Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Terre by night :: Render :: EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Terre by night :: Render :: EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Terre by night :: Render :: EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Terre by night :: Render :: EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Terre by night :: Render :: EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Terre by night :: Render :: EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Terre by night :: Render :: EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Terre by night :: Render :: EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Terre by night :: Render :: EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Terre by night :: Render :: EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Terre by night :: Render ::

2 deltagere

Go down

Terre by night :: Render :: Empty Terre by night :: Render ::

Indlæg af Logan Lør 2 Jul 2011 - 11:11

S: Terres gader
T: 23.15
O: ingen mennesker eller andre væsner, tomme bænke, lys i nogle huse, plakater med Logans ansigt på ellers tomt
V: det regner let, dvs støvregn
P: http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/201/f/e/Ezio_Auditore_De_Firenze_by_sXeven.jpg billede siger det hele

Logan kom løbende i Terres gader.
Han var blevet endnu mere eftersøgt end han var da Malakel var hersker... Disse nye plaktater ned ham, der får det til at fremstå som om han er den ondeste onde på jordens overfalde, mord, voldtægt og så meget andet, sikke meget der kunne skrives om ham.
Logan havde fået en helt ny stil, han var ikke længere en vampyrjager, efter hans tro ven Nathan Rodriguez var blevet dræbt på Logans bekostning, har Logan ikke haft styrken til at dræbe vampyrer, ifølge Logan var det ham der skulle have været færdig istedet for Nathan Rodriguez. Logans tøjstil var blevet ændret utroligt meget, han havde ikke længere en skudsikker vest på, den var blevet skiftet ud med en metal rustning som var skjult af hans hvide tøj, indeunder metal rustning var der en ringbrynje for øget beskyttelse. På sine arme var der to metal armskinner (en på hver arm) som faktisk var et våben, ud af dem kunne der komme et blad ( http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20110222041327/assassinscreed/images/7/7b/Eerste-info-onthuld-over-assassin-s-creed-2_5_460x0.jpg ) ud som Logan brugte til at snigmyrde fjender, personer eller andre. På ryggen havde Logan sit trofaste elversværd. Logan havde fået dette sværd af en gammel død ven, en elver. På sværdet stod der med gammel elver skrift ''Vi slås for frihed'. Sammen med sværdet sad der også to knive ( http://www.council-of-elrond.com/castdb/legolas/legolas8.jpg ). elvom Logan var blevet vampyr havde han stadig sit 'gamle' udstyr på, selvom han havde fået at vide af sin skaber Kajika, at han var stærkere og ikke behøvede, brugte han det stadig, det var det sidste der holdt ham fast til at være menneske.
Logan trak sin hætte mere ned, han ville ikke løbe den risiko at nogle kunne se hvem han var, og dermed angive ham.
Logan tog op fra sin lomme en lille sprøjte og stak sig i låret med den, det var en blanding af syntestik blod og et serum Logan havde opfundet, for at styre sin trang til blod. Logan ville ikke løbe en risiko og få trang til blod, især ikke når alle var efter ham.
Logan så rundt, gadenerne var farlige når man var eftersøgt, så Logan gik et par skridt tilbage og stillede sig i en gyde, væk fra lyset, dog kunne han stadig se hvad der skete på gaden.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terre by night :: Render :: Empty Sv: Terre by night :: Render ::

Indlæg af Render Safaní Lør 2 Jul 2011 - 11:45

En mand i et flot jakkesæt en jakke som var sort og en hvid trøje samt et løst slips stod ikke langt derfra og kiggede på hans offer han stramte sine ben om hænderne og rodede i sit hår kort og så på offeret da der pludselig skete noget hans lomme bibede og han tog en lille computer op han havde fået en mission mere en vampyr som snart ville gå hen af den gade han kiggede på han smilede det så ud til at han ville få dobbelt jackpot heldet havde vendt for ham her på det sidste havde det gået sløvt med vampyrdræber instinktet der var meget der fyldte for ham hans pistol var speciel designet lavet med kors på og med helligt vand der gik direkte ind i blodet og dræbte en på stedet med andre ord et skud kunne dræbe en vampyr på sekunder han ladte sin 9mm Beretta 481 pistol ( http://sioransie.strefa.pl/images/beretta481.jpg ) og stilte sig så klar da en vampyr kom gående hen af gaden så snart Render så ham kom han frem fra sit skjul og med en hurtig bevægelse skød han et skud som ramte vampyren lige i panden hvorefter han vendte sig mod sit egentlige mål en vampyr han havde set gemme sig i skyggerne i gaden (Logan) og sigtede "jeg ved du er der Logan jeg ved du er der" sagde han smilende "troede du ikke jeg ikke ville fange dig? Jeg er byens bedste i at spore vampyrer ikke en eneste vampyr slipper forbi mig" sagde han smilende og kastede en flashbang og skjulte øjnene i håb om at ramme hende en flashbang var egentlig bare en lysstråle på dåse det ville skade ham vis bare det ramte ham men han var ikke sikker på om det ville ramme ham han kunne jo ikke kigge før efter banget fra flashbangen hvorefter han sigtede mod gyden igen "jeg mødte dig engang som menneske" råbte han "du virkede som en fin fyr en som mig en enspænder som hadede vampyrer mere end noget andet men nu ser jeg du bare er en ussel vampyr ligesom alle andre" råbte han vredt og sigtede fortsat mod gyden og ventede på et tegn på liv.
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Terre by night :: Render :: Empty Sv: Terre by night :: Render ::

Indlæg af Logan Lør 2 Jul 2011 - 11:55

Logan smilede ved tanken om at Render var blevet sendt efter ham,han var på en måde glad over det også bare forventningsfuld.
Logan blev blendet af flash bang'et og trak sig tilbage i den mørke ende af gyden.
"Render, Render, du er da bare naiv, du er blevet den bedste, jeg var den bedste af de bedste" sagde Logan og gik rundt i den mørke ende af gyden, han ville ikke kunne blive set.. Perfekt, nu skulle han vise Render hvad en vampyr rigtig kunne gøre mod et sølle menneske.
"Render, Render, Render, jeg vil hellere være en ussel vampyr end et sølle menneske uden nogle evner, jeg mener se dig lige, du klynger dig stadig til dit udstyr, hvad gør du hvis din pistol går i baglås? Du kan jo ikke tage kampen på mod en vampyr med bare nævner" grinte Logan hånende.
NU ville Logan lige vise Rener en af sine kræfter, Flash step denne teknik gjorde ham utroligt hurtigt, hvilket gjorde at han ville kunne slippe nemmere væk fra folk osv.
Logan forsvandt fra den mørke gyde og stod nu bag Render "Bøh" hviskede Logan, før han tog fat i hans jakke og smed ham ind i muren, ikke hårdt nok til at ødelægge knogler bare for at han ville kunne miste pusten, lige som en mave puster.
"Ser du Render, din fejl er at du fordømmer et du ikke forstår. Jeg havde ellers set dig som en værdig allieredet mod Scars den største vampyr i Di Morga" sagde Logan og gik foran ham. Render var mere end velkommen til at skyde ham, så ville Logan bare vise sin anden evne.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terre by night :: Render :: Empty Sv: Terre by night :: Render ::

Indlæg af Render Safaní Lør 2 Jul 2011 - 12:04

Render grinte roligt mens han lyttede til ham "tror du virkelig det?" sagde han roligt før han mærkede han blev kastet men han lod sig falde forover i stedet lavede en vindmølle med en hånd og landte kort med benene på væggen og skubbede sig afsted over ham og stod bag ham og skød men ikke på ham lige forbi hans hoved 2 skud et på hver side "Logan jeg har altid været den bedste du har altid klamret dig til et sværd et gammelt våben jeg er mester i de fleste slags våben og jeg er allerede forberedt" sagde han før han tog en lille knap frem "lys skud" sagde han og så på skudene der nu sad i væggen og trykkede på knappen før de sprang med en eksplotion som sollys før han kom løbende imod ham med et kors og tvang det mod Logans bryst eller rettere hvor han mente logans bryst var eftersom lyset stadig var der og han ikke var sikker på om han havde flyttet sig "jeg har ikke tænkt mig at sætte mig sammen med en vampyr som angriber mig så er man sku da dum" sagde han og stod stille med korset lige foran Logan uden at røre ham "jeg klare mig fint uden" sagde han og vendte sig for at gå hen til en kuffert som lå henne hvor han havde stået før og løftede den op og satte pistolen ned i "og forresten du var god det indrømmer jeg altså indtil du mistede din evne til at kunne dræbe en vampyr" sagde han koldt
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Terre by night :: Render :: Empty Sv: Terre by night :: Render ::

Indlæg af Logan Søn 3 Jul 2011 - 18:24

Logan følte smerte omgående, han havde aldrig været udsat for sollys siden han var blevet vampyr, med god grund, det var som om at nogle stod med en flammekaster og stod på en, så ondt gjorde det.
Logan kom hurtigt væk fra lyset men havde stadig Render hængende på sig.
"Render jeg har rustning på" sagde Logan, han flyttede sig, så han kom om bag Render og tog fat i hans nakke og kastede ham ud på gaden.
Logan løb efter Rener og satte en fod på Renders brystkasse og holdt ham nede.
"Hør jeg forsvarede mig, jeg angreb dig ikke, og hvorfor så overhovedet jage mig? Når Scars er der ude? Han er kongen over Di Morga og er vampyr, hvorfor lige mig? Når Scars er der?" sagde Logan og tog fat i Renders jakke og hev ham op over jorden.
"Hør tror du ikke at mine M9'er har set meget tiltrækkende ud, når man lever et liv som mig? Tror du ikke også at jeg har tænkt over at skyde mig selv?" sagde Logan og slap ham før han trak sin M9.
"Men min skæbne er ikke at dø som menneske, nær ven sagde engang 'For at en nation skal kunne rejse sig. Skal én mand falde for den nation' så jeg kan først dø når Scars er færdig" sagde Logan og tog sin pistol væk igen.
Logan trak sit sværd.
"Hør menneske, jeg havde tænk på at lade dig leve, men du vil åbenbart gerne dø, Render min fejl var at jeg udfordrede de stærke vampyrer, for at få dem væk en dag var der en der var hurtigere også BOMB så var hun bag mig, og jeg fik valget at dø eller blive vampyr, og forstår du Render jeg ville ikke dø, jeg kunne ikke dø, jeg skulle så mange ting" sagde Logan og svingede sværdet et par gange i hånden.
"Render jeg giver dig 3 sekunder til at forsvinde, slutte dig til mig og fjerne Scars eller dø, valget er dit" sagde Logan og pegede sværdet mod Render.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Terre by night :: Render :: Empty Sv: Terre by night :: Render ::

Indlæg af Render Safaní Tors 7 Jul 2011 - 22:39

Render grinte angående det med rustningen det havde ikke været hans mening at skade ham endnu han landte hårdt på det hårde astfalt men prøvede at rejse sig før han blev løftet op over jorden og kort efter sat ned igen og han stod stille for en gangs skyld lyttede han til hvad han sagde i stedet for at angribe han havde bekendt med denne nye hersker men ikke ment at han var en trussel enhvers hersker var ikke sig selv men dem om ham alle vampyrer herskeres svagheder var deres medvampyrer en vampyr kunne ikke vinde over en hel hær han skulle bruge vampyrer eller andre væsner til hjælp. Det Logan sagde var tåbeligt. Dræbe en vampyr ville ikke give et eksempel "der er 3 ting min ven" sagde han og skubbede sværdet væk fra hans ansigt med en blid finger på selve sværdets side "et du taler som en begynder man går ikke direkte efter herskeren du sender ham et eksempel om du mener det seriøst ved at dræbe vampyrene om ham to du skal ikke true mig med døden for jeg er ligeglad med mit liv dør jeg ved jeg at der kommer en ny og stærkere en vis du truer mig er du ikke en skid bedre end vampyren som truede dig" sagde han og så på Logan med rolige øjne "og du vil vel ikke synke helt ned på det niveau vel? Og 3 og vigtigste ting" han så på ham roligt og svagt "VIS jeg ville slutte mig til dig men jeg siger kun vis hvad skulle du så bruge mig til?" Spurgte han roligt og ventede bare på svar
Render Safaní
Render Safaní
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Han har egentlig ikke et bosted endnu. På nuværende tidspunkt bor han på et lille motel ikke langt fra Industrikvarteret. Bare for at være i nærheden af Kajika i tilfælde at CIA skulle prøve og komme efter hende.

Antal indlæg : 238


Tilbage til toppen Go down

Terre by night :: Render :: Empty Sv: Terre by night :: Render ::

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum