Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Daydreams //Rasca// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Daydreams //Rasca// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Daydreams //Rasca// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Daydreams //Rasca// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Daydreams //Rasca// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Daydreams //Rasca// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Daydreams //Rasca// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Daydreams //Rasca// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Daydreams //Rasca// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Daydreams //Rasca// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Daydreams //Rasca//

Go down

Daydreams //Rasca// Empty Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 18:12

Tid: 22:34
Sted: Hotellet
Omgivelser: Mennesker.
Vejr: Skyfrit, Stjerneklart

Raven gik i gennem rulledøren et par gange. Hans tanker var andetsted, så han lagde ikke mærke til det. Det var først da en gammel dame spurgte ham om hvad han lavede at han kom tilbage til virkeligheden. Han gik ud af rulledøren, og videre over mod elevatorene. Han trykkede på knappen, og ventede i et halvt minuts tid. Derefter trådte han ind, alene. Han trykkede på knappen der førte op til baren, og ventede. Ventemusikken, var afslappet, og hans tanker fløj nærmest ud af hoved på ham. Han vågnede af den pling lyd, elevatoren kom med da han var der, og trådte ud. Jazz musikken fyldte han øre. Han satte sig i baren, og bestilte intet andet en vand. Folk sad afslappet i stolene og snakkede sammen. Han begyndte at dagdrømme. Han svævede over havet, mod et stort palads af. Vingummi. Det var en lutter glad dagdrøm, og han spiste vingummi til han var så tyk at han ikke engang kunne spise et sukkerkorn. Han vågnede langsomt og så sig omkring. Alt var som før. Han så at han ikke havde mere vand tilbage og bad derfor om en ny.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 18:29

Rasca kom gående ind i baren og så sig omkring, de sædvanlige kedelige mennesker han mødte vær aften. Og dog der var en der ikke plejede at være der. Han snuste kort ind, en dødsengel? Interessant? Han stod længe og betragtede ham, og hans tanker stoppede for en stund, men de kom dog hurtigt tilbage da en tjener kom hen og spurgte om han skulle ha de sædvanlige, han rystede kort på hovedet og så tænksomt ud i luften, ide han hørte englens tanker. Han begyndte at grine da vingummeslottet kom frem i hans hoved, han smilede kort og bed derefter tjeneren og vingummier.
Han gik hen til det sted hvor englen sad, og satte sig over for ham ”godaften vingummi prins” lød det drillende fra ham. Ide samme kom tjeneren med en stor skål med vingummier, som blev stillet imellem de to. ”og hvad laver prinsen så ud over at spise vingummier `?” af en eller anden grund var denne engel blevet meget interessant og … sjov? Men han vidste ikke helt hvorfor han var begyndt og snakke med ham, det varede normalt lidt tin inden han gjorde dette? men sådan var det åbenbart ikke i aften?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 18:45

Raven så hurtigt op da han hørte nogen snakke til sig. Vingummi prins. "Ehm jeg tror ikke jeg forstår" mumlede han og rødmede. Hvordan vidste han at han lige havde drømt om et kæmpeslot af vingummier? Han så op på manden/drengen. Han måtte være omkring samme alder som ham selv. Men det kunne han jo ikke vide. Han blev chokeret da en stor skål med vingummi blev stillet midt imellem dem. Han så måbende på skålen, Nærmest savlende, og kiggede på drengen. Han fandt dog hurtigt fatningen igen, og kløede sig lidt i håret. Han besluttede sig at svare høfligt. "Faktisk ville jeg lige få mig noget vand og derefter op på taget for at se på udsigten" sagde han og tillod sig et stjålent blik på skålen. "Og hvad med dig?" spurgte han og smilte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 18:54

Han grinte kort af ham. Det var af en uforklarlig grund sjovt? ”joo det tror jeg du gør…” Han vidste det da han havde hørt og set hans tanker, men det kunne han jo ikke vide. Han smilede drillende, da han så hvordan han nærmest sugede vingummiernes smag til sig med øjende. Han lænede kort hovedet på skrå og så lidt på vingummierne ”jeg er Rasca…” lød det kort og let drillende fra ham ”og jeg er verdens mest vingummi velhavende person” kom det drillende fra ham ”og hvis jeg må høre hvad du hedder så må du godt få de der vingummier” han så kort på ham, og vidste egentligt ikke hvorfor han drillede ham? Eller i det hele taget snakkede med ham? Han ville bare ha noget at drikke og så op på værelset igen? Men måske kunne dette blive sjovt?
Han så lidt på ham… op på taget? Der var ret så langt ned, men så igen han var jo engel?
”hmm jeg ville faktisk bare ha noget at drikke og så op på værelset… men så stødte jeg på dig… og det var en ret så sjov drøm du havde dig… såååå” længere kom han ikke da han ikke anede hvad han skulle sige?
Men eftersom hans værelse var det værelse der lå højes, og at hele den øverste etage tilhørte ham, så skulle man igennem den for at kunne komme op på taget, eller også skulle man bare flyve der op? Og det krævede jo en nøgle at komme op på den etage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 19:26

Raven så sig omkring. "Normalt siger jeg ikke mit navn til fremmede. Men fordi det er dig, så gør jeg det." Grinte han. "Jeg er Raven" sagde han. "Verdens mest vingummifantaserende mand". Han fandt sin pung frem og betalte for de to kildevand han havde fået. Han vidste ikke hvorfor det kostede noget at få noget vand men sådan var det. Han rødmede atter da hans drøm blev nævnt. "Vis du fortæller mig, hvordan du vidste hvad jeg drømte må du gøre mig selskab oppe på taget" grinte han. Han ville gerne vide det. Det var jo trods alt hans drøm. Han så på vingummi skålen, og tog en grøn en og puttede den hurtigt i munden for at gumle på den. Den smagte af æble. Hans ynglingssmag. Han så afventende på Rasca, og ventede på hans svar. Vis han overhoved ville fortælle det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Lør 22 Jan 2011 - 22:48

"rart at du har en smugle tillid til mig" lød det drillende fra ham, han grinte kort over hans kommentar "jamen godaften vingummifantaserende Raven!" halv grinte han. Nu hvor han selv tænkte efter var det faktisk underligt at Raven skulle betale for sit vand? og især fordi han ikke selv skulle? måske var det fordi at han selv 'boede' på hotellet?
Han smilede kort til ham da han så hans rødmen... nuttet? "eftersom det kunne være sjovt at komme op på taget vil jeg godt sige det" han så kort på ham da han tog en grøn vingummi... æble? "hmm jeg hørte den, og så den" lød det til svar. han tog selv en orange vingummi, der smagte af appelsin. "mennn vil du flyve op på taget eller hvordan ?" han ville ikke sige at han godt vidste at han var engel, han ville vendte og se om han selv fortalte det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Søn 23 Jan 2011 - 12:41

Raven så sig lidt omkring, ville være sikker på at ingen hørte ham. "Er du tankelæser?!" hviskede han og tog endnu en vingummi. Han var sikkert et eller andet væsen. Et pænt et af slagsen en da. Han fortrød straks sin tanke og så op på Rasca. Han rødmede da han vidste at han havde hørt hans tanker. Han skiftede hurtigt emne. Om han ville flyve derop? han kunne vel lyve. For det meste holdte han det hemmeligt at han var en engel. Shit. Igen. Han bestemte sig for at lyve. "Nej jeg ville tage en trappe". Han smilede et ikke rigtigt overbevisende smil.

//Sorry det ikke er så langt. Er ikke særlig krea lige nu :S//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Søn 23 Jan 2011 - 13:07

Rasca grinte kort af ham, det var åbenbart ikke så tit han stødte på andre væsner? "det kan man også kalde det" lød det roligt fra ham. Han smilede kort og charmerende da han hørte Raven's tanke "tak ..." egentligt havde han løst til at sige i lige måde, men bed sig i stedet i læben. Han gemte smilet væk, da han ellers nok ville ha grint da han så hans rødmen. Det så faktisk meget nuttet ud? Han rystede kort på hovedet. hvorfor lagde han nu mærke til det?
han lænede sig hen mod Raven da han havde hørt hans meget mislykkede løgn "Raven..." nærmest hviskede han "jeg ved godt at du er en engel... jeg kan lugte det" ham smilede roligt til ham, og lukkede for en kort stund sine øjne. "og desuden har du brug for mere end 1 nøgle hvis du skulle ta trapperne der op.... med de nøgler har jeg faktisk" han så tænksomt ud i luften, som om han ikke vidste hvad han skulle sige? han så lidt på den store skål med vingummier og valgte at ta en selv.


//det gør ik noget ! den kommer nok igen xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Søn 23 Jan 2011 - 13:23

Raven spærrede sine øjne op. "Kan du lugte mig? at jeg er en engel?" spurgte han. "Og vil det så sige at du er sådan en slags overnaturligt sporhundemenneske?!" han hviskede det sidste. Han så med store øjne på Rasca, og tog en gul vingummi, og proppede den i munden. "Og øhh. Det vidste jeg da godt." løj han. Han plejede normalt at tage til øverste etage, finde et offentligt toilet og så springe ud af vinduet. Det var jo nemt nok. Han rejste sig og strakte sig, Vidste ikke helt hvad han skulle gøre, og satte sig så ned igen. Han så på Rasca og snuppede hurtigt endnu en vingummi. "Meen øhh. Vil du så med op på taget?" spurgte han og kløede sig lidt på kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Søn 23 Jan 2011 - 13:32

"ja selvfølelig kan jeg det!" han grinte kort over Raven's 'udbrud' "nej jeg er langt fra en hund" lød det halv grinende fra Rasca... han satte ild til sin egen hånd, underligt nok var ilden blå? "jegg er bare en anderledes vingummivelhavende mand!" svarede han drillende. "nej... du løg bare før... det er jeg også ret god til at se ... men pyt" han var som altid rolig, og af en eller anden grund blev hans stemme en smugle charmerende ?
Rasca så lidt på ham og rejste sig så også. Han lænede hovedet en smugel på skrå da Raven satte sig ned igen? "ja det vil jeg godt... og tager vi trapperne eller ....?" han blinkede kort til ham. Der var efter hånden ved at blive fyldt op i baren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Søn 23 Jan 2011 - 20:53

Han surmulede lidt da han fandt ud af at Rasca kunne læse hans tanker. Det var sådan, snyd agtigt. Han rejste sig, og kiggede på Rasca. "Jeg er ligeglad" mumlede han. "Jeg kan flyve dig derop vis du vil. Eller vi kunne tage trapperne. " smilte han. "Du bestemmer." Han begyndte at gå hen mod elevatoren, og standsede foran den og trykkede på knappen. Som altid var han heldig, og den kom efter nogle sekunder. Han kiggede sig over skulderen, og kunne ikke helt se Rasca nogen steder. Der var nu så fyldt i baren, at man knap kunne bevæge sig rundt. Det var nok også derfor en masse mennesker, skyndte sig ind i elevatoren, og videre op til deres værelser. Han lod sig dumpe ned på en stol lige ved sidden af elevatoren og ventede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 14:28

Han grinte kort over Raven's reaktion. Han skulle nu ikke være så ked af at han kunne læse tanker, mange gange var det liiiddtt ubehageligt tanker, han hørte eller så... men med raven var det noget andet, det var ikke de samme tanker som hos så mange andre?
"tjoo efter som jeg ikke kan flyve er det nok mest behageligt for mig at ta trapperne... da det vil se rimelig tåbeligt ud hvis jeg stillede mig på fortovet og baskede med armene?" lød det drillende fra ham.
Han så kort hen mod tjeneren og nikkede til ham, som tegn på at han bare skulle sætte de herlige vingummier på regningen.
Da han så igen ville se efter Raven var han væk? Han snuste kort og fandt hurtigt hans vingummifantaserende ven. Da han nåede hen til ham var elevatordøren allerrede lukket... "hmmm... så tager vi bare den næste?" han smilte kort til ham og trykkede igen på knappen til elevatoren, og der lød kort efter en irriterende "DING" lyd som tegn på at elevatoren var kommet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Gæst Ons 26 Jan 2011 - 14:23

Raven rejste sig hurtigt op da han så Rasca. Bing-lyden forsvandt og blev erstatet af elevatorens døre der summende gik op. Tre personer gik ud og Raven Og Rasca gik ind. Raven trykkede på knappen der ville føre dem til øverste etage. Han stod lidt og vippede med foden til den stille musik der fyldte elevatoren. "Stay clean and dont become a mess. Cause i will not stay with a person who is a mess". Sangen gav overhoved ingen mening, og Raven rettede sit hoved opad og så på højtalerne. Han løftede det ene øjenbryn, og kiggede så på Rasca.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Daydreams //Rasca// Empty Sv: Daydreams //Rasca//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum