Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Lay down with me :/: Scars
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Lay down with me :/: Scars
Omgivelser : Ingen rigtig at se i nærheden af skolen
Vejr : roligt, klar stjernefyldt himmel, kølig
Sted : High schoolen udenfor den.
Stjerne var smukke og glinsede ned mod selveste jorden kunne man vel kalde det, når de nærmest blinkede til en mens månen gemte sig for ej at lyse hele nattehimlen op denne dag? -why?, well i dont know-. Men denne her dag føltes anderledes?.
Noir åbnede stille de rav gule øjne, i det hun næsten hev efter vejret, og kom til at skubbe til sin vandflaske der faldt ned mod selve gulvet fra det høje lakeret smukke mahoni bord, der stod ved siden af de andre borde inde på bibliotekets afdeling i skolen. Hun betragtede stille sine omgivelser for at få en vis form for viden om hvad det var og hvem der var her?, men der var ingen andre end hende?. Hun rejste sig stille op i det hun strakte sig og sagde "åhhh ha" .
e
*Endnu en gang har jeg sovet over mig perfekt*
Hun tog hurtigt sin taske i det hun åbnede døren og løb ud af den og forbi perdellen som altid ar nær hende?, heldigvis kendte de hinanden temmelig godt, fordi hun næsten altid faldt i søvn efter skole tid, ved at studere overtid så han lod hende altid gå når hun vågnede eller når han var færdig med arbejdet. Hun gik ud af døren og svang tasken over skuldren(en almindelig skoletaske). Hun gik stille hen mod cykelstativet i det hun stoppede op og sukkede, endnu en gang var hendes cykel vandaliseret, så hun lod den stå og gik stille væk fra skolens grund og hen til selveste gaden.
Gæst- Gæst
Sv: Lay down with me :/: Scars
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
*Hm? hvem er det mund*
Hun så undrende efter den ukendte mens han drønede endnu en gang forbi hende og hun lukkede let øjnene i forskrækkelse og gav et let skrig fra sig"Ahh" kvindeligt, lille pige agtigt, og rigtig forskrækket skinger lyd kom igennem hendes læber.
Hun vendte sig let om da hun så sin skygge pludselig blive længere og det ikke blot var gadelys der oplyste hende mere"Hvad i?" Et let drej til siden og hun tog hånden hurtigt op foran øjnene for ikke at blive blændet og få mærkelig prikker foran øjnene? der lignede skygge blækpletter.
Et let rynk på den fine lille næseryk og hun råbte"Hvem er du!" Hun gik let hen mod ham med små klik agtige fodskridt og lyde fra de fine stiletter af hendes, mens de halv sorte stramme læder ligende leggins var ind til hendes stylter af ben, og den lange casual hoodie med lynlås hang led nede om hendes hofter der ikke var til at se rigtig? fordi den var så stor, og huen var trukket let ind til hendes nakke for ikke at blive for kølig.
Dog... da han kom tæt på igen skrig hun let og trådte et skridt tilbage og trak en bog op fra tasken og smed efter ham lige i det han paserede... og det føltes som et kick af adrenalin da det hele så ud til at gå i slowmotion og det lignede hun ramte hans hoved eller nærmere hjelm, men det ville først vise sig ... vis han stoppede op go satte efter hende, dog... indtil da ville hun stå der med åben rygsæk og ligne en forvirret lille dådyr.
Gæst- Gæst
De rav gule øjne så let på Alex i det han trådte af motorcyklen og samlede hendes bog op?, indtil videre kendte hun kun til vampyr i film og bøger og så var der jo os der der mærkelige skrøner man hørte om her og der men det var der nu ingen grund til at lægge højde på?.
Hun gik lidt væk fra ham da han nærmede sig med hendes bog, dog da han kom tættere på så hun nærmest helt fortryllet ud , fordi han virkelig var så betagende og smuk at beskue fra hendes afstand, dog blev han ikke dårligere set jo tættere han kom, nej det blev blot bedre.
HUn rystede let over kroppen af kuldegysning i det han rakte hende bogen og de fine ord der strøg ud af hans mund som en lumsk slanges men dog med et vis tiltalenhed i sig.
"Det gør intet, fejlen er på min side sir?, jeg burde ikke ha kastet bogen efter dem i alt form af frygt og forvirring" En let dirren inde i hendes krop og gåsehud over hendes arme kom igennem hendes krop som en vandrende sjæl der var fortabt?.
Hun gøs let igen og så på Alex og sagde"Men ... hvorfor gjorde de det? efter jeg skrig, eller hørte de ikke mit skrig" hun så lettere uforståen på ham i mens hun prøvede at tolke ham men kunne ikke.
Gæst- Gæst
Hun smilede let og sagde"Jeg, det fordi jeg går i skole der inde og normal cykler jeg men den er ødelagt desværre men jeg overlever den var alligevel skrot?, så derfor går jeg alene her på vej hjem til min lejlighed egenlig?" hun smilede let og sagde"så hvad med dig hvad laver du her uden en ledsager på din awesome bike ? hva biker fyr" hun blinkede og sagde"Aha Alex? hehe mit navn er Noir, og tja... efternavn det spiller ingen betydning det alligevel aldrig noget der bliver brugt ved mig? så stor betydning er jeg ikke" hun grinte let i det hun så flovt på ham fordi han virkede så mystisk og tiltalende men... havde hun set en hugtand som i vampyr film?..."så hvad er du Alex" hun ville bare prøve spørgsmålet an for sjov.
Gæst- Gæst
Hun betragtede ham let fordi der var noget over ham der ikke stemte rigtigt?. Hun tog let bogen i tasken og lukkede den i det hun tog den på ryggen og tog let om Scars?, altså..... hvad kunne der dog ske ved at tage en lille tur med ham hjem til sig selv?.
Gæst- Gæst
Hun gik let hen til Ham i det hun tog hjelmen af og smilede sødt til ham "Wauw det virkelig smukt her, så ....? hvorfor er vi her egenlig ud over udsigten?" hun så undrende på ALex og en vis mavefornemmelse havde spredt sig til dårlig fornemmelse i maven i det hun roede sig i det hvide platinske hår og sagde"Måske du blot burde køre mig hjem af nu, det temmelig sent og sådan"
Gæst- Gæst
Noir tog sig let til hjertet i det hun tænkte*vampyr... jamen ! vampyr findes ikke! det gør de altså bare ikke det burde ikke være muligt!* hun løb ind i et pakhus der var nær Havnen og gemte sig bagved nogen kasser i det hun trak vejret i hurtige tag og prøvede at finde noget at slå fra sig med.
fordi hun var ikke dum?, at vis han virkelig var en vampyr skønt hun ikke troede på det så ville han skam kunne indhente hende uanset hvad.
Hun ledte og ledte men fandt blot en jernstang og rejste sig så op og sagde"vis du vil smage så kom og tag mig men det bliver ikke uden kamp!"
Gæst- Gæst
"SLIP! AAAAAAAARGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!" Hun mærkede let hvordan det strammede og prøvede at holde sig på en måde oppe i armene så det ikke gjorde for ondt i det hun sparkede ud efter ham mens hun skrig og gjorde ved og stønnede af anstrengelser,
Gæst- Gæst
Hun hang der og ku næsten ikke trække vejret mens hun kæmpede for at holde en vis afstand med sine egne finger fra hendes hals og hans hænder? der var om hendes hals.
Hun mærkede hvordan hendes hjerte blev langsommere, og hun kunne næsten ikke få vejret, men hun var helt afslappet nu, dog stadig skræmt som et lille dådyr og forvirret. Faktisk... vis man så ovenlig efter på Noir så lignede hun Kajika lidt egenlig?.
Noir gispede efter vejret i det hun på mærkelig vis ? fik lidt mere luft ned i halsen og sagde"Jeg vil gør alt".... på en virkelig bedende måde.
Gæst- Gæst
hun hev efter vejret og hostede let mens hun prøvede at rejse sig men kunne slet ikke få vejret ved mindre hun var krøllet helt sammen som en lille killing.
Hun så let op mod Alex og satte sig så hurtigt op i det hun sagde"Hvad!? hvad... hvad laver du!?" hun rykkede lidt væk fra ham , han havde vel ikke tænkt sig at have sex med hende!?... sådan en pige var hun altså ikke, hun var ikke jomfru nej, hun havde haft sex en gang før men det var os den gang hun var 15 år ca?.
Hun betragtede den lettere stærke og trænet Alex der begyndte så småt at smide hans tøj foran hende mens rødmen og nervøsiteten startede inde i hende, hvad skulle hun dog gøre!?.
Hun så lettere alvorligt på ham og sagde med en hård stemme"du kan ikke blot behandle mig sådan! jeg ikke din og heller ikke din slave" hun hev stadig lidt efter vejret så stemmen var skinger og lille pige agtig, samt hun stod der så høj hun var skønt han var virkelig højere end hende.. og hun kunne intet gøre...
Gæst- Gæst
smittes med noget eller blive syge desværre?.De lange øjenvipper fremhævede hendes smukke rav gule øjne der betragtede den afklædte Alex der nu var foran hende nærmest som ejede han hende?, hvad ville der mund ske med hende, det var det eneste der skød
igennem hendes chokeret og skræmte hoved, samt tankerne der var fyldt af anger over hun tog med ham til at
starte med og for den sags skyld stolede på en fremmede, hvilket hun nok aldrig ville gøre igen efter dette her.
Hun betragtede ham med yderst had og vis han ville rør ved hende... tja det måtte han ikke for hende vis hun skulle bestemme. Hendes krop var slank, let stram mave og lår, samt resten var os stramt, og smukt. Hun havde en navle piercing
der var ren sølv lignede, dog... den var blot en sølv stav og så en blodrød sten inde i sølv kuglen der hang for enden af hendes piercing. Hendes bryster var skål C, mærkeligt nok, men det var fordi hun havde en gang været over vægtig og så havde hun trænet sig så tynd, og havde trænet brysterne op og så var de endt med at blive en C skål. det passede Ca til at Alex ku holde om dem sådan nogen lunde, måske var de lidt for runde til han ville kunne nå helt om. Men ellers så hendes krop smuk barberet ud og hun så virkelig skrøbelig og uskyldig ud skønt det nok ikke vare ? rigtigt.
Noir sukkede let og smed langsomt tøjet og sagde"Jeg... har intet andet at byde på" hun kunne se Alex havde overtaget så hun lod ham... HUn smed langsomt tøjet og stod nu foran ham i sit sorte undertøj og så på ham med de rav gule øjne, og havde det lange platinsk hvide pjuskede hår og så forskræmt på Alex over hvad der mund ville ske nu...
Gæst- Gæst
Noir kyssede ham passionfyldt tilbage og nød det i bedste vis, mens hun let berørte hans overkrop, der var så macho og trænet, så smuk og virkelig tiltalende, gaaard hvor måtte hun bare rør ved den igen og igen nu?.
Hun følte sig så draget mod ham og hun ville bælot mærke ham lidt mere end blot som nu, men samtidig prøvede hun jo os at skubbe det væk at vis hun ikke gjorde det her ville han sikkert dræbe hende... hun var allerede reduseret til en slags billig slave for ham..
Men hun nød dog dette kys mere end nogen sinde. Mens det platinsk hvide hår hang let ned af hendes skuldre og hun lagde armene om hans nakke og fortsatte kysset
Gæst- Gæst
Hun mærkede ham mod sig i det han tog hendes bh på lod hun den glide ned af armene og blidt falde til jorden. Mens hun svang bene blidt om hans liv og mærkede hvordan hans lem var stift.
Hun rødmede virkelig meget, det var flere år siden jo hun sidst havde haft sex? og så... så med et væsen der var stærkt og hurtigt ? ville dette ende galt vis hun havde sex med ham?.
Hun strøg let det platinske hår til siden, i det hun dog stadig havde sine gstrengs trusser på, mens hun jo havde bene om ham`? ville han slippe hende eller ødelægge dem mund.
Hun kyssede dog bare videre, og legede let med hans tunge nu, med sin, og lod dem glide nydende op af hinanden og mod hinanden mens hun mærkede de dejlige følser i hendes krop hun fik, mens varmen imellem dem steg eller ihvertfald hendes varme
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Something big is going to happen - Scars
» Hypnotica - scars
» This is it //Scars privat//
» Stilhed! Scars
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus