hans brystkasse, hvor der normalt ville have værret fyldt med blod og smerte voksede såret bare sammen igen og han stod og kiggede på hende med et stort smil, han stillede sig helt hen til hende så de kun var få centimeter fra hinanden, han hviskede på en charmerende måde til hende "Du kan ikke såre mig på den måde min søde,". Alexander så på hende med sine smalle reptil pupiller, der var ingen tvivl om at han lagde an på hende mens han kiggede hende i øjnene, *hende kunne man godt have det sjovt med*, hans tanke frembragte i et lummert smil på hans læber og han blinkede til hende.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 15:05

Taylor fnøs igen hvorefter hun lod kløerne forsvinde og lod fignerne komme frem, hun betragte ham let med et koldt blik hvorefter et frækt smil kom frem på hendes læbe, hun lag en hånd på hans skulder og trak ham ind til sig hvorefter hun kort kysse ham med våde kys på panden før hun skubbe ham væk og hvæsse, bare for at få ham lidt tændt og til at blive mere nysgerrig "ligger du nu an på mig vampyr?"spurgt hun køligt men også sexet og med sin russiske accent.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 15:21

Alexander blev overrasket over kysset, det bragte ham kort ud af fatning og han var nød til at bruge et øjeblik på at tænke sig om, han begyndte at blusse en smule i de ellers blege kinder. Han blev enduengang overrasket da han hørte hendes russikse accent og smilede lummert "En anden russer? hvor dejligt" sagde han på russiks og kiggede på hende. stadig med de samme charmerende øjne, "Hvad for dig dog til at tro jeg ligger an på dig?" han så helt uskyldig ud et øjeblik inden han brød sammen og igen kiggede på hende med en passion der flammede. De reptil agtige øjne lyste gult og onskabsfuldt, Alexander tog fat i hende og kyssede hende, hans lange hjørnetænder kunne uden tvivl mærkes i hendes læber men uden at der gik hul på huden, han lod sin tunge glide ind i hendes mund og rulle sig om hendes.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 15:40

Taylor betragte ham han lage uden tvivl an på hende og det ville hun bruge dog ville hun lade ham leve lidt endnu, hun smilede frækt"ja jeg er russer og stolt af det"svarede hun ham på flydende russisk, hvorefter hun løftede øjenbrynet da han skjulte det let"nå nå så man lyver"lo hun let hvorefter hun blev hevet ind til ham, hun mærkede hans læber mod sine og lag armene om ham, hun trak ham let ind til sig og krasse ham let på ryggen med sin skarpe negl som sad på den ene finger, hun kysse selv igen på en sexet samt våde måde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 16:19

Alexander kunne mærke kloen bore sig ned igennem ryggen på ham igen, men han var ligeglad, det var jo alligevel ikke fordi at han ville begynde at bløde eller dø af det, han koncentrede sig alt for meget om Taylor og hendes læber, han lod sine hender løbe ned af hendes krop til de lå på hendes numse, han kunne ikke lade være med at tænke en masse mens de stod der forenede på denne måde, *Taylor.... dejligt navn, men hun har et forfærdeligt temperament, hende tror jeg ville værre god på den helt rigtige måde*, hans tanker kom til udtryg i hans kys der blev endumere intenst og passionsfyldt, han lænede sig forover så Taylor lå vandret i luften mens han holdt hende på ryggen.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 16:43

Taylor begyndte faktisk at nyde hans kys og begyndte at besvare kysset mere intenst, dog bevæge hun sin krop let da han lænede sig hen over hende, hun begyndte at nusse ham let på ryggen imens de kysse videre, hendes gule næsten gyldne øjne så direkte ind i hans med et frækt blik, hun tænkte på en masse dog vidste hun intet om hans tanker måske var det ikke så godt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Lør 1 Jan 2011 - 17:03

Alexander kiggede med sine charmerende øjne ind i hendes, hans øjne blev helt smalle og han kunne mærke lysten stige i sig, han lod en hånd løbe op under hendes trøje mens hans kys blev mere og mere vilde og intense, det var som om at hendes nærhver gjorde ham fra forstanden så han ikke kunne styre sigselv. En vind farede igennem den ellers lukkede togstation da et tog på få sekunder for igennem ind og ud, vinden var et dejligt afbræk fra det eller indelukkede klima der var på den gamle togstation. Alexander lod sin anden hånd glide op af halsen på hende så en finger sad under hendes hage, han smilede på en dyrisk og lumsk måde.
Scars
Scars

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner