Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Blod banken ::Rasca EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Blod banken ::Rasca EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Blod banken ::Rasca EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Blod banken ::Rasca EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Blod banken ::Rasca EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Blod banken ::Rasca EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Blod banken ::Rasca EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Blod banken ::Rasca EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Blod banken ::Rasca EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Blod banken ::Rasca EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Blod banken ::Rasca

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Blod banken ::Rasca Empty Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 17:56

Tid : nær midnat

Sted : Hospitalet i terra

Omgivelser : syge folk her og der?

nogen lægger i senge andre er sygeplejersker og sådan læger der går rundt og holder ting i orden

Vejr : udenfor er sneen stoppet med at falde dog kan man se spor efter igår dagens sne(køligt)


Kajika vågnede tidligt denne aften? hun var sulten og hendes hår var platin hvidt igen og langt fordi hun havde sultet hele morgen efter noget blod? men hvor skull hun dog få det fra?. Hun sukkede let fordi hun skulle os ha købt hunde mad til sin dejlige lille nuttede nye hvalp der hed spot hun skulle findes dens ejer?.
Hun sukkede i det hun rejste sig op og fandt sit tøj frem, en stram sort tank top, og en halskæde på der gik ned mellem brysterne hun havde presset ind af så hun næsten ikke havde nogen lignede det, og så satte hun det hoftelange platin hvide hår op i en hestehale med to lokker foran på hver side af det smukke markerede ansigt.
Hun tog stille en taske over ryggen der var sort, en stor sportstaske og smækkede den over ryggen og løb af sted mod hospitalet til deres blodbank ..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 18:31

Rasca listede rundt på hospitalet og snuste til de syge, og dem der var til observation, men ingen af dem syntes af behage ham, og han var ved at være godt træt af at gå sulten rundt.
Det eneste han havde på var et par sorte bukser med alt for mange huller i, så man kunne se hans meget muskuløse overkrop og også hans tatovering.
En hvæsende lyd kom fra ham da han hørte en sygepleje komme gående, men heller hun var veldutende nok til at blive hans måltid.
Hans opmærksomhed blev fanget da en anderledes duft ramte ham... en engel? men så vidt han kunne lugte også en vampyr?.... mystisk blanding, men han skulle nu nok ikke snakke for højt.
Han satte kursen mod personen og fandt hurtigt ud af at han var på vej over mod blodbanken?... hmmm klogt valg?
han stod kun få meter fra hende da et ondt smil kom til syne på hans læber "ude efter natmad?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 18:38

Kajika havde hvide seler hængende nede om røven på sig, der sad fast i de stramme leggins skinny jeans, i mørke blå stof, og var revet lidt her og der ved lårene, og så havde hun den stramme tank top på der var synlig under den hvide falske læder jakke der havde en hætte på, den så lidt biker agtig ud, men var ikke rigtig læder, så den var cool at se på og sad stramt til hendes tajle som et costume ville ha gjordt.
Hun så stille mod blodbanken i det hun hørte fyren bagved sig og stivnede helt"Arh!?" hun vendte sig hurtigt og elegant i det hun opdagede ham faldt hun ved et uheld af over balance på røven?.
kun de mest mægtigste og halv racer ku drikke af en vampyr og især vis hun var halv, fordi blodet ville aldrig dø så?. Kajika bar engle blod inde i sin krop og stærk blod fra en fuldblods vampyr, hendes indre energi og kræft var nærmest i dette blod? . Hun rejste sig dog hurtigt op i det hun så på fyren med sine dådyriske isblå øjne der var blide, mens de lange tætte sorte øjenvipper let foldede sig når hun blinkede langsomt og sensuelt"hvem?... er du? og hvorfor har du fulgt efter mig? her til" hun kunne lugte han var djævle? men ... hun havde ikke opfanget den anden duft helt i nu?... siden hun blev vampyr og hendes herre skred fra hende?... var hun ikke blevet bidt i.. hun betragtede fyren let og så lidt til siden for ikke at rødme over hans udseende, han så jo godt ud...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 18:52

Rasca betragtede hende længe og hævede et øjenbryn *ikke værst* tænkte han for sig selv og gik tættere på hende. Hans øjenfarve skiftede til rød, hvilket ikke var nyt for ham, faktisk skiftede hans øjne jævnligt farve.
Et lille smil kom frem på hans læber da hun faldt, og eftersom han var blevet opdraget bare en smugle, undlod han at grine og gik i stedet helt hen til hende for at hjælpe hende op. "må jeg?" hans stemme var charmerende, og alligevel kold og lumsk. han tog hendes hånd og tog den til sig så hun nok ville komme op og stå. "jeg er Rasca... og jeg fulgte efter dig, fordi jeg er sulten" ærligt svar, han betragtede hende atter og smilte til hende "og hvem har jeg så æren af at møde?"
Han var tydeligvis en gentalmand , lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 19:06

Hendes øjne var isblå og håret der var platin hvidt var virkelig snehivdt, strøg ned af hendes skuldre og flagrede let mod hendes ryg i det hun kom op af stå og stod næsten op af denne nye vampyr hun aldrig nogen sinde havde mødt før?"Rasca? sødt navn" hun smilede kært til ham med et let smil og de nuttede hugtænder kom stille frem over det perle hvide smil.
Hun rødmede let over kinderne efter som hun stadig var halv vampyr og halv engle så lå der stadig ting til hende som hun kunne gøre hvilket rødme var en af dem og at hendes blod smagte anderledes, og hun var lidt stærkere end normale halv vampyr(kommer an på hvem og hvilken alder de er og kræfter og træning) fordi hun havde hele tiden frisk blod i kroppen dog blev det brugt når hun brugte kræfterne af hendes. Hun så lidt flovt på ham med de isblå øjne og sagde"Mit navn er Kajika, og jeg skam os sulten men..... må man så spørge" hun slap blidt hans hånd"det er vel ikke mig der står på menuen fordi så syntes jeg kun det ..... fair at du gir mig et forspring" hun smilede let sensuelt og betragtede ham i helhed med de dådyriske isblå glinsende øjne af hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 19:16

han så lidt rundt og rystede kort på hovedet over hendes kommentar "jamen tak da" han smilte kort over det *sødt?* hans sylespidse hjørnetænder kom for en kort stund til syne, dog gemte han dem af vejen igen.
Han satte en hånd under hendes hage da hun rødmede og 'tvang' hende til at se op "hvad er nu det?" lød det charmerende fra ham, "kært" tilføjede han og så hende i øjende "smukke", han fjernede hånden så hun atter kunne se ned. Han havde rigelig med styrke, så hvis hun prøvede at gøre modstand ville det nok være for gæves.
"ligeså et smukt navn, det passer til dig" sagde han roligt, og stadig charmerende. "hmmm" mumlede han da hun spurgte "det var det" sagde han roligt "indtil jeg så hvor smuk du var... det ville være syn hvis der skulle ske dig noget" sagde han charmerende. "og ja det ville det være"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 19:26

Uskyldige dådyr øjne i isblå så ind i Rasca´s øjne i mens hun stille mærkede hans hånd blidt få fat ved hendes kæde yderst fristende til at nærme sig ham og stjæle et kys men det ville hun aldrig gøre? ingen kunne friste hende nok til hun ville... ville falde for dem?...
Hun mærket stille hans måde at sige ordene på vende sig i hende, han var så galant og virkelig gentlemans agtig, han var stærk og forfærdelig forførende... men han...
Hun så helt lammet ud... det var første gang hun havde mødt en halv vampyr der tog føde af andre der havde samme gen i hans krop som ham, men mange vampyr ægte vampyr drak os af hinanden mærkeligt nok? så dette var vel ikke så unormal opførsel fra hans side af? nu når hun tænkte mere efter ved tanken om det.
Hun gik let bagud og sagde flovt med en flydende og meget blød uskyldig pige stemme"Jeg... det burde du heller ikke fordi jeg... jeg farlig så.." hun var lidt svag for tiden hun havde jo ingen blod fået?, og det ladet til han var en del stærkere end hende?... hun rømmede sig let og strøg en hårlok om bagved øret og så på ham helt uskyldigt og nuttet"jeg... kan desværre ikke tillade dem at komme for tæt på mig, de virker en smule.... hmm? utiltroene... du ved... jeg tror ikke på dine ord" hun så hurtigt rundt i det hun forsvandt ned af gangen hurtigt løbende forbi mennesker og folk hun ellers kunne smutte forbi, hun ville ikke tage chancen, ham her virkede ikke dum som alle andre?. Hendes lange platinske hår flagrede efter hende smukt og strømmende, mens de isblå dådyr øjne banede vej for at se rundt?, hun gøs ved tanken om hans dejlige berøring?, ingen havde berørt hende sådan i flere år...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 21:40

Det han egentligt havde mest løst til da han så ind i disse smukke øjne var at kysse hende, men gjorde det ikke, da det i hans opfattelse ville være forkert? Hvorfor kunne han ikke huske, det var vel noget han havde lært at man ikke skulle?.
aldrig havde han set en der var så smuk, han skulle til at kysse hende da han tog hovedet til sig igen.
Han tillod sig at sætte en af hendes hårlokker om bag hendes øre, og et venligt og charmerende smil kom frem på hans læber, dog falmede dette smil hurtigt da hun pludselig gik bag ud "noge..." mere nåede han ikke før hun begyndte at tale. "hmmm jeg har heller ikke i sinde at gøre dem fortræd" sagde han roligt og stadig charmerende. Han smilte kort over hendes bemærkning "farlig?... hvorfor skulle du gøre mig noget, når jeg ikke gør dig noget?" egentligt så hun ikke farlig ud for ham, og han havde også svært ved at tro at hun skulle kunne finde på at gøre ham, eller nogen noget?
Hans øjne blev let matte da hun atter var færdig og med at tale "hvorfor skulle jeg lyve?" han så lidt på hende med hovedet lagt på skrå "og så over for dig? har jeg givet dem nogen grund til det" .
Han så lidt efter hende da hun løb, dog besluttede han sig for at følge efter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 21:50

Kajika stoppede ved en af læge gangene og sukkede i det hun lagde sig op af en væg og gik ned af indtil hun sad ned, hun tog sig let til hovedet og så hjertet, vis hendes hjerte slog mere fordi hun drak lod gjorde det ikke, men vis det slog ville det slå tusind gange mere end normal? og hvorfor, fordi ingen havde været så tæt på hende i flere år eller berørt hende sådan eller talt til hende på den måde? det var helt, vidunderligt men os skræmmende fordi han ville ha bidt hende først? og nu... pludselig ud af det blå ville han ikke mere.
Hun hørte stille hans skridt og rejste sig op i det hun gik hen af væggen og smuttede hurtigt ind af en dør og endte i et kosteskab !?.....
*What the?? ..... hva er det her lige * hun kiggede rundt, koste og kosteskab var det vist ikke lige?, blod rummet.... blodposer, Blodbankens lager rum, med køler der var blod inden i. Hun så rundt, perfekt sted hun havde fundet. Hun kiggede på blodposerne og ledte efter en speciel af dem... en AB eller sådan noget eller O negativ.... hun kiggede rundt og slikkede sig let med den jordbær røde tunge over læberne mens hun gik for over bøjet med røven i vejret og hovedet ned af for at kigge i disse ? køler.... og havde helt glemt alt om denne mystiske fremmede måske alligevel ku finde hende?... hvorfor havde hun os flygtet i alt sin hast`?... havde han virkelig været så flovt og forførende at hun ikke ville nær ham... han var som en slags tiltrækkende gift hun bare ikke skulle rør ved`? hendes herre hun havde en gang havde altid sagt hun skulle holde sig fra andre fyre, ikke fordi han ville havde hende for sig selv men fordi de altid ville hende det dårligste, eller blot tage hende og så intet mere?..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:00

Et let suk kunne høres fra ham ide han så hende gå ind af døren. Måske skulle man bare lade hende værre og så finde noget blod selv?...
Han snuste kort *hvad er der blod der inde* han rystede på hovedet *eller er det bare fordi jeg vil hen til hende* der kom en snerren fra ham og han bed sig kort i læben men besluttede sig så for at gi der ind. Først lignede det et kosteskab men så kom alle kølerene *blodbanken?* tænkte han.
Han smilte kort ved synet af hende. "hej igen" lød det roligt og charmerende fra ham.
Han smilte kort da hun stod med røven i vejret, dog undlod han at se for længe.
Han så rundt men opgav at finde blot ved at se, eftersom han bedre kunne finde ved at lugte. Efter at ha snuset et par gange fandt han en pose der duftede godt. Han åbnede den og drak hurtigt de halvlanden liter som posen indeholdt. "lækkert" mumlede han. "hmm mangler du hjælp?..."spurgte han, måske skulle han spørge hvorfor hun løb... men mon hun så ville føle sig pinligt berørt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:12

Kajika hørte døren lukke igen i og vendte sig om i et hast og så ham igen... hun rødmede over kinderne let og sagde"Rasca" hun udtalte hans navn så blødt og ømt, som lod hun sin tunge smage på det let og elegant, mens hun sensuelt og chamerende fik det til at flyde ud af hendes mund og forbi de perle hvide tænder, samt de fyldige.... bløde..... nænsomme... følsomme.... og sensuelle flotte milde pink farvede læber..
Hun betragtede ham let og så væk da han tog blod i sig, hun ville nødig virke ubehøvlet og sagde"Jeg... det har jeg lidt?" hun smilede kort og sagde"jeg leder faktisk efter en... pose med O negativ og AB... nogen jeg kan smugle med mig hjem..." hun rømmede sig let fordi hun havde jo intet sted at bo så det var temmelig pinligt at sige hjem, man ku os høre hendes stemme ryste lidt ved .... ordet hjem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:19

Han smilte charmerende og roligt til hende. Et latter inden i ham begyndte da han hørte hvordan hun udtalte hans navn.*sødt* tænkte han og lagde hovedet kort på skrå da han atter betragtede hende, smilet var der fortsat.
"hmm" mumlede han. Han snuste kort og fandt både noget O negativ og noget AB, og vidst også noget der var en blanding af begge dele, hvordan det end kunne lade sig gøre.
"lidt?" sagde han roligt. Han gav hende poserne "versegod" sagde han charmerende , uden at vide det, og egentligt uden at ville det kom han til at tilføje et sidste ord "smukke". Han spærrede kort øjende op *hvorfor fanden sagde jeg nu det*.
"er der noget galt med dit hjem siden du siger det sådan?" spørgsmålet var egentligt stillet lidt på grund af at han ville lede opmærksomheden over på noget andet, men også fordi at han ikke ville ha hende til at være et sted hun ikke ville være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:34

Hun roede sig lidt flovt i håret mens han ledte og sagde"Jeg har det virkelig skidt over jeg slet ikke kan finde rundt i hvad der hvad af blod? det har jeg aldrig været rigtig god til?" hun rødmede let og sagde"andet end ved ikke dødelige .... væsner" hun så lidt på poserne og smilede i det hun tog nogen stykker og man ku se hun havde en fryse taske nede i sin taske, hun havde prøvet det her før ku man se? nærmest som om hun ikke bed nogen mere...

Hun rødmede let i det hun hørte ordet smukke og sagde"jeg.." dog hurtigt blev samtalen ændret og hun smilede lidt sørgmodigt "ser du... jeg bor ingen steder, andet end en forladt kirke... jeg har fundet ly og læ der... så indtil jeg kommer til penge igen eller får mit kort åbent... og sådan jeg finder et trygt sted der ikke hedder central hotellet i terra... så... så skal jeg bo det sted" hun gøs let og det lange platin hår flød let ned og lagde sig igen på hendes skuldre ned af hendes bryst og lå blot der, de lange men smukke hårlokker fyldt med glans og de så ikke tunge ud men lette og smukke.
Hun så stille op mod Rasca med de isblå dådyr øjne og sagde"men tak fro hjælpen Rasca" hun smilede med lukkede øjne og så yderst nuttet ud!... med de små nuttede hugtænder synlige... Hun åbnede så let øjnene og så rundt og sagde"vi burde nok hellere komme ud her fra"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:48

"hmm man kan vel lære det" sagde han roligt og så lidt rundt. der var yderst stille. "men det er du til gengæld god til eller hvad?" sagde han roligt og charmerende, han så ned i hendes taske , hvor en frysetasketaske var placeret, han så kort på hende ide han spurgte "bidder du ikke nogen?" spurgte han kort og smilte til hende, som tegn på at hvis hun ikke gjorde var det ok.
han havde indnu en gang løst til at kysse hende, eller bare røre ved hende, da hun rødmede. Og da han ikke kunne la vær så strøg han igen en hårlok om bag hendes øre... "du va" han stoppede *måske skulle man ikke ta det op igen ?* men det gjorde han nu alligevel "du var ved at sige noget" sagde han roligt og charmerende.
"hmm tjo hvis man ikke vil bo på et hotel er det vel fint det sted du har fundet dig?" sagde han roligt "hvorfor er dit kort spæret?" spurgte han roligt, måske skulle man ikke blande sig i dette?...
"hvem ville ikke hjælpe en der er så smuk?" lød det til vart *hva fanden var nu det?!?* igen havde han ikke planlagt at sige dette, men det kom ligesom af sig selv. "ja det burde vi nu nok" sagde han roligt og gik hen mod udgangen "kommer du?" lød det charmerende og roligt fra ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 22:59

Hun roede sig let i håret og rødmede yderligere over kindbene da han sådan berørte hendes lange glasfulde og bløde hår?. Hun smilede lidt og sagde"Jooh hotel er fint men... det så dyrt for mig, og jeg har haft temmelig dårlige oplevelser med at bo... alene.. på hotel" hun rømmede sig let og sagde"jeg har oplevet mange gange at folk har det med at brase ind på de mest ubelejlige tidspunkter" hun prøvede at undgå spørgsmålet om hun bed nogen men...
det var egenlig sandt` hun bed aldrig nogen, hun jagtede nogen vis de irriteret hende og var onde mod hende og bed i selvforsvar, men havde aldrig bidt og suget i nogen så svaret måtte jo egenlig være fuldstændig klart... det var nej hun bed ikke nogen"jeg... nej jeg bider ingen" hun så uskyldigt på Rasca og sagde"Jeg ikke stærk nok kan man sige" hun kiggede rundt og gik hurtigt med ham og nikkede i det han spurgte om hun kom med. Hun fulgte ham med et smil som en lille hunde hvalp ville?, hun ku slet ikke fjerne de dådyriske øjne fra ham, der så smutk glimtede som himlens isblå farve, på en smuk solskinds vejrs dag.
Hun kiggede lidt på ham og sagde"så... du skal vel hjem af?" hun så lidt ned og ventet.... ventet med at se hvad der ville ske, høre hvad han ville sige?........... ? ville han mund... *nej det ville han aldrig, jeg blot en belastning og vis... vis jeg er meget mere tættere på ham så... så får jeg blot lyst til at rør ham* hun tog sig let til hovedet, talking about animal instinks... hun havde virkelig lyst til at være nær ham? og rør ham, kysse ham?, hun havde knap nok kendt ham .... i få timer?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:14

Rascan smilede kort til hende "brase ind?... ubehøvlet... men hvis man er virkelig desperat så er det vel en løsning?" det var ikke noget han selv ville gøre, men åbenbart noget andre ville.
"hmm har du ikke et job?, hvor du kan få penge?" af en eller anden grund var han bekymret for hende, hvilket ikke var normalt for ham... eller det troede han i hvert til fælde.
Rasca var selv en der bed folk hyppigt, men hvis hun ikke gjorde det så var det vel fint? hver person havde deres måde at klare sig på, og hun havde sin. Han nikkede kort til hendes svar "okay, men er det ikke svært hvis du hele tiden skal stjæle blod fra blodbanker?" han så lidt på hende "men det kommer ikke mig ved" han smilte charmerende og åbnede døren så de kunne komme ud, han så sig kort omkring for at være sikker på at der ikke var nogle, og det var der ikke. han tog blidt fat om hendes hånd for at få hende med, eller nok mere fordi han af en eller anden grund bare var nød til at røre ved hende.
"hmmm nej ikke nødvendig vis... jeg vil med glæde følge dig hjem" sagde han roligt... "jeg bor selv på hotel, da jeg for tiden desværre ikke kan huske meget om min fortid" han stemme var lidt trist i det dog var den stadig rolig. han havde ført dem udenfor så de stod under den klare himmel, han så kort på den stjerne fyldte himmel "selv de er ikke lige så flotte som dine øjne" atter spærrede han kort øjende op da det heller ikke var meningen at han ville ha sagt dette, han ville kun ha tænkt det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:22

Hun nikkede lidt og sagde"tjo det er det vel" hun sukkede og gik stille med ham men smilede let da han tog om hendes håndled, hun flugte ham atter og et jag i siden kom på hende da han sagde han ville følge hende hjem, hun ville ikke ha han, så det forfærdelige sted hun boede, med blod på væggene sort malede vinduer, ødelagte bænke og en stor himmel seng i midten og et skelet hængende på et kors nær det, det sted var som ren helved at se på, slet ikke hendes.... hendes type?. Hun så på ham og stoppede op i det han havde sagt det med himlen men det eneste der kørte i hendes hoved var hvordan hun skulle undgå at ... at han kom hjem til hende"nej øhm... det helt fint? og ingen job ... altså mener... jeg har ingen job, dog.. en gang var jeg tjeneste pige og gik med uniformer og sådan" sort hvid uniformer... korte smukke kjoler som en lille tjeneste pige som hende ku ha på?.
hun smilede lidt og sagde"hva med at jeg følger dig hjem ville det ikke være en fremragende ide og forresten har du så mistet hukommelsen en gang?.... tragisk.... forresten Rasca ? har du egenlig noget job overhovedet" hun gik stille mod det hotel hun nærmest ku føle han boede på?, hun smilede sødt og så op mod himlen fordi hun havde dog hørt ham, hvordan kunne hun undgå at lytte til den bløde dejlige dominerende dog flotte mande ung drengs stemme af Rasca´s..."himlen.. Er virkelig flot denne nat ja..... og tak " hun lukkede øjnene let og sendte ham et nuttet smil igen i det hun åbnede øjnene og sagde"hvilket hotel bor du på"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:41

Han smilte kort som svar. Han bemærkede hendes smil, hvilket var et tegn på at hun ikke ligefrem hadede ham.
han bemærkede hendes reaktion og smilte charmerende til hende. Så vidt han kunne se var det ikke ligefrem et sted som hun ville vise frem?... måske fordi hun ikke havde ryddet op eller måske fordi det var gammelt... eller noget helt andet, det gjorde ikke ham noget hvordan det så ud, men hvis hun ikke ville ha at han skulle se det så skulle han da nok blive væk derfra.
Han hævede et øjenbryn da hendes første svar kom. "vi kunne også bare ta hjem til mig?" han smilte charmerende til hende "hvis jeg ikke må se dig hjem?" hans stemme var let drislk dog charmerende og rolig. "ok lad mig lige få det på det rene, du vil ikke ha mig hjem til dig, og derfor snakker du så rodet og hurtigt ikke?" sagde han roligt. og charmerende "og du har intet job, men har haft et som tjenestepige" han smilte kort da hun kom med sit forslag "jo det ville det" sagde han roligt "denne vej" sagde han roligt og charmerende. "ja jeg aner ikke om jeg har et job, om jeg har penge eller en lejlighed, jeg kan huske mit fornavn, hvad mine kræfter indebærer, og hvilken race jeg er... ellers kan jeg ikke rigtigt huske noget" forklarede han. Han smilte venligt og charmerende "det var så lidt" nærmest hviskede han blidt og charmerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 23:57

Hun stoppede let op og nikkede flovt og sørgmodigt. Hun så ned mod jorden og stod der lidt og sagde med en rolig normal stemme"mit hjem ligner bare... ja det bare forfærdeligt, jeg vil nødig ha du ser mig på en anden måde når du ser det, fordi jeg slet ikke som mit hus er eller rettere nuværende hjem... jeg er den jeg er her og ikke det mit hjem ligner tro mig, du vil ikke se det" der gik lidt tid før det gik op for hende at han faktisk havde inviteret hende hjem til ham?..."Øhm tjo hjem til dig, det vil jeg da meget gerne"
et smil over de uskyldige nænsomme læber kom frem og hun flugte ham igen"så du ved slet intet, det må da være forfærdeligt? men.... måske har du spurgt dem i receptionen om de ved hvordan du plejer at være og hvor du måske arbejder, eller spørg omkring hvem du plejer at snakke med eller hvem du måske ringer til og sådan normalt? det plejer de altid at ha skrevet ned i deres computer, vis du har ringet fra deres telefon nogen gange eller os holder de tjek med hvem og hvad personalet laver " hun rødmede let over at vide alt det men hun havde jo været tjeneste pige med at gør rent og sådan, gør tjenester her og der.
Hun fulgte ham og berørte let hans hånd, hun kunne ikke lade vær?, han så virkelig så himmelsk ud?, og fordi hun gik og stirrede på ham i stedet for at se ned hvor der var glat og hvor der ikke var gik der ikke lang tid før man hørte hende skrige let forskrækket"WHOW!?" i det hun landet på røven dog ikke hårdt, hun var jo noget lettere end de fleste tøser fordi hun var engle i sig os jo?, især i kroppen , og det... gjorde hun ikke vejede det vilde. Hun rødmede meget og så flovt til siden og sagde"ups... jeg... jeg vist rigtig klodset".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:26

"hvem har nogle sinde sagt at et hjem skal være som man selv er?" spurgte han roligt "lige meget hvordan der skulle se ud ville jeg være ligeglad, det ville ikke påvirke den måde jeg så dig på" sagde han charmerende og roligt.
"godt" de var kun få kilometer fra hotellet, men den tid de skulle bruge på at komme der hen, kunne de jo lære hinanden bedere at kende i.
"joo lidt, men man vender sig hurtigt til tanken, da man ikke ved om man har prøvet andet, Jeg kom ind på hotellet da jeg ikke vidste hvor jeg bor!, faktisk tror jeg at jeg kommer fra Rusland, efter som mit navn er russisk, og at jeg taler og forstår russisk perfekt" sagde han roligt og holdt nu hendes hånd, han vidste ikke hvorfor han gjorde dette men det gjorde han bare. "og hvordan ville du ha det med at gå ned i receptionen og sige: goddag jeg har mistet min hukommelse! kan du sige mig hvem jeg er og hvad jeg arbejder som?" hans stemme var let drillende dog blid og charmerende.
Rasca nåede lige at holde lidt igen i hendes hånd da hun faldt, så han landede lidt mere blidt "ja måske en smugle, men du ser rat så sød ud alligevel, sådan som du sidder det" sagde han roligt, han knugede øjende hårdt sammen *næste gang holder du kæft!... du ser død ud?... hva helvede er det for noget at sige* tænkte han vredt, men hjalp hende hurtigt op og stå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 1:33

Kajika så undrende på ham og sagde da hun jo endelig sad ned på jorden og ku få taget sig en dyb indånding..."nårh ja du har sikkert ret??" hun roede sig lidt i håret i det hun grinte let og bed sig i underlæben i det hun rejste sig op stod hun pludselig utrolig!? tæt på selveste Rasca. Hun så flovt på ham og vendte sig hurtigt om for at skjule sin rødmen"Nårh... tak ? tror jeg nok, du ser nu heller ikke værst ud sådan i det hele taget" hun tog sig let for munden fordi hun pludselig ud af det blå begyndte at plapre om? selveste hans udseende og det.
Hun rømmede sig let i det hun rettet på sit hår og så ned af sig selv, hun var blevet noget beskidt egenlig? og hendes hår tja.... ? måske sku hun tage sig et bad når hun kom hjem?.
Hun gik stille med Rasca igen og sagde"aha så det derfor din stemme er så speciel og nuttet at høre på, dog meget mandig og.." hun tog sig selv i at plapre igen om hans dejlige stemme eller udseende. Hun så ned flovt og sagde"øhm? tja... jah man kan høre det lidt på navnet og den undertone af russisk accent du har?" hun grinte let og kiggede flovt væk? ...
Hun så stille rundt da de endelig stod ved hotellet? det var virkelig så stort som hun huskede det. Hun så undrende på Rasca og sagde"Hm? .... så er du rig Rasca?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 3:36

Han smilede kort til hende, men gemte hurtigt smilet væk igen, da han måtte koncentrere sig om ikke at kysse hende. "nogle gange kan jeg godt ha ret" hans stemme var fortsat charmerende, og rolig.
Han smilede 'selvtilfreds' over hendes ord "tak" han smilede for sig selv og hans stemme var pludselig ... kærlig?... og charmerende?
Han grinte kort ved hendes næste ord "nuttet?" let venligt dog charmerende smil sad nu på hans læber "tak igen" Han gik tættere på hende, fordi han bare var nød til det, og meget forsigtigt blev en hånd lagt om hendes skulder og hun blev 'klemt' ind til ham. Han bed sig hårdt i underlæben da han ikke helt vidste om det var i orden for hende. "du ser sød ud når du rødmer" Hans øjne blev igen knuget hårdt sammen *ta dig sammen!* tænkte han vredt sil sig selv.
"hmm det ved jeg faktisk ikke... jeg har for nyligt sat 6 millioner ind på min konto... så lidt penge har jeg da" sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 3:51

Hun så helt lammet op og sagde"6 milioner det jo helt vildt!?" hun så lidt undrende på ham og lagde sig let ind til ham med hoved og krop i det hun nød at være op af ham sådan her, sådan havde ingen holdt hende i årtusinder... hvor var han dog bare perfekt... men... men hendes fortid holdte hende tilbage fra at sige eller gør noget, alle syntes hun var billig, fordi andre faldt for hende men hun ikke faldt for dem? hun kunne jo ikke gør for den gang at de faldt for hende hele tiden.
Hun bed sig i underlæben og sagde"øhm... tak tror jeg.. men øhm? måske burde vi blot gå oven på right" hun gik hurtigt ind af sving døren og kiggede lidt bagud og smilede til Rasca i det hun stod og ventet ved lobbyen på ham, han sku jo sige hvor han boede og det og så vise hende der hen?.
hun overvejede dog om hun skulle stikke af og ? måske... måske holde sig langt væk fra den lokkende Rasca?, han var virkelig unik og derfor fortjente han os meget bedre end hende, men... men på en måde ville hun heller ikke ha nogen sku berør ham?, hun ville nærmest rive dem i stykker der flirtede med ham. Hun tog sig let til hovedet*hva tænker du dog på Kajika... du ... du lovede dig selv ikke... ikke nogen forelskelser eller noget han... han fortjener tusind gange bedre og du... du et udskud der har godt af at ... at være alene når så mange plejer at falde for dig, det den rene forbandelse... du ikke andet end skønhed i andres øjne..* tankerne strøg igennem... mens hun så let ned på sine finger........

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 16:47

Han nikkede kort "hmm ja, jeg 'stjal' dem... kan man vel sige" han så tænksomt op i himlen. på sin vis tilhørte pengene ham! det var jo ham det var blevet købt. "de var vel på en underlig måde mine... men nu kan jeg da drink?... eller husly?" Han smilede roligt og charmerende til hende.Han nød at ha hende så tæt på sig, det fik ham til at føle sig yderst godt tilpas, hun var helt igennem vidunderlig!."hmm jo okay?" han lænede hovedet en smugle på skrå, og betragtede hende i nogen tid, men fulgte så efter hende.
"jeg bor øverst oppe" han prøvede at berolige hende lidt, hun var åbenbart utilpas ved dette?... dog kunne han ikke la vær med at ta hendes hånd ide han ville følge hende hen til elevatoren "kom", han smilede charmerende og roligt til hende, og trykkede på knappen til 17 etage.
Egentligt havde han løst til at kysse hende, ide det stol alene i elevatoren, men gjorde det dog ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 17:00

Hun smilede let og mærkede hans hånd i sin og så flovt til siden`?, hvorfor skulle der altid ske sådan noget her når hun havde lovet sig ikke at ... at elske mere?, det var typisk hende at rode sig ud i nogen ting hun egenlig ikke burde, hun burde ha blevet væk fra denne rådne... dog... dog smukke by eller blot ha blevet i den kirke hun boede midlertidig i`? for ikke at tiltrække sig opmærksomhed. Hun så let på Rasca og rødmede over den udstråling han havde?.
Hun berørte let sin kind i det de stod inde i elevatoren og hun så alle tallene stille forsvinde på siden af elevatorens væg... hvor glas spejle var der ellers.
Hendes blik så rundt og hun mærkede en yderst ? utilpashed, men ikke på grund af Rasca? eller måske lidt, men det var på grund af den tja... opstående kemi mellem dem?..*omg.. jeg må se at gå.. det her går ikke, det ender med... nej det kan jeg ikke, blot hurtigt ind og snakke med ham lære ham at kende og så hjem igen...* hun smilede lidt til Rasca, et ægte sødt smil, og gik så med ham ud af elevatoren da den endelig var holdt og åbnede døren med en dejlig DING lyd som en mikrobølge ovn ville sige.
Hun betragtede ham og gik med ham hen til hans lejlighed.. hun kendte dette sted alt for godt egenlig?... desværre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum