Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Terre by night //Keela-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Terre by night //Keela-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Terre by night //Keela-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Terre by night //Keela-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Terre by night //Keela-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Terre by night //Keela-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Terre by night //Keela-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Terre by night //Keela-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Terre by night //Keela-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Terre by night //Keela-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Terre by night //Keela-privat//

Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 16:32

S~terre
T~01:00
V~køligt og det sner svagt
O~mennesker der er på vej i byen
P~Sorte læder bukser, sort stram trøje, miliboots og en lang sort læder frakke

__________________________

Klokken var nu slået 1 om natten og der skete ikke en skid i Terre, udover at der var mange folk der var på vej i byen. Ud til de sædvanelige diskoteker og det andet pjat der lagde rundt omkring i denne by. Den hvide sne faldt stille ned fra den store grå himmel der var som malet over Terre og alligevel var folk dumme nok til at tage deres luderagtige tøj på, bare fordi de skulle i byen. Dog var der nogle folk der bare satte sig på et værtshus i den mørkeste afkrog, for at være alene. Stemmer kunne høres over alt omkring ham, men han ignorede det bare, helt lydløs strøg han en hvid pandelok væk fra ansigtet så han kunne se bare lidt, dog var der ingen der lagde synligt mærke til ham. Han tømte det glas der stod foran ham og rejste sig for at gå, idet han nærmede døren var der en af de nærsiddende mænd der spændte ben for ham. Han gik tilbage og hev manden væk fra bordet og skubbede ham op af en væg. Roligt tog han omkruing mandens hals og løftede han nogle få centimeter over jorden " Hvis De harn Deres liv kært, vil De gøre Dem klog ikke at gøre det igen!" råbte han i hovedet på hamden og slap ham for at gå over mod døren igen. Manden var selvfølgelig dum nok til at tilføje en lille kommentar " Shiro Tagashi! Jeg kunne lugte det! Du er Nika's halvfætter" sagde han og grinte koldt " Hvilken interesse har hun for dig din svans! du kan jo ikke engang få den op og stå! og Nika kan bedst lide mænd der kan få stiv på" tilføjede Shiro og vendte sig om mod manden der stille var begyndt at bakke bagud. Han vidste godt hvad Shiro var i stand til, for denne mand havde misbrugt havde misbrugt Nika for mange år siden. Shiro gik stille over mod manden med hænderne i frakkens lommer. " Skrid nu bare Shiro din horeunge" råbte manden, alle de andre der sad der inde havde samlet sig ovre i et hjørne for ikke der skete noget med dem. Shiro tog sin enehånd op fra lommen og lagde den over på ryggen inden for frakken og trak en kniv " jeg advarer dig Shigashi! Du kan godt få et ar mere, men det bliver over det andet øje" sagde Shiro og kom helt tæt på manden, dog besluttede han sig for at ligge kniven på plads og gå ud på gaden. Der var mere stille der ude end índe i det rottehul. " Hmh hvor bliver hun af" sagde Shiro stille og så til begge sider, Han havde en aftale med Keela, for da de mødtes første gang gik det ikke ret godt. Men hvor længe skulle han blive ved med at vente?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Sv: Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 16:46

Keela var derhjemme, hun bed sig i læben. "hvordan kunne jeg ogs falde i søvn!?" råbte hun lidt af sig selv og kiggede på sit tv. "Du skulle absolut hypnotisere mig i søvn!" snerrede hun lidt og fik sin jakke på. Hun låste døren til sin lejlighed og tog skoene på ned af trapperne. Hun kom hurtigt udenfor og løb videre. Hun fandt det ikk nødvendigt at forvandle sig til en ørn da det var tæt på hvor hun boede. Hun havde jeans på og en sort, lidt ødelagt, nederdel udenpå. Hun var ikk meget for at gå i sådan noget sødt og tiltrækkende tøj da hun vidste hvordan folk blev på den her tid af natten. Hun var ikk vildt meget for sent, men for sent var hun da. Hun fik sin jakke lidt bedre på da hun mærkede hun begyndte at fryse. Hun faldt ikk den mindste smule imens hun løb, hun havde en utrolig god balance evne. Hun kiggede rundt da hun så nogle grupper af mænd der var stangfulde og gik rundt. Hun snerrede lidt uden at de kunne høre hende. Hun hadede virkelig dem der var vildt fulde. Hun så Shiro var gået ud af det aftalte sted, hun troede at han nok var på vej hjem igen og hun skyndte sig hen til ham. Hun tog fat i hans arm, "DU er ikk på vej hjem vel!?" spurgte hun hurtigt og åndede lidt tungt da hun var løbet det bedste hun kunne. "Undskyld, men jeg kom til at falde i søvn foran mit tv... Jeg kommer vel ikk alt for sent vel?" spurgte hun og håbede ikk han var sur på hende. Hun huskede da de først mødtes, da hun blev angrebet lidt af ham fordi hun prøvede at hjælpe. Men hun var ikk den der dømte folk for at have angrebet hende. Alle har deres grunde til det og han blev nok barre irriteret over det. Hun smilede let til ham og fik sit hår lidt til rette da det så lidt tosset ud. Hun havde haft det i et elastik for ikk at det skulle se tosset ud når hun var nået frem. Hun tog elastikket ud og hendes hår gik hende til lidt over sine hofter. Hun smilede let, "Had var det du ville?" spurgte hun med et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Sv: Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 20:58

Shiro så sig over skulderen og så hende ikke, så han regnede ikke med hun kom. Han begyndte stille at gå fra stedet ned mod hotellet. Men i det samme han gjorde det var der en der greb hans arm " Jamen god aften Keela. Mig som troede du var skræmt væk efter vores sidste møde" sagde han og grinte svagt " Du kommer kun 10 minutter forsent, jeg overlever nok" sagde han og så sig omkring for at være sikker på der ikke var nogle der holdt øje med dem. Shiro lagde blidt hans arme om hende i et knus idet nogle kaldte på ham " SHIRO!!!!" råbte en mand inde fra værtshuset, det var Shigashi " Hvad vil du nu din idiot" sagde Shiro koldt og slap Keela og gik stille over mod Shigashi " Der er en tøs der spørger efter dig her inde" sagde Shigashi så. Shiro så sig over skulderen og smilte blidt til Keela " jeg har nok i Keela" sagde han og så så på manden i døren " Jeg gider ikke de ludere der skal have penge bare fordi de ikke har flere stoffer!" råbte Shiro i håb om at denne tøs der spurgte efter ham hørte det, hvilket hun gjorde fopr hun kom ud i døren og løb over for at give Shiro et knus" SHIRO!! Jeg har savnede dig, hvor har du været" sagde hun og ville til at kysse ham, men idet hun prøvede på det trak Shiro hans kniv og satte den for struben af hende " Du holder dig væk din utro kælling" sagde Shiro og skubbede hende væk og gik tilbage til Keela og gav hende et kys på læberne " Keela er min nye elsker" sagde han og blinkede til hende for at vise at han ikke mente det fuldt ud. Kvinden så på Shiro og vidste ikke hvad hun skulle sige " Du skulle snakke om at være utro! det var dig der fandt en anden!" sagde kvinden " Det er da klart når du var luder" sagde Shiro så og grinte koldt. Shiro tog Keela's hånd " kom kære dette er ikke et sted for os" sagde han og satet sin kniv på plads inde bag sin frakke. På vejen væk kunne man høre kvinden stå og råbe efter Shiro, men han ignorerede det fuldt ud. " Hvad jeg vil?" sagde han og så på Keela " Jeg vil bare gøre det hele godt igen" sagde han med et svagt smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Sv: Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:24

Hun smilede let til ham, "Men du må alligevel undskylde, det var ikk min mening at komme for sent..." sagde hun bestemt. Hun kiggede stille på ham og havde et lidt undskyldene udtryk. Hun blev overrasket over at han krammede hende, hun havde lagt hænderne på hans brystkasse. Det var ikk fordi hun var bange men det var fordi hun ikk vidste hvad hun ellers skulle gøre. Hun kiggede lidt forskrækket da hun hørte nogen råbe efter ham inde fra hvor han var. Hun kiggede på manden SHiro talte med og bed sig lidt i læben. Hun rødmede da han sagde han havde nok i hende. Hun var lidt forskrækket over at han sagde det. Især fordi de kun har set hinanden to gange. Hun vidste at han nok hentydede til pigen der ville tale med ham da han snakkede om en der ville tage stoffer. Hun havde nu ondt af dem der gjorde sådan noget. Hun kiggede skræmt da han tog det meget negativt da hun kom ud og krammede ham. Han tog blidt fat i hans arm, "DU kan da ikk skade hende Shiro...!" sagde hun og prøvede at å ham lidt væk fra hende. Hun nåede ikk at reagere den mindste smule før han kyssede hende på munden. Hun rødmede meget og kiggede stille på ham. Hun så han blinkede og vidste så at det bare var skuespil, hun var lidt lettet over det fordi han bare kyssede hende. Hun kiggede på Shiro da han tog hendes hånd, hun kiggede lidt genert ned og nikkede. "Ok-okay..." sagde hun stille. Hun var ikk helt kommet sig over chokket over det pludselige kys. Hun var ikk vant til at blive kysset på munden, så derfor var hun stadig lidt i chok selvom hun vidste han kun gjorde det for at overbevise pigen om noget andet. Hun kiggede op på ham og smilede let, "Det er altså ok..." sagde hun let. "Du behøver ikk gøre noget for det, jeg tilgiver hurtigt noget. Du havde nok dine grunde til at blive vred på mig. Men jeg slår ikk ihjel så jeg ville bare gøre de ikk kunne angribe..." sagde hun roligt og smilede let. Hun strakte sig lidt og gned sit hoved. "Men hvem var hende pigen? En tidligere kæreste?" spurgte hun let. Hun vidste ikk om han var ligeglad om at tale om det. Men hun tænkte ikk så meget over det når hun var nysgerrig på noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Sv: Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:45

Shiro så på Keela " Jeg vil gerne gøre det godt igen så nu går vi ud og spiser!" sagde han med et smil på læben. Idet han mærkede han stadig holdt hendes hånd slap han hende og så på hende me et halv uskyldigt blik, selvom han var meget dårlig til at se uskyldig ud. " Keela jeg er ked af jeg bare kyssede dig sådan uden videre" sagde Shiro og standsede kort op " For fanden da også" sagde han og tog sig til ryggen, han havde egentlig lovet Eva at lade knivene ligge hjemme, hvilket han ligesom ikke havde gjort, for Shiro kom altid i vanskeligheder. Han tog sine knive frem og så på dem " skal jeg ikke bare sige jeg ikke ved hvor de er og så smide dem væk?" spurgte han og så på Keela med et svagt grin " Jeg havde lovet min herre at lade dem blive hjemme, men jeg kommer altid i vanskeligheder så det er godt at have dem med" sagde han så og så på sine knive igen. Han strøg atter en hvid pandelok væk fra ansigtet og bed sig blidt i underlæben " Keela du vwe godt du kan træffe at være i stor fare når du går med mig i byen ikke?" sagde han og så på hende med et halv trist smil, for hvis der var noget Shiro hadede var det at udsætte andre for fare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Sv: Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 21:55

Hun kiggede stille på ham, "Spiser...!?" hun rystede på hovedet. "nej-nej! Det er altså ok, du behøver ikk gøre en stor ting ud af det...!" sagde hun bestemt. Hun kiggede stille på ham, hun mærkede han slap hendes hånd. Hun havde faktisk helt glemt det selv. Hun kiggede op på ham og rystede let på hovedet, "Nej du gjorde det fordi du ikk ville have hende der pigen rendende efter dig, og det kan jeg godt forstå hvis hun kun vil have penge fra dig til stoffer..." sagde hun roligt og gik ved siden af ham. hun grinede let da han snakkede om knivene, "Vi kunne gå hen til mig med dem? Så kan vi hente dem igen når det er du skal hjem." sagde hun med et smil. "En gentleman følger jo altid pigen hjem, så derfor er det vel ingen problemer?" grinede hun drillende. "Du kan ogs bare beholde en på så du er sikker på det hvis du hele tiden kommer i vanskeligheder?" sagde hun. Hun prøvede at komme med lidt ideer til hvad de kunne gøre. Han kunne sagtens hente dem en anden dag hvis det ville være dumt at tage hjem med dem. Hun kiggede på ham, "Det er ok, jeg kan sagtens forsvarer mig selv overfor det meste!" sagde hun bestemt og smilede til ham. "Jeg er bedre til forsvar end angreb, fordi min fart er min styrke i kamp.2 smilede hun og virkede lidt stolt over sin fart. Og siden hun ikk ville slå ihjel var det perfekt at hun havde god fart til forsvar og undvigelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Sv: Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 22:17

Shiro nikkede kort "Er du sikker?" sagde han og så på hende da hun sagde de ikke skulle ud og spise " Nå men det er så iorden" sagde han og aede hendes kind " Jeg er en gentleman" sagde han og så på hened med et roligt blik. Det var ikke fordi han lagde an på hende han gjorde dette, det var mere for at gøre det godt igen efter det han gjorde mod hende. Shiro så sig omkring, man skulle næsten tro han led af forfølgesvanvid eller noget i den stil, men han kunne ikke være for forsigtig, da hans herre havde hyret folk til at holde øje med ham. Han så på hende og grinte " fatren har intet at sige i angreb, men i forsvar så har den meget at sige, så det er fint" sagde Shiro og smilte " Hvilken vej skal vi for at komme hjem til dig?" spurgte han stille og aede atter hendes kind. Han afventede hendes svar mens han så hende dybt i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Sv: Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Gæst Tirs 28 Dec 2010 - 22:24

Hun nikkede let, "Ja, jeg vil ikk være til besvær..." smilede hun let. Hun blev lidt overrasket over at han aede hendes kind, men tog sig ikk af det. Hun smilede let til ham, "Det var da godt du er det." smilede hun og kiggede stille på ham. Hun kiggede undrende på ham da han kiggede rundt, var der nogen der holdt øje med dem? Hun bed sig lidt i læben, hun kiggede selv rundt da det gjorde hende lidt nervøs. Hun kunne ikk se nogen og kiggede op på ham igen. Hun smilede let, "Det er den her vej..." sagde hun og tog blidt hans hånd. Hun gik lidt ivrigt afsted selvom hun ikk vidste hvorfor. Hun var ikk bange for at han lagde an på hende, især ikk fordi han angreb hende sidste gang. Men alle var heller ikk sådan, nogen vile hellere lære en at kend før de lægger an på dem. Så hun var meget rolig for at være sammen med ham, selvom han gik rundt med knive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Terre by night //Keela-privat// Empty Sv: Terre by night //Keela-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum