Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Blod banken ::Rasca - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Blod banken ::Rasca

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 21:57

han smilte kort ide han så at det faktisk var rart for hende?... og dog der vare noget ved dette som hun åbenbart ikke ønskede? havde han sagt, eller gjort noget forkert? i såfald hvad var det så?
Så vidt han kunne se på hende foregik der en diskussion inde i hendes hovede, eller var det bare ham?
"hmmmm noget galt?" han så let på hende og smilte charmerende, og kærligt???
De var næsten ved den etage hvor de skulle ud, og diskussionen fortsatte vist. Han stilte sig foran hende og så hende ind i øjende,Han var meget tæt på hende og hans læber rørte næsten hendes, men måske var dette stadig ikke tidspunktet?. Dog inde i hans hovede kørte tænkerne rundt om hende, hvorfor hun mon ikke var tilpas med dette? om han havde gjort noget galt eller ikke. Elevatordøren blev åbnet og han vendte sig kort om for at se om der var andre, dog nåede han at se hendes yderst søde smil, hvilket også fik ham til at smile.
Da de stod henne ved lejligheden åbnede han døren så hun kunne komme ind. Han så kort på hende ide hun så på lejligheden som om der var noget dårligt ved den.
Iden stilte han sig over for hende, denne gang var hun 'presset' op mod muren, han satte en hånd ved venstre side af hendes hovede, bare for at støtte. Han så længe ind i de fantastiske blå øjne, de var så vidunderlige og smukke. Han lænte hovedet på skrå og ramte hendes læber i et inderligt, dog blidt kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:05

Kajika så undrende på Rasca og sagde"årh.. øhm? nej der intet galt ? Rasca" hun smilede stille og bed sig let i underlæben i det hun roede sig i håret og betragtede ham let, han var fremmede mystisk og forførende... hun ku ikke lade vær med at følge ham lidt, mens hun stille, stillede sig op af væggen og mærkede nu pludselig !? Rasca nær sig.
Hun tog sig let til hjertet i det han nærmede sig og hånden ramte væggen. Hun lukkede øjnene i forskrækket og åbnede dem så stille mens hendes øjne blidt betragtede hans øjne, i det han pludselig ud af det blå kysset hende.
'Hun mærket hans læber mod sine og det var så længe siden hun havde mærket nogen læber, men hvordan sku hun forklar ham at hun havde lovet sig selv aldrig at elske mere.
Hun tog sig let til hovedet og sagde"jeg... Rasca ..." hun rødmede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:16

Han smilede og nikkede... tilfreds? Hvorfor skulle hun lyve over for ham?, så han valgte at tro på det hun sagde.
Han kunne li hende, hun var anderledes og mystisk? der var noget over hende som tvang ham til at være i nærheden af hende!
Den anden hånd blev ført op til hendes hånd, der åbenbart havde fået ordre på at hvile ved hjertet, han lagde sin ovenpå.Og nød indtil videre kysset, som han havde sat i gang, og så vidt han kunne mærke kunne hun også li det?
Og dog det var som om der var et eller andet hun ville sige men ikke kunne sige. Det ellers så fantastiske kys, blev afbrudt da hun talte. Han rykkede hovedet en smugle væk, men kun få centimeter, så de stadig stod tæt op af hinanden.
Han rettede hovedet op og så hende ind i øjende ide hun begyndte at tale.
"hvis der er noget du vil sige så sig det, jeg skal nok lytte" hans stemme var rolig og charmerende. Dog var der en glæde inden i ham som han indtil videre holdt inde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:25

Kajika gik under hans arm og så temmelig uskyldig ud i det hun sagde"det blot... jeg en forfærdelig pige og jeg virkelig en drenge magnet og mange vil sikkert ha mig og jeg ... jeg fungere bare ikke godt til det der kærligheds noget? jeg smadre altid en eller andens hjerte og derfor har jeg lovet mig selv aldrig at... at elske mere eller være sådan nær nogen overhovedet" hun rødmede let og sagde"Jeg... jeg undskylder så meget Rasca du skulle blot ha bidt mig da du havde chancen og så sku du ha forladt mig så hurtigt du kunne, jeg er kun drama og problemer okay" hun sukkede let og så ned i jorden flovt og kunne ikke få flere ord ud, hvad skulle hun gør... ville han reagere ovenlig eller hvad ville han?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:45

Han tog armen til sig, og lænte sig nu i stedet op af muren med ryggen mod den. Hans øjne var lukkede i mens hun fortalte om hvad der var galt.
Efter hun var færdig med at tale gik der lidt tid inden han åbnede øjende. Faktisk åbnede han kun det ene øje og så lidt på hende. Han smilte kort, faktisk et venligt smil. Og så blev det andet øje også åbnet. "nej du er ikke forfærdelig! hvem der ind har bildt dig det ind, fortjener straf! Hvordan skulle du kunne være god til kærlighed, når du ikke prøver? øvelse gør mester! og jeg er villig til at vendte! du skal lære at acceptere det! Den kommer bare, du kan ikke holde den væk! Og jeg har svært ved at se hvordan en så fantastisk og smuk person som dig kunne skabe problemer?" han stoppede kort, kun for at smile til hende og så for at vende sig sådan at han kunne stå og se på hende. "der var en grund til at jeg ikke bed dig! fordi du er spisehel! anderledes og fantastisk! Der var noget inden i mig der forbød mig at bide dig! og det er jeg også glad for at der var!" han gik over foran hende og satte blidt to fingre under hendes hage, for der næst at få hende til at se op, og nok også for at få hende til at se ham i øjende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 22:50

Hun så mod Rasca og sagde"Nej jeg... jeg er ikke det du ser, jeg er forfærdelig okay Rasca... jeg virkelig forfærdelig" hun tog sig let til hovedet i det hun stille så væk fra ham indtil han stod foran hende og hun så ham blidt og sørgmodigt i øjnene nu.
Hun anede ikke hvad hun skulle sige? , hvad skulle der mund ske nu`? hvad ville han sige eller gør...
Hun mærkede stille hvordan hun stod foran ham?, hvad skulle hun dog gøre!? hun kunne ikke bare begynde at elske Rasca bare ...bare sådan?, det ville ende galt og hun ville hive ham ind i en ring af smerte og lidelse og sorg og jalouxi og ... og hvad der mund var være? død og andet...
Hun ville ikke ha en som ham skulle leve så elendigt"jeg... jeg kan ikke Rasca.. du betyder allerede for meget" hun løb hen til døren, vis hun ikke kom ud hvad ville der så ske...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:01

Han lænte hovedet en smugle på skrå "nej du er ej... du er bange" han så fortsat ind i hendes øjne, denne gang bare undersøgende. "er det ikke rigtigt?... der en der har skuffet dig... og nu tør du ikke, prøve igen?" hans stemme var roligt, og alligevel var der ikke meget følelse i den. Langsomt kunne man også se en smugle sorg i hans øjne, men han gjorde sig stor umage med at skjule det.
Han så længe på hende uden at sige et ord. Og alligevel tillod han ikke at hun brød øjenkontakten. Spørgsmål kørte rundt i hovedet på ham, og så vidt han kunne se også i hendes.
Han sukkede kort , og lukkede øjende ide han hørte hvad hun sagde.
Da hun var henne ved døren så han på hende "bliv" han så hende i øjende og håbede inderligt at hun ville blive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:09

Kajika så undrende på Rasca og sagde"Jeg.... fint men... men vent her okay" hun smilede lidt skjult i det hun forsvandt og løb ud af selveste hotellet og kom hurtigt tilbage med en pose og sagde"Må jeg låne badeværelset lidt Rasca?" hun så lidt på ham og smilede kært til ham i det hun gik hen og krammede ham ind til sig, hun holdte sig let ind til ham og ventede blot...
ventede og nød dette tidspunkt denne stund. Hun nød at være i hans arme mens hun stille smilede og sagde"jeg smutter lige der op" hun gik der op og brusevandet ku høres i det kajika fandt en vis hårfarve frem og kiggede rundt og rømmede sig let og tog mod i det hun tog hårfarven i og bed tænderne sammen og gik stille i bad efter 45 minutter, hun nynnede stille mens hun var i badet og farven løb ned af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:21

Han smilede kort og nikkede. "okay jeg venter her" lød det roligt fra ham.
Han så efter hende i lidt tid, og blev stående på præcis samme sted som da hun gik. Han så lidt på posen "emmm ja klart" han lænede hovedet en smugle til siden, i undren over hvad det mon var?
Han smilede ide hun krammede ham, og han holdt hende tæt ind til sig, og ønskede egentligt ikke at give slip igen, det gjorde han dog da han hørte hendes ord. Han så igen lidt efter hende, og satte sig over i en stol for at vendte på hende. mon hun ville farve hår eller hvad? han tænkte lidt over aftenens forløb, med en 'alvorlig' mine, dog kom et smil atter til syne da han hørte hende nynne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 1 Jan 2011 - 23:34

Kajika så let på sig selv i spejlet, den hårfarve... den hun blev født med var denne. Hun rødmede mens hun berørte sit ansigt og så på sig selv, hun så, så meget anderledes ud nu?-
Hun sukkede let i det hun trak i noget andet tøj, noget mere afslappet, trøje og jeans... bukser der ikke var helt mudret eller våde eller noget.
Hun åbnede stille døren og bed sig i underlæben og så rigtig flov ud i det hun trådte ud af døren iført en trøje(billedet).
Hun kiggede rundt i det hun gik neden under og sagde"Rasca..." hun bed sig flovt i underlæben og sagde"hvor... hvordan ser det ud"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Søn 2 Jan 2011 - 18:02

Han så længe på hende, med et beundrende og kærligt blik. Uden at sige et ord, og alligevel, han sagde en hel del med blikket hvis man altså så godt efter. "hvor er du smuk" lød det nærmest hviskende fra ham, hans stemme var stadig charmerende dog også kærlig. "du er helt perfekt!" han rejste sig fra stolen og gik hen mod hende, og stillede sig om bag ved hende. HAn smilede kort og lagde en halskæde omkring hendes hals "jeg ved godt at det er underligt at give dig en halskæde, men..." han stoppede sin sætning, og smilede i stedet. "vær sød at beholde den !" han gik igen om foran hende, og strøg en af hendes hårlokker om bag hendes øre, i en blid bevægelse " meget smuk". Igen vendte han hovedet på skrå, og nærmede sig langsomt hendes læber. Dog trak han hovedet til sig igen og smilede i stedet kort. Han ville vendte lidt så hun ikke blev nervøs.

//halskæden : http://signenjust.dk/User_files/ff15d9d4508110077cb2286c70d7655a.jpg //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 1:40

Hun bed sig let i underlæben og gik ned til ham og sagde"virkelig?" hun drejede let rundt som en lille ballerina ville ha gjordt i det hun smilede og strøg let hårlokker bagud med hånden med et vift og sagde"det klær mig faktisk syntes jeg?, jeg var sort håret før jeg... ja? jeg blev engle den gang og tja.." hun grinte let i det hun så undrende på Rasca da han gik bagved hende?.
Hun så lidt over skuldren mod ham og stod blot der og tog sig så til halsen i det hun mærkede halskæden og så undrende på den og berørte den let, dog ku kunne hun ikke se om den klædte hende men... men han gav hende en halskæde!?:
Hun berørte den let og rødmede over kindbene mens hun stille betragtede Rasca og så let på den da hun tog fat om den mens hun havde vådt hår og det hele..."Wauw... den er vi...virkelig vidunderlig!? Rasca.. men... men har den ikke os været utrolig dyr for dig??" hun kiggede lidt på den og gik så få skridt tilbage i det han pludselig ville lægge an til kysseri?.. "ÅRH?" hun stod der let og med flettet ben og stod der lidt vaklende næsten mod væggen og så flovt ned i mens hun holdte om halskædens vedhæng og sagde"det.... det fortjener du vel" hun lænte sig lidt mod ham i det hendes læber der var mild farvede pink, berørte Rasca´s læber stille og blidt, mens hun stille lukkede øjnene og sagde så"tusind tak Rasca og jeg tager den aldrig af"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:32

Han nikkede og smilede "ja virkelig!" et stille grin kom fra ham da hun drejede rundt om sig selv, som en anden ballerina ville gøre. Bortset fra at hun i hans øjne var meget smukkere.
"hvorfor blev det..." han stoppede og smilte kort, det var vel fordi hun netop blev engel at hun fik lyst hår. Han rørte en sidste gang ved halskæden og så så lidt på hende "den klær' dig!" hans stemme var charmerende og rolig som altid? eller var det kun når han var sammen med hende?
"tak" han så kort ned ide hun spurgte om den ikke havde kostet mange penge, "det... det er så vidt jeg husker... min søsters?" han så igen op og smilede kort til hende.
Han grinte kort da hendes næste sætning kom... fortjener? hvis hun ikke ville skulle hun da ikke kysse ham! men så igen... han ville virkelig gerne kysse hende. han lænede hovedet en smugle på skrå og hendes læber mødte hans, han holdt kysset så længe han kunne, og forsøgte vel på sin vis at lave det til et snav?
*det var så lidt* det var det eneste svar hun fik? at han tænkte det. Hans øjne var lukkede, og han nød virkelig dette øjeblik med hende!
Langsomt lod han en hånd lægge sig om bag på hendes nakke, og nussede hende blidt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Man 3 Jan 2011 - 19:44

Hun lukkede blidt øjnene i og mærkede hans læber mod sine, hun ville faktisk os bare gerne generaldt kysse Rasca?, de bløde læber af hans syntes slet ikke til at være spor mandelig eller levende, men himmelske og som kun dugnede vinger kunne ha denne blødhed eller kanin øre? måske.
Hun grinte let inde i sig selv i det hun mærkede hvordan han stille gik fra blid chamerende forførende fyr, til lidt hård dominerende ? badboy agtig fyr?. Fordi han pludselig gik over til at ville tja? snave hende.
Hun rødmede stærkt over kindbene og rykkede lidt tættere på ham i det hun stille lod sine læber blive mere bekendte med Rasca´s læber, i det hun begyndte at snave med ham.
Hun anede ikke rigtig hvorfor, men det var nok stemningen og det hele? men på et hotel værelse selv om Rasca boedet der?. Hvad ville der mund ske senere? eller efter ...
Det lange sorte glatte hår lå lidt dryppende ned af Kajika mens de isblå øjne var gemt væk under øjenlågene og de lange sorte smukke øjenvipper. mens halskæden hang ned ved hendes trøjes skæring, og dinglede let der, mens hun stille tog blidt fat i Rasca´s trøje ved siden blidt og lod fingerne forsvinde i stoffet hun stille holdte om, mens hun mærkede gulvet være lunt med sine bare tær, og mærket hele atmosfæren blive lidt mere hed end normal??...
Indtil hun flovt træk sig let væk fra ham og åbnede øjnene og de dådyriske isblå øjne der lignede de havde en klar sommer himmel i sig, betragtede nu Rasca, i mens flovhed og rødmen ku ses malet over hele hendes ansigt, mens hun tog let armene om på ryggen og flettede bene igen og sagde flovt"øhm? jeg... Wups.. hva?" hun grinte lidt og tog sig for munden i mens hun grinte for at dæmpe grinet, selv om det var barnligt, smukt og ikke højt men kvindeligt, dog ikke voksen men teenager grin som en hver ung pige havde...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 18:18

Han nød dette øjeblik fuldt ud, og det kunne nu nok også mærkes på ham. Han placerede den højre hånd omkring hendes hofter, og 'tvang' hende til at stå helt tæt op af ham. Imens han gjorde dette nussede hans venstre hånd hendes nakke, og han nærmest strålede af lykke da hun 'accepterede' snavet. Han lod sin tunge 'lege' med hendes, og smilede så vidt muligt.
Dette øjeblik var helt klart et han aldrig ville glemme. Hendes læber var bløde som silke og yderst smukke, ligesom resten af hende. Han åbnede det ene øje for kort at få endnu et glimt, af det han ville betragte som verdens smukkeste skabning.
Det gjorde ham endnu bedere tilpas da hun pludselig tog fat i hans trøje, hvilket for ham bekræftede at hun også syntes om dette? Og det gjorde ham da heller ikke mindre tilpas! mere tvært i mod!
Han så længe på hendes fantastiske øjne, da hun havde trukket sig væk fra ham. "waw" var det eneste han kunne sige, der var et eller andet der havde stoppet ordende inde i ham, og han havde lidt på fornemmelsen at det var hende? og af den eneste grund, at han var fuldstændig, håbløs forelsket i hende. Et charmerende og roligt smil listede sig frem på hans læber, ide han simpelthen ikke kunne få ord frem!
Han lo blidt da han hørte hvad hun sagde "emm... ja ... tror jeg?" lød det charmerende fra ham. Smilet blev endnu en gang en smugle større da han hørte hendes vidunderlige grin. "sødt" kom det var ham.
Alle hans tanker kredsede rundt om hende, alt imens han overvejede op til flere gange hvad han skulle sige til hende. Han tog blidt fat i hendes hånd da hun havde sat den op foran hendes mund, "hvorfor skjule din smukke stemme?" han kyssede blidt hendes hånd "den passer til resten af dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 18:25

Kajika så let flovt på ham og kiggede ned af mod sine fødder mens rødmen stille var i hendes kinder stadig, og hun stod blot og overvejede hvad hun skulle gøre ved den tavse stilhed der var bredt lidt imellem dem i det de lige få sekunder efter havde stået og snavet og det kunne ha endt til meget mere end det måske vis hun ikke havde stoppet det i tide?.
Hun så flovt op mod Rasca og strøg let håret til siden i det hun sagde"vi...vi..virkelig? " hun grinte lidt igen og rødmede så yderligere i hele ansigtet denne gang fordi han kyssede og holdte hendes hånd i det han komplimenterede hende og hendes udstråling.
Kajika kunne slet ikke lade vær med at grine i det hun sagde"årh Rasca hvor er du altså bare kær af du ved det" hun smilede sødt og så stille rundt og sagde"Øhm?" hun kiggede lidt ud af vinduet det var så småt begyndt igen at sne og himlen var mørk.."Måske... Øhm? Rasca kan jeg overnatte her i nat" hun så temmelig bekymret på snevejret og bed tænderne sammen i det hun vendte sig mod Rasca med ryggen op af glasvinduerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 18:44

Han smilede ide hun rødmede, hun så meget smuk ud når hun gjorde det... Og kær? Han nikkede ide hun svarede ham "ja virkelig " hans stemme var rolig og charmerende, og på samme tid også meget lykkelig?
Han grinte kort ide hun kom med sit kompliment "tak, og i lige måde" kom det charmerende fra ham
Ide hun så ud af vinduet fulgte hans øjne med og at faktisk pænt syn mødte ham?
Det sneede, men det var nu nok meget koldt at gå hjem i, og hvis han havde forstået det rigtigt, boede hun midlertidigt i domkirken? hvilket var i den anden ende af byen.
Han smilede og nikkede "selvfølgelig må du det!" kom det hurtigt fra ham, han knugede hurtigt øjende sammen, ide han nærmest lød disparart. Egentligt havde han løst til at banke sit hovede ind i muren på grund af dette, men holdt det på et lavt nivo. "emm.. ja det må du godt" rettede han. "hmm" kom det kort fra ham og han så igen på hende, hvilket fik ham til at smile igen "jeg vil gerne lære dig bedere at kende... så vil du fortælle lidt om dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 18:50

Hun vendte sig let om og så ud af vinduet igen og smilede stille, hendes spejl billede kunne ses, et smukt spil over hendes læber kunne man se og de perle hvide tænder af hendes, før hun fik en smuk farve i øjnene guld farvede"mig? der ikke rigtig noget at sige" hun tog let om halskæden hun havde i det hun vendte sig smukt om og nejede elegant"Jeg er af fransk blod, mit navn er Kajika De Volkan, tidligere bosat her i Terra, kendt af måde den nye hersker og den gamle, jeg kender mange i Terra især de gamle der stadig bor her? men Hmm?" hun grinte let og sagde"jeg er sølle små 17 år stadig en teenager ja" hun grinte kært og gik mod Rasca og strøg ham let over kinden og sagde"Forløbig single, jomfru er jeg os, det er alle vampyr..... desværre" hun rødmede let i det hendes øjne ikke var isblå mere men helt guld farvede og skindende, mens det sorte nu halv tørre hår lå blidt ned af hendes skuldre"og så har jeg været tidligere elite svømmere, og elsker vand ... jeg tænker klarest og bedst i vand især brusebad og lukkede øjne, kan bedst handle i kamp eller koncentrere mig når jeg høre musik, og høre klassisk musik som violin spil og sådan når jeg læser bøger, så levere jeg mig mere ind i selveste bogen, dog... mest til romantiske bøger med vampyr eller sådan noget i den stil" hun blinkede i det hun satte sig hen i sofaen og foldede bene i skradder stilling og grinte let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 21:51

Han smilte kort til hende, og gik endnu en gang tættere på hende. Han stillede sig ved hendes ryg og lagde forsigtigt armene omkring hende, og kyssede først hendes hår og derefter hendes nakke. "joo der er sikkert en hel del" lød det roligt og charmerende fra ham.
Han slap hende da hun vendte sig og smilte charmerende og roligt til hende, og så kort på halskæden. Han var glad for at hun kunne li den.
Han lyttede roligt til hendes ord, og var helt stille for at sikre sig at få det hele med.
"smukt navn2 mumlede han og tav så da hun igen begyndte at fortælle om sig selv. Han lænede sig en smugle hen imod hendes hånd da hun strøøg ham over kinden. Han grinte kort for sig selv da han hørte hendes næste sætning "hmm, det kan der måske gøres noget ved" hans stemme var charmerende og rolig, men denne gang også en smugle drillende?
Han så længe på hendes øjne da de skiftede farve, på trods af dette var de stadig smukke. Igen tav han for at få det hele med. "så må jeg vel hellere lære at spille violin, eftersom klaver nok ikke er nok" han smilte til hende og betragtede hende i længere tid "elite svømmer... waw du kan lidt af vært" -han blinkede tilbage o fulgte efter hende. Hun var helt igennem fantastisk! Han smilte igen til hende da han så hvordan hun satte sig *sødt* tænkte han og satte sig ved siden af hende. Hvorpå han fjernede lidt af hendes hår fra hendes ansigt, ved at sætte det om bag hendes øre.
"det var jo en hel del jeg fik at vide der"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 21:59

Kajika lagde sig som en havfrue ville ha gjordt med let bøjelig ben og dem samlet, meget smukt og yndefuldt i det hun lænede sig langsomt hen mod Rasca og rødmede let over det han havde drillede hende med, angående det med single og måske os hentydning til da hun sagde hun var jomfru?.
Blot tanken fik hende til at rødme endnu mere end ever! nogen sinde hun havde gjordt foran Rasca. Hun så flovt ned med sine smukke siblå øjne og så, så op mod Rasca i det hun sagde lettere flovt"r..Rasca? hvad med dig hvad har du at fortælle" hun smilede temmelig sødt og lod sig blidt læne op af ham som tegn på hun godt kunne lide at være nær ham især som de var nu?, og hun ville nok ikke forløbig ændre mening? der var noget specielt ved ? Rasca, men han virkede dog for sød til at det ku være sandt?, han virkede vild og utæmmelig men ville hun mund nogen sinde få den facinerende side at se ?.. Hun rejste sig langsomt op i det hun gik hen til telefonen og så mod Rasca og sagde"Jeg bestiller lige nogen til at gå ned og købe noget nattøj til mig ? vis det er iorden Rasca, bare rolig jeg skal nok selv betale" hun smilede sødt i det hun jo ikke vidste om Rasca? havde noget hun kunne sove i" eller... du har måske noget jeg... kan sove i?" hun så uskyldigt på ham? , altså så galt ku det vel heller ikke være? han måtte vel ha noget, selv... om hun var lidt genert ved tanken om han måske havde noget hun så rigtig sexet ud, og så det alligevel ikke rigtig var lang nok til at dække det nedre ved hende.... det ville være så flovt, og så over for Rasca så smuk ung og fin en herre som ham men med et strejf af vild badass badboy i hans smukke øjne?. HUn rystede let ved tanken om det og smilede temmelig nuttet til ham og ventede på svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 22:19

Han smilte og lagde armene rundt om hende ide hun lænede sig op af ham.
Han lænede sig frem over så han kunne se hendes øjne ide han kyssede hende på munden, dog var det denne gang et hårdt kys? Han følte bare af en eller anden grund at det var nødvendigt.
Han smilte charmerende til hende ide han så hendes rødmen og stoppede sit kys. Hun så helt fantastisk sød ud når hun gjorde dette. Denne gang rødmede hun vist bare lidt mere end hun plejede? Eller var det bare ham?
Igen skiftede hendes øjne farve, hvilket han på sin egen måde fandt en smugle fascinerende?
”mig?” kom det kort fra ham. Han så et øjeblik tænkende ud i luften imens han prøvede at finde så meget han kunne huske ”hmm… jeg blev født i en adelsfamilie, så kan jeg fægte, og bruge knive meget godt. Hmmm jeg spiller klaver, og er god til forretning? Så elsker jeg musik, og blod. Når folk irritere mig så elsker jeg at diskutere, og slås… hmm det var vist det jeg kan huske? ” han så lidt på hende, og håbede ikke at nogle af disse ting faktisk havde skræmt hende.
Han smilte ide hun lænede sig en smugle mere op af ham , hvilket gjorde ham godt tilpas.
Han så lidt efter hende ide hun rejste sig op. Og det agede ham måske en smugle.
Han så lidt på hende ide hun spurgte ”hmm jeg har kun en natskjorte? Kan det gå?” han smilte charmerende til hende og ventede på svar. Hendes smil så faktisk meget nuttet ud?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 22:27

Hun havde reageret positivt på hans lidt hårde kys i sofaen og syntes mere og mere om ham? han var så mystisk og var ikke kun en sød gentleman men måske os lidt vild hvilket der blot gjorde hende endnu mere glad.
Hun lyttede dog mens hun stod ved telefonen til ham og sagde"wauw!? og klavere det helt fint til mig jeg elsker klavere det så smukt men har aldrig ku spille ovenlig på et?" hun roede sig lidt fjoget i håret i det, det blev lidt uglede og så temmelig bolle agtig ud men hey? sådan var det at være teenager tøs?.
Hun så på telefonene og lagde den på i det hun sagde"hehe okay lyder fantastisk" hun strakte sig mens hun stille fik fod faste og gik hen af mod Rasca selv om hans interesse i hende gjorde hende en smule nervøs fordi han var så lokkende i det hele taget?.
Hendes finger spidser strøg let hårlokkerne til siden så de faldt let med hendes hofte, det var jo hofte langt hendes hår? og lå blidt der og flagrede, men lidt efter tog hun dog en elastik fra håndledet om håret og satte det i en hestehale der var lang og pjusket? rigtig sporty agtig: HUn satte sig ved siden af Rasca og så lettere nervøs ud dog, tog hun blidt hans hånd og så ud af vinduet og sagde"Hm ? er du træt Rasca?" hun lagde let hovedet på skrå og havde helt glemt at rasca var en vampyr os jo? men at hans gen sikkert var stærkere end hendes?, og at hun var blevet lidt mere engle agtig i hans nærvær. Hendes hårlokker strøg sig let hen af hendes smukke hals i mens de lagde sig blidt ved hendes skuldre og lå der smukt og flagrende, mens hun så med isblå øjne mod den klare hvide sne udenfor der stadig faldt ..... helt blottet hals havde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Fre 7 Jan 2011 - 23:51

Han strålede inden i over at hun kunne li kysset. Hun havde vist lyttet til hans ord?
Hun var jo helt perfekt? Smuk, ’fredelig’, mystisk, spichel, og helt igennem fantastisk?
Han smilte kort til hende, ide hun åbenbart kunne li klaver? ”har spillet længe så vidt jeg ved, og jeg er god til det… jeg er glad for at du kan li det.” han smilte kort til hendes sidste bemærkingn ”det kræver tålmodighed at lære, og så skal man også ha en lærer der faktisk ved hvad der foregår” han så lidt på hende ”jeg kunne lære dig det? Hvis du har løst og tid en dag?” Han smilte charmerende og roligt til hende ide han ventede på svar. ”hmm så spiller jeg også guitar” tilføjede han.
Han rejste sig og betragtede hendes ny ’satte’ frisure, og grinte kort over det ”smukt sat” lød det drillende fra ham.
”fint nok… så finder jeg noget når du skal sove?” Han gik igen hen og satte sig og så lidt på hende imens hun satte håret op. Meget elegant og sporty ?
Han smilte ide hun tog hans hånd og løftede hendes hånd så han kunne kysse den. Han kom med et meget lavt og forsigtigt grin, dog smilte han charmerende og roligt til hende ”faktisk er jeg ikke så træt, underligt nok” lød det som svar, han kyssede hendes hals, hele vejen op til kinden og derefter hen til munden, hvor han igen kyssede hende en smugle hårdt. Og afsluttede det ved at nappe hende i underlæben.
”men vi kan da godt gå i seng hvis det er det du vil?” hans stemme var charmerende og rolig som altid? Han fik øje på hendes øjne der igen havde skiftet farve til blå? Hmm underligt? Men pænt.
Han så kort på hendes hals, og havde han ikke været mæt, så havde han haft svært ved ikke at bide hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 0:00

Kajika åbnede let øjnene og sagde"Oh? vi kan gå op og lægge os i sengen og snakke videre vis det er indtil en eller os begge pludselig falder i søvn" hun grinte let men grinet forsvandt da han sådan kyssede hende og bed hende let i underlæben , det føltes så mærkeligt men alligevel føltes det os total dejligt og hun var virkelig vild i varmen af Rasca? dog ikke seksuelt i nu, det var slet ikke på den måde hun så Rasca mærkeligt nok?
hun så ham mere som en slags beskytter til hende eller måske en sød nuttet kæreste der var den gode og hun var den lidt? slemme måske i dette forhold efter som han opførte sig så galant og hun tja hun havde været lidt mere uskyldig på en måde men stadig, han var ikke som dem der bare troede de ku tag hende og sådan? hvilket var en forskel nu jo på godt og ondt for hende vel?.
Hun rejste sig langsomt op og gik mod soveværelset og sagde"Kommer du med? Rasca og bare rolig intet seksuelt i promice" hun grinte og blinkede til ham i det hun gik roligt der op for at få skjorten og tage den på, da hun så endelig fik den, kiggede hun lidt på den og holdte den op i den ene hånd og studerede den med den anden hånd der tog ærmerne ud af og kiggede på den?. var den mund lang nok... Hun var dog ikke særlig høj jo men stadig kunne den dække det private ved hende... Hm? hun måtte jo prøve sådan var det jo, så hun smuttede ud på badeværelset og tog den stille på dog stadig undertøj inden under og kiggede ned af sig selv rødmende og kom så ud fra døren og stod der let flovt og sagde"d...d..dækker den ovenlig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Gæst Lør 8 Jan 2011 - 0:18

”joo det kunne vi jo godt gøre” Han smilte roligt og charmerende ide han var ’færdig’ med kysset.
Han var ikke helt sikker på hvordan han skulle vise hvor meget han holdt af hende, men ved at kysse hende, viste det måske en smugle? Han ville jo faktisk gerne være mere end bare en … ven?
På trods af at hun holdt sig meget tilbage, så holdt han virkelig af hende, og selvom han ikke kunne huske at ha været sammen med andre, så var hun virkelig noget særligt og spichelt?
Han rejste sig få sekunder efter hun havde rejst sig, og smilte ved hendes korte bemærkning, og kunne ikke lade vær med at drille hende lidt ”og hvem siger så at det er en god ting?” lød det let drillende fra ham dog også charmerende.
Han fandt en skjorte til hende, en kul sort en, der faktisk var ret så lang eftersom han var ret så høj?
Så han regnede med at det ville gå eftersom den nu nok skulle dække… troede han da, dog var han ikke sikker ”værsgo” han rakte hende skjorten og lagde sig i sengen imens hun gik ind på badeværelset for at klæde om. Hans tanker kredsede rundt, omkring denne aftenen og omkring hende, som han var helt håbløst forelsket i.
Han smilte charmerende til hende da hun kom ud, godt nok var skjorten meget lårkort, men den dækkede lige nøjagtig. Han smilte roligt og nikkede så ”rolig nu… Ja den dækker… lige nøjagtig” kom det beroligende og charmerende fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Blod banken ::Rasca - Page 2 Empty Sv: Blod banken ::Rasca

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum